Modelism - RHC Forum: Despre Federatie - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Despre Federatie probleme&probleme

#1 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2007 - 07:47 AM

era sa scriu la aero.
am scris aci din motive de implicatii mult mai extinse, ca semnificatie, a ceea ce s-a intimplat la pitesti.
asa. sa trecem in revista citeva elemente constitutive ale unui nou spectacol de circ TRIST prilejuit de o competitie "pastorita" federal, dar la care mingea trebuia sa fie, intr-o anume masura, si la fileul concurentilor.
deci:
-mai putini inscrisi decit anul trecut;
-conditii locale destul de precare(vint la travers, altele);
-proceduri de desfasurare/evaluare care au fost gestionate nu in cea mai fericita derulare;
-concurenti care, dat fiind "stilul" federal de aplicare a regulamentelor in atitia ani pina acum, au venit la "las-o, ba, ca merge-asa!";(... -ete, ca "n-a mai fost loc"!);
dar sa vedem, sumar, ce anume s-a intimplat.
hotarite inca din primavara, la comisia de aero, erau valabile pentru acest concurs anumite prevederi, mai exact cele legate de greutatea maxima a modelelor acceptate in competitie(5050 g).
mai exact: s-a prevazut, fata de anul trecut, o "reducere" la 5050 g a greutatii maxime admise pentru model(FAI cere 5000g), la clasa F3A.
in aceste conditii, SURPRINZATOR, chiar s-a trecut la cintarirea modelelor (lucru fara precedent la F3A-ul de la noi); cum nu prea se credea in verificarea si aplicarea restrictiei, doar 4(patru!)) din cei care s-au "prezentat" la pitesti au avut modelele in parametri ceruti; surpriza: nu au fost lasati sa evolueze mai departe cei cu modele descalificate.
intrebare: de ce apar totusi, in clasamentul final al concursului? si, in plus, pe locuri mai sus decit unele modele regulamentare? am putea identifica un probabil raspuns, in continutul unei admonestari verbale ce mi-a fost adresata, inaintea festivitatii de premiere, care suna cam asa:"...-bai, aici e vorba de sponsorii federatiei!...";
ce fel de clasament e ala in care apar modele descalificate tehnic pentru competitia respectiva?
precizez clar ca nu am nimic cu concurentii implicati, abordez exclusiv prin prisma unor principii.
de ce s-a intocmit clasament incluzind modele neconforme clasei, din punct de vedere al greutatii?
inca odata, pentru a nu da prilejul unora de a denatura firul discutiei si a nu genera conflicte inutile cu cei cu care mergem we de we la clinceni, rog a se privi lucrurile EXCLUSIV prin prisma modului aplicare/interpretare a regulamentelor de catre federatie, respect in mod deosebit ceea ce au facut serban si dragosestii pentru aero-rc, din punct de vedere al implicarii: ca si hobby, e ok, partea de "contest/competition" e, oarecum, altceva.
in speranta ca vom putea discuta fara atacuri la persoana, deschid acest subiect din motivatia clara ca F3A-ul de anul acesta a fost un fiasco.
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 17 September 2007 - 07:55 AM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#2 Useril este offline   Aircobra 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 15-August 07

Postat 17 September 2007 - 10:24 AM

Salut Mizzone!
Daca tot ai deschis subiect despre o competitie de nivel national, continua cu restul, adica:
-cluburi participante
-oficiali prezenti ( arbitri FRMd,organizatori )
-modele prezente ( si cele ce au fost descalificate LOL )
-locatia ( aerodromul,pista,conditii de securitate a zborului )
-clasamentul
-impresii personale legate de un model mai deosebit/pilot
Multumiri!
Aircobra
Aircobra
---------
Futaba 40MHz canal 53
Graupner 35MHz canal 76
0

#3 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2007 - 01:27 PM

Aircobra, la 17 Sep 2007, 10:24, a spus:

Salut Mizzone!
Daca tot ai deschis subiect despre o competitie de nivel national, continua cu restul, adica:
-cluburi participante
-oficiali prezenti ( arbitri FRMd,organizatori )
-modele prezente ( si cele ce au fost descalificate LOL )
-locatia ( aerodromul,pista,conditii de securitate a zborului )
-clasamentul
-impresii personale legate de un model mai deosebit/pilot
Multumiri!
Aircobra

pssst! din punctul meu de vedere, NU a fost "de nivel national"; dealtfel, cam multe din concursurile federale, in general, sint DEPARTE rau de anvergura "nationala", chiar daca se pretind a fi.
cit despre celelalte chestiuni, pot afirma cu certitudine ca NU a existat nici un punct de afisare a rezulatelor sau diverselor comunicari pe parcursul JUMATATII de zi de concurs;
-ca modele semnificative prezente, de F3A doar citeva: o Extravaganza(peste 5500g), un Otop(peste 5150g), un F3A "perso"( al lui macaroana(Paolo Amari), usurat ulterior la 5040g), plus Synergy-ul de anul trecut (4700g, cu plinul facut). alte modele de F3A poate or mai fi fost, da', din motive de zbor, nu le-am remarcat eu;
-ca locatie, destul de intortocheat de ajuns, undeva linga Pitesti(aerodromul aeroclubului);
-ca amenajare, iar am pus noi steagurile de reper stinga-dreapta pentru "ecranul" de zbor;
- ca securitate radio, s-au strins emitatoarele, FARA a se elibera ELEMENTAR un jeton, ceva, iar ca scanner de frecventa tot noi am adus(sa traiesti, corin!) unul artizanal;
-ca impresii deosebite, cred eu ca merita mentionata determinarea lui macaroana, care a venit cu un model facut "da capo al fine" de el, si care a facut eforturi sa-l incadreze in greutate, care n-a comentat in nici un fel aplicarea masurilor noi din regulament(chiar daca, inexplicabil si impertinent, unii, chiar colegi de club cu john, s-au trezit s-o faca...), si care macaroana a facut programul, in proba de calificari, chiar bine pentru conditia modelului sau.
mai multe, referitor la cele chestionate de tine, sint, probabil, altii in masura sa raspunda.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#4 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 18 September 2007 - 01:26 PM

Se intimpla totusi ceva ca nici de Machete, nici de Acro nu se zice nimic. :D

Ehe, ce concursuri erau pe vremea mea :D Glumesc.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#5 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 September 2007 - 09:30 AM

se intimpla.
ceva.
ce anume?
probabil ca s-a "terminat" rabdarea celor care chiar iau in serios latura competitionala/profi a acestui hobby, si poate nu mai exista resurse de acceptare a diletantismului la concursurile rc...ca ani de zile ne-au "acrit" domnii federali cu interpretari evazive si abordari eronate vis-a-vis de regulamentele din domeniu...
discutam zilele astea cu citiva "vechi", si am cam cazut de acord ca, totusi, pentru conditii de concurs, prin prisma regulamentelor tehnice, tot la auto regasim cei mai multi "martori". la aero, ca numar de participanti/practicanti, s-ar putea sa fie mai multi, dar, cind "vine vorba" de conditii de concurs, se pare ca e ceva mai complicat.
desigur, ramine respectul pentru implicarea majora a celor de la aero, ca si resurse alocate acestui hobby, insa conditiile de concurs presupun abordari ceva mai "abrupte" decit ce se intimpla acum.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#6 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 23 September 2007 - 10:48 PM

Vroiam sa comentez situatia creata la Pitesti dar m-am convins ca sunt doar povesti ireale pentru adormit copiii.Aceasi Marie si aceasi tichie!
Cititi si AICI .Istoria e aceeasi! Stima pentru eforturile grele facute de piloti.A ramas doar Dumnezeu sa ne arbitreze valorile.......

John:Motorul,bujia,combustibilul,rezonatorul,elicea si reglajul fac un tot unitar ,mai degraba un VID prin buzunarele noastre.Si timpul de pe aerodrom seaca rabdarea familiei.Da asa e in dragoste unii rad si altii sufera (sau profita de iubirea semenilor)......
Soacramea, un om cu mult bun simtz, cand m-a vazut ca vin de la Pitesti cu cupele si diplomele mi-a zis : Da astia nu au pus si ei maica niste euro in borcanele alea? Personal m-am saturat sa joc in filme de oscar la care nu plateste nimeni!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#7 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 23 September 2007 - 11:06 PM

Situatia de la Pitesti se rezolva onorabil in 3 minute printr-o supunere la vot a conditiilor de concurs, de fata cu toti jucatorii.Era Da sau Nu si ramaneam sau plecam acasa.
PS: FAI-ul nu obliga nici o tara membra sa tina concursurile dupa regulament ci doar sugereaza.Obliga doar la concursurile sub egida FAI, unde sunt delegati si observatori FAI, la Europene sau Mondiale sau la cupe internationale.Cu cantar, fara cantar, cu decibelmetru, cu arbitri pregatiti sau nu, la Romania e acelasi lucru.Din regulamentul FAI din Romania lipseste cu desavarsire la fiecare concurs national Spiritul acestuia si exceleaza reaua vointa,intriga si meschinaria.Ne vom vindeca oare?

Aceasta postare a fost editata de Dom*PROFESOR: 25 September 2007 - 09:00 PM

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#8 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 23 September 2007 - 11:14 PM

Iata ce spune Mircea Cartarescu in "Sentimentul romanesc al isteriei":

Daca traiesti numai in Romania , e posibil sa nu-ti dai seama ca e
ceva in neregula cu lumea din jur. Ai culoarea mediului si te misti o
data cu el.Esti una cu toti ceilalti. Dar daca te intorci, dupa o
vreme indelungata, in tara e cu neputinta sa nu fii izbit de cat de
anormala e umanitatea de aici. De cat de chinuiti sunt oamenii si
de cat de rai devin din cauza asta.

Nu se poate sa nu fii uluit de faptul, de pilda, ca una dintre cele
mai raspandite strategii de supravietuire e mitocania agresiva.

In orice tara civilizata oamenii incearca sa-si menajeze nervii cat
se poate de mult. Sunt prevenitori unii fata de altii in forme duse
aproape
pana la caricatura.

Si-au dezvoltat zambete sociale si ritualuri de contact care sa
elimine, practic, posibilitatea oricaror conflicte.
Cand cineva te contrazice, ii zambesti si spui: "We agree to
disagree" ("am cazut de acord ca nu suntem de acord"). Cand cineva te
calca pe picior, te
grabesti sa-ti ceri tu scuze.

O ipocrizie blanda si surazatoare te intampina peste tot, ca un
balsam care alina toate ranile si satisface toate susceptibilitatile.
Aceasta ipocrizie poarta numele de politete si e esentiala pentru
fluidizarea substantei sociale.

Romanul nu este asa pentru ca nu poate fi, obiectiv, asa. Pentru ca
la noi, daca esti bun, esti calcat in picioare. Sa ne imaginam o
tanara care devine vanzatoare(EU AM VAZUT AICI PE CONDUCATORII DE CONCURS DE LA PITESTI). Isi iubeste meseria si isi propune sa
fie cat mai draguta si mai serviabila cu clientii.

Zambetul profesional, acel zambet care vinde marfa, i se va stergem
insa curand de pe fata dupa ce vreo cinci-sase insi ii vor tranti
cate-o badaranie sau vor incepe sa urle la ea ca nebunii, chiar din
prima zi de lucru. Sunt toate sansele ca dupa o luna de zile zambetul
sa-i dispara complet, iar dupa un an sa avem vanzatoarea noastra
standard, acra si scarbita, care te repede de nu te vezi.

Badaranii de care-am vorbit nu sunt nici ei badarani din nastere. Si
ei sunt bieti oameni la care s-a urlat si care-au fost umiliti de
cand se stiu. Au devenit scarbosi pentru ca au simtit pe pielea lor
ca nu tine sa fii dragut cu ceilalti. Pentru ca, la toate ghiseele,
au rezolvat numai urland. Pentru ca doar fiind mitocani au avansat
social, calcand peste cei blanzi.

In armata, soldatii sunt extrem de chinuiti "in perioada" de
sergentii lor. Cand ajung ei insisi sergenti, ii chinuiesc pe noii
recruti si mai abitir. Si tot asa, in toate straturile sociale si la
toate nivelurile, romanii isi sunt propriii calai si propriile
victime intr-o societate profound alienata psihic, o societate
isterica.

Cred ca asta ne distinge, ca romani, in lume, la ora actuala:
tensiunea continua la nivelul vietii cotidiene. Starea continua de
explozie, care ne provoaca ulcere si atacuri cerebrale. Conflictul
generalizat al fiecaruia cu fiecare. Nu vreau sa spun prin asta ca
suntem fundamental rai.

Fireste, ne-au impins spre asta saracia si lipsa de orizont,
carentele de educatie, perplexitatea maselor taranesti dezradacinate
si aduse in ghetourile marilor orase. Pot fi si alte explicatii
obiective.
Dar e inca ceva, mai subtil, mai intunecat in tot acest chimism social.
Inraiti de lumea in mijlocul careia traim, cu timpul incepe sa ne
placa sa fim rai. Sadismul nostru rabufneste atunci in insulta si
obscenitate.
Incepem sa ne mandrim cu grobianismul nostru si, exhibitionisti ai
moralei, ne dezbracam voluptuos de caracter in aplauzele excitate ale
publicului. Curand, devenim la fel de cinici, la fel de incapabili de
a distinge binele de rau ca tarfele si noii imbogatiti.

Ascensiunea (sau doar supravietuirea) noastra sociala e marele premiu
castigat cu pretul mitocaniei noastre.
Iar cercul acestei nevroze nationale nu ar putea fi spart decat
printr-o lunga terapie care, ca orice demers psihanalitic, ar fi
lunga, scumpa si cu un rezultat incert. Nu cred ca ne-o putem permite
deocamdata.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#9 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 24 September 2007 - 08:13 AM

Salut Dom' Profesor,

Conditiile si regulamentul unui concurs nu se supun la vot pentru a fi aprobate sau nu de catre concurenti.
Regulamentul a fost stabilit in cadrul comisiei tehnice de aeromodelism din cadrul FRMd. Concurentii au datoria sa il respecte.

"Din regulamentul FAI din Romania lipseste cu desavarsire la fiecare concurs national Spiritul acestuia si exceleaza reaua vointa,intriga si meschinaria.Ne vom vindeca oare? "

Asta din cauza ca exista la noi oameni (intre care te incadrezi si tu) care cred ca vin la un campionat national la fel ca la o "miuta" de weekend unde fiecare stabileste ce reguli doreste el si unde regulamentul nu are importanta. Asta chiar nu este in spiritul FAI.
Vezi regulamentul si conditiile de concurs in subiectul : F3A

John

Aceasta postare a fost editata de John: 24 September 2007 - 08:24 AM

0

#10 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 September 2007 - 07:13 AM

Dom*PROFESOR, la 23 Sep 2007, 22:48, a spus:

Vroiam sa comentez situatia creata la Pitesti [... ... ]A ramas doar Dumnezeu sa ne arbitreze valorile [... ...]

Motorul,bujia,combustibilul,rezonatorul,elicea si reglajul fac un tot unitar ,mai degraba un VID prin buzunarele noastre.Si timpul de pe aerodrom seaca rabdarea familiei.Da asa e in dragoste unii rad si altii sufera (sau profita de iubirea semenilor)......
Soacramea, un om cu mult bun simtz, cand m-a vazut ca vin de la Pitesti cu cupele si diplomele mi-a zis : Da astia nu au pus si ei maica niste euro in borcanele alea? Personal m-am saturat sa joc in filme de oscar la care nu plateste nimeni!

prima, e cam ... "becaliana"; si stim clar ca abordarile "becaliene" duc, invariabil, la lada de gunoi...
cit priveste prezumtivul vid din buzunare, vis-a-vis de asta ti-as propune o varianta shakesperiana, mai exact hamletiana...
nu cred ca-si mai poate imagina cineva, la modul pertinent, ca se poate face rc-profi-contest-modellbau cu doi lei; si, vorba lui john, nu am venit acolo la o miutza de we: se stia CLAR ca e un concurs!
cit despre rabdarea familiei versus timpul petrecut pe aerodrom, n-as spune decit ca fiecare "duce" cit poate; daca nu intelegem ca una e hobby STRICT, si ALTA e COMPETITIE, nu cred ca are cineva nevoie de noi, obligatoriu, pe cimp...
n-am inteles foarte clar ce vrei sa ne spui cu dragostea, sau cu iubirea(???!!!) semenilor: iar ne trimiti la scrieri religioase?
cit despre SOACRA-TA(uff, stancule, cu gramatica ta...), si euroii, de ce n-a intrebat NU de euro-n borcan, mai bine-ntreba de ce ti le-au dat, ca nici noi nu stim...
cit despre aia cu OScarul, sau cu osCARUL, acilea, chiar esti in mijlocu' drumului: pai, bine, bre, de unde pina unde "film de oscar" intr-un meeting in care unii ca tine vin asa, in virtutea inertiei, la concurs, ca, deh, al'data "a tinut pitigoiul"...??? daca ma gindesc bine, mataluta erai "la gara" cu greutatea modelului chiar si-n prevederile editiei de anul trecut, la cinci kile jumate...sau poate ne-nselam...
sau n-am inteles noi prea bine cine s-a saturat sa joace film?...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#11 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 25 September 2007 - 09:47 AM

Ok,
Nimeni nu s-a nascut invatat . Puteti pleca de la premisa asta ? Ca sa participi la un concurs F3A la scara nationala cum a fost asta de la noi trebuie sa fi pregatit pe toate planurile. OK si pana aici ?

Pe de alta parte va intreb .. cati dintre noi sunt pregatiti 100% ... sau macar 20% ... pai e 1 singur care are are avion de f3A , care se antreneaza pt F3a .. care stie F3A . Atunci dupa rationamentul de mai sus (ceea ce s-a si intamplat) sa zboare singur si sa castige singur. Pai.. atunci cum se dezvolta ramura asta daca nu ai cum sa ii atragi si pe astia incepatori ? Intradevar nu imi vine sa iau Oxalys sau Synegy si sincer chiar nu as fi in stare sa fac un avion care sa fie pregatit pt un asemenea concurs. Problema din urma e chiar spinoasa.. cred ca nici batut nu as putea sa fac ce a facut John acolo.. nu am experienta necesara sa scot un avion asa. De zburat nici nu mai zic.

OK.. atunci daca regulamentul, din ce citesc eu, poate fi .. modificat sa se muleze oarecum pe concurentii sau posibilii concurenti din romania de ce nu se fac clase si pt incepatori, avansati, profesionisti ? Incet incet .. incepatorii o sa capete experienta si o sa treaca la un nivel superior si o sa avem si noi la cea mai tare clasa avioane si piloti unu si unu. Existand 1 singura clasa 1 singur regulament cei care doresc sa participe in afara de faptul ca stiu ca n-au nicio sansa ca pilot ... nici nu se incadreaza ca material de concurs si repet excludem partea financiara, stiti foarte bine ca daca comanzi un F3A adevarat cand deschizi cutia nu iti dai seama ca ai primit un avion... Nici nu mai zic ca trimajul trebuie sa fie perfect , ma ingrozeste prinderea de la rezonator si unghiul de calaj al aripii si multe multe altele... Le faci bine in ani de experienta .. voi le vreti peste noapte.

Se vrea de la 0 modelism in romania sa se treaca direct la calitate internationala cu regulament international??? Eu stiu ca la prima vedere faptul ca doua trainere si trei polistirene au fost date afara din concurs pare un castig.. dar pe termen lung mi se pare o pierdere MARE . La primul concurs am avut un singur model (si l-am ales pe ala micu sa se dea ca facea programul mai bine) si ala vai mama lui si sincer daca arbitri nu aveau o atitudine sa zicem.... un pic jignitoare la adresa noastra sunt sigur ca faceam rost de 2 modele mai aproape de adevar in al doilea an. Si asa mai departe. Si nu in ultimul rand citez din greii pe care ii vad si eu pe net afara " Neaparat sa te simti bine " si eu nu m-am simtit bine.

Concursul trebuie sa fie o sarbatoare in care toti concurentii si organizatorii sa se bucure de frumusetea sportului/hobbyului asta extraordinar.

Dar nu .. dam in cap la oricine incearca sa se ridice.. direct de pe drum.. nimeni nu te lasa sa cresti. Repet .. nu e vorba numai de bani.. e vorba si de experienta.. nu sunt in stare sa ma pregatesc acum pt F3A , nu din lipsa de bani.. din lipsa de experienta... Pt asta trebuie ani de munca.. dar daca imi dai in cap din primu sau al doilea an.. ma las.. si o sa fie 2 concurenti la start.

Eu zic ca solutia e sa despartim cumva incepatorii de avansati de profesionisti ... ca sa fie mai multi concurenti..

Eu cred ca visati un pic mai mult daca credeti ca peste noapte o sa apara 20 de concurenti cu avioane perfect si sa faca toate figurile si sa departajezi concurenti la sutimi. Exclus.. nu exista asa ceva. La curse auto se incepe de la curse de amatori in care iti bagi dacia la bataie pe care o prepari cu baietii la o bere in spatele blocului, dupa mai multi ani ajungi mai sus.. si mai sus.. si daca esti bun gasesti sponsor si asa mai departe.. dar incepi de la dacia aia amarata cu cauciucuri montana .. dar nu.. la aeromodelism trebuie inceput direct cu ce e mai bun si mai tare.. Nu mi se pare corect... eu stiu ca ne supraestimati ca in sinea voastra ziceti "hai mai baieti ca se poate" dar uite ca nu se poate.

IN momentul asta n-am niciun motiv sa vin la concurs .. de ce sa vin.. sa fiu umilit pe toate planurile ? Fara nicio sansa macar sa concurez ...

Chiar nu va dati seama ca nivelul de dezvoltare in modelim e f.f.f. jos... De ce nu puteti sa realizati asa ceva si incercati sa atrageti cumva concurenti.. OK.. daca doriti nivel de CPLR asteptati ... o sa venim cu totii deodata.. peste fro 100 de ani.
DT
0

#12 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 25 September 2007 - 09:55 AM

PS : Ce dracu cauta cartarascu in subiectul asta ?????? Pot sa bag niste pasaje din Toparceanu ?

O furnica duce-n spate
Un graunte jumatate

-Incotro fugi surioara?
-Ia, ma duc si eu la moara
Si-s grabita, si-s grabita
Ca mi-i casa ne-ngrijita
Si mi-s rufele la soare
Si copii-mi cer mancare!

Nu, la noi in musuroi
Nu e timp pentru zabava
Ca de n-ar fi cu isprava
Ar fi vai s-amar de noi!

Succes.
DT
0

#13 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 September 2007 - 04:58 PM

nu vrea nimeni clone CPR-iste peste noapte.
si nici nu m-astept sa apara mai multi concurenti la F3A pina la anu'.
dupa estimarile mele, la anul viitor s-ar putea sa apara cu avion dedicat F3A regulamentar doar vreo 3-4, si anume macaroana, dragosestii, cel de la galati si, probabil, careva de la pucioasa.
john nu cred ca mai trage. n-are de ce. la citi bani a "ars", vara asta, chiar nu stiu de ce ar mai veni.iar victor, la cit de pragmatic il stiu eu, clar ar avea altceva mai bun de facut.
ca problema nu-i, cel putin momentan, cine-i primu'.
din punctul meu de vedere, durerea e ca, de fapt, nu-i CONCURSUL "de eftreia"...cel mai bine era ca john sa fie numit seful comisiei de "examinare", facea zborul de calibrare, le dadea note celorlalti si era mai simplu; SI NU SE MAI NUMEA campionat "national" de "eftreia", si nu se "contoriza" ca atare in palmaresul "federal"...ca si asta e o problema, mai exact sint foarte multe concursurile care sint intitulate pompos, cu pretentii de anvergura nationala, si ele sint, de fapt, cu totul altceva.
pe de alta parte, dar tot in acelasi trend, poate vedem/intelegem clar ca aero-rc nu s-a nascut odata cu forumul rhc(no ofense!), si ca nu prea e cazul de "putintica rabdare": cel mai vehement contestatar al aplicarii regulilor la concurs a fost domp, care "face" modelism de foarte multi ani-avea timp, daca era cazul, sa-si "educe" cataraga si s-o aduca-n parametri; poate e cazul de niste concluzii...
cit despre regulamente "mulate", categoric NU; avem tristele experiente de la auto rc in care ani de-a rindul regulamentele s-au aplicat "in spirit national", de s-a ajuns ca dupa atitia ani de auto rc sa n-avem nici in ziua de azi ceva clar si cit de cit ferm, in materie de concursuri auto rc (din pacate, astea-s statisticile cotidiene...)...pentru "for fun" avem "high fly"-urile, jos palaria lucian!
si, in esenta(ca d-aia l-am postat initial la generalitati, silviule), este de fapt vorba despre atitudinea vis-a-vis de reguli si respectul fata de fenomenul competitional in sine, atitudine manifestata atit de federali, cit si de concurenti.
mai scriem daca trebuie, dar sper ca incepe lumea sa inteleaga exact cam unde trebuie sa mergem.
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 25 September 2007 - 05:00 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#14 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 25 September 2007 - 08:24 PM

Citeaza

NU SE MAI NUMEA campionat "national" de "eftreia", si nu se "contoriza" ca atare in palmaresul "federal"...ca si asta e o problema, mai exact sint foarte multe concursurile care sint intitulate pompos, cu pretentii de anvergura nationala, si ele sint, de fapt, cu totul altceva.....  cit despre regulamente "mulate", categoric NU; avem tristele experiente de la auto rc in care ani de-a rindul regulamentele s-au aplicat "in spirit national", de s-a ajuns ca dupa atitia ani de auto rc sa n-avem nici in ziua de azi ceva clar s..... este de fapt vorba despre atitudinea vis-a-vis de reguli si respectul fata de fenomenul competitional in sine, atitudine manifestata atit de federali, cit si de concurenti.


practic modelismul doar ca hobby, cu toate ca poate as fi vrut sa ating si latura competitionala. dar nu despre asta e vorba in randurile care urmeaza ci de asemanarea dintre atitudinea manifestata de cei care conduc latura sportiva a modelismului si cei care diriguiesc oficial... pescuitul ca sport.
cred ca daca in mesajul lui mizzone as fi inlocuit modelism cu pescuit, F3A cu spinning, auto cu crap ÅŸi FRM cu AGVPS si l-as fi postat acum doi ani pe unul dintre saiturile de pescuit ar fi avut acelasi impact.
spun "acum doi ani", pentru ca intre timp lucrurile s-au schimbat. sosise momentul in care sportivii - da, exista asa ceva si in pescuit, s-au suparat si au decis sa se desprinda de forul suprem - AGVPS, singurul organism care ar fi putut gira campionatele nationale si reprezentarea la competitiile internationale. este drept, aveau loc concursuri si inainte, se desemnau campioni nationali pt. diferitele discipline - crap, stationar, spinning, musca, dar ele nu aveau nicio finalitate, sportivii trebuind sa se duca pe banii lor la competiile internationale. asta daca ii aveau, daca nu... urmatorii pe lista. nu mai vorbesc de participare, premii, sponsorizari.

primii care au rupt pisica au fost cei de la crap care s-au grupat intr-o organizatie - APCR (Asociatia Pescarilor de Crap din Romania). Din lipsa de sportivi, sub amenintarea neparticiparii niciunei echipe romanesti la competitii, APCR a semnat un protocol cu AGVPS in care APCR putea sa-si autoguverneze calendarul competitional, modul de selectie al echipei nationale, luaindu-si si obligatia costurilor pt. campionatele mondiale. rezultatul - bronz si argint mondial pe echipe si individual la ultimele doua campionate mondiale. cupele mondiale nu se mai pun, cel putiin la ultima, de acum 3 saptamani podiumul a fost tricolor.

mai complicat a fost la spinning - pescuitul cu momeli artificiale, unde, la initiativa unei reviste de profil - Aventuri la pescuit, a luat startul Turneului AVP, o competitie care se desfasoara pe durata a 6-8 etape in decursul unui an calendaristic. a fost greu pt ca revista a avut o atitudine publica impotriva structurilor care au guvernat pescuitul (modelismul?) in Romania si unde nu a existat nicio masa a negocierilor. practic a aparut un campionat administrat profesionist, cu premii, sponsori, REGULI si, bine-nteles, asumarea tuturor costurilor pentru reprezentarea unei echipe la o cupa mondiala. asta deoarece autoritatea pt a gira prezenta la campionatul mondial o avea inca AGVPS - Asociatia generala a pescarilor si vanatorilor din Romania.
rezultatul? primele trei locuri la Cupa mondiala de pescuit la stiuca din... Laponia, pt care revista AVP a asigurat lotului doua saptamani de antrenamente la Cercul polar.
pina la urma, in urma rezultatelor sportivilor, dar mai mult ca sigur si lipsei campionatului national oficial, FRM-ul pescuitului a cedat toate prerogativele celor care au stiut ca la un moment dat sa-si conduca destinele singuri. Asa ca anul viitor, primii cinci din campionatul national de pescuit cu momeli artificiale - Turneul Aventuri la pescuit, vor lua drumul Africii de Sud.
mai sunt doua etape, dar detalii despre cum arata acest campionat, reguli, etape, sponsori le puteti gasi la http://www.pescarul.com/competitii.php

ierati-ma daca am dat cu piatra in balta, dar pestele de la cap se-mpute. mizzone, john, s.a. ce facem? va apucati voi de pescuit sau lasam manivela mulinetei si venim altii la manse?

Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 25 September 2007 - 10:48 PM

Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#15 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 25 September 2007 - 09:10 PM

fulgerica, la 25 Sep 2007, 21:24, a spus:

...
cred ca daca in mesajul lui mizzone as fi inlocuit modelism cu pescuit, F3A cu spinning, auto cu crap ÅŸi FRM cu AGVPS
...

Doar pe modelisti ca numar nu stiu cu ce o sa-i inlocuiesti, ca sant in toata Romania cam cati pescari pe Dambovita in orice zi.
In rest toate ar fi bune.
Succes!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 25 September 2007 - 09:19 PM

in fiecare an,numarul concurentilor scade dramatic.
a fost o usoara revigorare cu doi ani in urma....de atunci dezastru!!
si merge din rau in mai rau.multi din cei care au concurat anul trecut nu au mai venit anul asta,si cei care au venit anul asta nu vor mai concura la anul.de machete nici nu indraznesc sa mai zic ceva.
asta se cheama sinuciderea federatiei.....
flying is my life...
0

#17 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 25 September 2007 - 10:07 PM

Citeaza

in fiecare an,numarul concurentilor scade dramatic.

Spre deosebire de numarul in crestere al profanilor ce practica doar hobby-ul...Paradoxal, nu?
0

#18 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 25 September 2007 - 10:27 PM

:D :D :wub:
Mizzone, john , Zod si ceilalti baieti
Am vrut un national de acrobatie la captive dupa FAI si nu s-a putut.Fara rezultate afisate, fara arbitri competenti, am plecat acasa descurajat.Si aici am muncit mult, acrobatul e facut din bucatele de la zero, nu ai de unde sa cumperi.Ma rog , a trecut.Nu mai acuz pe nimeni dar nu vreau sa se mai repete.
La F3A si aici am luat lucrurile in serios inca de anul trecut.Au fost probleme mari cu Extravagance.Dupa ce am bagat o gramada de bani in model motor dar si timp de constructie (asa cum spunea ZOD vine o cutie si nu sti ce e in ea) cu servouri, con, batiu profi pompa, rezonator, rasinica EPOXI si tesatura de carbon am ajuns la 1600 dolari.Si aici m-am blocat pentru ca eu vroiam sa-l vad cum danseaza si mai putin ma interesa greutatea.Dar va promit ca la anul va avea subt 5 KG, deja astazi mi-am cumparat cantar electronic.Ce am gresit si ce costuri mai trebuiau sa scot cele 400 de grame ? astea: tren din carbon cu suruburi din dur-al, roti din microporos, servouri dijitale Futaba micro la ampenaje si eleroane, servou micro la acceleratie, tije de carbon la acceleratie, suruburi M2,5 in loc de 3 ,Cupola care are 280 de grame (ca tot asa am facut, cu plexi de 2 mm ,ca asa avea ala la vacum si abia anul asta am gasit lexan de 0,5mm dar nu am avut timp sa vacumez o carlinga noua), cam cate grame atatia dolari.In plus anul trecut am avut probleme cu cursele la ampenaje in sensul ca la cabraj maxim unul se ducea cu fo 4 mm mai sus si baga avionul in tonou din looping.Am cumparat incidentzmetru digital cu precizie de 0,1 grade, am masurat si pus la precizie totul si la zborul de acasa a mers perfect, Raspundea la comenzi dumnezeieste.
In ce ma priveste anul acesta am mers la concurs cu antrenamente ZERO, modelul nu am apucat sa-l vad zburand in programul de acrobatie decat la concurs. Dar asta nu inseamna ca nu m-am antrenat. Am bagat bani si intr-un simulator profi care reda 90% din fidelitatea zborului. Am zburat 3 saptamani zilnic, cred ca am facut 200 de programe.In ultimele zile am stat pana la 3 noaptea sa ma antrenez pe simulator.Si rezultatul s-a vazut la concurs unde am facut tot programul.Chiar daca am avut unele ezitari si am ratat vria (nu l-am asteptat sa intre in stal) toate figurile au fost clare si au avut intrari clare, rotatiile din program.Pot spune ca am facut tot programul si daca era concurs si intram toti in finala mai urmau 3 zboruri.Multumes prietenului meu Dragos Marinescu care mi-a dictat figurile si in plus m-a si atentionat la ce miscare de mansa trebuie sa fac la cele grele (pune capac, redu gazul, accelereaza progresiv....etc)Adrenalina abia crescuse si pofta de concurs la fel dupa primul zbor.Dar s-a taiat fimul!Trebuie sa plecati acasa la culcare ca va bate mama si tata. Asta cu simulatorul mi-a picat fisa anul trecut cand ma miram de unde stiu baietii atatea figuri.Dar s-a mers pe muteste.Ai simulator? intreb Da, raspuns, da "nu e bun".Eu am vazut anul acesta cat a fost de bun si fara cele peste 130 de ore(cam patru pe zi, de la 21-la 1 noaptea) nu faceam programul care a fost infiorator: majoritatea figurilor cu intrari si iesiri pe spate si incepute spre "in jos" adica cu cele mai multe sanse de crash.
Cand am cerut de la familie 2 saptamani concediu si cand trebuia sa plec la Clinceni sotia s-a hotarat brusc sa plecam in Grecia ca a sunat partenerul de acolo.Deci s-a taiat cu antrenamentele. Si totusi cu ZERO antrenamente (reale) am obtinut locul 3 pe echipe si asta la bascalie.De ce? pt ca asii din club s-au unit(John , Victor , si Paolo) sa iasa pe locul 1 impotriva Aeropower.si eu am ramas singur ca si asa nu fac nimic.Si cu locul la individual( 4 sau 5 nu stiu ca dosarele au fost secrete stiu ei de ce)am iesit pe locul 3 pe echipe. Eu v-am dovedit ca degetzelele mele nu sant nici pe departe amortite si inca stiu dupa 30 de ani de modelism sa zbor avioane "cu ampenaje"
Acum referitor la corectitudine si respectarea conditiilor FAI hotarate in comisie:
Inca cu o zi inainte l-am intrebat pe john daca cantarim.A spus Da.l-am intrebat pe dl Constantinescu si a zis ca o sa vedem la fata locului ce se hotaraste..La camp am intrebat si parloaga a spus ca se cantaresc si cine nu are subt 5050gr nu zboara.Ok, am stat cuminte, nici nu am scos avionul din masina.De ce sa comentez daca sunt singurul care a depasit greutatea. Am mai spionat staful un pic, am pus si suportul de cantar din suportul de polistiren a lui John(buna idee) si vine la cantar paolo: 5 kile 200!!!!!!!!!, Serban si Marinestii peste 5 Kg!!!!!!!!.Oprea, zic stai ca nu mai e concurs FAI.Si de aici in loc sa plecam toti acasa si sa ramana john sa zboare cu avioanele mici a inceput(singurul lucru corect spus de Conu, tziganeala) Hai sa facem o runda de calificare, inventii ca se considera primul zbor dar nu se mai fac si celelalte 3 peste calificari ca si cum am fi descalificati dupa primul zbor.Eu am facut ce au facut toti, prima mansa.Restul avioanelor nu au avut nici o sansa de clasificare pentru ca punctele noastre de la primul zbor le bateau pe cele 3 adunate la cei cu greutate si modele regulamentare.Treaba e ca la FAI zice ca poti avea si model de rezerva pe care chiar il aveam fiind vorbit cu maestrul Craioveanu sa-mi imprumute modelul(se permite la FAI sa mai ai un model de rezerva) dar cand le-am spus ca vreau sa merg mai departe cu modelul de rezerva s-au facut ochi mari si s-a zis ca nu se poate ca dupa primul zbor sunt deja descalificat.Domnilor daca era pe corecte greii care au depasit greutatea trebuia sa plece acasa.Cantarirea si etichetarea modelelelor trebuia facuta INAINMTE sa se invarta vre-o elice.Restul trebuia sa intre in concurs cu modele cu etichete FAI si stampila apt pentru concurs.Si locurile 2-3-4-05-6 sa fie ocupate de modele mici care cu 2-3 figuri executate castigau prin sansa.
Am avut cateva secunde pornirea sa ma apuc sa dau jos cupola, trenul, sa schimb servouri, sa tai din aripi si din fuselaj dar instantaneu (ma si vedeam la filmul asta) am zis ca trebuie sa fiu cel putin inconstient .la concurs nu se mai fac astfel de interventii.Si totusi Paolo s-a apucat sa taie si sa dea jos si a ajuns la 5040 gr OK! Dar dupa regulamentul adhoc nu a mai fost lasat sa continue jocul.daca intram eu si cu paolo cu inca 3 manse se schimba clasamentul total. Si John ce a castigat ? nimic! A muncit degeaba pentru ca nu a mai existat de fapt nici o finala.De aia am zis ca hotararea inainte de concurs de 3 minute cu toti jucatorii era mai buna decat inventii la regulament in functie de cerere si oferta.

DECI NU NE_A PLACUT, cum a zis Mizzone.
PS: Aluzia la suferinta din dragoste a fost destul de fina pacat ca nu ati inteles-o! Noi iubim acest sport pana la extrem (bani ,timp, familie....) si altii fara sa faca nimic isi insusesc meritele.

In extremis ma apuc de PESCUIT! Bravo Laurentiu! ai explicat foarte frumos cum trebuie procedat.....
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#19 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 26 September 2007 - 09:54 AM

Salut,

Cred ca trebuie lamurite citeva aspecte legate de acest concurs pentru ca vad ca se abereaza pe linga subiect si in plus se minte cu nerusinare , iar cei ce intra pe forum au dreptul sa cunoasca exact ce s-a intimplat.

In primul rind faptul ca acest concurs a fost un esec nu se datoreaza FRMd (nu sint eu sustinatorul acesteia pentru ca sint destule lacune si acolo) ,cel putin nu in acest caz particular.

A existat un regulament al acestui campionat publicat inca din lunile aprilie-mai asa cum se poate vedea si pe acest forum si pe alte forumuri de specialitate . Regulamentul continea figurile ce trebuie executate, conditiile pe care trebuie sa le respecte modelele inscrise la start, modul in care se face clasamentul,etc,etc.Absolut totul ca pentru orice concurs, fie ca este de modelism , fotbal, automobilism sau altceva .Acest regulament a fost aprobat in unanimitate in cadrul comisiei de specialitate a FRMd.

Numai ca nu exista padure fara uscaturi nicaieri , drept pentru care au venit la concurs si concurenti care in spiritul lui Dom’ Profesor nu au avut niciodata in cap sa respecte acest regulament sau macar sa-l citeasca, ci au venit la misto crezind ca daca platesc taxe de inscriere sau daca au batut drumul pina la Pitesti cineva este obligat sa-i primeasca in campionat. Mentalitatea tipic romaneasca :”Las-o ba ca merge asa”. Drept pentru care a incercat la fata locului sa schimbe el regulamentul pentru ca modelul lui nu se incadra in parametrii solicitati. Pai sa-ti dau un exemplu Dom’Profesor ca poate asa intelegi si tu ceva pe lumea asta: poti sa te duci la un campionat de fotbal oficial si sa introduci in teren o echipa formata din 15 jucatori??? Rspunsul este NU categoric. Ai vazut tu vreo echipa care incearca sa schimbe regulile ca asa doreste ea sa joace??.Raspunsul este NU si aici. Sau ai vazut ca se duce cineva la un campionat de Formula 1 si incearca sa inscrie in concurs o Dacie sau alt autoturism?? NU se poate asa ceva pentru ca respectivele masini nu respecta cerintele tehnice impuse de FIA pentru Formula 1.
Dar in spiritul nostru dimbovitean regulile sint facute doar pentru prosti ca sa le respecte “smecherii” crezind ca pot trece peste ele oricum.
In prima mansa de calificare la sfirsitul zborului fiecarui pilot s-a cintarit modelul si greutatea lui a fost inscrisa pe fisa de arbitraj. Dupa finalizarea acesteaia s-a facut clasamentul pentru a vedea cine merge mai departe in finala . Aici a intervenit surpriza: jumatate din modelele inscrise la concurs nu respectau greutatea admisa drept pentru care au fost descalificati. Si de aici a inceput tot circul generat in mare parte de Dom’ Profesor, cu intrebari tembele de genul: “ de ce sa nu concureze si el chiar daca nu respecta regulamentul”? “ Ce a venit pina la Pitesti degeaba”? .
A fost prima oara cind s-a respectat regulamentul in totalitate si normal ca nu le-a convenit la “miticii” de pe plaiurile Dimbovitei.
Dom ‘Profesor lasa minciunile pentru altii, cine nu te cunoaste poate ar inclina sa te creada, dar cei ce au fost acolo stiu foarte bine ca nu poti face nici macar un looping corect, daramite tot programul de acrobatie, si in plus stateam toti cu ochii pe modelul tau ca pe butelie sa nu ne dai cu el in cap. Vrajeala ca ai luat lucrurile in serios de anul trecut tine doar la pustii de scoala generala , nu la noi care nu te-am vazut pe cimp la antrenament decit cu o zi inaintea concursului. Si ca sa iti intre bine in cap: F3A fara antrenament la greu pe aerodrom nu exista, poti sa bagi simulator pina mori si tot la nivelul la care esti o sa fii si peste 20 de ani.

