Nitrage 5.2 RTR Vs Savage 4.6 RTR
#1
Postat 05 July 2007 - 11:52 AM
#2
Postat 05 July 2007 - 03:57 PM
ce mai pot zice este ca as prefera oricand HPI in fata lui Tamiya, si tot asa, un MT in fata unui truggy (strict pt performantele offroad). savage are garda de la sol mai mare si din punct de vedere al durabilitatii e aproapre "anti-glont" http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif in sensul ca, in 99% din "incidente" il pui inapoi pe roti si merge mai departe... :lol:
#3
Postat 05 July 2007 - 04:02 PM
Cele 2 modele nu prea suporta comparatii deoarece fac parte din clase diferite, iar o comparatie cet de cat obiectiva nu cred ca poate sa faca nimeni de la noi atata tinm cat nu a vazut live modelul tamiya dar sa-l mai si piloteze cineva.
Ca sfat ti-as recoimanda savage pentru fun si tamiya sau modele similare(hellfire, xray xt8, mugen mbx5, kyosho st-r, etc) in cazul in care vrei competitie.
#4
Postat 05 July 2007 - 04:15 PM
#5
Postat 05 July 2007 - 04:40 PM
Asa-mi place cand dati altora sfaturi si habar n-aveti ce se mananca si cu ce se mananca... Documentati-va si apoi ajutati incepatorii, nu-i induceti in eroare de la inceput :lol: Daca nu stii ceva, stai pe bara, citeste si invata ;)
Aceasta postare a fost editata de NIZ: 05 July 2007 - 04:41 PM
#6
Postat 05 July 2007 - 05:08 PM
1. nu as baga tamiya niterage intro competitie
2. e single speed? este... numi place modelul sau clasa din cauza asta? problema mea....
pana la urma topicul e diferente intre 2 modele din clase diferite, likes and dislikes
Aceasta postare a fost editata de 2fast4u: 05 July 2007 - 05:10 PM
#7
Postat 05 July 2007 - 07:24 PM
Concluzie: lasa vrajeala si mai documenteaza-te!
#8
Postat 05 July 2007 - 08:17 PM
Si orice corectare a vreunei afirmatii se poate face si fara ironie si sarcasm.
In ceea ce priveste discutia, desi nu am avut nici unul dintre aceste 2 modele, eu as alege savage. E un model clasic care a supravietuit mult timp, avand dese imbunatatiri. Si in plus, pretul este mai accesibil.
Pace?
Aceasta postare a fost editata de RCX: 05 July 2007 - 08:21 PM
#9
Postat 05 July 2007 - 08:56 PM
#10
Postat 05 July 2007 - 09:20 PM
NIZ, la 5 Jul 2007, 21:13, a spus:
Nu am nimic cu faptul ca greselile altora trebuie corectate, chiar sustin acest lucru.
Dar acest lucru se poate face si constructiv, fara a ataca persoana respectiva.
Obiectiv si general vorbind, cu cat impungi mai mult pe cineva cand greseste, cu atat si ceilalti te vor trata la fel cand gresesti tu.
Dar asta e doar parerea mea. Si daca gresesc, astept argumente.
#11
Postat 05 July 2007 - 10:03 PM
Citeaza
pt ca numi place tamiya, sunt sigur ca exista si alte modele mai bune... si nu as intra intro competitie in general, modelismul fiind pentru mine ceva fun si nu performanta... personal prefer MTuri...
in competitii nu mam dat expert, pt ca nu sunt, iar inafara de citatul de mai sus nam zis nimic legat de competitii...
nu am fost foarte clar in a 2a postare,si imi cer scuze @NIZ :angry:
#15
Postat 05 July 2007 - 10:44 PM
MIEZ, la 5 Jul 2007, 22:31, a spus:
@2fast4u cand spui competitie la ce te gandesti?
o competitie este practic o oarecare intrecere intre 2 sau mai multi participanti, oficiala sau nu... acuma NIZ cred ca se referea la una ceva mai oficiala din moment ce a fost asa de energic impotriva blasfemiilor mele ;)
#16
Postat 09 July 2007 - 09:45 PM
N-am mai intrat pe forum de multa vreme, din lipsa de timp.
Asta e primul thread pe care l-am deschis, si ce vad? toata lumea se cearta, care e mai cunoscator in ale racingului, care merge cu 2 viteze samd....
Ce-ar fi sa incercati sa-l lamuriti pe cel care a intrebat si sa nu va mai certati?
Wildcard: Din puntul meu de vedere ( am vazut si am condus si Savage, si truggyuri (nu Nitrage), si buggy-uri):
Nitrage va avea viteza mai mare, va fi mai controlabil, va sari mai frumos. Din cate am vazut (m-am uitat la el de aproape), e construit bine. Dintre astea doua eu as lua Nitrage, sau as lua alt truggy bine construit (recomand Hot Bodies Lightning Stadium PRO-R).
Bafta la toata lumea.
#17
Postat 28 July 2008 - 05:59 PM
Eu am Nitrage; se piloteaza excelent, e foarte stabil, e single speed, are frana doar pe spate (lucru care s-a dovedit a fi genial: ia curbe foarte usor, si nu se rastoarna.....), suporta imbunatatiri, pare foarte bine construit, dar daca intri cu cca. 40 Km/h si cu o roata intr-un colt de gard, pierzi bascula - si doar atat :huh: Pun pariu ca si la Savage se intampla la fel :) Nu incercati asta acasa :)
Aceasta postare a fost editata de Clx: 28 July 2008 - 06:01 PM
-Tamyia Nitrage 5.2 1:8 Nitro Truggy
-OFNA Hyper 8.5 1:8 Nitro Buggy
#18
Postat 28 July 2008 - 06:46 PM
am savage si am intrat si cu viteze mai mari in obstacole deci...vazut,probat,lamurit
daca mai pui si niste RPM pe el deja te doare la basca.
Aceasta postare a fost editata de shogi: 28 July 2008 - 06:53 PM
#19
Postat 28 July 2008 - 07:23 PM
shogi, la 28 Jul 2008, 18:46, a spus:
am savage si am intrat si cu viteze mai mari in obstacole deci...vazut,probat,lamurit
daca mai pui si niste RPM pe el deja te doare la basca.
Sau poate tu ai avut mai multa bafta decat am avut eu :huh:
Se pare ca sunt singurul din Europa cu bascula rupta la Nitrage, ca nu gasesc sa-mi cumpar alta la furnizorii europeni :) Astept tocmai din Japan :)
Multa lume are Savage si pe multi ii intalnesc la pista la care ma duc in weekend; dar e alta mancare de peshte; La pretul Nitrage-ului imi puteam lua foarte bine si un Savage; chiar nu te doare capu' cu mashina aia... Dar am vrut neaparat un Truggy, si tryggy mi-am luat. Nu mai cunosc pe nimeni cu Nitrage ca sa schimb si eu opinii...
-Tamyia Nitrage 5.2 1:8 Nitro Truggy
-OFNA Hyper 8.5 1:8 Nitro Buggy
#20
Postat 29 July 2008 - 06:14 PM
2fast4u, la 5 Jul 2007, 22:03, a spus:
Citeaza
pt ca numi place tamiya, sunt sigur ca exista si alte modele mai bune... si nu as intra intro competitie in general, modelismul fiind pentru mine ceva fun si nu performanta... personal prefer MTuri...
in competitii nu mam dat expert, pt ca nu sunt, iar inafara de citatul de mai sus nam zis nimic legat de competitii...
nu am fost foarte clar in a 2a postare,si imi cer scuze @NIZ :D
Tu chiar stii ce inseamna modele Tamiya sau vorbesti de amorul artei? Banuiesc ca ai detinut macar odata un model al marcii (pentru o parere personala intr-un fel obiectiva).
Numa' bine
Aceasta postare a fost editata de dedeman: 29 July 2008 - 06:15 PM
e-Revo 1/16 VXL
#21
Postat 06 November 2008 - 10:05 PM
:lol: Toate truggyurile au o singura viteza... ;) In competitii off-road se foloseste NUMAI o singura viteza.
din cate stiu eu vulcano de la carson are 2 sau 3 viteze iar buggyul de la carson spctre are 3 viteze (nu chiar toate truggyurile au o singura viteza)
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza
#24
Postat 08 November 2008 - 01:51 AM
#25
Postat 08 November 2008 - 11:05 AM
cataWRC, la Nov 8 2008, 01:51 AM, a spus:
pai da tu de dai cu ninja de 40mii de rotaii :rolleyes:
eu nu inteleg dc va agitati atat eu la revo am 2 viteze dar pe pista merge cu una singura, dar poate ei vor sa mearga la consum :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de roland_fzj: 08 November 2008 - 11:06 AM
#27
Postat 17 March 2013 - 12:22 AM
Clx, la 28 July 2008 - 05:59 PM, a spus:
hai ca pun eu pariu cu tine ca n use intampla la fel.trust me ;)
P.S. completare la subiect SAVAGE all the way,este durabil,suporta multe,piese de upgrade/schimb gasesti fara probleme in ro.nu am vazut modelul respectiv,insa din simplu motiv ca nu gasesc piese in tara nu as cumpara masina respectiva
P.S. oboseala asta......acuma vad data topicului :wacko:
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 17 March 2013 - 12:25 AM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#28
Postat 17 March 2013 - 12:26 AM
GAE, la 16 March 2013 - 12:30 AM, a spus:
go play :drinks:
nu gasesti piese de tamiya in tara nu te stresa,trebuie cumparate de afara....spor la cautat
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp