Modelism - RHC Forum: Robbe Charter - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Robbe Charter

#121 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2008 - 11:27 PM

Citeaza

Paul, ...  principial si riguros
ar trebui ca in orizontala jiclorului sa fie in permanenta NIVELUL lichidului.
Dar cum nivelul combustibilului nu e nicicum batut in cuie, precum si "ce o fi aia: orizontala jiclorului"? atunci un compromis acceptat este a lua in considerare stutzul de iesire, mai ales ca uzual, rezervorul e o sticla de aia de plastic si stutzul se afla in capac, deci oarecum intr-o pozitie mediana...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#122 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 10 January 2008 - 11:48 PM

Ok! Am inteles acum. Eu stiu ca important e ca la pornire sa nu-ti curga carburant in motor ca nu=l mai pornesti .
0

#123 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 274
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 11 January 2008 - 09:29 AM

Orientativ asezarea rezervorului.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1200036553.jpg

Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#124 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 January 2008 - 11:53 AM

Eu zic ca trebuie mai sus un pic rezervorul. Stutzul de IESIRE sa fie la nivel pe orizontala cu jiclorul. Cand scade mult carburantul o sa ai probleme in viraj. Daca-l vei regla bogat la pornire, va deveni "uscat" sau se va opri. Asta e la motoarele fara pompa. Daca-l pui cu iesirea MAI SUS decat nivelul pe orizontala al jiclorului, apare sifonarea de care vorbeai si se umple carterul si toba de combustibil. Vezi ce loc exista pe acolo...

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#125 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 11 January 2008 - 12:15 PM

Problema mare e ca eu nu am motorul si batiul dar am luat rezervorul ca asta se monteaza mult mai greu in fuselajul gata montat. Acum cit fuselajul e "placaje" pot face si eu niscai masuratori si analize .
0

#126 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 11 January 2008 - 06:13 PM

Paul_L, la 6 Jan 2008, 10:37, a spus:

Chiar ca nu mai stiu ce sa fac . Ca in bancul cu rabinul problema e ca toti aveti dreptate si Costel, si Nimsoc, si tu si Marinarul si eu trebuie sa aleg. Ciudat e ca 25 LA e mai scump ca 40 LA .

Salut!

Modelul zboara foarte bine cu motor de 4.5 cmc.
Stiu sigur pentru ca eu am cumparat unul second hand, care fusese echipat si zburat cu Magnum .25.
Mai mult decat atat, modelul tau este mai usor decat varianta anterioara (mai veche) care, de exemplu, nu avea gauri de usurare in panourile laterale ale fuselajului.
0

#127 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 11 January 2008 - 11:24 PM

Eu oscilez acum intre OS 40 LA si OS 46 LA care sunt identice ca dimensiuni si 46 e mai greu cu trei grame.
0

#128 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 January 2008 - 10:34 AM

Paul_L, la 11 Jan 2008, 23:24, a spus:

Eu oscilez acum intre OS 40 LA si OS 46 LA care sunt identice ca dimensiuni si 46 e mai greu cu trei grame.

Paul mai bine ei un OS 25 Fx ! Eu am un La de 46 dar nu face cat un 4cc normal ! sa stii ca gama de OS FX e de exceptie!
0

#129 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 12 January 2008 - 03:28 PM

Si crezi ca merita un pifan ca mine care nu a zburat pina acum decit pe simulator sa infiga un FX in Pamint ?

Am reluat montajul. Caseta centrala a fuzelajului

http://i50.photobucket.com/albums/f320/Paul_L1/IMG_4392.jpg
0

#130 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 January 2008 - 05:53 PM

Eu cred ca .40LA este mai fiabil decat cel de .46LA. Prea sunt identice ca dimensiuni. Si la cat costa zbori mai linistit.....parerea mea.
Iti recomand sa scoti tuburile din alama ale rezervorului dincolo de panoul de foc. Sa le curbezi in sus in compartimentul motor si sa le fixezi cumva cu balsa si epoxi. Asa vei putea verifica si eventual schimba furtunele fara sa mai deranjezi rezervorul. Acesta va fi invelit in burete si fixat cu elastic. Stii tu mai bine. Eu am fost suficient de nebun ca la Rapture sa infoliez in dreptul rezervorului cu folie transparenta. Dar nu-i necesar. Pe urma am descoperit America: numar cate "manivele" dau la pompa. Asa stiu precis cat am consumat in zborul precedent.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 January 2008 - 06:02 PM

0

#131 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 12 January 2008 - 06:03 PM

Pretul la 25 fx e cu 25% mai mare decit 40 LA . Nu ar fi un capat de tara dar .... 40LA zic prin review-uri ca porneste greu la pala si trebuie demaror . 40 LA cu demaror este 25fx la pret . Chiar puterea in realitate la 40LA sa fie mai mica decit la 25 fx ?
0

#132 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 January 2008 - 06:19 PM

Porneste perfect si la pala. Dar demaror oricum iti trebuie. Nu pune la socoteala pretul lui.
Nu-i mai mare.
.25FX are .84HP iar .40LA are 1HP.
Au cam aceeasi greutate dar este mai scump.

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXBY42&P=0
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXBY18&P=0

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 January 2008 - 06:25 PM

0

#133 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 12 January 2008 - 06:26 PM

Adica sa-l pun oricum la socoteala :lol: . Atunci candidatii sunt OS 25 FX si OS 40 LA. O sa fac o diagrama SWOT sa fac alegerea in mod stiintific :D
0

#134 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 January 2008 - 06:29 PM

Nu pune la socoteala ca FX-ul ar fi mai fiabil, ca are rulmenti....ca daca este sa se intample nu moare din uzura lagarelor....zic si eu.
0

#135 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 12 January 2008 - 08:40 PM

lipirea peretilor laterali ai fuselajului

http://i50.photobucket.com/albums/f320/Paul_L1/IMG_4393.jpg
0

#136 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2008 - 08:54 PM

Acum e momentul cheie... Verifica sa fie o caseta cu profil dreptunghi, nu paralelogram....

Si, da,... sper ca gasesti pe cineva pe acolo cu care sa-ti faci un pic mana pe EZ*, inainte de trainer. Daca nu, da un semnal ca o sa gasim pe aici o solutie! Nu pleca de la ideea ca "o sa-l infigi". Mai devreme sau mai tarziu toate se infig, dar nu din prima...

Bafta!

Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 12 January 2008 - 08:55 PM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#137 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 12 January 2008 - 09:36 PM

E verificat. Astept sa se incalzeasca vremea sa ies la zbor cu EZ*. Bineinteles ca trainerul nu-l voi zbura pina sa fiu sigur ca pot. As vrea insa sa-l zboare alcineva , cu experienta intii pentru reglaje, trimari etc. . Doar cind stiu ca intr-adevar poate zbura si el si eu sa ne intilnim :lol: . Altfel va fi cam greu .
0

#138 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 13 January 2008 - 03:27 AM

Ideea cu simulatorul te ajuta intr-un singur sens...dar esential; iti creezi reflexele de directionare( uau, ce cumva suna), mai exact te inveti sa nu incurci stanga cu dreapta. E foarte important. Daca inveti asta esti capabil sa tii orice model in zbor. Dupa aia treci si la acrobatii.
0

#139 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 13 January 2008 - 10:25 AM

Baga EZ* pana in primvara si vino cu trainer-ul la High-Fly, o sa-ti fie reglat, trimat, zburat si dat in folosinta... nu e dracu chiar asa de negru precum pare. n-ar strica nici niste simulator...
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#140 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2008 - 11:46 AM

Sau la Rapa Rosie. Sau la Fantana cu Ciresi. Sau vine el la Chitila/Clinceni. Sunt solutii destule. Eu parca am vazut ca mai sunt zburatori in Campina. Daca nu se rezolva local cu zborul, exista solutii. Pana atunci simulatorul e ok, un bun inceput.

Bafta!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#141 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 26 January 2008 - 09:06 AM

Am nevoie repede de un sfat. Ce motor sa aleg ?

OS MAX 25 LA http://shop.graupner...et/AI?ARTN=1896
OS MAX 46 LA http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI...711&language=de
OS MAX 25 FX http://shop.graupner...et/AI?ARTN=1870

Aceasta postare a fost editata de Paul_L: 26 January 2008 - 09:10 AM

0

#142 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 26 January 2008 - 02:25 PM

.25 FX- cea mai buna calitate
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#143 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 January 2008 - 03:20 PM

Eu as face asa:
As termina complet modelul. As cauta sa vad ce greutate ar trebui sa aibe motorul pentru a se echilibra. Nu uita ca si motorul poti sa-l misti ~10mm pe batiu. De asemeni as jongla si din baterie. Acum a aparut o generatie noua de baterii pentru receptie. NiMh. Mult mai usoare la aceeasi capacitate. Uite un exemplu:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXNRH6&P=SM
Bateria poti s-o pui unde vrei in model.
Eu in paranoia mea pun si servo-urile la sfarsit. Au o masa suficient de mare sa echilibrez din pozitia lor.
Toate acestea pentru a reusi un centraj fara sa pui plumb. Ar fi cu totul neeconomic sa dai un pret dublu sa pui un motor mai bun incontestabil dar mai greu si apoi sa pui si plumb in coada.....parerea mea.
Daca te-ar avantaja ar fi bun pentru inceput ceva ieftin. Si daca ai de ales ia un motor natur, necolorat. Dar asta-i ultimul factor la care sa te gandesti.
In concluzie. Daca poti jongla din mase ia .25LA. Ar fi si ce recomanda producatorul....nu?

PS. Nu pot sa cred cat de magari sunt cei de la Graupner. Uite cat costa la Tower:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXPUE0&P=SM

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 January 2008 - 03:36 PM

0

#144 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 26 January 2008 - 07:46 PM

Si la Graupner e fara toba de esapament
0

#145 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 274
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 26 January 2008 - 07:51 PM

Asta da pret!
Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#146 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 January 2008 - 10:00 PM

Si, poate si fara bujie.....
0

#147 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 27 January 2008 - 08:15 AM

Exact, SI fara bujie. Incepe din ce in ce mai tare sa ma bata gindul sa-l comand direct la Tower. Cred ca transportul nu va fi la nivelul diferentei .
0

#148 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 03 February 2008 - 07:25 PM

dupa mult mult timp am mai lipit si eu ceva. Am lipit panoul de foc in fuselaj. Am facut-o cu epoxy de 24 ore. As vrea sa plachez panoul de foc cu niste fibra de carbon si epoxy. Fibra de carbon nu am vazut in magazinele pe unde am colindat ( din tara) Vreo sugestie ?

Aceasta postare a fost editata de Paul_L: 03 February 2008 - 07:27 PM

0

#149 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 10 February 2008 - 07:51 PM

Continuam cu fuselajul

http://i50.photobucket.com/albums/f320/Paul_L1/IMG_4451.jpg
0

#150 Useril este offline   Paul_L 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 295
  • Inregistrat: 30-September 07

Postat 10 February 2008 - 07:52 PM

http://i50.photobucket.com/albums/f320/Paul_L1/IMG_4452.jpg
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro