Modelism - RHC Forum: Nave moderne - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Nave moderne si civile si militare

#31 Useril este offline   Anonim 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25-March 04

Postat 29 October 2007 - 08:35 PM

Din pacate, stiu f bine arhiva santierului. :( Ceea spui tu...ar fi f greu de gasit. Stiu ca multe din vechile documentatii nu mai sunt din pacate. Au tot fost transferate (din lipsa de spatiu.) si li sa cam pierdut urma.
Dar revenind la o alta latura a problemei, hai sa nu uitam topicul asta. "Moderne" !! :)
Asa ca..Fulgerul respectiv chiar nu era pe aici.
Dar oricum, daca as fi putut cu siguranta as fi ajutat pe oricine .

Aceasta postare a fost editata de Anonim: 29 October 2007 - 08:36 PM

0

#32 Useril este offline   claudiu_ne 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 03-July 07

Postat 29 October 2007 - 08:48 PM

ok...am spus de la inceput ca e off topic...dar pana atunci nu stiam ca lucrezi la santierul naval Galati, sau la port...de aceea am si pus intrebarea...sau mai bine zis am incercat si eu marea cu degetul :)
0

#33 Useril este offline   Anonim 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25-March 04

Postat 29 October 2007 - 09:24 PM

Pentru "linistea" ta, itiu spun doar ca sunt coordonator de proiectare in santierul naval Galati, care acuma de fapt e companie olandeza de citiva ani buni si se numeste Damen. Pt mai multe info despre , incearca : www.damen.ro sau www.damen.nl
Aici: http://www.damen.ro/Engineering/index.aspx...x.aspx?mId=8760 lucrez eu, si cam cu asta ne ocupam : http://www.damen.ro/Engineering/General_Vi...w.aspx?mId=8778

:) :(

PS. Iar navele pe care le facem , le potzi vedea aici : http://www.damen.ro/...x.aspx?mId=8758

Aceasta postare a fost editata de Anonim: 29 October 2007 - 09:26 PM

0

#34 Useril este offline   claudiu_ne 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 03-July 07

Postat 30 October 2007 - 09:06 AM

faina meserie...si frumoase poze...frumoase nave, dar cand vad ca toate au acelasi nume si cu cifre, devin niste "masini"...chestia asta imi aduce aminte de o chestie pe care am citit-o undeva - referitor la britanici, acestia numesc avioanele si vapoarele cu nume ce nu contin cifre numai cuvinte...oricum dau mai bine decat navele noastre care toate sunt cu acelasi nume de genul remorcher "giurgiu" 1, 2, 3, 4...si cate ori mai fi...nu au si aia imaginatie?

Mai bine raman la alea vechi..


by the way vasul "libertatea" mai exista prin Galatzi????
0

#35 Useril este offline   Victorian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 202
  • Inregistrat: 07-October 07

Postat 30 October 2007 - 10:28 AM

Claudiu,

Le cam amesteci! "Libertatea" nu era o nava moderna! Desi era foarte moderna pentru epoca ei, totusi discutia despre ea nu prea isi are locul aici. Dar fiindca ai deschis vorba, hai sa-ti spun: Nava se numea initial "Nahlin" si era un yacht construit in anul 1930.

Vezi aici: http://www.glwatson.com/nahlin.htm

si aici:

http://www.cimec.ro/.../nahlin_eng.htm

A fost luata pe o nava mare de transport acum cativa ani si dusa in Marea Britanie pentru a fi restaurata. Mai bine asa, decat sa devina o epava in Dunare, cum s-a intamplat de exemplu in cazul motonavei "Transilvania"!

Cat despre locul unde s-ar putea gasi planurile unor nave precum "Fulgerul" "Elisabeta" sau "Randunica", trebuie sa nu confundam Santierul Naval de la Galati, care este urmasul unui santier privat, cunoscut multa vreme dupa numele proprietarului sau (Fernic), cu Arsenalul Marinei Militare de la Galati.

Arsenalul Marinei cuprindea o serie de docuri plutitoare, care au fost rechizitionate de catre rusi in 1944 si de atunci nu le-a mai vazut nimeni. Cum erau niste oameni foarte "strangatori" rusii astia, e foarte posibil ca atunci sa fi pus mana si pe documentatii!

