Robbe Charter
#154
Postat 15 February 2008 - 09:27 PM
http://i50.photobucket.com/albums/f320/Paul_L1/IMG_4462.jpg
#155
Postat 15 February 2008 - 10:30 PM
#156
Postat 15 February 2008 - 10:50 PM
#157
Postat 15 February 2008 - 10:51 PM
ideea pe care a spus-o nimsoc mi se pare buna..merita incercat...in rest foarte frumos!! spor la treaba in continuare
#158
Postat 15 February 2008 - 10:55 PM
Paul_L, la 15 Feb 2008, 22:50, a spus:
de obicei nu specifica nimeni in manual cum trebuie sa inclini motorul...asta e o masura pe care o aplici daca vrei sa ai un avion perfect stabil in viraje...daca il pui drept virajul pe stanga va fi ami agresiv decat cel pe dreapta.Nici io nu imi explic de ce nu specifica asa ceva in nici un manual...dar asa ie producatoru ce sa ii faci :(
#159
Postat 15 February 2008 - 11:00 PM
florin100%, la 15 Feb 2008, 22:55, a spus:
Paul_L, la 15 Feb 2008, 22:50, a spus:
de obicei nu specifica nimeni in manual cum trebuie sa inclini motorul...asta e o masura pe care o aplici daca vrei sa ai un avion perfect stabil in viraje...daca il pui drept virajul pe stanga va fi ami agresiv decat cel pe dreapta.Nici io nu imi explic de ce nu specifica asa ceva in nici un manual...dar asa ie producatoru ce sa ii faci :(
eu stiam ca se inclina ca sa nu aiba tendinta sa traga stanga de eleroane cand ii dai full gaz ...
momentul motorului ridica aripa dreapta... io asa stiam
#160
Postat 15 February 2008 - 11:04 PM
Paul_L, la 15 Feb 2008, 22:50, a spus:
Da, ma rog. Scuze. Important e ca vb. aceeasi limba. Daca vrei sa prinzi fix rigid batiul( adica daca nu-i pui puferi) poti face gaurile in batiu un pic mai mari decat diametrul surubului. Asta-ti va conferi o marja de reglaj a unghiurilor motor fara sa-l descentrezi din capota.
#161
Postat 15 February 2008 - 11:07 PM
RedBaron, la 15 Feb 2008, 23:00, a spus:
florin100%, la 15 Feb 2008, 22:55, a spus:
Paul_L, la 15 Feb 2008, 22:50, a spus:
de obicei nu specifica nimeni in manual cum trebuie sa inclini motorul...asta e o masura pe care o aplici daca vrei sa ai un avion perfect stabil in viraje...daca il pui drept virajul pe stanga va fi ami agresiv decat cel pe dreapta.Nici io nu imi explic de ce nu specifica asa ceva in nici un manual...dar asa ie producatoru ce sa ii faci :(
eu stiam ca se inclina ca sa nu aiba tendinta sa traga stanga de eleroane cand ii dai full gaz ...
momentul motorului ridica aripa dreapta... io asa stiam
Baroane, cam asa e. Tendinta la rotire apare cand se trece brusc de la un regim mic de turatie la unul mare. Nu trage de eleroane.
Acum e de verificat daca nu cumva panoul de foc e deja un pic inclinat din Kit in sensurile care trebuie.
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 15 February 2008 - 11:08 PM
#162
Postat 15 February 2008 - 11:11 PM
#163
Postat 15 February 2008 - 11:25 PM
BTW intre motor si esapament nu se pune nimic pentru etansare ?
#165
Postat 15 February 2008 - 11:41 PM
La Magnumul meu exista garnitura intre motor si toba. Daca tu n-o gasesti in punguta cu accesorii, cand il montezi definitiv pune-i putin silicon d'ala de tobe de masina. Decat sa dai telefoane si sa explici de unde l-ai luat, de ce n-ai garnitura.
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 15 February 2008 - 11:42 PM
#166
Postat 15 February 2008 - 11:45 PM
RedBaron, la 15 Feb 2008, 23:40, a spus:
Asa sunt toate garniturile de evacuare la toate motoarele termice. Azbest cu insertie metalica. La astea de aero fiind mici, nu se mai pune insertie. Ai sa vezi ca daca desfaci toba chiar si dupa o pornire o sa-ti fie tare greu sa o detasezi fara sa rupi garnitura.
#168
Postat 16 February 2008 - 04:36 AM
Paul_L, la 15 Feb 2008, 23:50, a spus:
Acum gandesti d.p.d.v al constructorului.
Pilotul priveste intotdeauna modelul care decoleaza cum pleaca de la el. Deci priveste de sus si din spate.
OS-ul nu are garnitura. Strange sanatos toba si gata. Eventual poti pune un pic de threadlocker pe suruburi, dar numai daca esti paranoic ca mine.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXK306&P=ML
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 February 2008 - 07:20 AM
#169
Postat 16 February 2008 - 04:38 AM
florin100%, la 15 Feb 2008, 23:55, a spus:
Paul_L, la 15 Feb 2008, 22:50, a spus:
de obicei nu specifica nimeni in manual cum trebuie sa inclini motorul...asta e o masura pe care o aplici daca vrei sa ai un avion perfect stabil in viraje...daca il pui drept virajul pe stanga va fi ami agresiv decat cel pe dreapta.Nici io nu imi explic de ce nu specifica asa ceva in nici un manual...dar asa ie producatoru ce sa ii faci :(
Florine, toate kit-urile mele au avut din nastere inclinatiile respective.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 February 2008 - 04:58 AM
#170
Postat 16 February 2008 - 05:00 AM
Am scanat primul plan ce mi-a cazut in mana:
Imagini atasate
#171
Postat 16 February 2008 - 05:01 AM
@Paul. Deci, daca vrei, eu te sfatuiesc sa pui motorul inclinat. Ajuta. Mai ales ca vei zbura doar cu motor. La Spectra, planorul Great Planes de 2m are doar inclinatia in jos. Este neimportant daca are o usoara tendinta de rotatie in faza ascensionala. Planorul este destinat sa zboare preponderent fara motor.
Te felicit pentru frumusetea de model si te rog sa ne gratulezi si in continuare cu fotografii.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 February 2008 - 05:05 AM
#177
Postat 30 March 2008 - 07:05 PM
http://i50.photobucket.com/albums/f320/Paul_L1/Picture003.jpg
O "burta" similara are si elevatorul care din balsa masiv
http://i50.photobucket.com/albums/f320/Paul_L1/Picture004.jpg
Dan Mitea mi-a sugerat la AO sa dublez lonjeronul din spate cu o bagheta de pin 8x2 care sa preia incovoierea celei de balsa. Ce fac insa cu elevatorul care e masiv din balsa de 8 mm
#178
Postat 30 March 2008 - 08:42 PM
Paul_L, la 30 Mar 2008, 19:05, a spus:
F.buna ideea. Dar eu as incerca cu un placaj de 1mm taiat o felie la lungimea lonjeronului si latime cat grosimea lui(a lonjeronului). pus pe cant langa lonjeron si lipit de el. Cred ca preia mai bine fortele decat bagheta de pin care se va incovoaia si ea sub o anumita presiune. Pe cand placajul pus in cant......
Acum, cu profundorul eu procedam in felul urmator. La infoliere il tensionam in sens invers si intindeam cat puteam materialul de infoliere. Sprijineam piesa cu un capat de masa, celalat capat in aer, lipeam folia pe un capat, cu un deget impingi in piesa pana ii scoti burta si apoi continui pana o strambi in partea ailalta, lipesti materialul pe capatul celalat si dai drumul usor netezind materialul pe piesa. In cele mai multe cazuri iese drept.
Alta varianta ar fi sa plachezi cu balsa de 1mm ambele fete si sa le pui intre 2 planuri drepte la presat. Iese garantat ce trebuie.
#179
Postat 30 March 2008 - 08:59 PM
#180
Postat 30 March 2008 - 10:40 PM
Cu toate ca nu stiu kit-ul respectiv, eu cred ca te complici cu slefuirea triunghiulara in sectiune. Cat are grosimea profundorul?Daca are pana-n 10mm, rezuma-te la rotunjirea BF a profundorului si a BA a stabilizatorului. O sectiune tringhiulara a profundorului la grosime mica nu cred ca va avea un efect sesizabil in zbor avand in vedere si dimensiunile avionului si gama in care se incadreaza. Rezuma-ti munca obtinand aceleasi efecte.
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 30 March 2008 - 10:40 PM