catamaran class1 "Victory " sau "Budweiser " model home made ...
#213
Postat 07 February 2008 - 08:29 PM
deejaydanyaero, la 7 Feb 2008, 11:23, a spus:
sau din lipsa de grandomanie
#218
Postat 08 February 2008 - 01:22 PM
De fapt axul ambreiajului nu este coaxial cu "intrarea" in flexibil... :)
Asta inseamna ca voi taia pur si simplu vechiul suport si voi lipi altul, pt o positionare corecta. Intarituri si apoi montajul final...
Carburatorul l-am modificat deja, deoarece in varianta originala aveam nevoie de 8KgF, pt deschidere completa a gazului, iar servoul meu avea doar 7KgF. acum e OK. mai am sa cumpar niste NiMh-uri mai strong pt pompa de apa si Rx
Deci montare si BENZINAAAAAA sa am :( , ca fum va fi destul:P
#219
Postat 08 February 2008 - 01:28 PM
Si continui la un FSR-eu (nu am pus poze http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif , dar am sa v-o arat eu....)
Si marea surpriza, la care nu va arat deocamdata nimic, e ceva.....BOMBA zic eu..... Am sa v_o arat la gata, precum si toate etapele constructiei...
De ce nu o pun acum? pai imi vor spune toti ca e imposibil de facut asa ceva.. :( O barca cu aspect de naveta spatiala... :( Spun doar ca va fi propulsata de doua EDF de 60mm, cu doua BL a cate 350W, doua Lipo de 11V/5A.....
Atat derbedeilor, ca voi ma "trageti de limba"... :(
#221
Postat 08 February 2008 - 01:46 PM
AG-74-HESS, la 8 Feb 2008, 13:28, a spus:
Si continui la un FSR-eu (nu am pus poze http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif , dar am sa v-o arat eu....)
Si marea surpriza, la care nu va arat deocamdata nimic, e ceva.....BOMBA zic eu..... Am sa v_o arat la gata, precum si toate etapele constructiei...
De ce nu o pun acum? pai imi vor spune toti ca e imposibil de facut asa ceva.. :( O barca cu aspect de naveta spatiala... :( Spun doar ca va fi propulsata de doua EDF de 60mm, cu doua BL a cate 350W, doua Lipo de 11V/5A.....
Atat derbedeilor, ca voi ma "trageti de limba"... :(
hai detaliaza si pune niste poze ca ne-ai facut curiosi.. :( .....ca poate mai sunt unii care au idei apropiate
#222
Postat 08 February 2008 - 01:52 PM
Bine, dracilor va pun doua cu inceputul lui "aurora" si cu un propulsor de-al lui... Ce ma enervati! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :)
#223
Postat 08 February 2008 - 02:07 PM
Isi va astepta randul, si va iesi pentru ca m-am apucat de ea...
Sigur asta va fi ultima la capitolul navo, ca tot din primavara voi mai si zbura http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif . Dumnezeu cu mila, ca stiu cu avionul ca si cu crosetatul :( :)
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 08 February 2008 - 02:11 PM
#224
Postat 08 February 2008 - 07:28 PM
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#225
Postat 08 February 2008 - 08:37 PM
Cat despre curentul consumat, cred ca o elice ``in apa`` e mult mai energofaga decat una ``in aer``.
#226
Postat 08 February 2008 - 08:43 PM
E o structura fff robusta; as fi dur cu mine sa spun exagerata, dar am in cap pt ea un nitro de 3,5cc (auto), cuplat direct la ax prin amb centrifugal, pt cuplare in ture, nu la ralanti, ca ar insemna sa o opresc des pe apa :D
Pana aici: 600/220/75
#227
Postat 08 February 2008 - 08:58 PM
Ce am observat la el spre deosebire de cel de aero: am impins cu o forta mare in ax, iar efortul la rotirea axului este mai mic decat la cel de aero. Ca
este o chestie legata doar de rulmenti, sau de modul in care axul prin constructie se sprijina (la impingere) pe ambii rulmenti, nu stiu ca nu l-am demontat. La cel de aero, clar ca la impingere, preia efortul axial generat de elice doar rulmentul din spate.
#229
Postat 08 February 2008 - 09:10 PM
Uite o bucata de propulsor. Are fi 75, ca am masurat-o acum. In poza, este cea din dreapta. Am doua EDF-uri de fi 75mm si doua BL-uri, dar doar una e montata. Deci doua din astea va propulsa ciudata dracie.
Cea din stanga, e o bijuterie de la Bogdan Stancu, de firma,fi 90mm,va avea un Hacaras si am sa o pun pe altceva :D
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 08 February 2008 - 09:14 PM
#231
Postat 08 February 2008 - 09:53 PM
daca tu ai chef sa experimentezi ceva ...da-i inainte......ca cine stie ce poate iesii....super fun
in privinta motoarelor BL (aero-marine)depinde de caz la caz.......eu spre exemplu am schimbat un motor marine cu unul de aero ca nu-mi placea cum functioneaza barca cu motorul de navo(avea putere dar nu avea turatie asa cum mi-am dorit........acelasi motor marine pe alta barca merge "traznet" si nu am de gind sa-l schimb
eu ma gindeam la asa ceva..........
Imagini atasate
#233
Postat 08 February 2008 - 10:09 PM
Desi tendinta este de a afirma ca un ambreiaj centrifugal cupleaza ``brutal``, realitatea este ca accelerand lin, precum si semipatinarea de la inceputul momentului cuplarii, face ca acest sistem sa fie eficient si mai putin stresat decat la auto, cu conditia de a-i asigura o preluare a eforturilor axiale generate de elice, lucru care nu e necesar la auto.
Despre BL-urile aero/marine....experimentam :D
Cat despre poza ta, e super! Vrei sa pui ceva la cale? :D
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 08 February 2008 - 10:11 PM
#238
Postat 09 February 2008 - 02:26 AM
.....cat despre "aurora".....dap ai dreptate ......nu toti sunt bolnavi de viteza, :) :) ....cred ca o sa arate fain....iar zgomotul de motor sigur o sa faca toti banii........e buna treaba cu deriva dubla, dar ai grija sa centrezi la fix lamelele ......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#240
Postat 09 February 2008 - 12:40 PM
dily, la 9 Feb 2008, 02:26, a spus:
.....cat despre "aurora".....dap ai dreptate ......nu toti sunt bolnavi de viteza, Â :) Â :) ....cred ca o sa arate fain....iar zgomotul de motor sigur o sa faca toti banii........e buna treaba cu deriva dubla, dar ai grija sa centrezi la fix lamelele ......
Sincer, nici eu nu am mare incredere, dar pana nu il pun pe apa, nu stiu ce e de el.... Voi vedea. il pun pe Blue Marine 1 (robe). Are la gata1.5Kg.
O sa ma straduiesc sa centrez totul, dar mai e mult pana la centrari... :D
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 09 February 2008 - 12:44 PM