Revin cu noutati.
Ieri a venit coletul din China cu bateria LiFePo4;
36V 12AH cu BMS incorporat, 5.5 KG cu incarcator de 36V 2A;
Aseara am montat bateria pe bicicleta in locul celei cu plumb; bateria noua pare asa mica si usoara fata de cea cu plumb !
Practic ansamblul bicicleta - baterie s-a usurat cu 9 kg; se simte la plecarile de pe loc, la datul din pedale;
Viteza maxima a fost aseara de 30 km/h;
Pe baterie exista un si un indicator de incarcare format din patru leduri: unul rosu si trei verzi;
Sunt curios ce autonomie scot cu o incarcare.
bicicleta electrica ... componente electrice
#62
Postat 04 August 2010 - 07:31 AM
Salutare
Are cineva cumva vreun controller pentru scuter electric de 36V minim 300W,de vanzare
Stima
Are cineva cumva vreun controller pentru scuter electric de 36V minim 300W,de vanzare
Stima
Robbe SZD-54
O aripa otravita de 1m
Radjet 800
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA
Aeroclub Fagaras
O aripa otravita de 1m
Radjet 800
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA
Aeroclub Fagaras
#63
Postat 21 February 2011 - 10:15 AM
Mi-a zis un prieten care are o bicicleta electrica ca la el se invarte contoarul mult cand o incarca si cam mareste factura. Nu prea inteleg de ce. Cand incarc o baterie de masina la priza nu face la fel. Si nici ca viteza nu e prea stralucita. Max 25 km /h.
Se merita o bicicleta electrica in conditile acestea ?
Se merita o bicicleta electrica in conditile acestea ?
Boilere , Panouri solare
#64
Postat 31 March 2011 - 11:55 AM
depinde de incarcator;
un incarcator de 36V la 2 A consuma cam 100W de la priza;
daca acumulatorii au 20 AH atunci dureaza cam 10 ore de incarcare; ar fi cam 1 kw; care costa cam 1 RON;
la incarcatorul de masina depinde care este curentul de incarcare;
de obicei e destul de mic; 1 - 1.5 A si este la 12 V;
2A x 36 V inseamna 72W
sa zicem 2A x 12 V inseamna 24W
deci si din priza trage mai putin;
cit despre viteaza bicicletei electrice: 25 km/h e o viteza acceptabila; cu cit creste viteza cu atit creste consumul;
daca mergi pe sosea cu 25 km/h constant vei parcurge sa zicem 30 km cu o incarcare;
in oras unde accelerezi si frinezi des treaba se schimba.
eu am reusit sa merg cam 40 km la o incarcare cu acumulatori de plumb;
si tot asa.
un incarcator de 36V la 2 A consuma cam 100W de la priza;
daca acumulatorii au 20 AH atunci dureaza cam 10 ore de incarcare; ar fi cam 1 kw; care costa cam 1 RON;
la incarcatorul de masina depinde care este curentul de incarcare;
de obicei e destul de mic; 1 - 1.5 A si este la 12 V;
2A x 36 V inseamna 72W
sa zicem 2A x 12 V inseamna 24W
deci si din priza trage mai putin;
cit despre viteaza bicicletei electrice: 25 km/h e o viteza acceptabila; cu cit creste viteza cu atit creste consumul;
daca mergi pe sosea cu 25 km/h constant vei parcurge sa zicem 30 km cu o incarcare;
in oras unde accelerezi si frinezi des treaba se schimba.
eu am reusit sa merg cam 40 km la o incarcare cu acumulatori de plumb;
si tot asa.