Teren Berceni - Metro - linistit, fara bipezi prin preajma -
#151
Postat 14 February 2010 - 06:20 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#153
Postat 14 February 2010 - 10:17 PM
Primus, la Feb 14 2010, 09:32 PM, a spus:
Nu e nevoie, intrarea cu bariera e pe stanga, cu 20m inainte de a se termina drumul de asfalt. Problema e ca zona e privata si nu stiu daca proprietarul va accepta trafic major prin curtea lui. Vom vedea...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#154
Postat 15 February 2010 - 05:13 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#155
Postat 15 February 2010 - 05:47 PM
Maverick, la Feb 15 2010, 05:13 PM, a spus:
Da, cred ca da, are si o barca mare pe acolo. Are vreo 2 baraci si o curte si totul e supravegheat video, si la poarta cu bariera si pe teren. Cred ca vorbim de aceeasi persoana. Cert e ca acum e singura cale de acces la pista, sa vedem cum ne rugam de el sa ne lase sa trecem mai des si mai multi pe acolo...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#157
Postat 23 February 2010 - 05:42 PM
bogdan luben, la Feb 23 2010, 05:38 PM, a spus:
Poze doar cu telefonul...
Ai intrat cu masina pana la teren ? S-au dus muntii de zapada de la intrare?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#162
Postat 14 March 2010 - 10:17 AM
dily, la Mar 14 2010, 09:58 AM, a spus:
Cred ca trebuie sa mai stam sa se usuce bine, erau santuri mari cu noroi unde se termina asfaltul. Terenul de zbor parea ok de la distanta.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#165
Postat 30 May 2010 - 09:15 PM
#166
Postat 30 May 2010 - 09:42 PM
nicolas, la May 30 2010, 10:15 PM, a spus:
Dar am eu masina aia de tuns portabila cu benzina, pot sa o aduc, sa nu te complici cu generator, cabluri insuficiente, etc. Cat despre multa lume.... eu am tuns pista singur de cateva ori, nu trebuie chiar prea multi....
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#167
Postat 30 May 2010 - 09:48 PM
misumat, la May 30 2010, 10:42 PM, a spus:
OK ,atunci ne mai auzim pana sambata sa stabilim o ora de intalnire si in privinta multimii care o sa se stranga la facut curatenie nu imi faceam probleme prea mari :) .
#168
Postat 31 May 2010 - 04:17 PM
In alta ordine de idei:
Ieri la Berceni am pierdut legatura cu DLG-ul meu, il dusesem spre cablurile de tensiune (era o termica in partea aia). A venit in spirala picata pana jos, de la cca 100 de metri, chiar daca am alergat cu statia spre el. Din fericire, nu a avut nimic (el usor si rezistent, iarba - inalta :). Atentie, totusi.
#169
Postat 31 May 2010 - 07:50 PM
Dragos Avramescu, la May 31 2010, 05:17 PM, a spus:
In alta ordine de idei:
Ieri la Berceni am pierdut legatura cu DLG-ul meu, il dusesem spre cablurile de tensiune (era o termica in partea aia). A venit in spirala picata pana jos, de la cca 100 de metri, chiar daca am alergat cu statia spre el. Din fericire, nu a avut nimic (el usor si rezistent, iarba - inalta ;). Atentie, totusi.
Nu cred ca se pune problema banilor de benzina ci mai degraba a timpului daca va fi favorabil.
Se pare ca in 40 Mhz sunt ceva probleme cu interferentele.
#171
Postat 04 June 2010 - 09:19 AM
B_50_GS, la Jun 4 2010, 10:14 AM, a spus:
Vin si eu pe la 17, nu pot mai devreme. Daca tot va apucati inainte de a veni eu, cum tundeti pista, pe acelasi loc, sau mai spre camp, ca au aparut cam multe urme de masini?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#172
Postat 04 June 2010 - 09:46 AM
Dragos Avramescu, la May 31 2010, 05:17 PM, a spus:
Ieri la Berceni am pierdut legatura cu DLG-ul meu, il dusesem spre cablurile de tensiune (era o termica in partea aia). A venit in spirala picata pana jos, de la cca 100 de metri, chiar daca am alergat cu statia spre el. Din fericire, nu a avut nimic (el usor si rezistent, iarba - inalta :wub:. Atentie, totusi.
DA asa este
La fel si in 35MHz, pe directia catre turnurile de racire, dincolo de linia stalpilor de beton neconectati.
Ca sugestie ar fi bine schimbarea pozitiei parcarii si lasata libera latura dinspre Jilava
De altfel si urmele de camion de pe pista veche lasate ca amintire de un Gigelu ar impune mutarea pistei, zona de parcare ramanand inspre CET.
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 04 June 2010 - 09:47 AM
#175
Postat 04 June 2010 - 04:12 PM
B_50_GS, la Jun 4 2010, 11:30 AM, a spus:
Inteleg ca ai facut misto, eu sunt pe teren de 20 de minute si nu e nimeni pe aici....
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#176
Postat 04 June 2010 - 05:28 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#178
Postat 05 June 2010 - 08:28 AM
bogdan luben, la Jun 5 2010, 06:48 AM, a spus:
Cert e ca la ora 17 nu era nimeni pe camp, nici la est, nici la vest, nici vreo pista tunsa. Oricum, e bine ca se fac mai multe piste, fiecare cu a lui...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#180
Postat 05 June 2010 - 02:39 PM
B_50_GS, la Jun 5 2010, 10:52 AM, a spus:
Pe tot campul ala imens care include si pista cu pricina nu era NIMENI, adica pe o raza de kilometri, atat cat se vedea cu ochiul liber.... Daca aveti voi o alta pista in alta zona a cartierului Berceni.... asta poate...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6