Deproniada editia a-II-a, concurs ONLINE de modele pe locuri, fiti gata, START !!!
#241
Postat 12 November 2007 - 10:38 PM
#242
Postat 12 November 2007 - 11:18 PM
padrino, merge exact la fel, sufla - defapt trage, cum merge in mod normal pe tractiune cand e montata in fata. dar intorcand motorul pentru a pastra acelasi sens de rotatie pentru elice trebuie ca motorul sa se invarta invers.
i-am pus APC 10x5, dar tractiunea pare prea mare. la 10-20% imi zboara de pe banc.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#243
Postat 13 November 2007 - 12:37 AM
#244
Postat 13 November 2007 - 12:38 AM
#245
Postat 13 November 2007 - 01:20 AM
oricum, pt filmare mai intai filmez aterizarea :rolleyes:
restul e montaj. ma pricep la asta.
Imagini atasate
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#246
Postat 13 November 2007 - 05:04 AM
IlPadrino, la 12 Nov 2007, 22:55, a spus:
Dexter_Jr, la 12 Nov 2007, 20:59, a spus:
rili?
a uitat padrino cand intorcea iepurashu in con la zagi pe maracana...acu se da cu masinutele....
#247
Postat 13 November 2007 - 09:14 AM
#248
Postat 13 November 2007 - 09:35 AM
fulgerica, la 13 Nov 2007, 01:20, a spus:
Am avut si eu un model cu elicea foarte aproape de elevoane si nu a fost bine deloc.
Uite-l aici:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...=post&id=158049
La tine e si mai intim contactul anormal si pe la spate :D
Ah, numai perversiuni aaaerodinamice....
Da' poate se lasa cu minuni....
Al meu din poza, m-a facut de ras. Il aruncam cu motorul in maxim si cum dadeam o comanda, il luau toti dracii. Lasat liber, zbura, nene, numai ca spre copaci....
De multe ori, ajungea intr-un fel de hovering, unde incepea o miscare de ruliu in sens - evident - invers elicei si trosc.... Cele din categoria asta care merg, au elicea mult mai mica fata de elevoane, taileroane..... Daca i-as fi scos reductorul si i-as fi pus o elice mica in diametru pe direct, cred ca ar fi mers.
Aceasta postare a fost editata de INCAS: 13 November 2007 - 09:39 AM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#249
Postat 13 November 2007 - 09:57 AM
Fulgerica, daca crezi ca nu ai nevoie de cine stie ce tranctiune (ma rog, impingere) monstruoasa, mergi pe elicea cu diametru si masa minima care te satisface.
Altfel, cuplul dat de elementele in rotatie, o sa-ti faca probleme.
#250
Postat 13 November 2007 - 10:08 AM
Oricum modelul este inedit si merita toata lauda.
PS Valterash fiind mai iute de tastatura decat mine mi-a luat-o inainte, dar oricum pe aceeasi tema :D...
Aceasta postare a fost editata de Silfax: 13 November 2007 - 10:09 AM
#251
Postat 13 November 2007 - 12:07 PM
am suspendat avionul de CG si am pornit motorul. cuplul se simte intr-adevar, nu exagerat insa, dar l-am compensat cat de cat din trimere. foarte "dur" se simt insa comenzile de profundor, cand motorul isi schimba unghiul. el e comandat de flaps si are mixul setabil dintr-un levier al telecomenzii. am 100% elev-->flaps, dar cred ca o sa-l reduc la 25-50%.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 13 November 2007 - 12:08 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#252
Postat 13 November 2007 - 12:17 PM
Aceasta postare a fost editata de melsoft: 13 November 2007 - 12:18 PM
#253
Postat 13 November 2007 - 12:52 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#254
Postat 13 November 2007 - 01:25 PM
Imagini atasate
#255
Postat 13 November 2007 - 01:38 PM
INCAS, la 13 Nov 2007, 12:52, a spus:
Victoras, iar vorbeste gura fara tine!
Daca te uitai mai atent in poza, ai fi vazut ca elevoanele sunt deja decupate.
Mai multa atentie, da?