Aceasta postare a fost editata de Victorian: 30 October 2007 - 10:35 AM

0

#36 Useril este offline   Anonim 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25-March 04

Postat 30 October 2007 - 07:49 PM

Revin
Ce a-ti in situl care l-am pus mai sus, nu sunt aceleasi nave (nume de nave ) si cu numere.
In cadrul santierului , noi facem mai multe tipuri de nave (si consacrate si mai ales prototipuri) si de aici apare numele , iar numerele pe care le-ati vazut reprezinta lungimea si latimea navei. Spre exemplu avem mai multe tipuri de remorchere , si toate se numesc STANTUG (tug=remorcher) dar care sunt diferite prin diverse lungimi si latimi. Spre exemplu, avem STANTUG 2909 ceea ce inseamna ca nava este remorcher cu lungimea de 29 m si latimea 9 m. Ar fi imposibil sa le diferentiem doar dupa nume, avind in vedere ca concomitent sunt in lucru-constructie mai multe nave de acelasi tip.(ca un exemplu genul asta de remorchere sunt cam 50 de bucati pe an) iar alte nave citeva de fiecare tip.
Deci , de aceea , sunt diferentiate pe tipuri si diverse modele (lungimi).

2. Referitor la Yahtul Libertatea (Nahlin ) , am sa va spun ca ea nu mai e in Galati, din pacate de citva ani buni. In ultimii ani (vreo 20-25) nava era restaurant. Cum in domeniu sa privatizat cam tot, si nava asta a fost vinduta, pe mai nimic aproape (fiind intro stare destul de necajita) . Drept urmare a fost vinduta unei firme britanice , care a si luat nava , si a dus-o in Anglia in ideea restaurarii. Am vazut pe net ca nava a fost cumva restaurata intro oarecare proportie, dar nu complet. Am inteles dupa aceea ca nava a ajuns intrun santier naval din Germania spre restaurare completa si ..cam atit. Daca dati un search pe Google, pictures, cu cuvintul Nahlin, veti gasi citeva poze destul de frumoase.
Din pacate , eu nu am gasit, si nici nu cunosc pe nimeni sa aiba planuri pentru aceasta nava , in vederea executiei unui model.
Oricum, daca cineva detine...sunt si eu foarte interesat.
De fapt acum citva timp, deschisesem un topic pe tema asta, dar fara rezultat. asa ca...
Pacat , fiindca nava aia chiar era una din cele mai frumoase nave vazute .
Poate cine stie..e cineva care sa ne ajute.
0

#37 Useril este offline   Victorian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 202
  • Inregistrat: 07-October 07

Postat 30 October 2007 - 08:44 PM

Niste planuri mici cu amenajarea navei au fost publicate acum cativa ani in revista Yacht Magazin numarul 9, octombrie 2001, pagina 16. Doar amenajarile interioare ale cabinelor fara cote si alte detalii.

O vedere laterala tribord, in revista Shipping-today & Yesterday, iulie 2000, pagina 31.


Cateva dimensiuni ale corpului, in picioare (') si inci (");
(daca vreti sa calculati in metri: un picior este 30.48 cm, un inch 2.54 cm)

Lungimea intre perpendiculare: 250' 0"
Lungimea totala a corpului 276' 0"
Latimea corpului (moulded) 36' 0"

Planuri complete se gasesc la biblioteca universitatii din Glasgow :)
0

#38 Useril este offline   claudiu_ne 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 03-July 07

Postat 30 October 2007 - 11:40 PM

am impresia sau e asa...ca voi credeti ca eu sunt un fel de Giga contra...si am sa va explic ca nu sunt

- in primul rand am banuit si eu ca navele din link sunt prototipuri, dar imediat am facut legatura cu navele romanesti de pe dunare, ca pe mare nu stiu daca mai avem ceva...ca marineru` a vandut tot...sa inchid paranteza , remorchere, impingatoare, etc...si denumirile care le poarta...dar asta era o discutie

- am citit de libertatea si de licitatia facuta de cei care erau proprietari ai vasului ...care l-au vandut prin 1999 unei firme engleze pe cateva sute de mii de dolari...care a doua zi dupa ce a cumparat vaporul la asigurat la Lloyd`s parca la 3 sau 4 milioane de dolari...apoi a facut pachet tot vaporul ...si hopa sus pe un cargou...vira Anglia...din el a mai ramas in romania doar catargul...pe care englezii l-au taiat ca nu incapea in cargoul de transport...dar cum ai zis si tu...poate au facut un lucru bun...sunt pe google earth poze cu Nahlin in docurile din Germania.

Daca sunt offfffffffffffffffffffftopic stergeti mesajul si ma retrag la vechiturile cu aburi...
0

#39 Useril este offline   Anonim 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25-March 04

Postat 31 October 2007 - 10:10 AM

Ok, avind in vedere ca Libertatea chiar era o nava frumoasa si care merita discutata
din partea mea nu esti off topic nicidecum. :lol: :lol: :rolleyes:
Problema sunt planurile ca tare mi-ar place chiar si mie sa o am acolo
0

#40 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 31 October 2007 - 10:14 AM

Cred ca un prieten de al meu are o coala cu un plan al Libertatii sa caut sa vb cu el!
0

#41 Useril este offline   Victorian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 202
  • Inregistrat: 07-October 07

Postat 31 October 2007 - 11:02 AM

Claudiu, linisteste-te, nici din partea mea nu esti off-topic, mai ales ca nava in sine nu era cu aburi, ci din contra, foarte moderna, cu motor Diesel. Oricum prefer sa discutam despre nave romanesti decat despre drakkare vikinge sau fleute olandeze. Nu ca nu mi-ar placea, insa pe alea are cine sa le faca. Noi ar trebui sa ne ocupam prioritar de navele "noastre" romanesti, asa cum spunea si domnul Craciunoiu. :rolleyes:
0

#42 Useril este offline   Anonim 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25-March 04

Postat 31 October 2007 - 11:28 AM

Doar ca Libertatea...nu era nicidecum romineasca :rolleyes: :lol: :lol:

Ce spunea dl Craciunoiu..e treaba lui. Din pacate, no sa ajumgem noi
niciodata sa ne batem cu pumnul in piept ca am fi fost vreo forta in domeniu sa
ca am avea teribile traditii. Nu sunt rautacios , dar am fost si vom ramine modesti
ca istorie si realizari. sa fim seriosi, ca asa e.

Aceasta postare a fost editata de Anonim: 31 October 2007 - 11:31 AM

0

#43 Useril este offline   Victorian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 202
  • Inregistrat: 07-October 07

Postat 31 October 2007 - 12:34 PM

Ai dreptate aici, cand spui ca suntem modesti in materie de contributie. Din pacate, putinele nave despre care as putea zice ca sunt 100% romanesti nu-s tocmai cele mai reusite.

Navele despre care vorbesc nu sunt facute in Romania. Nici "Fulgerul", nici "Randunica", nici "Elisabeta", nici "Mircea", si cu atat mai putin "Nahlin" ex-"Libertatea".

Insa ele sunt nave care au existat aici, pe care le-am putut vedea, de la care am putea, cu oarecare noroc, sa gasim ceva poze prin albumul bunicului.

"Libertatea" chiar si asa, pe post de nava restaurant, era o prezenta interesanta pe malul Dunarii. Mi-o amintesc bine, am vizitat-o in 1982 (doar puntea din fata, cat se putea vizita din ea), am facut chiar si ceva poze cu acea ocazie. Si uite ca pentru mine a ramas un moment unic, acum cine stie ce se va mai alege de aceasta nava care, cum-necum, este totusi parte a istoriei romanesti.

Aceasta postare a fost editata de Victorian: 31 October 2007 - 12:35 PM

0

#44 Useril este offline   claudiu_ne 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 616
  • Inregistrat: 03-July 07

Postat 31 October 2007 - 02:50 PM

ma bucur ca suntem toti de acord....


Eu am vazut "libertatea" doar intr-o carte postala...long time ago....
0

#45 Useril este offline   Anonim 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25-March 04

Postat 01 November 2007 - 12:22 PM

Cauta pe net si vei gasi mai multe poze, si mai noi si mai vechi
0

#46 Useril este offline   Victorian 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 202
  • Inregistrat: 07-October 07

Postat 01 November 2007 - 01:10 PM

Pentru mine vizitarea navei "Libertatea" ex-"Nahlin" a fost un moment deosebit, fiindca a fost una dintre singurele ocazii cand am putut vizita o nava autentica, incarcata de istorie. Tin minte nava de cand eram mic, atunci am fost pentru prima data la Galati si am vizitat nava, deci stiam ca este acolo, desi nu stiam atunci CE este. Nu se pomenea nicaieri despre faptul ca e un fost yacht regal, nici ca a fost folosita drept nava scoala in perioada in care barcul Mircea era confiscat de sovietici. Era doar o nava veche folosita drept restaurant. Dar era o nava FRUMOASA!
0

#47 Useril este offline   Orca 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 15-February 03

Postat 12 December 2007 - 01:51 AM

Salutari la toata lumea,
Eu intru cam "din an in pasti" pe forum, mai dau si eu cite o parere si mai pun cite o intrebare.
Parerea mai intii. Modelismul inseamna printre altele si putina istorie si arheologie. Craciunoiu cu planurile lui fara scara figurata, are totusi meritul de a fi aratat in cartile lui o latura deosebita si interesanta a modelismului, aceea de a ilustra istorie. In cartile de istorie de la scoala pomenea cineva de Caraca din Balinesti sau Pinzarul Moldovenesc?. Sau pe vremea "regretatului" se spunea tot in cartea de istorie ca la Galati s-au facut nave militare si submarine care au facut campanie in est ? Ma uit din cind in cind prin colectia de Modelism si-mi dau seama ca existau "scapari" in povestiri, istorii de nave si avioane, sau poze. Chiar azi am realizat ca inainte de "89 erau poze cu IAR-ul 80 cu cruci galbene.
Deci un motiv forte pentru "vechituri".
Pina la "moderne" sa vorbim de "contemporane". Cargoul de 4500 tdw primul adevarat facut la Galati dupa '45, si s-a numit Galati. Marinarii mai batrini ca mine stiu ce fel de nava era. Pe urma cargourile multirol tip "Razboieni", "Miraslau", injurate de multi mecanici pentru M.A.N.-urile lente de Resita (au fost si cu semirapide) nu e proiect ICEPRONAV ? Nu e suficient de modern ? desi sint istorie acum.
Tancurile clasa "Independenta" (primul cirmaci al tarii inca isi mai viziteza nava de suflet "Biruinta"), erau romanesti.
In ziua de azi se merge in primul rind pe functionalism si randament maxim. Castelul unui portcontainer arata ca un biscuit in dunga , inghesuit intre munti de cutii. Dar unde e placerea de a numara bocaportii si bigile de pe un cargou de altadata.
Se construiesc nave de croaziera in ziua de azi cu o totala lipsa de respect fata de mare si marinarie, cu turnuri , piscine in colivii de sticla suspendate la peste 20m deasupra marii, in genul pasarelelor timoneriei, galerii de shopping si sali de concerte, sali de sport, unde mai mult de 4000 de "consumatori" ies in croaziera. Inchipuiti-va un bloc plutitor ca asta, cu stabilitate controlata, cum isi pierde "controlul" intr-o furtuna. Panica a 4000 de oameni care au vazut marea doar de pe plaja. S-au facut filme pe subiectul asta.
Cele militare? Nave noi frumoase poate doar la rusi mai vezi, cele americane le gasesc total anoste. Pina in anii '80 cea mai frumoasa si admirata nava americana a fost Missourri.
Dar sa nu ma intind prea mult, trec la intrebare. Pentru Anonim. Eu n-am idei multe, da' fixe. Caut planurile la cargoul de 4800 tdw : "Snagov", "Smirdan", "Scaieni". S-au facut la Braila si Tulcea, dar e proiect ICEPRONAV cred. Si nici n-are mai mult de 35 de ani proiectul asta. Poate 40. Se gaseste asa ceva pe acolo?
Multumiri pentru rabdarea acordata, si modelismul e pentru istorie, pasiune, competitie si idei noi si moderne nu-i asa? Inaintea prototipului a existat macheta.
Numai bine.
0

#48 Useril este offline   _extrem 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 17-February 07

Postat 16 December 2007 - 12:25 PM

Salutare de la Mare tuturor membrilor RHC
Am urmarit subiectul despre nave moderne si eu sunt interesat de ceva nou.
Eu lucrez la Mangalia in santierul Daewoo (DMH) sunt foarte interesat de acele portcontainer de se construiesc la noi in romania si cel mai mult imi place cum arata coca adica daca a-ti avea posibilitatea sa-l vedeti pe doc a-ti zice ca este avion nu vapor, ii mai lipsesc aripile.
Dar cu toate astea lucrand in santierul respectiv nu reusesc sa fac rost de un plan al vaporului. Mai sunt interesat si de acele remorchere facute pe la Galati pentru Olanda sau Germania pe net nu gasesti decat poze dar de planuri nici vorba cel puitn cat am cautat eu.
Poate totusi printre dumneavoastra membri RHC a-ti gasit din intamplare sau voit un plan doua din proiectele amintite de mine mai sus va rog a posta linkurile sau planurile pe forum. Multumesc frumos ca a-ti avut rabdarea de a citi acest mesaj si astept raspunsuri si colaboratori pentru nave moderne.
0

#49 Useril este offline   Anonim 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25-March 04

Postat 19 December 2007 - 08:31 PM

Pentru Orca:
Sunt deacord cu tina ca sunt frumoase navele , chiar si cele cu bigi cum zici tu,
chestia e ca planuri bune sunt greu de gasit.
Pentru navele alea pe care le amintesti tu, cred ca trebuie sa iei legatura cu cineva din Icepronav
si poate (poate !!) acolo sa gasesti ce vrei.
Eu pot sa va servesc cu nave mai noi ( "de alea cu biscuitul in dunga ") ca noi din alea facem.

Pentru Extrem:
Pot sa iti spun ca daca lucrezi la DMHI (unde si eu am lucrat cindva) cel mai sigur ca sa gasesti planurile respective
trebuie sa iti faci un prieten la proiectare. Si cu siguranta se va gasi cineva acolo sa te serveasca.
Eu de aici , din ce vrei tu, pot sa te servesc cu niste planuri de remorchere olandeze sau de portcontainere .
Pot deasemenea sa mai te servesc si cu alt chestii, numai sa imi spui cam ce ai vrea si mai vorbim.

Aceasta postare a fost editata de Anonim: 19 December 2007 - 08:32 PM

0

#50 Useril este offline   _extrem 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 17-February 07

Postat 18 January 2008 - 04:06 PM

Salut.
Multumec Anonim pentru informatii am facut rost de un plan de portcontainer dar mai trebuie lucrat la el.
In legatura cu planul de remorcher care ziceai ca ai putea sa faci rost astept raspuns.
Multumesc anticipat si o zi buna tuturor.
0

#51 Useril este offline   hiron 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 06-February 08

Postat 14 April 2008 - 08:35 PM

Am planuri de santier (icepronav) de la cargou de 4800tdw (tip "Brad"), cargou 8700tdw (tip "Dolj") cargou 5000tdw pentru export China (tip 'De Bao"). Problema e ca nu le prea am cu calculatorul. Dar cu ajutor, daca e cineva interesat, poate facem ceva. Cargou 4800: plan forme tabelar 1:1; planuri amenajari:-vertical long & orizontal p.p.1/100, schema tancurilor+sectiuni diferite coaste 1/200, orizontal suprastructuri si rufuri 1/100; planuri constructie; vertical long. & orizontal p.p.1/100. Cargou 8700: plan forme 1/50; planuri amenajari: -vertical long & orizontal p.p.& orizontal suprastructuri si rufuri 1/100, schema tancurilor+sectiuni diferite coaste 1/200, orizontal punte promenada & punte barci 1/25; planuri constructie: vertical long. & orizontal p.p.& stringheri prova 1/100; orizontal p.i.& d.f.+coame guri magazii 1/100, sectiune maestra +sectiuni esantionaj 1/50, sectii de volum pp. si pv. 1/50, pereti etansi coasta 40,43,72,101,130 1/50, plan andocare 1/100. Toate planurile sunt copii ozalid~1.2mx0.8m. Mai am planuri de santier ale altor nave romanesti, dar construite in alte tari, "Dragasani-cargou 13900tdw-RDG1976; Resita-mineralier 25000tdw-Japonia1966; sau straine portcontainer 960TEU-Japonia1978, 3500TEU-Germania1995, 1200TEU-Polonia&Germania2004. Problema e sa reusesc sa pun "cearsafurile" in calculator.
0

#52 Useril este offline   babbadunga 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 08-June 08

Postat 08 June 2008 - 04:24 PM

Salut cine ma poate ajuta cu niste planuri pentru un cargou de 5000 tdw in format electronic sau documentatie unui cargou apropiat de 5000 tdw.
0

#53 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 09 June 2008 - 10:43 PM

Vand flota mica, cei interesati sa sune la Cotroceni si sa intrebe de Basescu

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-32-1213044223.jpg

0

#54 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 09 June 2008 - 10:44 PM

...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-32-1213044274.jpg

0

#55 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 09 June 2008 - 10:45 PM

vreau sa fac concediu pe litoralul romanesc si am nevoie de bani, altfel nu le dadeam !!! astea 2 la pret de una
0

#56 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 09 June 2008 - 10:46 PM

am uitat poza, sorry

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-32-1213044397.jpg

0

#57 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 09 June 2008 - 10:47 PM

up

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-32-1213044450.jpg

0

#58 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 09 June 2008 - 10:48 PM

...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-32-1213044507.jpg

0

#59 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 09 June 2008 - 10:49 PM

...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-32-1213044545.jpg

0

#60 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 09 June 2008 - 10:50 PM

mi se rupe sufletul dar nu am ce sa fac, il dau

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-32-1213044636.jpg

0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro