Eu am mers pe lipici. Fara prea mult decapant. A tinut la peste 40.000 ture pt ca oricum cablu are profil patrat si la fel si axul . Chinezul spunea ca merge si fara lipici dar nu prea cred ca tine mult.
Distanta dintre strut si drive dog trebuie sa fie foarte mica si o reglezi din lungimea cablului flexibil.
CATAMARAN PX16 MODIFICAT
#152
Postat 17 August 2009 - 07:14 PM
Eu am facut cum o spus chinezul, fara lipici. Dupa prima iesire, axul port elice sa crapat in trei locuri. Am intrebat pe aici pe forum pe cei care au mai folosit si le-am urmat sfatul, lipind axul flexibil de axul ort elice cu poxilina. Am degresat doar cu acetona (mentionez ca axul a fost uns prima data cu vaselina dedicata) si ca sa readuc axul port elice la forma initiala l-am strans cu 2 soricei. Merge acum fara nici o problema.Tin sa multumesc pe aceasta cale celor ce m-au sfatuit. :)
#153
Postat 17 August 2009 - 10:27 PM
steli2k, la Aug 17 2009, 08:14 PM, a spus:
Eu am facut cum o spus chinezul, fara lipici. Dupa prima iesire, axul port elice sa crapat in trei locuri. Am intrebat pe aici pe forum pe cei care au mai folosit si le-am urmat sfatul, lipind axul flexibil de axul ort elice cu poxilina. Am degresat doar cu acetona (mentionez ca axul a fost uns prima data cu vaselina dedicata) si ca sa readuc axul port elice la forma initiala l-am strans cu 2 soricei. Merge acum fara nici o problema.Tin sa multumesc pe aceasta cale celor ce m-au sfatuit. :)
deci pot sal lipesc? :) de unde si dee ce sal lipesc :D multumesc
#154
Postat 30 January 2010 - 10:02 AM
iony ei sint ncepator in mnunile astea dar un sfat cred ca al pot da ....
daca tot vrei sa-l faci mai rigid .... prin romania exista niste baghete de plastic care se put intr-un pistol si le topeste sa iti lipesti tot feul de plasticuri , portelanuri ,sticla bla bla .
ideea este asa ... eu am topit 7 baghete intro oala , afara la un mic foc si dupa ce devine lighid al aplici cu o pensula .
100 % impermeabil si dur , barca se ingreuneaza maxim 130 gr vorbesc de o barca de 80 cm
dar garantat devine mai dura si impermeabila , aplici 1 strat , smirgheluiesti si dupaia al 2 lea , smirchel si vopsea
bijuterie iese ...ceva de genul cauciucat pentru ca acel plastic o data topit e flexibil putin
uitasem .... prima oara da-i un strat de grund ceva sa faca priza ... nu al da direct pe lemn sau daca este barca din fibra smirgheluieste inainte
daca tot vrei sa-l faci mai rigid .... prin romania exista niste baghete de plastic care se put intr-un pistol si le topeste sa iti lipesti tot feul de plasticuri , portelanuri ,sticla bla bla .
ideea este asa ... eu am topit 7 baghete intro oala , afara la un mic foc si dupa ce devine lighid al aplici cu o pensula .
100 % impermeabil si dur , barca se ingreuneaza maxim 130 gr vorbesc de o barca de 80 cm
dar garantat devine mai dura si impermeabila , aplici 1 strat , smirgheluiesti si dupaia al 2 lea , smirchel si vopsea
bijuterie iese ...ceva de genul cauciucat pentru ca acel plastic o data topit e flexibil putin
uitasem .... prima oara da-i un strat de grund ceva sa faca priza ... nu al da direct pe lemn sau daca este barca din fibra smirgheluieste inainte
#155
Postat 30 January 2010 - 10:10 AM
[exista un decapant pe care al folosesc si instalatorii in tevi de cupru , al gasesti la orice magazin de fitingaraie din cupru
si tot acolo gasesti niste role de cositor argintate , nu iti trebuie apa tare , dai pe partea de cupru cu acel decapant , incalzesti cu lampa si dupaia ce vrei sa lipesti atingi doar cu acel fir de cositor argintat ( nici dracu nu al mai desface ) trust me asta lucram in tara :rolleyes:
si tot acolo gasesti niste role de cositor argintate , nu iti trebuie apa tare , dai pe partea de cupru cu acel decapant , incalzesti cu lampa si dupaia ce vrei sa lipesti atingi doar cu acel fir de cositor argintat ( nici dracu nu al mai desface ) trust me asta lucram in tara :rolleyes: