Intalniri la zbor in Grecia pt inceput...Valteras
#61
Postat 08 May 2008 - 12:55 PM
Deci...incarc bateriile si la zbor cu speranta ca o sa obtin poze la o rezolutie inalta.
O sa postez rezultatul diseara.
O zi buna.
#63
Postat 08 May 2008 - 05:09 PM
Astept poze cu rezolutie mai mare si/sau pe directie mai apropiata de verticala pentru o apreciere mai buna.
Exagerez in prostia mea dar o foaie A4 o poti nimeri cu arma de la 100m fara probleme, o tinta piept nr 8 de la 200-400m. Problema e nu ca le nimeresti sau nu, ci ca le vezi de la distantele alea, destul de bine. In poze nu se vad nici oamenii, nici masinile. Sa zicem ca nu sunt sau rezolutia e scazuta si s-ar vedea destul de rau. Dar latimea drumului se observa bine. Diagonala e diagonala asa ca posibil sa gresesc. Poate pui pe model ceva de masurat inaltimea, sa ma lamuresc si eu.
Citez de pe net:
"Se apreciaza ca simtul vazului este normal daca ochii pot vedea: figura unui om de la 500 m; mersul si miscarea bratelor de la 750 m; trunchiurile si coroanele copacilor de la 3000 m; oameni izolati si deplasarile drumetilor pe creste de la 1500 - 2000 m."
Iau cu rezerva ce e scris acolo. Sper sa ma insel cu privire la inaltime dar momentan o tin pe a mea.
Telefon: 0721 385365
#64
Postat 08 May 2008 - 05:20 PM
Pozele sant cu mult mai reusite din punct de vedere al calitatii fata de cele postate ieri.
Pozele:
Imagini atasate
#77
Postat 08 May 2008 - 05:29 PM
asa arata o barca de la 250 de m.
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...e=post&id=64270
#87
Postat 08 May 2008 - 08:11 PM
pe3scu, la 8 May 2008, 11:54, a spus:
Am ales valorile pentru un calcul simplificat si practic.
Succes.
Eu am estimat inaltimea aeromodelului in felul urmator: cronometrul in mana, acceleratia la maxim. in momentul in care apesi throttlecut, pornesti cronometrul, iar in momentul in care auzi motorul scazand turatia, il opresti. In felul asta determini timpul aproximativ care l-a facut sunetul de la aeromodel pana la tine, si poti calcula distanta pana la model. Am avut valori chiar de peste secunda pe cronometru, deci altitudinea poate trece chiar de 300 de metri pentru un aeromodel de dimensiuni normale. Evident, valabil doar pentru motoare termice.
Cat despre poze, fantastice! Unde e locatia?
Aceasta postare a fost editata de mobi: 08 May 2008 - 08:19 PM
#88
Postat 08 May 2008 - 08:20 PM
mobi, la 8 May 2008, 21:11, a spus:
Sorry, da in felul asta estimezi distanta in linie dreapta dintre tine si model, in nici un caz inaltimea.
Cu rabdare si ciocan.
#89
Postat 08 May 2008 - 08:24 PM
Aceasta postare a fost editata de mobi: 08 May 2008 - 08:25 PM
#90
Postat 08 May 2008 - 08:57 PM
Valteras, la 19 Oct 2007, 08:11, a spus:
EZ*, la 18 Oct 2007, 13:18, a spus:
In peninsula Peloponez, in zona de Vest-Sud-Vest. Vezi poza atasata.
Zborurile au fost foarte placute.
Pe plaja aia unde am zburat noi (acolo zboara regulat obsedatul asta de Aantikk) era o briza puternica, laminara si constatnta.
Plaja se termina cu un mic mal acoperit cu tufe mari. Zona prezenta ascendenta dinamica suficienta. EZ-ul lui Aantikk patrula linistit fara motor. De EG (Easy Glider), ce sa mai spun?
Daca mergeti cu masina si aveti loc, e aproape musai de luat ceva de zburat. Pt. planoare, plajele sunt excelente. Daca discutam de termice si tren de aterizare, situatia e mult mai complicata.
Daca aveai un EZ cu camera, filmarile ar fi fost exceptionale. Acum ca vine iarna, te-ai fi uitat la ele si ti-ar fi curs balele...
Mainare,este aceeasi locatie despre care a povestit dom'Valterashul...ia de aici si vezi: