PANA ATUNCI FOTO
CATAMARAN PX16 MODIFICAT
#1
Postat 16 January 2008 - 03:17 PM
PANA ATUNCI FOTO
#5
Postat 16 January 2008 - 03:26 PM
telecomanda cu inainte si stanga -dreapta din motoare
Imagini atasate
#6
Postat 16 January 2008 - 05:51 PM
acum se pune ce fel de motoare? mai ieftin ar fii sa mergi pe motoare periate. nu stiu daca incape sau ai putea sa montezi motoare din seria 700 ca sa scapi de reductor si sa mergi pe direct. daca nu poti sa te uiti la sistemul de propulsie de la traxxas si sa-l separi ca sa iti incapa in flotor (ai putea folosii motoarele si esc-ul de la traxxas care este proiectat pt.2 motoare de 540 scapind astfel de mixaj)
elice sau elici de traxxas (50mm) sau de altceva care sa fie stg si dr.
cirma o lasi in acelasi loc si folosesti cirma de la Magin One
cu un singur motor poti folosii sistemul de propulsie (cu ax flexibil)de la Miss Vegas(aquacraft) iar ca motor cel de la robbe cu kva de 1700 Motor BL Inrunner Roxxy 3656/06 cu un esc pe masura (100A) racit cu apa
poti folosii pina la 5 celule de lipo
elice minim 42-45
in loc de 1 cirma poti folosii 2 ,fiecare situata pe cite un flotor, scapind astfel de turn fin si asigurind stabilitate la viteza mare. poti folosii cirma de la MO (2 buc)
bafta
sa ne tii si pe noi la curent cu ce ai mai facut la "cat"
Aceasta postare a fost editata de Zue: 16 January 2008 - 05:56 PM
#8
Postat 16 January 2008 - 06:53 PM
ai uitat sa specifici dimensiunile pt ca barca este f mare
#11
Postat 17 January 2008 - 12:10 AM
#12
Postat 17 January 2008 - 09:06 AM
Nu am facut pana acum... dar ar fi interesant de facut cu 2 motoare (de care te lasa inima) si una sau doua carme. (cele scara1:1 au sigur 2 elici)
Cred ca cel mai important, parerea mea, este axul port elice pe care trebuie sa-l faci cumva sa poata fi reglat unghiul (pozitiv sau negativ) cat si ... sus - jos (asta daca nu faci o gramada de calcule si probe ca sa vezi exact unde intepi coca pentru ax) ... are o influenta foarte mare chiar si un milimetru...
Asteptam cu nerabdare sa vedem ce hotarare iei ... si... sa vedem produsul finit (poze si filmuleteeee)
Poate il vedem si pe IOR ... mai pe la "dezghet" in colo
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mad.gif
ionristea@yahoo.com
Orange 0744.515.435
Vodafone 0749.151.297
#13
Postat 17 January 2008 - 09:22 AM
#14
Postat 17 January 2008 - 10:20 AM
Nu prea imi dau seama din poze... Ai putea pune un motor? Trebuie in acest caz sa mai decupezi cate ceva? Ar intra un motor central?
In locul motoarelor ai avea loc de 2 pacuri, care dispuse acolo ti-ar oferi si o stabilitate mai mare..
Aceasta postare a fost editata de HESS: 17 January 2008 - 10:22 AM
#15
Postat 17 January 2008 - 04:14 PM
in doua sau in 3 pale de la graupner ar fi ideala , esc am si acum li-po de 4000ma ,deci ma da foarte tare inapoiu axul fexibil ,deci daca aveti careva asa ceva pe acasa sau faceti comanda pe undeva de alte piese sa ma aveti si pe mine in vedere pls ;) ce sa mai zic mai trebe si rigidizata pe ici pe colea si mai vedem , cat despre 2 carme la fel mai vedem daca o sa le fac pe amandoua sau una
in continuare mai astept pareri http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#16
Postat 17 January 2008 - 04:17 PM
sau carmeke tot ma mai gandesc
veau sa iasa ceva calumea si nici nu am de ce sa ma grabesc ca nu am unde sai fac probe
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif ;)
#17
Postat 17 January 2008 - 04:19 PM
#18
Postat 17 January 2008 - 04:20 PM
Aceasta postare a fost editata de HESS: 17 January 2008 - 04:24 PM
#19
Postat 17 January 2008 - 04:50 PM
Aceasta postare a fost editata de HESS: 17 January 2008 - 04:52 PM
#21
Postat 17 January 2008 - 04:54 PM
bine doar carma si strutul sa fie separat
2 bucati
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de iony: 17 January 2008 - 04:54 PM
#22
Postat 17 January 2008 - 05:00 PM
#24
Postat 18 January 2008 - 12:35 AM
bafta.....
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#25
Postat 18 January 2008 - 12:02 PM
Legat de axul flexibil, sunt pentru, desi e mai dificil de gasit...
Aceasta postare a fost editata de HESS: 18 January 2008 - 01:06 PM
#26
Postat 18 January 2008 - 01:35 PM
si aici 2 , dar trebuie sa cumperi cite 2 componente pt varianta cu 2 motoare si posibilitatea de a regla unghiul axului port elice
eu sunt de parere ca piesele de serie facute de o fabrica sunt mai bine realizate decit cele home made
depinde de cit ti-ai propus sa cheltui
#27
Postat 18 January 2008 - 03:31 PM
zue cand mai faci comanda la tower sa-mi spui si mie te rog ca sa iau si eu ceva de acolo
Ca greutate eu nu cred ca este mai grea decat un sv 27 rtr deci eu zic ca va merge si un 3656 destul de bine am vazut cum merge un sv pe apa cu mot asta si are chiar mare viteza dar pana la urma daca va merge cum merge pirahnia a mea eu sunt multumit cel putin pt inceput :D
#28
Postat 18 January 2008 - 05:07 PM
- motor si esc, suport motor, racire motor de SV27
- ax flexibil cu strut de la MV
- in privinta cirmelor eu as folosii 2 cirme de MO
@iony nu cred ca o sa fac comanda prea curind
bafta
#29
Postat 20 January 2008 - 09:45 PM
HESS, la 18 Jan 2008, 12:02, a spus:
.............sunt de acord cu tine.........dar trebuie sa fie f. atent cum se orienteaza cu centrul de greutate , cum "aranjeaza" axul flexibil, etc..........sigur ca se poate si asa
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#30
Postat 25 February 2008 - 03:52 PM