Aceasta postare a fost editata de arapaima: 11 April 2008 - 05:29 PM
planuri barca pentru nadit
#121
Postat 07 April 2008 - 02:03 PM
#122
Postat 07 April 2008 - 06:55 PM
Spor si-ti stau la dispozitie
#123
Postat 07 April 2008 - 06:56 PM
arapaima, la 7 Apr 2008, 14:03, a spus:
pune niste poze sa vedem cum arata , este intersant de stiut ce cursa are
#124
Postat 07 April 2008 - 08:15 PM
arapaima, la 7 Apr 2008, 14:03, a spus:
eu unul nu am inteles nimic, motorul de care vorbesti are o cursa de dute-vino, si in aplicatia de baza impinge oglinda farului, ma cam indoiesc ca are 4 cm cursa. Eu cu ceea ce m-am jucat cursa era impartita in trei, adica pe poz.1 impingea cam 7mm.....pana la poz 3. Total max 2,5cm si tot de vectra era.
deci cum ai facut cu pinionul si piulita?
#125
Postat 08 April 2008 - 09:19 AM
#126
Postat 08 April 2008 - 02:32 PM
Parerea mea.
#127
Postat 08 April 2008 - 03:47 PM
#128
Postat 08 April 2008 - 06:51 PM
#129
Postat 08 April 2008 - 07:44 PM
eu am folosit metoda lui marian dmd cu un servo si un cablu otelit de la o oglinda auto cu reglaj manual, basculez 2 cuve
#130
Postat 09 April 2008 - 06:33 AM
arapaima, la 8 Apr 2008, 18:51, a spus:
1. nu bobonajul da numarul de ture ci tensiunea de alimentare.
2. inertie apare la functionarea in gol, in sarcina inertia dispare.
3. daca in sec. "opspe" erou microcontacte tu acuma nu mai faceai barci de pescuit, erai la alt stadiu de dezvoltare, dar poate gresesc.
4. un comparator si cateva rezistente nu e un circuit specializat, e o aplicatie banala.
5. oricum apare inversare de polaritate ca altfel nu schimba sensul, sau poate ca dupa ce ai basculat cuvele nu mai revin , le pui inapoi cu ciocanu.
6. "ambalare termica".....la cateva secunde de functionare....
Concluzii: ineficient, supus defectarii cand ti-e lumea mai draga, nervi si injuraturi, impunsaturi venite din partea chibitilor.
#131
Postat 09 April 2008 - 05:50 PM
2. inertia exista in orice sistem mecanic supus miscarii.
3. doua micocontacte vor fi in exteriorul barcii. apa, umezeala-defectare
4. un CI specializat nu inseamna un comparator si cateva rezistente este proiectat sa comande un motor de cc si contine:trei amplificatoare un circuit de logica si protectie si doua semipunti pentru actionare.vezi datasheet TL 4209.
5. ma refeream ca este protejat la inversarea tensiunii de alimentare.daca conectezi invers circuitul la acumulator nu se intimpla nimic nu se defecteaza.
6. daca se blocheaza ceva in sistemul mecanic nu ia foc nimic. automat se intrerupe tensiunea de alimentare. am basculat cuva de 100 de ori cand am facut probe si a functionat fara greseala.
Daca asta este concluzia ta, inseamna putin negativism. ai o solutie mai practica si mai ieftina? sunt susceptibil la orice varianta.
Aceasta postare a fost editata de arapaima: 11 April 2008 - 05:35 PM
#132
Postat 10 April 2008 - 05:51 AM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#134
Postat 12 April 2008 - 01:33 PM
sunt interesat de discutie, varianta "dulap" este cea mai ok ca si varianta desenata de nickart, pe mine personal ma intereseaza o varianta in care sa am in permanenta control la basculare si precum si la revenirea cuvei. Am sa ma mai gandesc nitel la subiectul asta am sa pun in plan si varianta lui marian care este chiar ok ca si fiabilitate si simplitate
Spor
#135
Postat 12 April 2008 - 02:55 PM
vasia, la 12 Apr 2008, 13:33, a spus:
sunt interesat de discutie, varianta "dulap" este cea mai ok ca si varianta desenata de nickart, pe mine personal ma intereseaza o varianta in care sa am in permanenta control la basculare si precum si la revenirea cuvei. Am sa ma mai gandesc nitel la subiectul asta am sa pun in plan si varianta lui marian care este chiar ok ca si fiabilitate si simplitate
Spor
deci dupa ultimele teste care le-am facut impreuna cu marian am constatat :cel mai bine este ca fiecare cuva sa aibe servoul ei si sa fie actionata prin tija.cum le-am facut pana acum exista riscul si asa se intampla sa se basculeze cuva singura din greutatea ei cu porumb sau daca se tensioneaza un pic firul se va intampla la fel .
punand servourile cu actionare prin tija atunci cuva va ramane beton.
bineinteles va trebui o telecomanda cu 4 canale .
eu am sacrificat o telecomanda si i-am dat-o lui marian sa imi puna canalul 3-4 pe joystickul din stanga in asa fel atunci cand dau stanga merge un servou spre stanga la 90 grade si cand dau dreapta merge alt servou spre dreapta tot la 90 grade .deci practic mi-=a pus 2 servouri care lucreaza independent si cu cursa mare si mi-a facut 2 canale pe o singura maneta stanga-dreapta.in tensiune servoul primeste curent (normal ,nu ? :) )iar cuvele nu se pot bascula accidental din cauza tijei care este actionata de srvou numai la comanda .si sa stiti ca basculeaza asa de tare de zici ca-i basculanta si le poti scutura pana le rupi :lol:
sper ca m-am facut inteles cu descrierea mea despre cuve .
pe aceasta cale ii multumesc lui marian pentru toate "nascocirile " lui benefice noua.si ce de mai nascoceste dupa ce bea un ceai ....... :lol:
#136
Postat 12 April 2008 - 05:34 PM
Fisiere atasate
-
BARCA.jpg (23.56K)
Number of downloads: 355
#137
Postat 13 April 2008 - 10:20 AM
nickart, la 12 Apr 2008, 17:34, a spus:
Salut,
cumnatul meu are pe o barca de nadit facuta dintr-un velier de 1 m un sistem de cupa in pupa navei care se deschide in urma greutatii cupelor si greutatii nadei numai ca raman deschise cupele deschise. eu incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la un sistem hidraulic care cu o singura pompa si cateva electrovalve sa-mi faca mai multe lucruri: basculare de cuve si revenirea acestora, deschiderea trapei si coborarea liftului de la minisubmarin.... etc
Fisiere atasate
-
catamaran_minisub.jpg (66.16K)
Number of downloads: 295
#138
Postat 13 April 2008 - 10:22 AM
are 24cm si incape la fix in burta catamaranului de 117cm
Fisiere atasate
-
catamaran_minisub2.jpg (55.44K)
Number of downloads: 297
#139
Postat 13 April 2008 - 11:12 PM
#140
Postat 15 April 2008 - 03:07 AM
********************************
Eu doar trimit pozele, nu e vina mea!
Fisiere atasate
-
Picture_015.JPG (18.8K)
Number of downloads: 304
Aceasta postare a fost editata de bitex: 15 April 2008 - 03:08 AM
Telefon: 0721 385365
#141
Postat 15 April 2008 - 03:09 AM
Fisiere atasate
-
Picture_016.JPG (26.55K)
Number of downloads: 335
Telefon: 0721 385365
#142
Postat 15 April 2008 - 03:10 AM
Fisiere atasate
-
Picture_017.JPG (19.55K)
Number of downloads: 244
Telefon: 0721 385365
#143
Postat 15 April 2008 - 03:10 AM
Fisiere atasate
-
Picture_018.JPG (21.63K)
Number of downloads: 231
Telefon: 0721 385365
#144
Postat 15 April 2008 - 03:11 AM
Fisiere atasate
-
Picture_019.JPG (20.57K)
Number of downloads: 250
Telefon: 0721 385365
#145
Postat 15 April 2008 - 03:11 AM
Fisiere atasate
-
Picture_020.JPG (25.35K)
Number of downloads: 278
Telefon: 0721 385365
#146
Postat 15 April 2008 - 07:10 AM
#147
Postat 15 April 2008 - 06:10 PM
#148
Postat 21 April 2008 - 10:15 AM
ca sa incep imi treb planurile... apreciez daca ai putea sa mi le trimiti pe mail in format .dwg eu folosesc corelul si cred ca mas descurca sa le import, daca ai o solutie mai buna ..np mailul meu este madost@gmail.com
tks
#150
Postat 21 April 2008 - 07:02 PM