Imagini atasate
#256
Postat 13 November 2007 - 01:45 PM
#257
Postat 13 November 2007 - 01:48 PM
Imagini atasate
#258
Postat 13 November 2007 - 02:00 PM
Imagini atasate
#259
Postat 13 November 2007 - 02:06 PM
Valteras, la 13 Nov 2007, 13:38, a spus:
INCAS, la 13 Nov 2007, 12:52, a spus:
Victoras, iar vorbeste gura fara tine!
Daca te uitai mai atent in poza, ai fi vazut ca elevoanele sunt deja decupate.
Mai multa atentie, da?
Traiti, dom' moderator!
Se poate avansa cu decuparea, dupa necesar, pana nu mai ramane elevon, daca asa vrea avionu'.
Da' si chestia cu elevon poros in zona, e de incercat. Poti sa-i dai multe gauri (cu diametrul peste grosimea stratului limita) si daca tot nu are efect, mai micsorezi si coarda, pana se simte ceva.
Traiti si moderati!
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#260
Postat 13 November 2007 - 02:28 PM
TUROK, la 13 Nov 2007, 13:45, a spus:
nu se vede bine in poza, dar era cu dintii in chila avionului. e deprono dependenta :D cum il prinde, cum il rupe.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#262
Postat 13 November 2007 - 03:08 PM
fulgerica, la 13 Nov 2007, 14:28, a spus:
Nu cumva stie ea ceva de efectele miscarii fluidelor si vrea sa modifice in concordanta cu calculele rezultate ca sa dea o mai buna performanta avionul?
Stima si respect
#263
Postat 13 November 2007 - 03:17 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#264
Postat 13 November 2007 - 04:57 PM
INCAS, la 13 Nov 2007, 14:06, a spus:
...
Traiti si moderati!
Ce aveti nene, toti astazi? Ca si Marinero boscorodea nus'ce...
Ati beut apa unu' dupe altu'?
#265
Postat 13 November 2007 - 05:04 PM
sa moderati...bineee
#266
Postat 13 November 2007 - 08:43 PM
#267
Postat 13 November 2007 - 09:13 PM
TUROK, la 13 Nov 2007, 14:00, a spus:
Ntz!
De incovoiere, vrei sa spui...
#268
Postat 13 November 2007 - 09:50 PM
TUROK, la 13 Nov 2007, 14:00, a spus:
Miau(miau, miau) placut testele astea......
;) :D :D
Stima si respect
#269
Postat 14 November 2007 - 01:43 AM
1:
Caracteristicile motorului WE-A2814-06
Diametru ax: 4 mm
Lungime ax: 14 mm
Dimensiuni: 35x36 mm
Greutate: 100 g
Rmp/V(KV): 1410
Current de mers in gol (IO): 2,1 A@ 10 V
Curent de eficienta maxima (>75%): 15-30 A
Curent maxim: 40 A (60 sec)
Eficienta maxima: 80%
Acumulatori: 2-3 celule Lipo sau 7-10 celule NiMH
Elice recomandata: 7 celule/2 LiPo: 11*7, 8 celule: 10*7, 10 celule, 3s LiPo: 9.5*5
Aplicatii recomandate: (greutate modele)
Scale: 1900 grame
Sport: 1500 grame
3D si shock: 1000 grame
si
2: Motor BL AXI 2820/12 GOLD LINE
Specificatii
Numar celule: 3-5 LiPo sau 8-14 NiMH
KV: 990 rot/V
Eficienta maxima: 83%
Consum curent ptr. eficienta maxima: 15-25 A (>76%)
Curent maxim: 37 A / 60 s
Curent de mers in gol @ 10 V: 1.7 A
Rezistenta interna: 59 mohm
Dimeniuni: 35 mm x 48 mm
Diametru ax: 5 mm
Masa (cu cabluri): 151 g
Accesorii recomandate
Set fixare motor si adaptor elice: RMS2820
Aplicatii recomandate
Pentru modele cu masa intre 1000 - 3000 g
...ce parere avetI??? :lol:
#270
Postat 14 November 2007 - 01:46 AM
:lol: