Modelism - RHC Forum: planuri barca pentru nadit - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 66 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

planuri barca pentru nadit

#271 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 13 June 2008 - 01:28 AM

lumini comandate prin telecomanda: se scoate motorasul dintr-un servo (la EFly 100B vine un nano servo cadou pe care nu prea ai la ce altceva sa il folosesti...) si se leaga luminile in locul motorasului. Atentie ca luminile sa lucreze la tensiunea de iesire a servo-ului. Eu am luat din Constanta un stop cu 12 led-uri, am scos 4 din ele si merge, un acelasi model de stop nu vrea decat la 12 volti ptr cat a fost el proiectat. Ptr lumina fata, tot in Constanta am vazut la rusi lanterne pe 5 leduri, cu 4 baterii AAA, ar trebui sa mearga !!!



http://www.youtube.c...h?v=-8autzcJ-lA
0

#272 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:29 AM

armata de clesti si clestisori la datorie :D
se pune o garnitura pe marginea exterioara a decupajului protejat de capapac....

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001r3.jpg (97.7K)
    Number of downloads: 74

0

#273 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:30 AM

ceva mai clar aici

jos se vede si sistemul de prindere al capacului din spate, ideea cu piulite fluturasi furata evident.... de la mariandmd :D, eu am incastrat in plus, in capac, niste saibe cu garnitura de cauciuc. Deocamdata sunt lipite in cateva puncte, cu SuperAdeziv, urmeaza sa dau ori cu poxipol ori cu ExpresFix ori cu chit, vad eu, apoi se vopseste,

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001r4.jpg (98.76K)
    Number of downloads: 69

Aceasta postare a fost editata de Alexxxandru: 15 June 2008 - 01:33 AM

0

#274 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:36 AM

suruburile le-am lipit pe colturile interioare ale golului apoi pentru o fixare sanatoasa am adaugat cateva bucatele de komatex in lateralele lor, pana le-am "ingropat"

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001s1.jpg (99.48K)
    Number of downloads: 52

Aceasta postare a fost editata de Alexxxandru: 15 June 2008 - 01:37 AM

0

#275 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:41 AM

garnitura are in partea superioara (acum.... depinde cum o asezi tu...) 2 lamele indreptate intr-un unghi inchis spre capatul celalalt. Peste garnitura vine margine capacului si o preseaza usor, astfel sunt sigur ca apa nu va ajunge (pe aici) in barca.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001s2.jpg (99.23K)
    Number of downloads: 50

Aceasta postare a fost editata de Alexxxandru: 15 June 2008 - 01:41 AM

0

#276 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:42 AM

poate se vede mai bine aici...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001s3.jpg (97.52K)
    Number of downloads: 47

0

#277 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:44 AM

saibele cu garnitura, ingropate in capac

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001s5.jpg (97.62K)
    Number of downloads: 43

0

#278 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:54 AM

Si vedere de pe partea cealalta. Daca se doreste incastrare, cum am facut eu, este de preferat sa se dea doar un sanfren la capac, sa nu se faca golul exact cat diametrul exterior al saibei. Dar cel mai bine este sa nu se incastreze saiba ci sa se lase mobila, peste capac, prinsa cu piulita fluture. O data ptr ca este foarte greu de pus si de scos capacul din cauza frecarii cu cauciucul saibei (iar daca elimin cauciucul poate intra apa) apoi si efortul e mult mai mic iar rezultatul la fel de bun. Eu am zis sa dea bine la aspect dar m-am complicat inutil !
0

#279 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:55 AM

am uitat poza

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001t1.jpg (95.41K)
    Number of downloads: 56

0

#280 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:57 AM

si o vedere a suruburilor prinse in colturile interioare ale golului de acces

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001t2.jpg (94.53K)
    Number of downloads: 54

0

#281 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 01:59 AM

si sistemul de fixare a motorului, ca si principiu, aici una din legaturi este taiata de mine

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001t3.jpg (99.21K)
    Number of downloads: 123

0

#282 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 02:03 AM

motorul sta pe cateva bucati de laveta usor cauciucata, suprapuse si prinse de coca. In felul asta nu il fortez sa aiba un alt unghi decat cel pe care i-l da axul port-elice

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001t4.jpg (97.3K)
    Number of downloads: 104

0

#283 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 02:04 AM

si o vedere mai generala....

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001t5.jpg (95.32K)
    Number of downloads: 90

0

#284 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 02:07 AM

clestisorii isi iau "La Revedere" si se duc sa se culce :) Ne auzim in week-end-ul viitor pentru alte poze.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  001t6.jpg (94.32K)
    Number of downloads: 87

0

#285 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 15 June 2008 - 06:52 AM

...la ce era mai important nu ai acordat atentie deosebita. Cuplajul ax-motor e o parodie, ca si legatura facuta cu "flansele" la care suruburile sunt lasate pe post de excentric. Alea toate vor produce vibratii si implicit vor duce la distrugerea lor. Cuplajul ala cu varnis poate o merge la barcute de 0,5Kg si de 400mm lungime da la ce vrei tu sa faci, cred ca ar cam trebui sa mai studiezi, asta daca nu vrei ca dupa fiecare iesire sa vi acasa si sa incepi sa repari. Baca asa cum e ea in acest moment al executiei trece de 2kg.
Tu nu ai luat in calcul ca apare frecare intre axul motorului si lagare, frecare cu degajare de caldura, caldura care se va transmite varnisului ala pe post de cuplaj si-l va inmuia ca pe guma.

Serpentina de racire e pusa de forma, nu face contact cu suprafata motorului, efectul e zero.... se bobineaza spira langa spira pentru a creste suprafata de contact si implicit suprafata de transfer termic.
Chiar si conducta aia de frana de Dacia putea fi mulata perfect daca inainte o decaleai prin incalzire aproape de "rosu" si scufundare brusca in apa. La metale moi ca alama, cupru...care sunt trase in tevi pentru a putea fi indoite eficient intai se decalesc.

Si ca sa-ti mai dau ceva din casa, cuprul e prost pentru radiatoare de caldura, cel putin eu nu am vazut radiatoare de racire facure din cupru, cu miez de cupru si dispersor de aluminiu da. Apoi daca esti interesat poti lua un creion si o hartie si sa calculezi suprafata de contact dintre un cilindru si un plan. Asta se intampla si la tine la serpentina de pe motor, daca folosesti teava de aluminiu vei vedea ca prin indoire suprafata de contact de pe motor sufera o usoara tesire ceea ce duce la marirea suprafetei de contact implicit o crestere de suprafata.

Mai mult, ai pastrat si jugul magnetic pe motor, in acest caz transferul de caldura pana la serpentina de racire e atenuat complet, intai incalzesti corpul motorului, jugul magneti si poate mai ajunge ceva si la spirala, numai ca in motor vei avea suficiente grade care vor deforma bobinajul. Un element care ar trebui luat in calcul e racirea periilor, datorita curentilor relativ mari pe suprafete de contact mici, contacte realizate prin arcuirea lamelelor portperii, apare ceea ce vorbeam mai sus ,decalire, datorita supraincalzirii.

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 15 June 2008 - 07:23 AM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#286 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 15 June 2008 - 09:04 AM

Citeaza

Si ca sa-ti mai dau ceva din casa, cuprul e prost pentru radiatoare de caldura, cel putin eu nu am vazut radiatoare de racire facure din cupru,

...de unde ai scos-o pe asta ?!!!! :)
"CONDUCTIBILITATEA TERMICÄ‚ este proprietatea unor materiale de a conduce caldura.
Cea mai ridicata valoare o au metalele: argint = 394; cupru = 259; aluminiu = 123, scazuta o au: sticla = 0,64; lemnul = 0,092; aerul = 0,0192 si cea mai mica aerul (0,0192). Produsele care au o conductibilitate termica mai mica de 0,2 se numesc izolatori termici (ex: ceramica, lemnul, hârtia, cauciucul, pielea etc.)."
:)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 15 June 2008 - 11:24 AM

...tabula crasa, mortua est!
0

#287 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 09:36 AM

OldMann, la 15 Jun 2008, 07:52, a spus:

...la ce era mai important nu ai acordat atentie deosebita. Cuplajul ax-motor e o parodie, ca si legatura facuta cu "flansele" la care suruburile sunt lasate pe post de excentric. Alea toate vor produce vibratii si implicit vor duce la distrugerea lor. Cuplajul ala cu varnis poate o merge la barcute de 0,5Kg si de 400mm lungime da la ce vrei tu sa faci, cred ca ar cam trebui sa mai studiezi, asta daca nu vrei ca dupa fiecare iesire sa vi acasa si sa incepi sa repari. Baca asa cum e ea in acest moment al executiei trece de 2kg.
Tu nu ai luat in calcul ca apare frecare intre axul motorului si lagare, frecare cu degajare de caldura, caldura care se va transmite varnisului ala pe post de cuplaj si-l va inmuia ca pe guma.

Serpentina de racire e pusa de forma, nu face contact cu suprafata motorului, efectul e zero.... se bobineaza spira langa spira pentru a creste suprafata de contact si implicit suprafata de transfer termic.
Chiar si conducta aia de frana de Dacia putea fi mulata perfect daca inainte o decaleai prin incalzire aproape de "rosu" si scufundare brusca in apa. La metale moi ca alama, cupru...care sunt trase in tevi pentru a putea fi indoite eficient intai se decalesc.

Si ca sa-ti mai dau ceva din casa, cuprul e prost pentru radiatoare de caldura, cel putin eu nu am vazut radiatoare de racire facure din cupru, cu miez de cupru si dispersor de aluminiu da. Apoi daca esti interesat poti lua un creion si o hartie si sa calculezi suprafata de contact dintre un cilindru si un plan. Asta se intampla si la tine la serpentina de pe motor, daca folosesti teava de aluminiu vei vedea ca prin indoire suprafata de contact de pe motor sufera o usoara tesire ceea ce duce la marirea suprafetei de contact implicit o crestere de suprafata.

Mai mult, ai pastrat si jugul magnetic pe motor, in acest caz transferul de caldura pana la serpentina de racire e atenuat complet, intai incalzesti corpul motorului, jugul magneti si poate mai ajunge ceva si la spirala, numai ca in motor vei avea suficiente grade care vor deforma bobinajul. Un element care ar trebui luat in calcul e racirea periilor, datorita curentilor relativ mari pe suprafete de contact mici, contacte realizate prin arcuirea lamelelor portperii, apare ceea ce vorbeam mai sus ,decalire, datorita supraincalzirii.

Ok, apreciez ca ma ajuti si iti multumesc din suflet ! Suruburile de pe axul port-elice vor fi inlocuite cu cele originale la sfarsit, Varnisul il pastrez pana la prima proba contrarie, mariandmd merge cu dulapuri mult mai grele ca barcuta asta cu varnis si nu are probleme, ma rog.... a aparut o problema la ultimul dar pana atunci a facut la partide de pescuit cu varnis la celelalte dulapuri de s-a plictisit si nu are nimic. In momentul in care acel varnis va ceda, asa cum spui tu, va fi inlocuit cu un varnis cu insertie de textil, care sigur nu cedeaza !!! Pot face pariu cu tine pe ce vrei !!! Nu are sens sa va mai blocati pe ideea cu varnisul, sariti si voi la urmatoarea idee. Serpentina de racire nu e pusa DELOC DE FORMA, ea intra fortat pe motor si EU AM LASAT-o MAI RARUTA ca sa mai poata intra si aer intre spire ptr ca motorul are o racire proprie pe elice si daca blochez circuitul aerului s-ar putea mai rau sa ii fac. Spira chiar se muleaza PERFECT pe motor si suprafata de contact este ok si suficienta, mai ales pentru motorul asta. De decalit materialul inainte.... multumesc de sfat dar..... nu te supara..... nu am unde sa fac treaba asta si chiar daca aveam unde nu o faceam, odata pentru ca nu este nevoie, teava se muleaza perfect si fara decalire daca ii bagi ceva in ea (de preferat apa si o bagi la congelator dar eu am preferat varianta cu sare extrafina ptr ca am un congelator extrem de mic si acela aproape plin, cu bere :)) si apoi ptr ca nu am unde sa fac asa ceva, stau la bloc omule !!! Dar am retinut aspectul si bag la cap, e bine de stiut si multumesc frumos din nou ! De jugul magnetic habar nu am si in consecinta iar iti multumesc, nu stiam ca se mai poate si e chiar indicat sa mai dai ceva jos, ti-as ramane dator daca ma ajuti, eventual cu ceva poze sau link-uri, despre cum se da jugul magnetic jos.
0

#288 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 15 June 2008 - 10:24 AM

...pentru diametre peste 20mm ,teava de cupru se muleaza perfect pe orice calibru ,fara nici un fel de tratament termic , se indoaie perfect, fara deformari , eu folosesc numai teava de 7mm.
...tabula crasa, mortua est!
0

#289 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 15 June 2008 - 10:49 AM

ipsihi, la 15 Jun 2008, 09:04, a spus:

Citeaza

Si ca sa-ti mai dau ceva din casa, cuprul e prost pentru radiatoare de caldura, cel putin eu nu am vazut radiatoare de racire facure din cupru,

...de unde ai scos-o pe asta ?!!!! :)

cate odata imaginile insala, ca si vanzatorii, alea sunt lamele din Al cuprat, tevile prin care circula azotul sunt din Cu. Am luat si eu plasa pana am pus mana pe pila si am frecat lemelele, surprize ,surprize....
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#290 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 11:05 AM

Am renuntat la saibele incastrate, faceau aproape imposibila scoaterea capacului, o sa umplu golul cu ceva si saibele vor fi libere, pacat ca am calculat suruburile la fix, sa nu depaseasca marginea exterioara a capacului..... :) , acum va trebui sa tai intaritoarele de suruburi, sa desfac usor suruburile fara sa rup marginile de care sunt lipite si sa le inlocuiesc cu altele mai lungi ! Distractiv.
0

#291 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 15 June 2008 - 04:40 PM

ipsihi, la 15 Jun 2008, 11:24, a spus:

...pentru diametre peste 20mm ,teava de cupru se muleaza perfect pe orice calibru ,fara nici un fel de tratament termic , se indoaie perfect, fara deformari , eu folosesc numai teava de 7mm.

Salut Ipsihi si multumesc frumos si tie.
Cum o modelezi pe cea de 7 mm ? Adica ce bagi in ea sau ce ii faci ? Te intreb ptr ca varianta cu sarea e cam aiurea, dupa ce faci serpentina scoti foarte greu sarea, eu m-am chinuit ceva ceva. Un vecin mi-a zis ca trebuia sa incerc prin vibratii, sa pun slefuitorul pe serpentina doar ca sa primeasca vibratiile. Acum am destule, chiar mai multe, serpentine, ptr. ca in momentul in care am facut una m-am apucat si am facut toata teava serpentine dar e bine de stiut daca stii o varianta mai usoara.
0

#292 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 15 June 2008 - 04:52 PM

...nu bag nimic, las un capat de 10cm, apoi incep sa o rulez pe calibru , (teava de aspirator, aprox 35mm diametru),spira langa spira, iese gata tensionata pentru a fi introdusa pe motor !
...tabula crasa, mortua est!
0

#293 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 16 June 2008 - 09:14 AM

Alexxxandru, la 15 Jun 2008, 16:40, a spus:

ipsihi, la 15 Jun 2008, 11:24, a spus:

...pentru diametre peste 20mm ,teava de cupru se muleaza perfect pe orice calibru ,fara nici un fel de tratament termic , se indoaie perfect, fara deformari , eu folosesc numai teava de 7mm.

Salut Ipsihi si multumesc frumos si tie.
Cum o modelezi pe cea de 7 mm ? Adica ce bagi in ea sau ce ii faci ? Te intreb ptr ca varianta cu sarea e cam aiurea, dupa ce faci serpentina scoti foarte greu sarea, eu m-am chinuit ceva ceva. Un vecin mi-a zis ca trebuia sa incerc prin vibratii, sa pun slefuitorul pe serpentina doar ca sa primeasca vibratiile. Acum am destule, chiar mai multe, serpentine, ptr. ca in momentul in care am facut una m-am apucat si am facut toata teava serpentine dar e bine de stiut daca stii o varianta mai usoara.

dar inainte de a baga sarea ai bagat-o
si pe ea la un cuptor cu microunde sau sarea era fina
eu am facut asa cu sare si nu am avut nici o problema in a scoate sarea din teava
0

#294 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 16 June 2008 - 10:34 AM

Sarea era extrafina.
De ce sa o bag la microunde ?

Ce diametru avea teava ta ? A mea are ceva de genul 3 sau 4 mm, nu am stat sa o masor, cand am luat teava vanzatorul mi-a zis ca are 2 diametre, unul mai mare si unul mai mic... tinand cont ca eu eram (si sunt si acum) profan (ca sa nu zic bata) in ale modelismului le-am cumparat pe amandoua. Le-am facut spire pe amandoua numai ca din asta cu diametrul mai mic a iesit sarea FOARTE GREU ! Nici din teava cu diametrul mai mare nu a iesit foarte usor dar nici foarte greu.

Aceasta postare a fost editata de Alexxxandru: 16 June 2008 - 10:38 AM

0

#295 Useril este offline   vasia 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1049
  • Inregistrat: 26-April 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:navomodelism

Postat 16 June 2008 - 10:51 AM

pai poti sa bagi teava in apa si transformi sarea in saramura, nu stiu daca si merge dar dupa ce testezi ne anunti sa nu facem aceeasi greseala. :( Oricum ar trebui sa mearga si fara eu am facut spirele fara fara sare si au mers pe aceeasi teava de aspirator. Important este sa nu te grabesti si sa strangi bine spirele. una din spire nu a iesit bine si am incalzit-o la ochiul de la aragaz apoi am strans-o mai bine pe teava metalica a aspiratorului (atentie ca frige).


Spor
0

#296 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 June 2008 - 10:57 AM

...teava de cupru nu are nevoie de umplutura,este moale, se muleaza f usor si nu se deformeaza, cel putin cea de 5-7mm iese perfect!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#297 Useril este offline   mariandmd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2161
  • Inregistrat: 04-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 June 2008 - 11:50 AM

chiar as vrea si eu sa vad cum vace cuptorul cu microunde cand va fi pornit cu o teava de cupru in el...:()
0

#298 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 16 June 2008 - 12:26 PM

...eventual cu poze sau film !!! :)
...tabula crasa, mortua est!
0

#299 Useril este offline   iony 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2346
  • Inregistrat: 06-April 07

Postat 16 June 2008 - 02:11 PM

mariandmd, la 16 Jun 2008, 11:50, a spus:

chiar as vrea si eu sa vad cum vace cuptorul cu microunde cand va fi pornit cu o teava de cupru in el...:))

off
nu era vb de teava de cu. ci de sare sa o bage la cuptor pt a scoate apa din ea sa nu aiba umezeala in ea ca atunci se lipeste de peretii tevii cand este facuta spirala si nu o mai poti da afara asa de usor eu am facut asa si mia mers struna si diam era tot de 4sau de 3
0

#300 Useril este offline   Andupescarul 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 16-June 08

Postat 16 June 2008 - 06:17 PM

vasia, la 28 Sep 2007, 09:53, a spus:

Salut,
cine este interesat de plan in stadiul actual trimite un e-mail si-l primeste, daca se doreste continurea ashtept de la voi informatii si indicatii ca eu personal la partea de electronica, motoare si servomecanisme nu sunt pus la punct cu ultimele aparitii

Planul are extensia DWG si are 1,52MB si in principiu pentru a fi deschis este suficient programul voloview pe ntru a fi vizualizat sau autocad pentru a fi modificat

Spor

As dori si eu niste planuri pentru o barcuta de nadit.Multumesc anticipat.
0

Arata acest topic


  • 66 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro