Pagina 1 din 1
WALKERA 22E RTF kit motor coada defect
#1
Postat 13 November 2007 - 04:47 PM
Salutare,
am intrat in curand in posesia unui heli (nu mai conteaza cum - impuls) si are motorasul de la coada defect. Este gripat cumva, nu am idee cum de a ajuns asa ca heli este nou. Aveti idee ca costa un astfel de motoras si unde se poate gasi?
A doua chestiune este legata de telecomanda. Are cica 6 canale. Pe spate sunt in jur de 12 switch-uri (aprox). In documentatia cu care a venit kitul nu se specifica nimic depre rolul acestor sw. Se gaseste undeva cartea de la telecomanda?
Multam.
am intrat in curand in posesia unui heli (nu mai conteaza cum - impuls) si are motorasul de la coada defect. Este gripat cumva, nu am idee cum de a ajuns asa ca heli este nou. Aveti idee ca costa un astfel de motoras si unde se poate gasi?
A doua chestiune este legata de telecomanda. Are cica 6 canale. Pe spate sunt in jur de 12 switch-uri (aprox). In documentatia cu care a venit kitul nu se specifica nimic depre rolul acestor sw. Se gaseste undeva cartea de la telecomanda?
Multam.
#2
Postat 14 November 2007 - 12:20 AM
Salut, motoras de coada gasesti la firma din Bot'sani, cod SRA4060/14.
Carte nu prea cred ca gasesti pentru statia asta de la Walkera...e aceeasi cu cea de la Raven x40...ca si motorasul de coada.
Pune o intrebare la Cornel de la firma de mai sus, poate te ajuta el cu pozitia switch-urilor
Toate bune!
Primus
Carte nu prea cred ca gasesti pentru statia asta de la Walkera...e aceeasi cu cea de la Raven x40...ca si motorasul de coada.
Pune o intrebare la Cornel de la firma de mai sus, poate te ajuta el cu pozitia switch-urilor
Toate bune!
Primus
#3
Postat 14 November 2007 - 12:38 AM
Uite aici si manualul in care zice cum tre sa fie switch-urile:
http://www.walkera.c...n1/download.jsp
http://www.walkera.c...n1/download.jsp
#7
Postat 09 September 2008 - 11:46 AM
vlad1, la Sep 9 2008, 09:42 AM, a spus:
Nu merge. Are motoare brush-ed si nu tolereaza mai mult 2 celule LiPo(cu care zboara de altfel mai mult decit multumitor). Daca incerci, nu o sa te refuze, probabil ca are sa zboare, atita doar ca in 3-4 descarcari prapadesti motoarele.
Are un motor serie 300 periat si alimentat la 10.8v cu o baterie NiMh ,practic "duce "si 12 v de la o baterie lipo de 3 celule , numai ca scurtezi viata motorului ( care si asa nu o sa traiasca prea mult :blink: ) ,periile se vor consuma mai repede datorita usoarei supratensiuni ,pericolul mai mare este cu descarcarea acumulatorului ,ESC-ul nu are posibilitate a de a seta tpul de baterie si ca atare daca insisti sa zbori mult poti arunca la gunoi un LIpo .
Primul sosit ,ultimul plecat..
#8
Postat 09 September 2008 - 07:16 PM
NiMh are 10.8 V teoretic, in gol. In sarcina are mai putin (cam 9V). 3s LiPo are 12.6 V in gol si 12.6 V in sarcina. Diferenta este doar de 3 V dar absolut suficienta sa prajeasca periile in 3-4 descarcari.
Motoarele cu perii folosite in modelism nu au fost calculate sa mearga la 3S in sarcina sustinuta (aici e elicopter).
Periile nu se consuma din cauza unei 'usoare supratensiuni', ce din cauza arcului voltaic care apare intre perie si rotor (inelul de foc). Pur si simplu nu rezista la arc voltaic.
Nu merge. Se arde foarte repede.
Motoarele cu perii folosite in modelism nu au fost calculate sa mearga la 3S in sarcina sustinuta (aici e elicopter).
Periile nu se consuma din cauza unei 'usoare supratensiuni', ce din cauza arcului voltaic care apare intre perie si rotor (inelul de foc). Pur si simplu nu rezista la arc voltaic.
Nu merge. Se arde foarte repede.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 09 September 2008 - 07:21 PM
#10
Postat 01 November 2008 - 10:43 PM
dar motorasele folosite in modelism-ult de elicoptere chinezesti sunt facute in serie de o companie , chinezeasca, care face numai motoare. de ex am laut datashetu de la motoru de lama4. tensiunea de alimentare era pe un interval destul de mare. nu se poate folosi o rezistenta pt limitare? :rolleyes: bine ca va fi greutate in plus dar na.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1