planuri barca pentru nadit
#31
Postat 13 September 2007 - 02:20 PM
Spor
#33
Postat 13 September 2007 - 02:46 PM
:)
#34
Postat 13 September 2007 - 03:49 PM
Aceasta postare a fost editata de Miezu_eu: 13 September 2007 - 04:28 PM
0721.798.720
#35
Postat 13 September 2007 - 04:07 PM
Miezu_eu, la 13 Sep 2007, 15:49, a spus:
daca este asa atunci lucrurile stau bine si pot sa folosesc un singur servo pentru ambele cuve am sa verific si eu
cotele cuvei sunt inaltime 9cm, lungime 18 cm si latime 11,5 cm
Spor
Aceasta postare a fost editata de vasia: 13 September 2007 - 04:14 PM
#36
Postat 13 September 2007 - 05:39 PM
:) sau probabil ca revine in momentul franarii navei
Fisiere atasate
-
pescuit16.gif (6.68K)
Number of downloads: 436
#37
Postat 13 September 2007 - 08:39 PM
bafta!
0721.798.720
#38
Postat 13 September 2007 - 10:00 PM
eu zic ca metoda cu surub este cea mai buna si de ce ; poate ca eu vreau ca din aceeasi cantitate de nada sa o postez in doua locatii diferite asa ca ridic cuva jumate si apoi ma mut mai departe si o basculez de tot parerea mea :) si pot foarte bine sa o aduc si la 0 foarte usor
#39
Postat 13 September 2007 - 10:20 PM
Problema cu mecanismele astea de forta e ca de multe ori singura limitare a miscarii este mecanica pe capatul de cursa. Acolo se blocheaza mecanic si servoul risca sa se distruga. Cand zic servo ma refer la motor si reductor in general. Trebuie pus in limitator de sarcina in circuit. E dificila comanda precisa din mansa cand nu este vizibilitate directa.
Daca s-ar putea pune limitatoare pe cursa si daca s-ar putea face o mica "automatizare", ar fi Ok. Un servo daca are 1 rotatie pe secunda la un surub cu pas mic timpul de basculare este mare. Se sta cu cronometrul in mana la actionarea mansei? Cum se gaseste jumatea cursei? Se merge pe aproximatie?
Avantajul cu surub ar fi ca asigura destula forta si nici nu-i greu de facut.
Telefon: 0721 385365
#40
Postat 13 September 2007 - 11:37 PM
#41
Postat 13 September 2007 - 11:39 PM
#42
Postat 13 September 2007 - 11:42 PM
#43
Postat 14 September 2007 - 04:01 PM
Fisiere atasate
-
IMG_9605._2.jpg (56.4K)
Number of downloads: 623
#44
Postat 14 September 2007 - 04:04 PM
Fisiere atasate
-
IMG_9608_2.jpg (84.62K)
Number of downloads: 547
#45
Postat 14 September 2007 - 04:08 PM
Fisiere atasate
-
IMG_9609_2.jpg (84.22K)
Number of downloads: 520
#46
Postat 14 September 2007 - 04:11 PM
Fisiere atasate
-
IMG_9614_2.jpg (34.43K)
Number of downloads: 478
#47
Postat 14 September 2007 - 09:29 PM
#48
Postat 14 September 2007 - 10:51 PM
#49
Postat 15 September 2007 - 01:45 AM
#50
Postat 15 September 2007 - 09:09 AM
#51
Postat 15 September 2007 - 03:31 PM
ID: perpeleav@yahoo.com
#52
Postat 15 September 2007 - 03:36 PM
ID: perpeleav@yahoo.com
#53
Postat 18 September 2007 - 01:30 PM
bogdan_minitehnicus, la 13 Sep 2007, 23:39, a spus:
Arata-ne o poza si da ceva specificatii tehnice (dimensiuni sa punem in plan si varianta aceasta)
:D
#54
Postat 20 September 2007 - 10:29 PM
ma bag si eu in seama.o idee ar fi ceva de genul: cuva sa fie fixata intr-o pozitie oblica(panta sa nu fie foarte inclinata, dar suficienta ca nada sa alunece)iar partea din spate a cuvei(ceva in genul oblonului din spate de la basculanta, sgur ati vazut cand erati mici cum se goleste o basculanta cu nisip, daca nu vezi reclama cu DOREL:) ) sa fie singura parte mobila.
respectiva parte mobila hai sa o denumim oblon in continuare.
sa revenim, oblonul are articulatia in partea de sus si jos este prevazut cu un element de retinere.un servo actioneaza respectivul element si arcul pe care il montam in zona articulatiei ridica oblonul iar nada aluneca in apa.daca vreti sa se dozeze nada servoul va actiona respectivul oblon si e rezolvata si problema asta.
parerea mea.
#55
Postat 20 September 2007 - 10:38 PM
in partea de sus sistemul cu arc doar deschidere oblon, iar jos sistemul cu servo care permite si inchiderea oblonului si in acelasi timp dozarea cantitatii de nada.
Fisiere atasate
-
basculare.JPG (22.37K)
Number of downloads: 712
#56
Postat 20 September 2007 - 10:41 PM
mai indicat ar fi ca pentru o barca cu profil catamaran, cuva sa fie pe mijloc si sa aiba forma unui jumatati de cilindru, hai sa-i spunem - burlan, iar "bascularea" sa se faca prin rotire.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#57
Postat 21 September 2007 - 04:03 PM
Partea cu cilindrii pe mijlocul catamaranului este foarte buna si usor de realizat daca gandesti barca de la inceput asa, are un singur neajuns: nu poti planta plumbul la locul cu pricina.
In cazul nostru dupa ce am proiectat varianta pe care am sa o prezint mai departe , mi-am dat seama dupa ce am vazut desenul ca era mai usor de realizat cu o pompa de apa si cu un piston (nu este de aruncat ideea)
Asa ca am revenit la ideea cu surub si avand doua cuve acelasi surub si acelasi motor sa le basculeze pe amandoua in timpi diferiti. si totodata sa ne si aduca cuvele inapoi sa nu le folosim drept frana ca nu avem energie de irosit.
#58
Postat 21 September 2007 - 04:11 PM
-1 galben surubul la care se adauga un motor
-2 verde tub flexibil cu ax flexibil care lucreaza dupa principiul franei de bicicleta
-3 rosu si verde caracasa ansamblului
-4 bleu tijele care actioneaza axul flexibil
-5 mov un sistem de ghidare al tijelor
recunosc ca sistemul este mare, se poate micsora se pot folosi materiale mai decente, eu l-am gandit pentru material plastic necasant de 4mm grosime, se poate folosi tabla de aluminiu de 1,5 - 2 mm sau orice material care sa reziste nitel....
Fisiere atasate
-
basculare.gif (42.96K)
Number of downloads: 629
#59
Postat 21 September 2007 - 04:17 PM
se vede tija bleu care are o decupare pe interior si un sistem de transport al acesteia cu un ax (albastru), acesta culiseaza prin taietura din piesa rosie ducand tija in capat in mometul rotirii axului si aducand-o la locul ei in momentul invers al rotirii
Fisiere atasate
-
basculare2.gif (27.61K)
Number of downloads: 444
#60
Postat 21 September 2007 - 04:20 PM
Fisiere atasate
-
basculare3.gif (26.36K)
Number of downloads: 414