Decathlon Art-Tech Kit review Decathlon
#183
Postat 28 May 2009 - 01:23 PM
Eu cred ca poti zbura si cu bateria de 800mAh. Esti atent si nu dai gazul la maxim. Modelul fiind mai usor poate zbura cu gaz mai mic.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 May 2009 - 01:24 PM
#184
Postat 28 May 2009 - 01:52 PM
dan_mitea, la May 28 2009, 02:23 PM, a spus:
Eu cred ca poti zbura si cu bateria de 800mAh. Esti atent si nu dai gazul la maxim. Modelul fiind mai usor poate zbura cu gaz mai mic.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
O sa incerc sa nu folosesc acc. de 800mAh, ca sunt de la elicopter, si ar fi pacat sa-i termin.(inca imi mai place sa alerg cu elicopterul prin casa :rolleyes:) )
Multumesc frumos!
#186
Postat 28 May 2009 - 10:12 PM
Dubios cat de repede a papat accu NiMh si cat a tinut cel lipo. Seara dupa ce ai plecat l-am saltat vreo 5min si pe al lui Cristi...asa de inaugurare.
Bafta.
#187
Postat 04 June 2009 - 12:05 PM
In manualul avionului producatorul indica o distanta pentru CG fata de conul elicei
Masurand eu mai cu suflet am constatat cu stupoare ca el da sa iasa in afara aripii spre capota motorului:blink:
Si nu se leaga de loc cu regula generala 25-30% din CMA de la bordul de atac.
Din experienta unde trebe pus la o masuratoare fata de Bordul de Atac al aripii?
In alta ordine de idei as fi recunoscator pentru o capota de motor disponibila art--tech sau art-PET :rolleyes:
Multumesc anticipat
#188
Postat 04 June 2009 - 12:31 PM
Referitor la CG: din experienta trebe sa fie cam la 3,5...4cm de BA. Pui cate un deget pe capetele aripilor la 4cm si vezi daca sta in echilibru sau da sa se duca in nas sau in coada (evident RTF, deci cu accu montat). Daca vrei ceva sigur, masor acasa exact ...dar in principiu cam pe unde ti-am spus.
Bafta.
Astept o idee despre cum sa ajunga capota la tine. Primul meu drum spre bucuresti pare ca va fi in saptamana 22-26/06. Evident capota este transpareta...deci te descurci cu pictatul.
#189
Postat 04 June 2009 - 12:50 PM
[/quote]
Sunt deja recunoscator cu multumirile de rigoare lui YR-ZBG pentru capota.
#190
Postat 04 June 2009 - 12:54 PM
Bafta!
#191
Postat 04 June 2009 - 01:03 PM
yr-zbg, la Jun 4 2009, 01:31 PM, a spus:
Referitor la CG: din experienta trebe sa fie cam la 3,5...4cm de BA. Pui cate un deget pe capetele aripilor la 4cm si vezi daca sta in echilibru sau da sa se duca in nas sau in coada (evident RTF, deci cu accu montat). Daca vrei ceva sigur, masor acasa exact ...dar in principiu cam pe unde ti-am spus.
Bafta.
Astept o idee despre cum sa ajunga capota la tine. Primul meu drum spre bucuresti pare ca va fi in saptamana 22-26/06. Evident capota este transpareta...deci te descurci cu pictatul.
Maine seara vine un prieten din Brasov. Ajunge probabil in jur de ora 20-21 la Ploiesti
Daca nu-i bai o sa il rog sa se intalneasca cu tine. Un nr de telefon de contact se poate?
#192
Postat 09 June 2009 - 08:11 PM
#193
Postat 09 June 2009 - 09:54 PM
in schimb cu brushless ..... e altceva ... eu nu am, dar sunt altii care iti pot spune ..
#194
Postat 09 June 2009 - 11:22 PM
#195
Postat 10 June 2009 - 07:32 AM
Cel mai bine poti vedea aici cum zboara cu 3s si cu FCO pe el.
Bafta!
ps. Horja...ma bucur ca am putut fi de folos. Zboruri placute ..........si cand ai timp baga o vopsea pe interiorul capotei ca e cam ciudata transparenta.
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 10 June 2009 - 07:35 AM
#196
Postat 12 June 2009 - 11:04 PM
#197
Postat 12 June 2009 - 11:11 PM
AgLiAn, la Jun 12 2009, 11:04 PM, a spus:
Cam ce am completat inseamna fiecare.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 12 June 2009 - 11:12 PM
#198
Postat 20 June 2009 - 10:24 PM
Se simte diferenta cu un motor BL 2410-12D (cu acumulatorul standard), fata de motorul standard care-l are pe el?
Alta intrebare, vreau sa ii intaresc aripa cu o tija de carbon. Ce diametru ar trebui sa aiba tija?
Aceasta postare a fost editata de AgLiAn: 20 June 2009 - 10:24 PM
#199
Postat 20 June 2009 - 11:05 PM
Tija de carbon eu as baga de 3 sau 4mm.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#200
Postat 21 June 2009 - 07:55 AM
#201
Postat 24 June 2009 - 08:13 AM
Iar referitor la diferenta...da e o diferenta f mare intre 2410-12D cu Lipo 2s (2 celule 1300mAh) si motorul seria 400 cu acelasi accu (motorul seria 400 este cel original).
AICI ai un filmulet cu zboruri facute cu motorul 2410-12D cu accu Lipo 2celule si apoi cu accu Lipo de 3 celule, cu elice 8x6....dar confirm cele spuse de casper....9x4,7 da randament mai bun motiv pt care acum am trecut si eu la aceasta elice.
Bafta!
#202
Postat 30 June 2009 - 09:12 PM
#203
Postat 01 July 2009 - 09:24 AM
E adevarat ca poti face cate ceva cu el... dar de aici si pana la acrobat e cale lunga.
In filmulet am aratat ce pot face eu cu el...si recunosc ca se poate mai mult dar inca nu ma pricep eu.
Insa nu trebuie uitat ca un avion acrobat are aripa mediana sau joasa... si asta nu o spun ca asa e in general ci pt. ca asa rezulta din calcule.
Cu cat aripa este mai sus avionul e mai stabil...mai usor de pilotat, dar limitat in efectuarea anumitor figuri acrobatice.
Prin aripa mai sus sau mai jos ma refer la elevatia aripii raportata la CG-ul avionului.
Decathlonul este in trainer ...domol. Iar faptul ca are eleroane nu poate decat sa ajute in formarea unui viitor pilot de acrobate. Parerea mea .... e mai usor de zburat un avion cu eleroane dar fara deriva decat invers. (exceptie decolarea de jos unde doar din deriva mentii directia de decolare).
Bafta!
ps. si ca sa nu uit...decathlonul a fost primul meu aeromodel ...pe care l-am zburat de la inceput fara a fi "secondat" de cineva experimentat.
Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 01 July 2009 - 09:26 AM
#205
Postat 05 July 2009 - 01:29 PM
[/quote]
Multumesc pentru ea. Zborurile chiar au fost placute .
Configuratia :
Motor BL 2830-08 Elice 8x6 SF (nu este deosebita ci mai degraba cuminte)
Acu 3S 1800
greutate totala echipat 690g
Servouri: 2 SG90 pe eleroane si Art Tech pe directie si profundor (cele de Art Tech au jocuri mari)
Capota a scapat dintr-o desprindere recenta de aripa ( cred ca a fost un elastic cu buba cu toate ca era nou. De atunci pun cate doua).
Din pacate botul si motorul nu . Asa ca noi vesti dupa un bot job din epp banuiesc.
Numai bine
#206
Postat 06 July 2009 - 12:01 AM
Eh, totusi bine ca e intreg, dupa 5-6 aruncari din mana si nici un zbor (defapt "zbura" el, 3-4 metri :D), a ramas intact.
#207
Postat 07 July 2009 - 07:17 AM
Bafta!
#208
Postat 07 July 2009 - 12:52 PM
AgLiAn, la Jul 6 2009, 01:01 AM, a spus:
Eh, totusi bine ca e intreg, dupa 5-6 aruncari din mana si nici un zbor (defapt "zbura" el, 3-4 metri :D), a ramas intact.
e foarte greoi cu accumulatorul NIMH, parerea mea ... tot de incepator :D este ori sa pui un acumulator 2s sau 3s lipo, ori sa schimbi motorizarea pe brushless(asta ar fi cea mai buna solutie, dar mai costisitoare)
Eu cu acumulatorul lui nimh era un chin sa decolez, si i l-am dat sa incerce si cuiva mai priceput(crezand ca sunt eu neindemanatic), dar si respectivul l-a trantit. Pur si simplu nu poate ...Deci nu e vina ta ca nu il poti ridica. Cei care au prins versiunea cu lipo nu am vazut sa se planga de asa ceva.
eu am schimbat motorizarea cu brushless : turnigy 2830 1100 kv , esc 25-30A Super simple, baterie 2200 mah lipo 3s .... si duminica era racheta :( , doar ca l-am prabusit, din cauze destul de ciudate, dupa ce am facut ceva zboruri, a inceput sa faca urat si nu l-am mai putut controla, asa ca a luat o tranta iar :( (probabil suportul improvizat de mine pt motor a cedat ... sper ... ca altceva nu imi imaginez)
#209
Postat 07 July 2009 - 03:05 PM
Bafta!
#210
Postat 07 July 2009 - 04:47 PM
@icounter: Am sa incerc sa fac rost de motor si acumulator de care zici.
Prima oara cand am zburat cu el, cel care i-a facut primul zbor a reusit sa-l decoleze, din mana, insa zicea si el ca abia trage motorul.
Edit: Intrebare, ce inseamna 25-30A la ESC ? Amperi? E vreo prolema daca pun unul 35-40A?
Aceasta postare a fost editata de AgLiAn: 07 July 2009 - 04:58 PM