air trainer 60 jamara
#31
Postat 07 July 2007 - 03:00 AM
#32
Postat 07 July 2007 - 03:56 PM
#33
Postat 07 July 2007 - 04:02 PM
Fisiere atasate
-
07072007603_mic.jpg (15.24K)
Number of downloads: 123
#34
Postat 07 July 2007 - 04:12 PM
1) de la rezervor la motor la alimentare
2)suprapresiune, merge de la esapament la rezervor
3) un furtun care merge la rezervor pt ca sa fie umplut cu gaz care il astupi cu un surub dupa ce alimentez.cand alimentezi aerul din rezervor iese prin esapament.In loc de surub poti sa pui la capatul acestui furtun o teava de cupru sau asa ceva la capatul careia mai pui un varnis inodat ca sa etansezi.In felul asta poti sa alimentezi cu o siringa cu varnis sau cu o pompa; in tot cazul poti sa te conectezi direct cu varnis la rezervor si e mult mai simplu.
Nu stiu cat de corect este dar eu asa procedez la modelul meu si in afara de faptul ca nu am pompa si este stresant sa bag 4 siringi jumate din alea mari totul a mers ok(in cazul tau mai multe pt ca ai mot de 10 si rezervor mai mare :lol:
)
Nu inteleg de ce trebuie sa intre aerul in rezervor.Mie problema cu surubul mi se pare ca este ca aerul poate sa iasa printre ganturile filetului si nu se mentine presiunea in rezervor.Depinde de surubu.
Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 07 July 2007 - 04:15 PM
#35
Postat 07 July 2007 - 04:41 PM
eu tot trei furtunase am iar pe cel de alimentare red baron a pus la trainerul lui o branula dasta si el a zis ca s-a imbunatatit functionarea motorului.Intradevar trebuie sa fie si o chestie cu intratu aerului pe furtunul de alimentare pt ca eu dupa ce am dat drumu la motor cam la 30% a inceput sa scoata ulei pe toba iar dupa ce am scos dopul cu grija ca sa nu iasa combustibil afara nu a mai scos ulei pe toba.Daia am pus branula asa cum e ea si cand ma duc sa fac si urmatoarele doo rezervoare de rodaj vreau sa vad daca se imbunatateste ceva .
Eu am o pompa daia cu manivela care mie mi se pare super eficace adica rezervorul se umple repede fara nici un efort.Mai e si varianta cu pompa electrica dintr-un scuipator de apa pt parbriz de dacie :lol: (daia are ionut si e chiar buna)
#36
Postat 07 July 2007 - 05:16 PM
Uleiul din cate stiu eu la rodaj este un semn bun.Trebuie sa fie cat mai mult pt ca asta inseamna ca motorul se unge cum trebuie.Eu rodajul l-am facut la 80%din turatie cu amestecul imbogatit la maxim pt ca sa trec cat mai mult combustibil prin motor(deci si ulei).Ideea este ca uleiul care iese din motor sa nu fie negru la culoare(deci nici sa nu fie ars)
#37
Postat 07 July 2007 - 05:54 PM
#38
Postat 07 July 2007 - 07:36 PM
florin100%, la 7 Jul 2007, 16:41, a spus:
ce ma ienervati... imi jigniti pompa care este....
e pompa de opel nu de dacie :lol:
cu branula aia...a pus-o john in capatul furtunului... alimentezi pe partea orizonatal (intra mai repede daca bagi pe sus prin supapa intra mai greu) .... de aici in colo nu mai stiu ce face branula si cu ce ajuta , john stie, dar io am simtit ca de cand am renuntat la dop si am pus-o pe aia nu se mai opreste motoru in aer....
dragosh..tu ai rezervorul plin... incepi sa consumi , ce intra in loc...nu aer http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif ?
#39
Postat 07 July 2007 - 09:04 PM
#40
Postat 07 July 2007 - 09:35 PM
Merge si numai cu doua furtune. Unul merge printr-un filtru la motor si cel de al doileaeste pentru eerisire si merge in stutul tobei.
Cel pentru motor este legat la furtunul cu greutate dein rezervor iar cel de aerisire trebuie sa intre in rezervor in partea lui superioara. Daca vreti va pun si o poza.
Cand alimentezi sau scoti combustibilul din rezervor pur si simplu scoti furtunul din carburator si incarci sau scoti.
Am fost cam incalcit dar pricepeti voi.
Se incarca full. Ca sa fii sigur ca nu introduci combustibil in toba....lucru de evitat....scoto furtunul din toba. Alimentezi pana curge pe el. Asta-i toata filozofia.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 July 2007 - 09:39 PM
#41
Postat 07 July 2007 - 09:58 PM
#42
Postat 07 July 2007 - 10:00 PM
Alimentezi pe furtunul de la carburator.
Furtunul de aerisire din rezervor trebuie sa fie cat mai sus. Ca sa nu fie opturat de partea superioara a rezervorului ii tai capatul in "V".
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 July 2007 - 10:03 PM
#43
Postat 07 July 2007 - 10:03 PM
#44
Postat 07 July 2007 - 10:04 PM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 July 2007 - 10:06 PM
#45
Postat 07 July 2007 - 10:07 PM
#46
Postat 07 July 2007 - 10:08 PM
#47
Postat 07 July 2007 - 10:12 PM
#48
Postat 07 July 2007 - 10:12 PM
PS. Obosit? La OS rodajul este doar un rezervor la sol. Restul in zbor. La tine este altfel?
Fisiere atasate
-
Clipboard01.jpg (25.22K)
Number of downloads: 123
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 07 July 2007 - 10:13 PM
#49
Postat 07 July 2007 - 10:13 PM
#50
Postat 08 July 2007 - 08:28 AM
Asa ca daca reduci alea 2-3 click-uri de la turatia maxima totul e ok.
Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 08 July 2007 - 08:29 AM
#51
Postat 09 July 2007 - 08:50 AM
ma duc la camp alimentez verific motoru, VERIFIC SERVOURILE si totul e ok.Imi zic eu in gand "Doamne ajuta" :) si turez.Avionul se ridica cam in 10-15 m si incep sa trimez.dupa trimaj am inceput sa zbor calumea, am facut un looping si doo tonouri.Eu eram pregatit si ma asteptam sa se opreasca potorul dar spre surprinderea mea motorul s-a comportat foarte bine, si imi place in mod special ca acceleraza si scade turatia in intervale foarte scurte de timp.Asaaaa.....zbor eu fo 15 minute si la un momentdat vad ca la virajele pe stanga avionul tremura ca dracu.Il aduc jos de urgenta.Aterizarea a fost cea mai grea din cauza emotiilor dar m-am stapanit si am reusit de l-am opit la un m de mine.Ce sa vedeti..cand verific servoul dupa eleroane constat ca acesta era barbierit pe stanga si cauza vibrarea avionului atunci cand luam viraj.DECI ASA CUM A ZIS SI IONUT LA AIR TRAINERUL 46 AL LUI SERVOURILE SUNT DE TOT.....RASUL.Dar macar la el au tinut mai mult( fo 2-3 zboruri parca).In afara de problema cu servourile totul e ok , avionul este superb se vede mare in aer, este relativ usor de pilotat,un avionas reusit ce mai...
#52
Postat 09 July 2007 - 02:13 PM
de acu sa ma asculti http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
felicitari de primu zbor..
si in max 2 saptamani facem escadrila de 3 avioane daca vii incoa:D
#53
Postat 09 July 2007 - 04:00 PM
#54
Postat 09 July 2007 - 06:33 PM
florin100%, la 9 Jul 2007, 16:00, a spus:
Ce escadrila, nene?
Musai direct zbor in oglinda!!
#56
Postat 10 July 2007 - 04:36 PM
#57
Postat 10 July 2007 - 06:54 PM
Valteras, la 9 Jul 2007, 18:33, a spus:
Ce zbor in oglinda? ca a lu florin e urat :lol:
Frumos florine....sa il stapanesti sanatos
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
#58
Postat 10 July 2007 - 07:09 PM
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 10 July 2007 - 07:09 PM
#60
Postat 11 July 2007 - 08:45 PM
ps: baroane verifica si tu balamalele tale ca daca e ca la mine nu prea e bine de loc :D .Eu am schimbat balamalele in 45 de min, nu e greu dar e de piguleala http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 11 July 2007 - 08:48 PM