Teren Berceni - Metro - linistit, fara bipezi prin preajma -
#92
Postat 14 December 2009 - 01:28 AM
bogdan luben, la Dec 12 2009, 08:59 AM, a spus:
Azi, duminica 13 december 2009, vantul a fost OK, insa dupa numai 8-9 min , mi-au inghetat degetele pe stick-uri si am aterizat cu GEMINI de frica sa nu-l pierd undeva in zare......:))))) LOL
P.S. Daca veneai cu heli era musai sa stai cu telecomanda in masina, ca sa mai simti stick-urile in ce pozitie sunt :ph34r:
P.S.2 Am fost si cu userul Rontaila (care a rodat un OS 4T) si tot atat a "rezistat" ca mine :D
P.S.3 Deci pana la urma cu vantul poate ne descurcam, insa temperaturile joase incep sa-si spuna cuvantul din pacate....
#94
Postat 14 December 2009 - 09:18 AM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#95
Postat 14 December 2009 - 02:45 PM
sau
http://www.rcgroups....ad.php?t=957620
sau
http://www.rcgroups....ad.php?t=771838
sau
http://www.mbmodeltek.co.uk/rcmdtm02-trans...rd-i601967.html
sau
http://www.rcuniverse.com/forum/m_8085779/.../tm.htm#8085779
sau
http://www.rctalk.co...p?TOPIC_ID=1875
sau
http://www.raydiowar...m/new_mitts.htm
Emil Cioran
#96
Postat 14 December 2009 - 03:07 PM
http://www.klansrl.c...t.asp?KeyPro=22
Sunt lycra si se muleaza f bine pe degete. Nu sunt ieftine dar dupa parerea mea merita. Ii cunosc pe cei care le aduc in Romania. Daca sunt doritori pot sa obtin discount.
#97
Postat 22 December 2009 - 10:58 PM
Cei de la ADP au facut drum ca sa descarce zapada din oras
A fost o zi super cu soare si fara vant.
Am probat modificarea Decathlonului cu aripa jos si am avut o surpirza placuta
DESPRE manusi
Solutie este la pescari .
Exista manusi din neopren cu decupari spciale ca sa scoti degetelele pentru un touch adevarat pe sticuri.
Chiar si cu ele ude dupa scos nenumarate stiuci ( fara numar fara numar....) si nu imi ingheta mana :blush:
Asa ca vizitati Gipo, Arow sau Energofish
#98
Postat 22 December 2009 - 11:11 PM
Horja, la Dec 22 2009, 10:58 PM, a spus:
Cei de la ADP au facut drum ca sa descarce zapada din oras
A fost o zi super cu soare si fara vant.
Am probat modificarea Decathlonului cu aripa jos si am avut o surpirza placuta
DESPRE manusi
Solutie este la pescari .
Exista manusi din neopren cu decupari spciale ca sa scoti degetelele pentru un touch adevarat pe sticuri.
Chiar si cu ele ude dupa scos nenumarate stiuci ( fara numar fara numar....) si nu imi ingheta mana :blush:
Asa ca vizitati Gipo, Arow sau Energofish
Cum e cu zapada pe pista, e multa, e neteda? As putea zbura fara sa dau la lopata sau sa astept primavara?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#99
Postat 22 December 2009 - 11:16 PM
misumat, la Dec 22 2009, 11:11 PM, a spus:
Zapada este, si are pojghita de gheata fara sa fie foarte adanca, 5-10 cm.
Este viscolita pe alocuri.
Eu am zburat fara tren si l-am pus pe burta si a alunecat pe suprafata fara sa se sparga sau sa se afunde deloc.
Ii fac schiuri de fun si mai vin
In plus are doar 600g.
Pentru tren trebe turbina de zapada :blush:
#102
Postat 30 December 2009 - 11:59 AM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#103
Postat 30 December 2009 - 04:45 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#104
Postat 30 December 2009 - 05:10 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#105
Postat 30 December 2009 - 05:36 PM
Pe zona strazii betonate era o pereche intr-o masina pe trotuar si "doamna" tot "umbla" la schimbatorul de viteza, inca o masina care " supraveghea"si un taxi oprit iar soferul cu pantalonii in vine pe camp etala o zona dorsala imensa asa ca am zis : ASTIA SIGUR NU ZBOARA ! drept pentru care am plecat pe linia de centura la Chitila si surpriza aici chiar se zbura.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 December 2009 - 05:42 PM
#106
Postat 30 December 2009 - 05:47 PM
REAL DESIGN, la Dec 30 2009, 05:36 PM, a spus:
Pe zona strazii betonate era o pereche intr-o masina pe trotuar si "doamna" tot "umbla" la schimbatorul de viteza, inca o masina care " supraveghea"si un taxi oprit iar soferul cu pantalonii in vine pe camp etala o zona dorsala imensa asa ca am zis : ASTIA SIGUR NU ZBOARA ! drept pentru care am plecat pe linia de centura la Chitila si surpriza aici chiar se zbura.
