Decathlon Art-Tech Kit review Decathlon
#241
Postat 12 September 2009 - 02:16 PM
#242
Postat 12 September 2009 - 02:21 PM
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#244
Postat 13 September 2009 - 09:34 AM
chiar refacut anumite parti componente !
EPOXY 5 min ( ambalaj cu rosu )
Amesteci bine, dai pe ambele suprafete nu in exces dar nici doar manjite si tii presat pe pozitie pana face priza
- maxim 2-3 min daca este frig mai mult putin ( asta in cazul in care vrei sa lipesti la camp ) .
Bine ar fi ca atunci cand tii tu presat , cineva sa te ajute si cu o crpa imbibata in alcool sa stearga surplusul
de Epoxy care iese in afara - asta ca sa arate bine .
Odata intarit se rupe de oriunde, dar nu pe lipitura.
In aripa e bine sa incastrezi o tija saui chiar doua de carbon.
Adezivul monocomponent se intareste in timp indelungat si de multe ori este greu sa gasesti o solutie sa tii piesa pe pozitie!
Plus ca mie mi sa parut si dur ( casant ) dupa intarire.
#245
Postat 13 September 2009 - 09:36 AM
Si varianta lui Real pare ok...nu am incercat-o asa ca nu comentez.
Bafta.
ps. dar cum a atras cineva atentia mai demulticel deja asta nu prea mai e kit review. Deci deschide topic separat "cum lipesc aripa"...sau ma rog cu ce probleme mai exista.
Fisiere atasate
-
PIC_0067__Large_.JPG (114.68K)
Number of downloads: 589 -
PIC_0062__Large_.JPG (60K)
Number of downloads: 586 -
PIC_0019__Large_.JPG (81.77K)
Number of downloads: 566
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 13 September 2009 - 09:39 AM
#246
Postat 13 September 2009 - 11:52 AM
yr-zbg, la Sep 13 2009, 10:36 AM, a spus:
Si varianta lui Real pare ok...nu am incercat-o asa ca nu comentez.
Bafta.
ps. dar cum a atras cineva atentia mai demulticel deja asta nu prea mai e kit review. Deci deschide topic separat "cum lipesc aripa"...sau ma rog cu ce probleme mai exista.
DA .Multumesc pt imagini si pt sfat ..eu momentan am lipit cu silicon de la bison special pt polistiren ...sper sa tina.Cand am sa ajung in Iasi am sa caut ce mi ai indicat tu.Acuma trebuie sa astept 24-48 ore sa se usuce:(.maine sper sa pot sa il montez si sa incerc sa il lansez.Scuze dar nu prea am multa experienta cu forumul. si nu stiam unde sa intreb despre anumite probleme.Am sa deschid un topic cu denumirea..REPARATII DECATHLON.Multumesc inca o data pt informatii.
Fisiere atasate
-
P130909_12.34.jpg (277.44K)
Number of downloads: 508
#248
Postat 22 December 2009 - 11:12 PM
Este surpinzator de agil si raspunde instant la comanda de eleroane.
A fost doar un zbor de trimaj si acomodare .
Directia nu mai are autoritatea pe viraj pe care o avea cu aripa sus.
Diedrul este injumatatit inca de pe vremea in care zbura in configuratia originala.
Decath1.jpg (205.92K)
Number of downloads: 293
#250
Postat 24 December 2009 - 12:14 AM
Frumoasa modificare, si daca zboara si bine, e chiar grozav.
#251
Postat 24 December 2009 - 08:34 PM
#252
Postat 25 December 2009 - 10:30 AM
Am verificat azi in ACAD si am incidenta de 1,7-2 grade ceea ce e bine si s-a confirmat.
Directia nu mai are autoritate decat pe axa verticala lasand eleroanele sa lucreze pe axa longitudinala.
Sensibilitatea pe eleroane este net mult mai buna si face cam 3-4 roll-uri /sec
Ieri l-am zburat din nou pe Berceni 60 min.
Soare, cald super.
Doar ca a inceput sa se moaie asfaltul campului si nu stiu daca mai pot intra dar nu-i bai.
Sarbatori cu bine zburatoirlor.
PS M-am gandit si eu la biplan dar mai trebe o aripa.Poate ii fac doua KfM din depron :blush:
#253
Postat 09 January 2010 - 07:39 PM
Cu aripa jos si probabil fisuri ramase de la o viata grea si nenumarate lipituri premergatoare la un profundor aplicat ciobaneste din zbor pe spate a cedat fuselaju si a venit catre terra
Tocmai pregatisem "THE ULTIMATE" Decathlon cu termic de 1,5cc.
Nu cred ca mai am taria sufleteasca, prea se sparge si ma simt ca elefantul in magazinul de portelan :rolleyes:
Nu mai bine
Decathlon -istilor
#254
Postat 08 March 2010 - 03:40 PM
PIC_0356__Large___Medium_.JPG (152.41K)
Number of downloads: 217 PIC_0359__Large___Medium_.JPG (95.35K)
Number of downloads: 208JPG]
PIC_0361__Large___Medium_.JPG (172.96K)
Number of downloads: 211
Bafta!
ps. ar fi frumos acum sa mut si eu aripa jos...cu roata de bot si aripa jos...ar fi ceva :(
#255
Postat 05 July 2010 - 12:19 PM
De abia facuse anul..si s-o dus saracul .I-am dat tot cei mai bun lipo nou ,motor fortos ,elica scumpa ,o zburat de mama focului.(a fost chiar si la miting)..ce viteza avea ...dar cum se spune in popor."i-o venit sorocul"..motivul,
..la un zbor de rutina,iesire din loop corelata cu o rasturnare pe stanga,ACELE vestite suruburi din plastic au cedat din fuselaj,care pe parcursul timpului au fost intarite si eram 100% sigur de ele ..si aripioara lui cea frumoasa a luat legile fizicii de a pluti separat de fuselaj(ups)...Banuiti ca stiti ce a urmat ..o cadere de la vreo 50m ca o rachetuta (fara parasuta) perfect vertical,urmata de o :infingere:in scumpa noastra TERRA..daune..considerabile mai putin motorul si ampenajele+aripa care mi-a trebuit ceva vreme sa o recuperez din ciulini...SFAT..trageti bai fratilor 2,3-elastice ca nu strica.(culmea ca eu nu le mai puseseram in ziua cu pricina )..BAFTA
Fisiere atasate
-
DSCF0341.JPG (201.74K)
Number of downloads: 131
#256
Postat 05 July 2010 - 12:20 PM
Fisiere atasate
-
DSCF0343.JPG (196.78K)
Number of downloads: 159 -
DSCF0344.JPG (222.82K)
Number of downloads: 152
Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 05 July 2010 - 12:21 PM
#257
Postat 05 July 2010 - 12:22 PM
Fisiere atasate
-
DSCF0342.JPG (204.76K)
Number of downloads: 160 -
DSCF0346.JPG (195.3K)
Number of downloads: 177
Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 05 July 2010 - 12:22 PM
#259
Postat 04 March 2011 - 01:58 PM
#260
Postat 29 October 2012 - 03:00 PM
Fratilor,mai gasesc undeva modelul asta?E la hobyking dar la o greutate si pret exorbitante.Adus in romania ajunge la peste 600 de lei care personal nu-mi pot permite.
Mai are careva modelul?Il mai zboara careva?Au fost vreo 3 si la noi la Galati dar am fost fraier ca n-am luat si eu unul(era la vanzare :blush: )
Se mai fabrica macar?Jaful de cessna 182 il fac in continuare dar de vreo 3 ani si numatate-4 nu mai e in oferta sierra.
Mai am sanse sa prind undeva,chiar si stoc vechi cu motor periat?
#261
Postat 29 October 2012 - 03:12 PM
Ciprian97, la 29 October 2012 - 03:00 PM, a spus:
Fratilor,mai gasesc undeva modelul asta?E la hobyking dar la o greutate si pret exorbitante.Adus in romania ajunge la peste 600 de lei care personal nu-mi pot permite.
Mai are careva modelul?Il mai zboara careva?Au fost vreo 3 si la noi la Galati dar am fost fraier ca n-am luat si eu unul(era la vanzare :pardon: )
Se mai fabrica macar?Jaful de cessna 182 il fac in continuare dar de vreo 3 ani si numatate-4 nu mai e in oferta sierra.
Mai am sanse sa prind undeva,chiar si stoc vechi cu motor periat?
Intreaba la Sierra daca nu poate sa iti aduca la comanda ori Cessna ori Dechatlon .. stiu ca pot face
acest serviciu .. eu am beneficiat de acest lucru ( nu cu Cessna .. alte produse ) .
#262
Postat 29 October 2012 - 03:19 PM
#263
Postat 29 October 2012 - 05:07 PM
Raspunsul de la sierra:
Capture.JPG (58.38K)
Number of downloads: 77
Alte idei?Nu mai are nimeni modelul?L-ati aruncat toti?
#265
Postat 29 October 2012 - 07:30 PM
#266
Postat 29 October 2012 - 07:38 PM
Daca iti pun un film in care zboara .. adevarat .. colegul Florin 100 % o Cessna .. nu iti vine sa crezi ca e adevarat ...
... aproape 3D .. deci e de manuta !
P.S.
Eu nu as lua ceva la care nu gasesc piese ... erau pe stoc inainte la Sierra si fuselaje, si aripi, si ampenaje si capote si tot ce vroiai .. a doua zi erau acasa prin curier rapid
.. foarte seriosi .. ca de altfel toate magazinele de profil de la noi ..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 29 October 2012 - 07:40 PM
#267
Postat 29 October 2012 - 09:14 PM
#268
Postat 30 October 2012 - 08:09 AM
#269
Postat 20 August 2013 - 08:01 AM
Ca un vechi posesor de Decathlon, incerc si eu sa intru in legatura cu voi. Sunt un super-incepator, atata timp cat inca nu am zburat nici 2 minute cu el fara sa-l dau de pamant.
Mai mult a stat la reparat decat la zbor. Dupa cum laudati voi modelul asta, singurul raspuns pentru mine este: nu stiu sa pilotez. Pe FMS stiu, in aer e nashpa. Am o versiune FMS cu putine modele, zbor cu Pitts si
mai gru cu un Su, parca 28... in nici un caz n-am Decathlon si nici Cesna, care seamana, am inteles, ca si comportament. Statia mea e o Futaba SkySport in 4 canale si 40 MHz, de prin 2005, dar nefolosita decat f. putin (din pacate!)
Ultima data am sfaramat un motor brushless c2830-21, i-am rupt axul, dupa ce l-am echipat cu o elice APC Electro 9x6, care l-a dus in 10 secunde la 20 m inaltime, m-am speriat probabil, l-am scapat intr-o vrie si n-am mai avut timp sa-l aduc pe orizontale!!!
Acum am trecut la motorul original, ca n-am altul (si nici bani!), dar inca nu l-am zburat. Imi amintesc ca motorul original, cu o elice 8x4 GWS, nu-l ridica de jos, asa ca ma astept la orice, numai sa zboare nu.
Mai ales ca dupa atatea reparatii are in jur de ... 700 g. (?)
I-am intarit si eu eleroanele, cum spuneti voi, desi n-am inteles bine ce era de facut, se pare ca nu aveau joc, totusi am bagat ceva lipici pe placutele cu holtzsuruburi care fixeaza tijele in eleron.
Trenul de aterizare l-am reconstruit, cu roti mari si usoare de la Robbe. Capota e blenduri, e carpita de n ori, dar nu se mai gaseste decat in afara si nu merita...
In final, cateva intrebari pentru cei care au zburat cu motorul original sau au upgradat la brushless:
- la un motor brushless C2830-21 - utilizat de obicei ptr. Cesna si Wing Dragon - se poate schimba axul???
- ce elice sa folosesc: 8x4, 8x4 3pale, 8x6 (nu gasesc nicaieri!), 9x4, 9x6, 10x6???, caci nu mai are greutatea originala! (apropos: care ar fi fost greutatea originala, pe bune, nu din hartoage,
ca numai acc. NiMH avea cred 100 g??)
- sa-l lansez numai din mana, caci nu am un teren atat de dreapt, incat sa nu capoteze? iar pe asfalt, sorry, nu ma duc dacat atunci cand ma hotarasc sa renunt!!!!
- ce acumulator sa folosesc? Originalul a fost (cred) un NiMH, il mai am, dar nu l-am mai folosit, caci nu mai stiu cum si cat se incarca si e si foarte greu. Mai dispun de un acc. 2s LiPo de 1000mAh, 7,4V si de
un acc. 2s de 1300mAh, 7,4 V.
- cat ar trebui sa dureze aproximativ, evident, un zbor cu acesti acc. si elice, sa zicem 8x4 3pale (Cesna)? Dar cu elicea APC Electro 9x6, care e de 3 ori mai grea? Cum influenteaza dimensiunile elicei durata de zbor cu acesti acc?
- dupa ce reusesc sa decolez (daca reusesc!), motorul nu se mai tine in maxim? pot reduce turatia pana la o turatie la care avionul pierde portanta?
- daca avionul complet echipat de zbor sta in echilibru pe doua puncte de sprijin (doua degete, de exemplu) situate in st. si dr. fuselajului, sub aripa, la 4 cm de bordul de atac al acesteia, pot considera ca am un avion echilibrat? pun intrebarea pentru ca, echipat cu motorul brushless (decedat!) era usor de bot, pleca in sus pana la pozitia verticala, cadea pe spate, apoi, de obicei... se stingea lumina :( dupa acest moment...
- daca mai aveti careva piese de schimb, chiar folosite, pentru Decathlonul Art-Tech - fuselaj, capota motor, poate ne intelegem la un pret... Caci, oricum, Sierra Modelsport Bt. nu mai aduce modelul acesta...
Mii de multumiri, zboruri frumoase si sanatoase tuturor!!!
Cu respect!
#270
Postat 25 August 2013 - 05:54 PM
tedy66, la 20 August 2013 - 08:01 AM, a spus:
Ca un vechi posesor de Decathlon, incerc si eu sa intru in legatura cu voi. Sunt un super-incepator, atata timp cat inca nu am zburat nici 2 minute cu el fara sa-l dau de pamant.
Mai mult a stat la reparat decat la zbor. Dupa cum laudati voi modelul asta, singurul raspuns pentru mine este: nu stiu sa pilotez. Pe FMS stiu, in aer e nashpa. Am o versiune FMS cu putine modele, zbor cu Pitts si
mai gru cu un Su, parca 28... in nici un caz n-am Decathlon si nici Cesna, care seamana, am inteles, ca si comportament. Statia mea e o Futaba SkySport in 4 canale si 40 MHz, de prin 2005, dar nefolosita decat f. putin (din pacate!)
Ultima data am sfaramat un motor brushless c2830-21, i-am rupt axul, dupa ce l-am echipat cu o elice APC Electro 9x6, care l-a dus in 10 secunde la 20 m inaltime, m-am speriat probabil, l-am scapat intr-o vrie si n-am mai avut timp sa-l aduc pe orizontale!!!
Acum am trecut la motorul original, ca n-am altul (si nici bani!), dar inca nu l-am zburat. Imi amintesc ca motorul original, cu o elice 8x4 GWS, nu-l ridica de jos, asa ca ma astept la orice, numai sa zboare nu.
Mai ales ca dupa atatea reparatii are in jur de ... 700 g. (?)
I-am intarit si eu eleroanele, cum spuneti voi, desi n-am inteles bine ce era de facut, se pare ca nu aveau joc, totusi am bagat ceva lipici pe placutele cu holtzsuruburi care fixeaza tijele in eleron.
Trenul de aterizare l-am reconstruit, cu roti mari si usoare de la Robbe. Capota e blenduri, e carpita de n ori, dar nu se mai gaseste decat in afara si nu merita...
In final, cateva intrebari pentru cei care au zburat cu motorul original sau au upgradat la brushless:
- la un motor brushless C2830-21 - utilizat de obicei ptr. Cesna si Wing Dragon - se poate schimba axul???
- ce elice sa folosesc: 8x4, 8x4 3pale, 8x6 (nu gasesc nicaieri!), 9x4, 9x6, 10x6???, caci nu mai are greutatea originala! (apropos: care ar fi fost greutatea originala, pe bune, nu din hartoage,
ca numai acc. NiMH avea cred 100 g??)
- sa-l lansez numai din mana, caci nu am un teren atat de dreapt, incat sa nu capoteze? iar pe asfalt, sorry, nu ma duc dacat atunci cand ma hotarasc sa renunt!!!!
- ce acumulator sa folosesc? Originalul a fost (cred) un NiMH, il mai am, dar nu l-am mai folosit, caci nu mai stiu cum si cat se incarca si e si foarte greu. Mai dispun de un acc. 2s LiPo de 1000mAh, 7,4V si de
un acc. 2s de 1300mAh, 7,4 V.
- cat ar trebui sa dureze aproximativ, evident, un zbor cu acesti acc. si elice, sa zicem 8x4 3pale (Cesna)? Dar cu elicea APC Electro 9x6, care e de 3 ori mai grea? Cum influenteaza dimensiunile elicei durata de zbor cu acesti acc?
- dupa ce reusesc sa decolez (daca reusesc!), motorul nu se mai tine in maxim? pot reduce turatia pana la o turatie la care avionul pierde portanta?
- daca avionul complet echipat de zbor sta in echilibru pe doua puncte de sprijin (doua degete, de exemplu) situate in st. si dr. fuselajului, sub aripa, la 4 cm de bordul de atac al acesteia, pot considera ca am un avion echilibrat? pun intrebarea pentru ca, echipat cu motorul brushless (decedat!) era usor de bot, pleca in sus pana la pozitia verticala, cadea pe spate, apoi, de obicei... se stingea lumina :( dupa acest moment...
- daca mai aveti careva piese de schimb, chiar folosite, pentru Decathlonul Art-Tech - fuselaj, capota motor, poate ne intelegem la un pret... Caci, oricum, Sierra Modelsport Bt. nu mai aduce modelul acesta...
Mii de multumiri, zboruri frumoase si sanatoase tuturor!!!
Cu respect!