Locul 3 la echipe ti-a fost dat moca astfel incit sa se poate da locul 2 care a fost in aceeasi situatie ca tine, adica modele neconforme cu regulamentul. Modelele descalificate nu intra in clasament , mansa respectiva are puncatj 0 .Adica locurile 2 si 3 au fost atribuite gratuit.Aici a fost greseala FRMd in alcatuirea clasamentului , dar asta nu are nici o legatura cu faptul ca acest concurs a fost un esec. Asta s-a datorat 100% celor citiva concurenti care au venit total nepregatiti crezind ca se vor inchide ochii la neregulile lor. In urma respectarii regulamentului practic s-a injumatit numarul concurentilor.Si asa am ajuns sa terminam concursul la jumatea zilei din lipsa mai multor concurenti.
Ceea ce abereaza Dom ‘Profesor in postul lui precum ca s-a stabilit pe loc o mansa de calificare si alte reguli ad-hoc sint doar minciuni sfruntate ale unui om frustrat ca nu a putut sa se joace si el cu modelul in cadrul unui campionat national. Oricine a putut citi regulamnetul concursului chiar pe acest forum inca din luna aprilie... Oricine care dorea sa participe si respecta regulamentul putea sa participe.
Ceea ce nu inteleg toti cei care abereaza pe aici este faptul ca acest concurs nu este destinat posesorilor unei statii de telecomanda si a unui model RC. Este o clasa de concurs care trebuie sa respecte anumite reguli.

Ce nu pot sa inteleg eu este cum isi permite cineva care stia de anul trecut ca are un model prea greu de 5.5Kg sa vina la concurs si sa se inscrie fara ca sa modifice modelul astfel incit sa corespunda regulamentului. A avut un an la dispozitie, dar nu a facut nimic in acest sens si ne spune noua ca a luat lucrurile in serios de anul trecut. Asta este lipsa de respect pentru cei ce fac ceva cu adevarat in acest sport si care muncesc pentru asta .
Cum va puteti explica faptul ca stiind ca vei merge la un campionat de F3A cu reguli impuse , iti cumperi model (kit) mai greu de 5 Kg (asa este data greutatea in manualul kit-ului) , cumperi cel mai greu motor de pe piata, cea mai grea toba,etc ,etc si apoi te astepti sa si concurezi in acel concurs.Asa s-au gindit unii dintre aeromodelistii de pe la noi sa se prezinte la acest campionat.
Cum se poate explica faptul ca: am fost intrebat inainte de concurs la antrenamente daca se respecta limita de greutate, am raspuns cu “DA” , dupa care colegii mei imi spun : -Ok nu este nici o problema , modelele noastre au mai putin de 5Kg , iar la concurs depaseau cu mult limita admisa . Asta este ………..
Ar mai fi multe de spus dar deja imi este scirba sa mai vorbesc despre asta si despre oameni care nu au nici macar un pic de bun simt atunci cind relationeaza cu ceilalti in cadrul acestui sport .

Pentru Zod:.
Povestea descrisa de tine Zodele era valabila acum vreo 4-5 ani cind ceea ce expui tu acolo s-a incercat sa se faca de atunci incoace. S-a inceput cu reguli permisive astfel incit sa poata participa oricine si apoi daca exista persoane care doresc sa faca cu adevarat F3A sa se poata ajunge la un nivel mai ridicat cit mai aproape de cel international.Drept pentru care in fiecare an s-au introdus reguli de concurs in concordanta cu cele aplicate de FAI pentru aceasta clasa astfel incit sa ne apropiem de ceea ce este F3A-ul cu adevarat. Nu este nimic rau in asta pentru ca trebuie si noi sa evoluam si in acest domeniu. Nu vad argumentele logice prin care ar trebui sa tindem spre involutie.
Numai ca asa cum spunea Silviu 66 scade numarul concurentilor. Da lucrul asta este adevarat pentru ca aeromodelistii de la noi nu vor sa faca F3A, nu vor sa investeasca in asa ceva, nu au vointa si disciplina necesara pentru a merge 6 luni de zile pe aerodrom si sa zboare de sute de ori numai acelasi model, acelasi program de acrobatie.Este greu , iar lucrurile grele nu sint facute sa le poate face oricine. Drept pentru care practica asa ceva doar cine doreste cu adevarat.

Cu stima
John
0

#20 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 26 September 2007 - 10:36 AM

John ,
vreau sa iei asta ca pe o discutie constructiva nu ca pe o polemica fara rost. ok ?

Poate m-am exprimat gresit sau poate am gresit total. Io ma gandeam ca daca s-ar introduce clase inferioare in care sa se inscrie si cei care nu se pot incadra la profi... poate incet incet ar ajunge si mai sus. Da recunosc ca la noi merge mai incet. Da.. acum 4-5 ani eram la acelasi nivel competitional.. si ? Suntem mai inceti la minte la bani la tot.

Daca ai vreun dubiu cu privire la parerea mea despre tine o spun acum : Meritai 100% sa castigi nu am niciun dubiu si nimeni nu e mai pregatit ca tine. Stiu pt ca am fost acolo si am vazut cata zeama cata munca si ce scule de concurs ai si cum e pregatit avionul etc. Intradevar ailatii au venit nepregatiti si au lasat-o ca poate merge. Dar pe de alta parte.... chiar ar trebui ca federatia (chiar daca nu e treaba ei) sa se intrebe de ce nu vin concurenti si ce ar tebui sa faca, chiar daca depaseste atributiile. S-a intrebat cineva de acolo de ce nu sunt concurenti ? A facut cineva ceva in directia asta ??????????. E vorba de a lasa ceva in urma avand la dispozitie ceva resurse chiar daca putine macar ca statut. Chiar nu cred ca ar trebui sa ridice din umeri si sa zica "Ce daca e doar 1 concurent..." . Ok.. atunci continuam asa ramane doar 1 fara sa faca nimeni nimic. E normal ?

Nu cred ca ii cad nimanui degetele daca pe forum se scriu cateva mesaje de incurajare.. daca se deschide inca o mansa pt begineri sau pt cei care nu se incadreaza... sau nu stiu.. ceva sa ma faca sa vin acolo. Nu crezi ca ar trebui in momenul asta avand in vedere ca nu exista decat 1 concurent viabil la proba asta sportiva sa existe ceva sa atraga mai multi sportivi care chiar daca manati la inceput din placerea hobby-ului mai incolo sa ajunga profi ? Deloc ?... nu ?? sigur ?


Rog pe tine si pe pitts daca puteti sa incercati sa ma convingeti ca participarea la concurs si pregatirea si banii (nu de bani duce lipsa lumea) o sa imi aduca ceva frumos . Sa nu imi spui ca si pe tine te chinuie si o faci ca esti masochist. O faci pt ca iti place. Tu ai trecut peste tot pt ca o faci demult timp si pt tine constructia unui avion de clasa aia nu mai e chiar o necunoscuta. Totusi federatia e facuta pt cluburi si concurenti. Daca e ceva in neregula cu participarea si federatiei nu ii pasa atunci tot subiectul asta n-are rost.. concurentii n-au dreptul sa se enerveze si federatia e multumita cu 1 singur concurent nu ?

Repet oarecum.. nu am vazut niciun club sau federatia sau orice sa spuna ceva pro F3A .. sa incerce sa atraga concurenti. Nimeni. La momentul asta eu personal nu vad niciun motiv pt care as participa la concurs. Si am repetat in afara de atitudinea pe care am primit-o cand am fost data trecuta , am prins frig, organizarea a constat dintr-un cort unde au stat arbitri.. si cam atat. (or mai fi si alte aspecte dar de la mine asa se vede si asa cum federatia zice ca nu o intereseaza avionu tre sa aiba 5 kg.. zic si eu.. nu ma intereseaza cat de greu a fost sa organizezi.. de la mine nu s-a vazut nimic).

Eu ma entuziasmez de fiecare data cand aud de concurs si ma desumflu stiind ca in loc sa fie un eveniment interesant o sa fie o chestie incrancenata in care nu o sa ma simt bine, fara miza , fara vreo insemnatate anume la nivel national care se doreste a fi o chestie la nivel international.. chiar n-are sens.. nu acum. Stiu ca o sa fie bine.. pacat ca dupa ce noi o sa fim batrani.. dar o sa fie. Asta e.

