Amsoil - Ulei pentru benzinare
#1
Postat 09 April 2010 - 08:45 PM
#2
Postat 09 April 2010 - 09:24 PM
#3
Postat 09 April 2010 - 09:31 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#4
Postat 09 April 2010 - 09:39 PM
Nici eu n-am reusit sa fac rost.
Din lipsa de Amsoil, folosesc the next best oil: BelRay H1R 1:40-1:50.
#5
Postat 10 April 2010 - 07:25 AM
3W Mineral 2 Cycle Oil - pentru rodaj si inca vre-o 10 ore functionare
si
3W Synthetic 2 Cycle Oil - utilizabil dupa primele 10 ore de functionare
#6
Postat 10 April 2010 - 11:16 AM
#8
Postat 10 April 2010 - 10:16 PM
Intreb si eu ce aduce 100:1 fata de 30:1 la un motor in 2 timpi?Mai multa putere?Poate alt sunet?Tine bujia mai mult sau ce?Din experienta mea stiu una si buna:poate fi motor si de 100000 de euro,mama 3W-ului sau DA-ului sau care vreti voi,daca nu are ulei suficient in amestec,oridecare ar fi el,SE BULESTE!!!
Testele facute de Peter Faller de la PEFA arata ca ori ai 15:1 ori 100:1 ulei.puterea la elice cu acelasi motor este ACEEASI,doar sansele de a buli motorul cresc exponential odata cu scaderea procentului de ulei.
E si un dezavantaj:la 15:1,dupa o zi de zbor trebuie sa dai o data cu cirpa pe model spre a indeparta eventual urmele de fum.Dar cu un sistem de evacuare perfect,asa ceva nu e necesar.
Eu indiferent de citi bani as avea si de citi bani as da pe motor nu mi-as bate joc de el cu 100:1.
De altfel am intrebat si eu mai demult un pilot elvetian care zboara la noi la club,deoarece in Elvetia zborul cu termice nu e permis oriunde,dupe ce a hooverit un Katana de 3M si motor 3w de 200cc vreo 10 min incontinuu cu ce ii functioneaza motorul de are curaj sa ste a numai un hoover atita timp?Raspuns : 30:1 ulei sintetic 3w si benzina de la tankstelle de 95 fara plumb.Ce e uleiul sintetic 3W,nu stiu,dar al dracului mai arata a Motul800 si culmea mai si miroase exact la fel.
#9
Postat 10 April 2010 - 11:25 PM
#10
Postat 10 April 2010 - 11:29 PM
#11
Postat 11 April 2010 - 10:48 AM
#13
Postat 11 April 2010 - 05:48 PM
Fisiere atasate
-
Motul_800_double_esther.jpg (19.4K)
Number of downloads: 462
#15
Postat 12 April 2010 - 10:35 AM
nitrometan, la Apr 10 2010, 11:16 PM, a spus:
Hai ca cu uleiul am cam lamurit-o.
Dar ce influienta are cifra octanica? Eu am folosit pana acum doar de 95 si chiar ma gandeam sa trec la 98.
Extras din manualul DA-150:
Citeaza
• Mid to High octane gas is recommended.
• We recommend filtering your fuel, between your fuel container and your plane’s fuel
tank. Also, a high flow inline filter, or clunk/ filter between the tank and motor is a
good idea.
• For break-in, we recommend a petroleum based oil such as Lawn Boy Ashless or
Ryobi. Mix either at 32 to 1. These oils allow the rings to seat correctly. Switch to
synthetic oil after 4 to 5 gallons of fuel have been used.
• After the break-in process, we recommend a high quality synthetic oil. As for brands
of oil, there are many good ones on the market. Two that Desert Aircraft
recommends and their mix ratios are: "Amsoil 100 to 1 Pre Mix" (100 to 1) and Bel-
Ray H1- R (50 to 1) They can be found at most motorcycle shops.
• Make sure the plane’s tank is well vented and the fuel clunk moves freely.
• Use of any other fuel or additives such as methanol, nitromethane, etc., can harm the
motor and will void the warranty.
• Do not use Aviation Gas!
• Do not use any silicon sealers on the fuel system. Gas can break it down and carry it
into the carb.
#16
Postat 12 April 2010 - 10:58 AM
dan_mitea, la Apr 12 2010, 05:00 AM, a spus:
Acela e factory line, exact ce-am gasit si eu la 4L. Nitrometan zice de "doppel esther synthese".
#17
Postat 12 April 2010 - 12:59 PM
''100% Ester synthetic bse''
Nu-i ce zice Nitrometan?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 April 2010 - 12:59 PM
#18
Postat 12 April 2010 - 04:54 PM
#19
Postat 13 April 2010 - 10:14 PM
#20
Postat 14 June 2010 - 11:05 PM
#21
Postat 15 June 2010 - 09:25 AM
Teo-Costin, la Jun 15 2010, 12:05 AM, a spus:
Si una si alta ! Idea este ca prin rodaj nu se intelege doar cele 2-3 rezervoare date la sol ci cum spuna in "manual" ulei la 3W abia dupa 5-10 ore de functionare.
Si daca gandim ca un zbor este de 10-15 minute inseamna ca 10 ore inseamna cel putin 40 de zboruri adica daca nu iesim prea des trece anul !
#22
Postat 15 June 2010 - 10:22 AM
#23
Postat 15 June 2010 - 11:57 AM
Teo-Costin, la Jun 15 2010, 11:22 AM, a spus:
Teoretic DA ! Poti sa ramai si pe ulei sintetic ca nu se strica nimic doar ca daca treci pe full sintetic prin faptul ca pui mai putin vei creste performantele motorului ( una e sa mergi cu ulei si alta cu benzina - putere mai mare )
#24
Postat 23 September 2010 - 04:41 PM
Eu am un TGY de 50cc si folosesc MOTO 2DX ELF mineral .... pot continua sa il folosesc sau este contraindicat?
http://matrixsyntheticoils.com/datasheets/..._2_DX_RATIO.pdf
Bafta,
Raul
YaK 54 2.7m Wing Spam - DLE 111 cc Under Construction
T50 EDF 70mm
Easy Glider Pro RTF
ACROMaster RTF
TELINK YAK 54 RTF
Heli
Ornith 7.5 cc RTF
SJM 325 SE - RTF
Ornith-TReX 600 8.5 cc ARTF
#25
Postat 28 October 2010 - 05:30 PM
Rhaoul, la Sep 23 2010, 05:41 PM, a spus:
Eu am un TGY de 50cc si folosesc MOTO 2DX ELF mineral .... pot continua sa il folosesc sau este contraindicat?
http://matrixsyntheticoils.com/datasheets/..._2_DX_RATIO.pdf
Bafta,
Raul
S-a mai discutat asta . Diferenta intre uleiul mineral si cel sintetic este ca cel sintetic face ungerea mai buna (asta e clar). Implicit folosirea uleiului sintetic la rodaj va lungi perioada de rodaj (zicea mugurel parca undeva pe forum) Acum ce inseamna se prelungeste perioada pana cand e el in puii lui nu stiu.. La mine a inceput sa mearga bine bine dupa fro 15 litri de benzina. Poti sa folosesti ce ulei vrei recomandabil e sa il folosesti pe ala care unge mai bine.. cel sintetic. Cu cat ungerea e mai buna cu atat mai bine pt motor si evident intotdeauna sa dai un ochi la specificatiile producatorului.. cu toate ca chinezii sunt mai mult copiatori decat producatori , dar cine stie poate or sti ei ce fac acolo.
Am uitat sa revin sa dau si io un feedback dar acum folosesc motul 800 double caca maca ala .. n-am masurat nimic pana acum dar motorul merge mai bine decat cu celalate uleiuri de le-am folosit pana acum. Cel mai prost a mers cu OMV.
#26
Postat 22 February 2013 - 09:10 PM
#27
Postat 24 February 2013 - 09:33 AM
sacalu, la 22 February 2013 - 09:10 PM, a spus:
Am folosit eu dar dupa 3 rezervoare am renuntat la ele (la Stihl mai exact) pt ca mergea neregulat motorul si se incingea rau.
Eu am folosit Aral mineral de 2t pentru rodaj se gaseste pe la magazinele auto/moto la uleiuri daca nu ma insel pe al meu l-am gasit la hipermarket ..dar l-am vazut si la magazinele de piese auto. Motorul merge perfect de 5 ani de zile fara probleme. Dupa rodaj am incercat o gramada de uleiuri si am folosit cu succes Motul . In ultimul timp folosesc ulei 3w se gaseste in bucuresti si e special pentru motoarele aero si parca mai ok decat motul.
Ce recomanda alti modelisti pe forumurile de afara e ok ca au experimentat dar am experimentat si noi aici pt ca nu se gaseste tot ce se gaseste in state. Daca folosesti un ulei bun fie el mineral sau sinteic in cantitatile recomandate de productator si urmaresti temperatura motorului pe perioada rodajului totul o sa fie ok.
Rodajul la DLA l-am facut direct cu sintetic 3W si merge fara probleme am deja cam 6-7 litri de benzina trecuti prin el . Cum ziceam acum ceva timp mai bine ai rabdare la rodaj mai mult decat sa pui un ulei prost si sa il strici la rodaj.
Niciunul din motoarele mele nu s-a oprit vreodata :) sper sa nu se opreasca.
Deci zic eu ca am gasit setup-ul de ulei/benzina si reglaje corecte cat sa nu imi faca probleme.
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 24 February 2013 - 09:33 AM
#28
Postat 24 February 2013 - 09:02 PM
KLOTZ PREMIX 1000ML
#29
Postat 24 February 2013 - 09:06 PM
#30
Postat 28 May 2013 - 09:56 AM
ZOD, la 24 February 2013 - 09:33 AM, a spus:
Eu am folosit Aral mineral de 2t pentru rodaj se gaseste pe la magazinele auto/moto la uleiuri daca nu ma insel pe al meu l-am gasit la hipermarket ..dar l-am vazut si la magazinele de piese auto. Motorul merge perfect de 5 ani de zile fara probleme. Dupa rodaj am incercat o gramada de uleiuri si am folosit cu succes Motul . In ultimul timp folosesc ulei 3w se gaseste in bucuresti si e special pentru motoarele aero si parca mai ok decat motul.
Ce recomanda alti modelisti pe forumurile de afara e ok ca au experimentat dar am experimentat si noi aici pt ca nu se gaseste tot ce se gaseste in state. Daca folosesti un ulei bun fie el mineral sau sinteic in cantitatile recomandate de productator si urmaresti temperatura motorului pe perioada rodajului totul o sa fie ok.
Rodajul la DLA l-am facut direct cu sintetic 3W si merge fara probleme am deja cam 6-7 litri de benzina trecuti prin el . Cum ziceam acum ceva timp mai bine ai rabdare la rodaj mai mult decat sa pui un ulei prost si sa il strici la rodaj.
Niciunul din motoarele mele nu s-a oprit vreodata :) sper sa nu se opreasca.
Deci zic eu ca am gasit setup-ul de ulei/benzina si reglaje corecte cat sa nu imi faca probleme.
Am cautat si eu Aral mineral 2T si am ajuns la cocluzia ca acest ulei, daca chiar exista, este mai rar decat roua in mijlocul desertului Sahara. L-am cautat la 5 magazine auto moto si doua Moluri la mine in oras iar in Ploiesti unde, cei care sunt de acolo stiu ca pe o portiune de strada de 1-2 km sunt cel putin 20 auto moto si in toate am intrat si toate distribuie Aral, dar NIMENI nu a auzit macar de existenta unui ulei Aral mineral pentru amestec 2 timpi ba chiar au cautat si in catalog. :nea: Astfel incat de pe la al 17-lea magazin deja nu mai intrebam daca au ci daca exista asa ceva. Binenteles ca initial am cautat pe net caci era mult mai simplu, dar culmea, cred ca am vizitat zeci de pagini din care intr-adevar am vazut un ulei Aral 2T scris Energy pe el pe vreo 3 sitte-uri. L-am comandat dar comanda nu mai venea, cand am sunat am aflat ca de fapt toate sitte-urile unde l-am gasit pe net in romania apartin de Agromall iar ei nu-l aveau in stoc cica si nu-l au nici astazi dupa doua luni. :huh: Vazand ca la Moll este ulei Arol 2T la vreo 17 lei 0,5 litri destinat pentru trabant printre altele dar despre care nimeni nu stie daca e mineral sau nu, te intreb Zod daca nu cumva te-ai referit la Arol caci ma gandesc ca daca se distribuia Aral 2t macar un om din cele 25 de auto moto si Moluri,toate lucrand cu ulei Aral, ar fi auzit cel putin de existenta lui. Intreb si eu.. Unii se uitau la mine de parca i-as fi intrebat de ulei de masline pentru 2 timpi. Cu stima.