Eu am venit la 14.00 si nu era nimeni dintre cei descrisi de tine. In plus noroiul era mare dar nu de netrecut.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#107
Postat 30 December 2009 - 06:39 PM
misumat, la Dec 30 2009, 05:47 PM, a spus:
Probabil au plecat . Erau pe partea dreapta cand te duci catre capatul drumului, undeva pe la jumatate ( in dreptul terenului viran si care are un drptunghi
imprejmuit cu gard).
#108
Postat 30 December 2009 - 08:13 PM
REAL DESIGN, la Dec 30 2009, 06:39 PM, a spus:
imprejmuit cu gard).
Concluzia mea este ca nu ai ajuns la terenul de zbor :D
Unde ai vazut tu terenul imprejmuit nu zboara nimeni. Pista este la capatul drumului asfaltat, iesi de pe el, mergi un pic in diagonala in stanga si ajungi la locul cu pricina.. unde sincer nu am vazut niciodata pe nimeni sa umble la "manete", sa-si goleasca rezervorul.. sau alte oribilitati.. Daca doamne fereste se mai intampla diverse pe drumul ala asfaltat (eu am prins la un moment dat curse de masini) este pentru ca se afla intr-o zona retrasa in care nu te prea deranjeaza nimeni.. chiar si asa nu vad ce treaba are daca eu imi zbor avionul pe camp si la 800m mai incolo pe drumul asfaltat cineva isi usureaza vezica, sau altcineva canta la fluier ;) .. pana la urma si noi fugim de civilizatie ca sa nu avem dureri de cap.. si ei fac acelasi lucru
Noroiul e acelasi si in Berceni si la Chitila (ca tot spuneai ca s-a facut drift..) si la 3D si oriunde vrei tu in Bucuresti, ca doar nu o fi alt pamant si alta ploaie...
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 30 December 2009 - 08:20 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#109
Postat 30 December 2009 - 08:40 PM
Maverick, la Dec 30 2009, 08:13 PM, a spus:
Unde ai vazut tu terenul imprejmuit nu zboara nimeni. Pista este la capatul drumului asfaltat, iesi de pe el, mergi un pic in diagonala in stanga si ajungi la locul cu pricina.. unde sincer nu am vazut niciodata pe nimeni sa umble la "manete", sa-si goleasca rezervorul.. sau alte oribilitati.. Daca doamne fereste se mai intampla diverse pe drumul ala asfaltat (eu am prins la un moment dat curse de masini) este pentru ca se afla intr-o zona retrasa in care nu te prea deranjeaza nimeni.. chiar si asa nu vad ce treaba are daca eu imi zbor avionul pe camp si la 800m mai incolo pe drumul asfaltat cineva isi usureaza vezica, sau altcineva canta la fluier ;) .. pana la urma si noi fugim de civilizatie ca sa nu avem dureri de cap.. si ei fac acelasi lucru
Noroiul e acelasi si in Berceni si la Chitila (ca tot spuneai ca s-a facut drift..) si la 3D si oriunde vrei tu in Bucuresti, ca doar nu o fi alt pamant si alta ploaie...
Nici nu am vrut sa intru pana la terenul de zbor deoarece nu era nimeni iar eu singur pe camp nu stau, mai bine inapoi acasa si simulator.
Am spus ca am stat pe zona betonata ca doar nu era sa stau in noroi, asteptand sa vina cineva - si daca vedeam vre-o masina care se ducea in capat pe camp as fi inaintat si eu dar asa .... singur nu m-am dus vazand timp de 30 min si fauna care poate a fost din ciclul " toate mi se intampla numai mie "
La Chitila sa intrat usor pentru ca nu era rascolit pamantul de masini grele - eu am mers mai mult pe iarba .
P.S.
Nu a fost o critica a terenului de zbor , ci doar un raspuns colegului care a fost si a spus ca nu a vazut pe nimeni desi ne-am anuntat intentia de a iesi la zbor .
Bafta si Sarbatori Fericite ! Ne vedem la Anul !
#110
Postat 30 December 2009 - 08:46 PM
REAL DESIGN, la Dec 30 2009, 08:40 PM, a spus:
Am spus ca am stat pe zona betonata ca doar nu era sa stau in noroi, asteptand sa vina cineva - si daca vedeam vre-o masina care se ducea in capat pe camp as fi inaintat si eu dar asa .... singur nu m-am dus vazand timp de 30 min si fauna care poate a fost din ciclul " toate mi se intampla numai mie "
La Chitila sa intrat usor pentru ca nu era rascolit pamantul de masini grele - eu am mers mai mult pe iarba .
P.S.
Nu a fost o critica a terenului de zbor , ci doar un raspuns colegului care a fost si a spus ca nu a vazut pe nimeni desi ne-am anuntat intentia de a iesi la zbor .
Bafta si Sarbatori Fericite ! Ne vedem la Anul !
Uite eu am zburat singur si a fost perfect (stiu, am avut grija sa nu bag mana la elice ca nu avea cine sa ma duca la doctor). Cam cat ai zburat efectiv la Chitila, ca inteleg ca a fost lume multa, concret, cam cate minute ai stat cu ceva in aer?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#111
Postat 30 December 2009 - 09:26 PM
misumat, la Dec 30 2009, 08:46 PM, a spus:
Nu a fost lume foarte multa cum este vara , vre-o 4-5 masini cand am ajuns eu ( in jur de 14,30-15 )
Trei zboruri cu Park Master ( 3x10 min - 30 min ) si un pack cu Flasher 450 ( heli ) plus drumul dus/intors.
Eu nu stau singur pe camp din alte motive de siguranta - poate veni cineva/ceva in timp ce esti foarte atent la model cu intentii nu tocmai prietenoase - abunda stirile de la T.V. ( persoana , animal ). Ar fi neplacut sa plec pe jos acasa desi se spune ca mersul pe jos e cel mai ieftin.
P.S.
Am fost de multe ori la Chitila fara sa iau nici un avion - ma destinde si faptul ca mai schimbam o vorba sau privesc la altii.
Am fost si laTariceni sau la Clinceni si am facut doar un zbor.
Nu fac chestia asta ca pe un sport de performanta ci doar de amuzament/recreere si deci 2 - 3 zboruri pentru unul mai " batran " ca mine sunt O.k.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 December 2009 - 09:28 PM
#112
Postat 30 December 2009 - 09:40 PM
REAL DESIGN, la Dec 30 2009, 09:26 PM, a spus:
Trei zboruri cu Park Master ( 3x10 min - 30 min ) si un pack cu Flasher 450 ( heli ) plus drumul dus/intors.
Eu nu stau singur pe camp din alte motive de siguranta - poate veni cineva/ceva in timp ce esti foarte atent la model cu intentii nu tocmai prietenoase - abunda stirile de la T.V. ( persoana , animal ). Ar fi neplacut sa plec pe jos acasa desi se spune ca mersul pe jos e cel mai ieftin.
P.S.
Am fost de multe ori la Chitila fara sa iau nici un avion - ma destinde si faptul ca mai schimbam o vorba sau privesc la altii.
Am fost si laTariceni sau la Clinceni si am facut doar un zbor.
Nu fac chestia asta ca pe un sport de performanta ci doar de amuzament/recreere si deci 2 - 3 zboruri pentru unul mai " batran " ca mine sunt O.k.
Am inteles. Eu stau prost cu timpul liber si atunci cand ies la camp zbor tot timpul, singurele pauze fiind cele de alimentare. In conditiile astea un camp liber unde nu trebuie sa stai la coada sa poti zbura, e perfect pentru gusturile mele.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#113
Postat 30 December 2009 - 10:35 PM
#117
Postat 06 January 2010 - 10:24 PM
Nu pot decat sa ma bucur.
Prezent si eu cu ceva electrice .
daca e noroi am cizme de pescar de inchiriat :)
cand e jale lasam masina pe asfalt si mai facem 150m miscare ca sa mai ardem din E-urile cele daunatoare
Aceasta postare a fost editata de Horja: 06 January 2010 - 10:25 PM
#118
Postat 06 January 2010 - 11:31 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#119
Postat 07 January 2010 - 11:36 PM
......intradevar la intrare este foarte mult noroi dar daca te orientezi putin ai pe unde sa treci......cel putin pana ajungi in zona cu iarba dupa care mergi fara probleme....eu am o masina kia ceed cu garda de sol f. joasa (15 cm) si am trecut zona de noroi fara sa raman impotmolit sau sa "umplu" masina de noroi.
.....din pacate in acea zona campul este intesat de gunoaie.....iar vantul ajuta la imprastierea lor.....
iata si poze ......
.....sunt si eu disponibil in acest week-end daca mai vine cineva.....dati si voi un semn.....
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#120
Postat 08 January 2010 - 11:09 AM
Vezi aici:
http://wikimapia.org/#lat=44.3610621&l...ista-aeromodele
E marcata locatia unde s-a tuns pista, s-au curatat gunoaiele (cel putin pe timpul verii)
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.