Indoor-ul din ianuarie mi-a oferit tot ce aveam nevoie. Organizare ok , cafea, mancare, muzica , sala, distractie per total si chiar daca unii concurenti au dat cu ele de pereti au fost disciplinati si au promis ca vin mai pregatiti. Premii, diplome , respect fata de concurent si cel mai important TOATA LUMEA CU ZAMBETUL PE BUZE fratilor !! S-au imprumutat elici, sau rupt s-au consumat kg de superglue.. toti am busit avioanele dar am strans din buci acolo sa facem tonoul ala corect . Deci am avut si noi respect fata de concurs. S-a vazut organizarea...

Nu imi spune ca federatia nu a avut bani.. ca au fost sponsori.

Bafta.
DT
0

#21 Useril este offline   Aircobra 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 15-August 07

Postat 26 September 2007 - 01:56 PM

Salut!
Incerc sa privesc "de afara" tema discutiei initiata de Mizzone.
1.Putini paticipanti la discutii,pentru un subiect de interes national.
2.Din cate am inteles exista doua opinii principale: una ce reprezinta pe cei ce "au ceva" cu federatia si ceilalti care "au ceva" cu concurentii.
3.Pareri antagoniste se gasesc si pe forumuri straine, cu sute de membri, cand vine vorba de concursuri oficiale, pe de o parte organizatorii/albitrii si de cealalta parte concurentii.
4.Din cate am inteles NUMARUL TOTAL de concurenti scade de la an la an, incluzand si pe cei ce se prezinta "amatoriceste".
5.Intrebare: modelismul in Romania POATE FI o ramura sportiva, cu sportivi profesionisti,sustinuti material si moral,cu rezultate ce ii pot propulsa in competitii europene/internationale, si o Federatie profesionista care sa "dirijeze" in mod profesionist? sau ramane la nivelul de hobby personal , cu intalniri de nivel zonal/national unde aceisi practicanti individuali incearca sa imbine "utilul" cu "placutul"?
6.Partea profesionista a modelismului din Romania se pare ca nu este cunoscuta suficient.Disciplina caracteristica sportivilor profesionisti, o conditie obligatorie pentru ORICE SPORTIV PROFESIONIST sunt lucruri ce ar trebui constientizate/popularizate,atat de sprtivi cat si de Federatia ce se ocupa de organizarea lor "interna".
7.Privita de afara "competitia" dintre 2-3 sportivi la un concurs de nivel national, intradevar devine un mare semn de intrebare,( daca nu cumva un subiect tragi/comic ) avand in vedere ca numarul "amatorilor" e in continua crestere, o intrebare ce ar trebui sa-i preocupe serios si pe profesionistii legitimati, participanti, sau nu, dar si pe sefii Federatiei.
8.Paralela cu AGVPS oricat de "paralela" ar fi, reprezinta o situatie aparent anormala, dar care a rezolvat pozitiv unele probleme ale vinator/pescarilor
Cam atat,
poate se mai inmultesc paticipantii la discutie si subiectul devine mai detaliat/incitant.
Cu respect.
Aircobra
---------
Futaba 40MHz canal 53
Graupner 35MHz canal 76
0

#22 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 26 September 2007 - 02:40 PM

Aircobra, la 26 Sep 2007, 14:56, a spus:

.... avand in vedere ca numarul "amatorilor" e in continua crestere, o intrebare ce ar trebui sa-i preocupe serios si pe profesionistii legitimati, participanti, sau nu, dar si pe sefii Federatiei.

"amatorii" aia nu mai sunt amatori demult...multi dintre ei.exista un numar mare de piloti care ar putea concura cu succes la f3a regulamentar din p.v. al modelelor ,nu mai spun din punctul de vedere al pilotajului.
dar refuza constant sa faca acest lucru.

motivele ar trebui sa le expuna ei ,ca toti citesc subiectul....
flying is my life...
0

#23 Useril este offline   Aircobra 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 15-August 07

Postat 26 September 2007 - 03:01 PM

SILVIU66, la 26 Sep 2007, 14:40, a spus:

Aircobra, la 26 Sep 2007, 14:56, a spus:

.... avand in vedere ca numarul "amatorilor" e in continua crestere, o intrebare ce ar trebui sa-i preocupe serios si pe profesionistii legitimati, participanti, sau nu, dar si pe sefii Federatiei.

"amatorii" aia nu mai sunt amatori demult...multi dintre ei.exista un numar mare de piloti care ar putea concura cu succes la f3a regulamentar din p.v. al modelelor ,nu mai spun din punctul de vedere al pilotajului.
dar refuza constant sa faca acest lucru.

motivele ar trebui sa le expuna ei ,ca toti citesc subiectul....

-
Ca in orice domeniu sportiv, sunt "amatorii" si "profesionistii" cu si fara ghilimele.
Fiecare are motivul lui pentru care ramane "amator" sau "profesionist" ,si nu trece in tabara cealalta.
Raspunsuri din partea adeptilor fiecarei "tabere"pot crea o imagine mai clara,in ograda modelistica, cu pro-uri si contra.
Poate s-ar da un raspuns:
- de ce asa putini "profesionisti" la asa multi "amatori"? sau
- de ce au asa mare succes intilnirile de "amatori" versus competitiile "profesionistilor"
La urma urmei competitiile oficiale sunt, sau ar trebui sa fie oglinda activitatii "amatoricesti".
Aircobra
---------
Futaba 40MHz canal 53
Graupner 35MHz canal 76
0

#24 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 26 September 2007 - 04:11 PM

Aircobra, la 26 Sep 2007, 16:01, a spus:

- de ce au asa mare succes intilnirile de "amatori" versus competitiile "profesionistilor"

raspunsul il gasesti aici .
flying is my life...
0

#25 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 26 September 2007 - 04:30 PM

@silviu, subiectul fiind inchis, din pacate nu poti vedea rezultatul votarii.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#26 Useril este offline   Aircobra 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 15-August 07

Postat 26 September 2007 - 04:49 PM

SILVIU66, la 26 Sep 2007, 16:11, a spus:

Aircobra, la 26 Sep 2007, 16:01, a spus:

- de ce au asa mare succes intilnirile de "amatori" versus competitiile "profesionistilor"

raspunsul il gasesti aici .

Hmm
7 raspunsuri ... cam putine
probabil votanti mai multi LOL
cel mai interesant raspuns mi s-a parut cel al lui Wabo1
Aircobra
---------
Futaba 40MHz canal 53
Graupner 35MHz canal 76
0

#27 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 26 September 2007 - 04:51 PM

acuma se vede?
l-am deschis se poate vota in continuare....daca doreste cineva.
flying is my life...
0

#28 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 26 September 2007 - 10:47 PM

John
Imi pare rau ca iti spun dar gresesti si te contrazici prin tot ce spui si faci.Pacat si pentru cuvintele urate care mi le-ai adresat.
Tot concursul asta a fost un esec din cauza TA:
Noi ca si concurenti trebuia sa ne supunem regulamentului care a fost gandit la inceputul anului si nu anul trecut.Tu ca membru in comisie trebuia sa te impui dar te-ai complacut.Noi trebuia sa fim verificati inainte de zbor la modele si nu dupa un zbor.Daca aveam peste 5 kg(de unde 5050gr? Poate atata avea modelul tau de rezerva!) trebuia sa avem ZERO si sa iesim din concurs.
Fiind un concurs de interes national trebuiau trimise circulare la cluburi, multi dintre cei prezenti nu prea stiau de fapt ce vrei cu kilogramele.(Parerea mea logica este ca un avion cu cat e mai greu cu atat zboara mai prost dar ma rog aerodinamica si fizica e grea)
Eu am cerut rezultatele oficiale si mi s-a raspuns ca sunt munca federatiei si nu pot fi puse pe un forum privat deci urmatorul rationament este ca nici informatiile publicate de oficialii federatiei nu pot fi luate in serios.
Unanimitatea din comisie a fost de fapt : tu ai propus si ceilalti au ridicat mana fara sa se analizeze interesul comun al comunitatii modelistice.Aici te acuz si ca ,cel mai grav, nu te-ai gandit la baietii cu care te-ai antrenat de nebun pe camp si nici la echipa de la club.Nu cred ca nici Victor si nici Paolo , eu nici atata sa fi primit vreun telefon tot anul sa discutam strategia de concurs, programul de antrenamente avand in vedere ca echipa Aeropower chiar era pregatita anul asta si daca erau lasati sa zboare zbura si locul 1 pe echipe.
Pe masa oficiala era extrasul de pe internet cu regulamentul.Daca se facea uz de el nu mai spuneam nimic.
Cuvinte ca uscatura, mentalitate romaneasca,sa intzeleg ceva pe lumea asta,spirit dambovitean, smecheri, mitici,minciuni, sunt cuvinte grele pentru cei prezenti acolo, acum dupa concurs. In ce ma priveste cred ca mai trebuie sa mai stai fo 7 ani pe acasa langa mamica sa te educe.cat despre frustrat si tembel te rog sa-ti masori cuvintele.Din punctul meu de vedere social esti un nimeni si tragi cu dintii sa fi in fata intr-o nisa de piata cum este modelismul(scuze celorlalti dar suntem din ce in ce mai putini mai rai si mai dezbinati).Probabil ca deja te autointitulezi cel mai mare pilot RC din Romania, cel mai mare specialist.Eu zic ca esti cel mai mare frustrat social si cel mai mare individualist.Asta in fata a maxim 30-40 de modelisti activi care te cunosc si pot sa te felicite.Si mai departe, la viitor ,te-ai gandit?
Sa pui clasamentul cu punctele la fiecare concurent sa vedem si noi ce am facut de fapt.Ca sa nu mai ai tu aerele de vedeta.Credeam ca ai sa apreciezi evolutia mea din concurs, credeam ca vi langa mine sa-mi dictezi ce sa fac in timpul zborului.Cu asta ai ramas? ca eu zburam sa va dau cu avionul in cap?Da tu trebuia sa-ti consumi importanta evenimentului si sa traiesti intens intriga si reactiile de pe fetele noastre.
Nu suntem mascaricii nimanui.Prin 1994 singurul care a luat atitudine a fost Baduna Edison care la fel ca tine bagase mii de euro in modele si antrenamente, era cel mai bun si nu a putut fi trimis macar la o balcaniada cu norma intreaga.Am venit atunci vreo 12 concurenti la F3A, a venit si federatia pe la 10 dimineata si cand sa inceapa concursul au fost intrebati cu ce au venit.Pai cu masina !Si nu s-a inscris nimeni desi toti zburau in draci si faceau programul in afara concursului.Federatia in replica a dat-o pe zmee.Uite cum s-au pierdut 10 ani de continuitate.Daca o sa continui asa istoria se va repeta.
Ar trebui sa-mi bag picioarele definitiv.Dar nu pot pentru ca iubesc sportul asta prea mult.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#29 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 September 2007 - 11:58 PM

Aircobra, la 26 Sep 2007, 13:56, a spus:

Salut!
Incerc sa privesc "de afara" tema discutiei initiata de Mizzone.
1.Putini paticipanti la discutii,pentru un subiect de interes national.
2.Din cate am inteles exista doua opinii principale: una ce reprezinta pe cei ce "au ceva" cu federatia si ceilalti care "au ceva" cu concurentii.
3.Pareri antagoniste se gasesc si pe forumuri straine, cu sute de membri, cand vine vorba de concursuri oficiale, pe de o parte organizatorii/albitrii si de cealalta parte concurentii.
4.Din cate am inteles NUMARUL TOTAL de concurenti scade de la an la an, incluzand si pe cei ce se prezinta "amatoriceste".
5.Intrebare: modelismul in Romania POATE FI o ramura sportiva, cu sportivi profesionisti,sustinuti material si moral,cu rezultate ce ii pot propulsa in competitii europene/internationale, si o Federatie profesionista care sa "dirijeze" in mod profesionist? sau ramane la nivelul de hobby personal , cu intalniri de nivel zonal/national unde aceisi practicanti individuali incearca sa imbine "utilul" cu "placutul"?
6.Partea profesionista a modelismului din Romania se pare ca nu este cunoscuta suficient.Disciplina caracteristica sportivilor profesionisti, o conditie obligatorie pentru ORICE SPORTIV PROFESIONIST sunt lucruri ce ar trebui constientizate/popularizate,atat de sprtivi cat si de Federatia ce se ocupa de organizarea lor "interna".
7.Privita de afara "competitia" dintre 2-3 sportivi la un concurs de nivel national, intradevar devine un mare semn de intrebare,( daca nu cumva un subiect tragi/comic ) avand in vedere ca numarul "amatorilor" e in continua crestere, o intrebare ce ar trebui sa-i preocupe serios si pe profesionistii legitimati, participanti, sau nu, dar si pe sefii Federatiei.
8.Paralela cu AGVPS oricat de "paralela" ar fi, reprezinta o situatie aparent anormala, dar care a rezolvat pozitiv unele probleme ale vinator/pescarilor
Cam atat,
poate se mai inmultesc paticipantii la discutie si subiectul devine mai detaliat/incitant.
Cu respect.

incerc sa-ti "punctez" un pic:
1.-NU exista anvergura "nationala" in acest subiect, asa zisa notiune/dimensiune de campionat "national" este conferita in mod fals si artificial multor concursuri de catre federali pentru a le putea mentiona in rapoarte de activitate si a-si justifica salariile(care sint mici, e adevarat, dar asta e limita lor...)
2. -sint mai multe curente/opinii, dar un "target" probabil l-am putea identifica in zona "igienizarii" fenomenului rc, cu finalitate in reuniuni(concursuri sau meeting-uri) fara inexactitati, sigure, ok.
3.-corect, oriunde intervine "contest mode" intra in conflict idei/interese;
4.-asa e, cauzele trebuiesc cautate in managementul execrabil, de-a lungul timpului, al laturii competitionale;
5.-nu, cel putin cita vreme actualul context de "ocirMUItori" din circul federal nu renunta la nota de meschin si derizoriu din modul de aplicare si gestionare a regulamentelor in diverse concursuri("istoria" asta nu-i doar la aero, sint celebre si impardonabile diversele "nazdravanii" federale in majoriatatea ramurilor rc);la nivel de hobby si reuniuni zonale, lucrurile incep sa se aseze un pic, dar cu eforturi foarte mari din partea unora, care nu stiu cit mai "duc";
6.-corect, dar fata de actuala componenta federala "remunerata" istoria cotidiana ne dovedeste ca sintem in situatia de a avea asteptari nefondate...
7.-iarasi corect, dar nu vad/identific prezumtivul interes al sportivilor legitimati;
8.-nu numai la AGVPS e asemanator: in multe federatii, din domenii unde nu s-a prea creionat suficient tangenta contextului social la ramura sportiva respectiva, tot cam asa se-ntimpla lucrurile...
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 27 September 2007 - 12:11 AM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#30 Useril este offline   John 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 29-May 02

Postat 27 September 2007 - 09:25 AM

Salut Dom'Profesor,

Daca tu iti inchipui ca o sa transform subiectul asta intr-un circ te inseli.Nu o sa iti raspund la ese-urile plingacioase scrise de tine aici, la minciunile gogonate pe care le debitezi in continuu, la mitocaniile tale de 2 lei (vezi ca ai mai fost avertizat public pe forum ca esti mitocan, poate de data asta iti intra ceva in cap).

Daca ai fost marginalizat o viata intreaga de familie , prieteni , colegi si modelisti nu ai decit sa iti plingi amarul in alta parte nu pe un forum public unde vrei tu sa faci impresie in fata celor care nu te cunosc. Cei ce te cunosc personal stiu foarte bine ce poama esti si stiu mai bine cit de frustrat ai fost acasa la parintii tai , apoi la club la d-na Purice, mai apoi in relatiile de munca si de afaceri ,etc. Daca vrei sa iti reamintesc FRUSTRARILE tale o voi face la telefon nu aici in public.

Si ca sa intelegi odata pentru totdeauna: NU ESTE NIMENI OBLIGAT SA TE SUNE PE TINE SA TE ROAGE SA TE ANTRENEZI , SA VADA CE FACI, SA-TI IMBUNATATEASCA MODELUL SAU SA CITEASCA REGULAMENTUL PENTRU CA TU ESTI PREA LENES PENTRU ASTA. Cu Victor si cu Paolo eu am vorbit de mai multe ori in acest sezon si ne-am si intilnit, dar dupa cum probabil ai constatat nimeni nu te suna pe tine, pentru ca esti prea indolent si lipsit de bun simt. Te las sa afli singur de unde provine cifra de 5050g ca si greutate maxima admisa. Daca te-ai fi interesat un minut in viata ta de acest campionat ai fi aflat si de regulament si ce contine acesta.Nu este nimeni obligat sa faca un regulament pt Dan Octavian.

Si ca sa termin in spiritul comic al lui Zodel iata ce ar fi indicat sa faci:

Pina una alta fa un priveghi in familie si bociti cu totii impreuna cu soacra ta faptul ca ai fost descalificat la campionatul de F3A poate asa mai ai o sansa sa nu ajungi la Spitalul 9 si se amelioreaza problemele psihice pe care le ai.

John

Aceasta postare a fost editata de John: 27 September 2007 - 09:33 AM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro