Modelism - RHC Forum: Decathlon Art-Tech - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Decathlon Art-Tech Kit review Decathlon

#151 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 26 January 2009 - 12:13 PM

Salut,
Revin cu noutati si o intrebare.
Noutatea ar fi ca fratemiu a facut zborul inaugural si botezul si totul a iesit perfect. (restul il las pe el sa comenteze daca are timp).
Intrebarea: La radiocomanda mea am dat trimm-ul de la motor max in sus...si cum misc de stick, motorul reactioneaza. La el, desi trimm-ul este tot pe maxim motorul reactioneaza abia la 30% din comanda data stick-ului. Iar daca trimul e pe minim ajunge cu stick-ul cam la jumatate si abia atunci motorul incepe sa se roteasca. Evident ca "in plin" trage mai slabut ca al meu. Ce se poate face pentru a elimina acei 30% de "cursa moarta" la stick-ul motorului?
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#152 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 26 January 2009 - 12:19 PM

Incearca sa-i faci setarile din regulator ,daca are asa ceva(throtlle range)
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#153 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 26 January 2009 - 12:29 PM

Incearca sa schimbi receptorul cu al tau si faci o proba de pe statia ta, sa vezi daca face la fel (numai canalul motor poti sa il schimbi, ca sa nu mai scoti cu totul receptorul, dar atentie la elice).

Daca la alta statie merge bine, s-ar putea sa fie potentiometrul de la mansa de throttle prins intr-o pozitie diferita (si din cate am vazut se poate roti la alte grade de inclinare la nevoie).


Cu respect,

Catalin C.

PS: @alexroad Regulatorul e Art Tech 30A (stocul de pe Decathlon), brushed, fara setari.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 26 January 2009 - 12:30 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#154 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 26 January 2009 - 12:32 PM

Scuze pentru neatentie!
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#155 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 26 January 2009 - 01:12 PM

Aha ...mersic de info...
Am un prelungitor de servo de 30cm. o sa demontez elicile ca sa nu fie pericol ..trag avi unu langa altu si bag canalul de la motorul lui in receptorul meu....asta ca sa nu dau jos receptorul nici de pe al meu...
Iar de cuplat...cred ca trebuie sa cuplez ambele acumulatoare si idem deschise ambele statii? Sau alimentarea receptorului se face tot prin firul de la motor...deci practic e nevoie de accu doar pe avionul lui, si cum cablul de la motorul lui va fi in receptorul meu atunci statia lui nu are cu cine comunica ca receptorul lui va fi nealimentat?

cam incurcata explicatia mea dar cred ca a-ti inteles.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#156 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 26 January 2009 - 01:19 PM

Vezi postareayr-zbg, la Jan 26 2009, 02:12 PM, a spus:

Aha ...mersic de info...
Am un prelungitor de servo de 30cm. o sa demontez elicile ca sa nu fie pericol ..trag avi unu langa altu si bag canalul de la motorul lui in receptorul meu....asta ca sa nu dau jos receptorul nici de pe al meu...
Iar de cuplat...cred ca trebuie sa cuplez ambele acumulatoare si idem deschise ambele statii? Sau alimentarea receptorului se face tot prin firul de la motor...deci practic e nevoie de accu doar pe avionul lui, si cum cablul de la motorul lui va fi in receptorul meu atunci statia lui nu are cu cine comunica ca receptorul lui va fi nealimentat?

cam incurcata explicatia mea dar cred ca a-ti inteles.

Alimentarea se face prin regulator .Deci regulatorul care e cuplat la baterie alimenteaza receptorul la care e legat.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#157 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 26 January 2009 - 02:34 PM

...aaa....da...
Asa e...de fapt motorul nu se leaga la receptor...ci regulatorul. El e "cheia" ....aha deci trebe sa am accu pe avionul lui si statia mea. regulatorul lui va fi legat prin intremediul unui prelungitor de servo la receptorul meu. Si practic din RC voi comanda eleroanele/profundor/directie de pe avi meu si motorul de pe al lui.

Gata s-a facut lumina...acu sa vad cand ajunge cu avi la mine.

Mersic de lamuriri.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#158 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 26 January 2009 - 04:06 PM

sa te uiti si la setarile din statie ...expo si restul pe canalul respectiv sa fie la fel ca la tine
0

#159 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 26 January 2009 - 05:16 PM

Vezi postareashogi, la Jan 26 2009, 04:06 PM, a spus:

...expo si restul pe canalul respectiv sa fie la fel ca la tine


Nu are expo si restul, ca e E-fly 100B transmitatorul. Singura problema poate sa fie de la regulator sau canalul din statie (potentiometrul putin rotit).


PS: Pana la 30% nu se aude nimic din motor, ca si cum ar vrea sa plece, dar nu poate?
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#160 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 26 January 2009 - 06:27 PM

Pana la 30% nu face absolut nimic...nici macar acel tiuit subtirel care apare inainte sa inceapa elicea sa se invarta f. lent. Practic motorul nu primeste nimic pana acolo...apoi tiuie si incepe elicea sa se roteasca si ma rog daca mai avansezi cu stickul se tureaza.
cred ca varianta cu potentiometru rotit e cea mai aproape de adevar, dar vom vedea.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#161 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 January 2009 - 07:14 PM

Nu cumva isi seteaza singur 0-oul? La al meu trebuie sa pornesc emitatorul cu gazul pe 0. Altfel se regleaza aiurea.
0

#162 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 27 January 2009 - 08:38 AM

Nu stiu cum isi seteaza el punctul de "0"...dar eu compar doua avioane identice cu doua statii identice, la care se opereaza la fel dar cu rezultate diferite. Deci atata timp cat procedurile de pornire/oprire a emitatorului sunt la fel nu vad de ce ar diferi comportamentul.

ps. si ca mentiune, intr-adevar deschid emitatorul cu gazul pe 0, apoi cuplez accu la avion.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#163 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 January 2009 - 02:13 PM

In cazul acesta ''ceva este putred in Danemarca''. Imi pare rau.
0

#164 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 27 January 2009 - 03:00 PM

Cam asa imi "miroase" si mie...dar sper sa fie varianta cea mai lejera cu potentiometru rotit in suport.

Vom vedea.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#165 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 27 January 2009 - 04:01 PM

Probeaza canalul si cu un servo, ca daca si servoul incepe sa se miste de la 30% mansa, inseamna ca e rotit potentiometrul (sau chiar nu face contact- e printre cele mai ieftine cel din E-Fly, deci e posibil si asta).

Cu respect,

Catalin C.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#166 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 27 January 2009 - 04:20 PM

Vezi postareayr-zbg, la Jan 27 2009, 08:38 AM, a spus:

dar eu compar doua avioane identice cu doua statii identice, la care se opereaza la fel dar cu rezultate diferite.

nu trebuie sa te simti jignit...."avionul" si "statia" nu sunt tocmai varful de gama....plus firma care produce....
daca mai iei doua nu o sa fie la fel nimic cu nimic.asta e ,atat dai atat face.
flying is my life...
0

#167 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 28 January 2009 - 08:40 AM

NU am de ce sa ma simt jignit. Am fost avertizat de ce pot "chinezariile" si sunt convins ca pot exact cat fac. In alta ordine de idei eu sunt multumit de raportul caitate/pret....(deocamdata).

Vom face verificari si va voi tine la curent cu constatarile.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#168 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 28 January 2009 - 02:06 PM

Eu cred ca de vina este potentiometrul care controleaza canalul 3 (motor). Incearca sa desfaci radiocomanda si sa misti potentiometrul fara mansa si sa vezi daca se poate modifica, cursa lui.
0

#169 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 28 January 2009 - 04:17 PM

Daca din receptor scot mufa 3 (motorul) si o pun in locul mufei 1 (eleroanele)...motorul ar trebui sa raspunda la miscarea pe orizontala a stikului din dreapta...corect???
Daca da...cum aflu eu care ar fi pozitia complet redus?....ca doar motorul e fara arc...restul stau pe mijloc...deci o sa trebuiasca sa il tin eu intr-o parte la cuplarea accu.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#170 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 28 January 2009 - 04:31 PM

Eu nu mai am radiocomanda pentru ca am dat-o, dar cred ca daca o desfaci poti sa modifici cursa potentiometrului in raport cu dimensiunea carcasei. Incearca asa si vezi daca reusesti. Eu n-am avut aceasta problema, dar cred ca este de la cursa potentiometrului in raport cu carcasa radiocomenzii.
0

#171 Useril este offline   22CMM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 08-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Zbor cu motor

Postat 30 January 2009 - 12:45 PM

Sal.
E iata ca dupa fix o luna de la achizitionarea unui aeromodel Decathlon reusesc si eu sa intru aici si sa scriu ceva impresii (daca va plictisesc se pot baga reclame :lol: ) si din pacate doar atat.
De ce?
Pai e simplu :
In afara de cateva poza facute la venirea coletului si dupa aia cateva poze la inceperea asamblarii lui, eu nu stiu nimik despre cum s-a montat efectiv.
De ce?
Pentru ca fratimiu (caruia ii multumesc si pe aceasta cale), vazand ca aeromodelu meu incepe sa adune praf pe cutie s-a decis sa inceapa montarea lui si aducerea in stadiu functional. Deci zis si facut dupa cateva sedinte aeromodelul a prins forma asa ca intr-o seara de ianuarie cand am venit de la servici am gasit aeromodelul sus pe mobila pregatit de zbor.
E acum daca aeromodelul era gata de zbor era pacat sa nu incerc si eu sa vad cat de norocos sunt; adika pe 24.01.2009 echipat cu punga de gunoi si maturica am iesit cu fratii la o sedinta de zbor.
Zbor ce s-a desfasurat relativ bine adica dupa o decolare reusita si ceva viraje zbuciumate (parca alerga ca o musca prin casa) a urmat ceva... ATERIZAREA , e aici e aici pot sa va spun ca in momentul in care m-am decis sa-l aterizez am constatat ca afara s-a incalzit brusc pt ca am inceput sa transpir :lol: e si cum vantu tinea cu mine (adica vroia sa folosesc tot ce aveam la mine: maturica , sac de gunoi..) cam la 30-50 cm de sol cand eram fericit ca am scapat f usor s-a intamplat ceva..... o briza de vant (rafala) care a saltat av destul de mult cat sa imi dea emotii si mai mari, acolo poate ca am reactionat gresit sau nu, adica la o inaltime de peste 1.5 m avionu era cu botu in sus si in limita de viteza am facut ceea ce stiam de la 1:1 in cazuri cu totu si cu totu speciale (la bont de inaltime) repriza de motor si mansa in fata si reluarea aterizari (nu se recomanda a se consuma in lipsa de experienta pt ca urmarile pot fi tragice) (de paloniere aici nu e vorba) dar vantu a facut figura iar si in momentul in care av. a lasat botu si dat sa se stabilizeze vantu s-a oprit si av a fugit intr-o parte dar din fericire a scapat teafar si nevatamat. Dupa asta a urmat botezul efectiv in care avionu a primit numele de Chet (dar din verificari ulterioare numele se modifica oficial in Comet Chet). La finalul zilei am mai avut o tentativa slabuta de zbor in care l-a aterizare nu m-am mai contrat cu vantu si l-am lasat sa vina ca vant lateral la sol si tot asa a scapat teafar si nevatamat.
In concluzie dupa ce am scris o juma de pagina pot spune ca a fost o zi buna de zbor pt ca la fiecare aterizare "M-am aplecat doar o data dupa avion!"
Pentru cei interesati se poate vedea aici realitatea: http://www.youtube.c...h?v=J65bGkm7tgo

P.S. Urmeaza si pozele de la "motaj"

Aceasta postare a fost editata de 22CMM: 30 January 2009 - 12:48 PM

As vrea sa zbor perpetum...
0

#172 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 30 January 2009 - 01:04 PM

E daca tot ai timp weekendul asta citeste ce am discutat cu baietii mai sus despre radiocumanda ta si vezi ce si cum.
Despre aeromodel iti spun eu:
- problema cu intrarea tijelor de comanda de la eleroane (pe care am avut-o si eu). S-a rezolvat mai elegant ca la mine..adica am decupat mai putin din fuselaj , in rest am indoit corespunzator tijele.
- problema grava cu alinierea aripii...am fost nevoit sa dezlipesc si sa repozitionez ghidajul ala de plastic de pe aripa.
- problema cu jocul eleroanelor care s-a rezolvat cum m-au sfatuit baietii mai demult (am relipit comenzile)
- in rest mici retusuri (scoci pe burta, fixarea regulatorului, a receptorului etc)
- de precizat ca la tine hobanele au avut de la inceput dimensiuni diferite si nu a fost necesar sa le ajustez.

Una peste alta un kit acceptabil ca finisaje.

Aceasta postare a fost editata de yr-zbg: 30 January 2009 - 01:06 PM

Pacat ca Slz nu zboara.
0

#173 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 January 2009 - 02:39 PM

@22CMM. Felicitari. A fost perfect. Apropos, doar te-ai incalzit? Adica vrei sa spui ca nu ai avut si pantalonii plini? Jos palaria.
Oare modelul nu-i un pic greu de coada? Din film, parca, asa ar parea.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si poti considera ca a fost ultimul pahar de sampanie. De acum inainte banii se vor duce pe modele din ce in mai mari si mai frumoase.
0

#174 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 30 January 2009 - 03:34 PM

Pai stai ca iti raspund eu.
1.Ca si mine si el e brevetat, ba chiar are mai multe ore de acrobatie in simpla (facute in cadrul lotului judetean si apoi national de acrobatie)....deci ceva sange rece in instalatie exista.
2.La primul zbor avionul chiar a fost greu de coada. Il cunosc si stiind ca o sa il arunce mai cu teama (fara sa ii zic) i-am dat eu un pic din trim, astfel ca avionul a plecat frumos orizontal. Apoi in timpul zborului i-am tot zis sa ii dea in nas (ca de stiam ce i-am facut). L-a al doi-lea zbor i-am spus de trim si l-am dat pe 0 si ca urmare la lansare avionul a coborat f mult, dar a zburat mai bine. E adevarat ca si vantul batea in rafale si cand era cu botul in vant il "umfla".

Sunt convins ca atunci cand va pune si trenul de aterizare (~20gr), situat un pic in fata CG avionul chiar va fi perfect echilibrat.
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#175 Useril este offline   22CMM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 08-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Zbor cu motor

  Postat 03 February 2009 - 03:17 PM

Cum am promis am revenit (cam dupa mult timp) cu poze de la montaj, doar din prima parte na montajului la care am fost si eu de fata. (Dupa cum am mai spus avionul a fost montat in proportie de 100% de fratimiu).
Daca e ceva de comentat alaturi de poze discutiile se vor purta pe marginea pozelor dar intre voi si fratimiu. ;)

Fisiere atasate


As vrea sa zbor perpetum...
0

#176 Useril este offline   22CMM 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 08-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Zbor cu motor

Postat 03 February 2009 - 06:03 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jan 30 2009, 02:39 PM, a spus:

@22CMM. Felicitari. A fost perfect. Apropos, doar te-ai incalzit? Adica vrei sa spui ca nu ai avut si pantalonii plini? Jos palaria.
Oare modelul nu-i un pic greu de coada? Din film, parca, asa ar parea.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si poti considera ca a fost ultimul pahar de sampanie. De acum inainte banii se vor duce pe modele din ce in mai mari si mai frumoase.


Sal. Merci de urarile de bine. Nu pot spune ca nu am avut emotii, ba am avut dar eram pregatit de acasa cu sacu de gunoi si mult haz de necaz.
Din fericire am scapat de data asta :D . Insa imi pare rau de ce am citit pe aici referitor la prieteni de-ai nostri (prieteni de hoby) despre patania lor dar am inteles ca se repara lucru care e de bine.
In continuare aterizari line tuturor.
As vrea sa zbor perpetum...
0

#177 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 26 May 2009 - 01:48 PM

Azi am primit si eu un Decathlon. Sper sa il pun pe picioare si sa-l rup cat mai putin ! :wacko:
A fost la oferta, doar 4 mil RTF. Dar spre deosebire de restul, acesta are acumulatorul de 9,6V 1000mAh NiMH in loc de 1300 LiPo.
Am si eu o intrebare : pot folosi si acumulatorul LiPo 7.4V 800mAh ? ( ca ma gandesc ca se duce repede cel de 1000mAh, si sa am de backup, in caz ca nu
il fac bucati inainte sa termin acumulatorul http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif) ). Si am chiar 2 LiPo 800mAh, as putea sa le pun in paralel, oricum sunt mai usoare impreuna decat cel NiMH.
0

#178 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 27 May 2009 - 12:34 PM

Poti sa folosesti fara probleme acumulatorul de 800 mA. Ce motor ai pe avion ?
0

#179 Useril este offline   yr-zbg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1128
  • Inregistrat: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Aviatia

Postat 27 May 2009 - 12:40 PM

Ne vedem maine la camp. Decathlonul venea cu Lipo 2s de 1300...si zbura cam 15 min. deci cred ca 800mah e foarte putin.
Maine iti dau eu lipo de 1300 daca ramai fara curent...oricum detalii maine la camp sau la sectiunea de intalniri ca sa nu poluam toicul de aici.

Bafta!
Pacat ca Slz nu zboara.
0

#180 Useril este offline   icounter 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 07-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 27 May 2009 - 01:48 PM

Vezi postareamihaimcg, la May 27 2009, 01:34 PM, a spus:

Poti sa folosesti fara probleme acumulatorul de 800 mA. Ce motor ai pe avion ?


Intre timp mi-au raspuns cei de la care l-am luat avionul si nu il pot folosi: acumulatorul meu de 800mA este de 10C iar motorul de pe avion este prea puternic si e posibil sa distruga acumulatorul.
Oricum mersi pentru raspuns; in mare vroiam sa stiu daca merge si LiPo in locul NiMh, si se pare ca merge, dar imi trebuie un acumulator mai puternic.

yr-zbg: mersi frumos ! cum am mai zis ... macar sa ramana avionul intreg dupa ce se consuma acumulatorul meu :))

Aceasta postare a fost editata de icounter: 27 May 2009 - 01:49 PM

0

Arata acest topic


  • 10 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro