Modelism - RHC Forum: Teren Berceni - Metro - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 33 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

Teren Berceni - Metro - linistit, fara bipezi prin preajma -

#91 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 December 2009 - 08:59 AM

Cred ca problema cea mai mare este vantul care vad ca sufla cu nadejde....
Hormonu' bate neuronu'
0

#92 Useril este offline   ACHIMOTO 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-ROMANIA
  • Interests:All technical devices.
    Club: C.S.T.A. Bucuresti

  Postat 14 December 2009 - 01:28 AM

Vezi postareabogdan luben, la Dec 12 2009, 08:59 AM, a spus:

Cred ca problema cea mai mare este vantul care vad ca sufla cu nadejde....



Azi, duminica 13 december 2009, vantul a fost OK, insa dupa numai 8-9 min , mi-au inghetat degetele pe stick-uri si am aterizat cu GEMINI de frica sa nu-l pierd undeva in zare......:))))) LOL

P.S. Daca veneai cu heli era musai sa stai cu telecomanda in masina, ca sa mai simti stick-urile in ce pozitie sunt :ph34r:

P.S.2 Am fost si cu userul Rontaila (care a rodat un OS 4T) si tot atat a "rezistat" ca mine :D

P.S.3 Deci pana la urma cu vantul poate ne descurcam, insa temperaturile joase incep sa-si spuna cuvantul din pacate....
I-a lucrurile asa cum vin, pentru ca te conduc exact acolo unde trebuie sa ajungi....
0

#93 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 08:32 AM

Unii au manusi incalzite electric :D
Hormonu' bate neuronu'
0

#94 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 09:18 AM

Exista niste manusi prin spitale, din material textil, si acoperite cu mici buline de cauciuc. Eu de-alea am si nu inghet deloc in ele. In plus bulinele de cauciuc fac o priza excelenta la stick-uri.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 27.jpg

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#95 Useril este offline   pistolaSHNIKOV 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 221
  • Inregistrat: 09-March 07
  • Gender:Male

Postat 14 December 2009 - 02:45 PM

http://www.blueangel...itter_glove.htm
sau
http://www.rcgroups....ad.php?t=957620
sau
http://www.rcgroups....ad.php?t=771838
sau
http://www.mbmodeltek.co.uk/rcmdtm02-trans...rd-i601967.html
sau
http://www.rcuniverse.com/forum/m_8085779/.../tm.htm#8085779
sau
http://www.rctalk.co...p?TOPIC_ID=1875
sau
http://www.raydiowar...m/new_mitts.htm
"Misiunea mea este sa imi omor timpul, a lui - sa ma omoare pe mine. Ne intelegem bine, ca intre asasini."
Emil Cioran

0

#96 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2009 - 03:07 PM

Iata despre ce vorbeam:
http://www.klansrl.c...t.asp?KeyPro=22
Sunt lycra si se muleaza f bine pe degete. Nu sunt ieftine dar dupa parerea mea merita. Ii cunosc pe cei care le aduc in Romania. Daca sunt doritori pot sa obtin discount.
Hormonu' bate neuronu'
0

#97 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

  Postat 22 December 2009 - 10:58 PM

Astazi am zburat si am constatat ca se poate intra foarte bine la teren.
Cei de la ADP au facut drum ca sa descarce zapada din oras
A fost o zi super cu soare si fara vant.
Am probat modificarea Decathlonului cu aripa jos si am avut o surpirza placuta


DESPRE manusi

Solutie este la pescari .
Exista manusi din neopren cu decupari spciale ca sa scoti degetelele pentru un touch adevarat pe sticuri.
Chiar si cu ele ude dupa scos nenumarate stiuci ( fara numar fara numar....) si nu imi ingheta mana :blush:
Asa ca vizitati Gipo, Arow sau Energofish
0

#98 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 December 2009 - 11:11 PM

Vezi postareaHorja, la Dec 22 2009, 10:58 PM, a spus:

Astazi am zburat si am constatat ca se poate intra foarte bine la teren.
Cei de la ADP au facut drum ca sa descarce zapada din oras
A fost o zi super cu soare si fara vant.
Am probat modificarea Decathlonului cu aripa jos si am avut o surpirza placuta


DESPRE manusi

Solutie este la pescari .
Exista manusi din neopren cu decupari spciale ca sa scoti degetelele pentru un touch adevarat pe sticuri.
Chiar si cu ele ude dupa scos nenumarate stiuci ( fara numar fara numar....) si nu imi ingheta mana :blush:
Asa ca vizitati Gipo, Arow sau Energofish

Cum e cu zapada pe pista, e multa, e neteda? As putea zbura fara sa dau la lopata sau sa astept primavara?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#99 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 22 December 2009 - 11:16 PM

Vezi postareamisumat, la Dec 22 2009, 11:11 PM, a spus:

Cum e cu zapada pe pista, e multa, e neteda? As putea zbura fara sa dau la lopata sau sa astept primavara?


Zapada este, si are pojghita de gheata fara sa fie foarte adanca, 5-10 cm.
Este viscolita pe alocuri.
Eu am zburat fara tren si l-am pus pe burta si a alunecat pe suprafata fara sa se sparga sau sa se afunde deloc.
Ii fac schiuri de fun si mai vin
In plus are doar 600g.
Pentru tren trebe turbina de zapada :blush:
0

#100 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 December 2009 - 07:19 PM

Maine ceva activitate ? sau nu se poate intra !
Nu am mai fost niciodata pe acest teren desi este la 5 min de mine !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#101 Useril este offline   cornel parscov 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 550
  • Inregistrat: 05-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2009 - 10:13 PM

maine ajung eu pe la 13.
* Logo 400 V-Bar
0

#102 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 11:59 AM

Vin si eu azi tot pe la 13-14.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#103 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 04:45 PM

Ce de lume se anunta in Berceni azi..... si evedent ca am zburat singur. Sunt niste noroaie acolo la intrare cum rar vedeti, am reusit sa ajung la pista dar greu. Vin camioane cu zapada din oras si o arunca pe camp. Sunt cu ele la un pas de pista noastra. Azi ramasese un camion impotmolit si l-au tras cu un excavator. Numai la rugamintile mele au reusit sa iasa de acolo fara sa brazdeze si pista.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#104 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 05:10 PM

Si cam asa arata YAK-ul dupa zbor....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: b2.jpg
  • Imagine atasata: b1.jpg

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#105 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 December 2009 - 05:36 PM

Eu am venit , am stat pana pe la 13,30 pe zona betonata sperand sa vina cineva si am plecat - Nu am intrat in noroaie cu masina caci ereau prea mari
Pe zona strazii betonate era o pereche intr-o masina pe trotuar si "doamna" tot "umbla" la schimbatorul de viteza, inca o masina care " supraveghea"si un taxi oprit iar soferul cu pantalonii in vine pe camp etala o zona dorsala imensa asa ca am zis : ASTIA SIGUR NU ZBOARA ! drept pentru care am plecat pe linia de centura la Chitila si surpriza aici chiar se zbura.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 December 2009 - 05:42 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#106 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 05:47 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 30 2009, 05:36 PM, a spus:

Eu am venit , am stat pana pe la 13,30 pe zona betonata sperand sa vina cineva si am plecat - Nu am intrat in noroaie cu masina caci ereau prea mari
Pe zona strazii betonate era o pereche intr-o masina pe trotuar si "doamna" tot "umbla" la schimbatorul de viteza, inca o masina care " supraveghea"si un taxi oprit iar soferul cu pantalonii in vine pe camp etala o zona dorsala imensa asa ca am zis : ASTIA SIGUR NU ZBOARA ! drept pentru care am plecat pe linia de centura la Chitila si surpriza aici chiar se zbura.

Eu am venit la 14.00 si nu era nimeni dintre cei descrisi de tine. In plus noroiul era mare dar nu de netrecut.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#107 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 December 2009 - 06:39 PM

Vezi postareamisumat, la Dec 30 2009, 05:47 PM, a spus:

Eu am venit la 14.00 si nu era nimeni dintre cei descrisi de tine. In plus noroiul era mare dar nu de netrecut.

Probabil au plecat . Erau pe partea dreapta cand te duci catre capatul drumului, undeva pe la jumatate ( in dreptul terenului viran si care are un drptunghi
imprejmuit cu gard).
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#108 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 08:13 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 30 2009, 06:39 PM, a spus:

Probabil au plecat . Erau pe partea dreapta cand te duci catre capatul drumului, undeva pe la jumatate ( in dreptul terenului viran si care are un drptunghi
imprejmuit cu gard).


Concluzia mea este ca nu ai ajuns la terenul de zbor :D
Unde ai vazut tu terenul imprejmuit nu zboara nimeni. Pista este la capatul drumului asfaltat, iesi de pe el, mergi un pic in diagonala in stanga si ajungi la locul cu pricina.. unde sincer nu am vazut niciodata pe nimeni sa umble la "manete", sa-si goleasca rezervorul.. sau alte oribilitati.. Daca doamne fereste se mai intampla diverse pe drumul ala asfaltat (eu am prins la un moment dat curse de masini) este pentru ca se afla intr-o zona retrasa in care nu te prea deranjeaza nimeni.. chiar si asa nu vad ce treaba are daca eu imi zbor avionul pe camp si la 800m mai incolo pe drumul asfaltat cineva isi usureaza vezica, sau altcineva canta la fluier ;) .. pana la urma si noi fugim de civilizatie ca sa nu avem dureri de cap.. si ei fac acelasi lucru
Noroiul e acelasi si in Berceni si la Chitila (ca tot spuneai ca s-a facut drift..) si la 3D si oriunde vrei tu in Bucuresti, ca doar nu o fi alt pamant si alta ploaie...

Aceasta postare a fost editata de Maverick: 30 December 2009 - 08:20 PM

Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#109 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 December 2009 - 08:40 PM

Vezi postareaMaverick, la Dec 30 2009, 08:13 PM, a spus:

Concluzia mea este ca nu ai ajuns la terenul de zbor :D
Unde ai vazut tu terenul imprejmuit nu zboara nimeni. Pista este la capatul drumului asfaltat, iesi de pe el, mergi un pic in diagonala in stanga si ajungi la locul cu pricina.. unde sincer nu am vazut niciodata pe nimeni sa umble la "manete", sa-si goleasca rezervorul.. sau alte oribilitati.. Daca doamne fereste se mai intampla diverse pe drumul ala asfaltat (eu am prins la un moment dat curse de masini) este pentru ca se afla intr-o zona retrasa in care nu te prea deranjeaza nimeni.. chiar si asa nu vad ce treaba are daca eu imi zbor avionul pe camp si la 800m mai incolo pe drumul asfaltat cineva isi usureaza vezica, sau altcineva canta la fluier ;) .. pana la urma si noi fugim de civilizatie ca sa nu avem dureri de cap.. si ei fac acelasi lucru
Noroiul e acelasi si in Berceni si la Chitila (ca tot spuneai ca s-a facut drift..) si la 3D si oriunde vrei tu in Bucuresti, ca doar nu o fi alt pamant si alta ploaie...

Nici nu am vrut sa intru pana la terenul de zbor deoarece nu era nimeni iar eu singur pe camp nu stau, mai bine inapoi acasa si simulator.
Am spus ca am stat pe zona betonata ca doar nu era sa stau in noroi, asteptand sa vina cineva - si daca vedeam vre-o masina care se ducea in capat pe camp as fi inaintat si eu dar asa .... singur nu m-am dus vazand timp de 30 min si fauna care poate a fost din ciclul " toate mi se intampla numai mie "
La Chitila sa intrat usor pentru ca nu era rascolit pamantul de masini grele - eu am mers mai mult pe iarba .

P.S.

Nu a fost o critica a terenului de zbor , ci doar un raspuns colegului care a fost si a spus ca nu a vazut pe nimeni desi ne-am anuntat intentia de a iesi la zbor .

Bafta si Sarbatori Fericite ! Ne vedem la Anul !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#110 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 08:46 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 30 2009, 08:40 PM, a spus:

Nici nu am vrut sa intru pana la terenul de zbor deoarece nu era nimeni iar eu singur pe camp nu stau, mai bine inapoi acasa si simulator.
Am spus ca am stat pe zona betonata ca doar nu era sa stau in noroi, asteptand sa vina cineva - si daca vedeam vre-o masina care se ducea in capat pe camp as fi inaintat si eu dar asa .... singur nu m-am dus vazand timp de 30 min si fauna care poate a fost din ciclul " toate mi se intampla numai mie "
La Chitila sa intrat usor pentru ca nu era rascolit pamantul de masini grele - eu am mers mai mult pe iarba .

P.S.

Nu a fost o critica a terenului de zbor , ci doar un raspuns colegului care a fost si a spus ca nu a vazut pe nimeni desi ne-am anuntat intentia de a iesi la zbor .

Bafta si Sarbatori Fericite ! Ne vedem la Anul !

Uite eu am zburat singur si a fost perfect (stiu, am avut grija sa nu bag mana la elice ca nu avea cine sa ma duca la doctor). Cam cat ai zburat efectiv la Chitila, ca inteleg ca a fost lume multa, concret, cam cate minute ai stat cu ceva in aer?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#111 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 December 2009 - 09:26 PM

Vezi postareamisumat, la Dec 30 2009, 08:46 PM, a spus:

Uite eu am zburat singur si a fost perfect (stiu, am avut grija sa nu bag mana la elice ca nu avea cine sa ma duca la doctor). Cam cat ai zburat efectiv la Chitila, ca inteleg ca a fost lume multa, concret, cam cate minute ai stat cu ceva in aer?

Nu a fost lume foarte multa cum este vara , vre-o 4-5 masini cand am ajuns eu ( in jur de 14,30-15 )
Trei zboruri cu Park Master ( 3x10 min - 30 min ) si un pack cu Flasher 450 ( heli ) plus drumul dus/intors.
Eu nu stau singur pe camp din alte motive de siguranta - poate veni cineva/ceva in timp ce esti foarte atent la model cu intentii nu tocmai prietenoase - abunda stirile de la T.V. ( persoana , animal ). Ar fi neplacut sa plec pe jos acasa desi se spune ca mersul pe jos e cel mai ieftin.

P.S.

Am fost de multe ori la Chitila fara sa iau nici un avion - ma destinde si faptul ca mai schimbam o vorba sau privesc la altii.
Am fost si laTariceni sau la Clinceni si am facut doar un zbor.
Nu fac chestia asta ca pe un sport de performanta ci doar de amuzament/recreere si deci 2 - 3 zboruri pentru unul mai " batran " ca mine sunt O.k.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 30 December 2009 - 09:28 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#112 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 December 2009 - 09:40 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Dec 30 2009, 09:26 PM, a spus:

Nu a fost lume foarte multa cum este vara , vre-o 4-5 masini cand am ajuns eu ( in jur de 14,30-15 )
Trei zboruri cu Park Master ( 3x10 min - 30 min ) si un pack cu Flasher 450 ( heli ) plus drumul dus/intors.
Eu nu stau singur pe camp din alte motive de siguranta - poate veni cineva/ceva in timp ce esti foarte atent la model cu intentii nu tocmai prietenoase - abunda stirile de la T.V. ( persoana , animal ). Ar fi neplacut sa plec pe jos acasa desi se spune ca mersul pe jos e cel mai ieftin.

P.S.

Am fost de multe ori la Chitila fara sa iau nici un avion - ma destinde si faptul ca mai schimbam o vorba sau privesc la altii.
Am fost si laTariceni sau la Clinceni si am facut doar un zbor.
Nu fac chestia asta ca pe un sport de performanta ci doar de amuzament/recreere si deci 2 - 3 zboruri pentru unul mai " batran " ca mine sunt O.k.

Am inteles. Eu stau prost cu timpul liber si atunci cand ies la camp zbor tot timpul, singurele pauze fiind cele de alimentare. In conditiile astea un camp liber unde nu trebuie sa stai la coada sa poti zbura, e perfect pentru gusturile mele.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#113 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 30 December 2009 - 10:35 PM

Ieri am fost si eu pana in capatul drumului asfaltat dar nu am avut curaj sa intru prin noroaiele pe care le-am vazut.@Misumat esti "virusat" rau cu acest hobby daca ai intrat prin noroaiele acelea. :lol:
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#114 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 06 January 2010 - 08:16 PM

maine se anunta cineva.....?.....eu am ceva timp liber si as veni.....in a doua parte a zilei....
nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#115 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 January 2010 - 08:39 PM

Nu e noroi acolo? As veni dar nu cred ca mai ies cu masina din camp.
Hormonu' bate neuronu'
0

#116 Useril este offline   ACHIMOTO 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-ROMANIA
  • Interests:All technical devices.
    Club: C.S.T.A. Bucuresti

Postat 06 January 2010 - 08:41 PM

Sambata sau Duminica voi merge acolo, indiferent de cat noroi gasesc :)
I-a lucrurile asa cum vin, pentru ca te conduc exact acolo unde trebuie sa ajungi....
0

#117 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 06 January 2010 - 10:24 PM

Iata in sfarsit oameni adevarat virusati care populeaza terenul
Nu pot decat sa ma bucur.
Prezent si eu cu ceva electrice .
daca e noroi am cizme de pescar de inchiriat :)

cand e jale lasam masina pe asfalt si mai facem 150m miscare ca sa mai ardem din E-urile cele daunatoare

Aceasta postare a fost editata de Horja: 06 January 2010 - 10:25 PM

0

#118 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 January 2010 - 11:31 PM

am trecut si eu serile trecute pe acolo si desi sunt un mare fan al terenului vara... iarna asta m-a cam speriat.. dar vine ea vara din nou, avand in vedere ca acum avem parte de "gerul bobotezei" nu ar trebui sa mai dureze mult :)
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#119 Useril este offline   dily 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1383
  • Inregistrat: 03-September 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI - BERCENI

Postat 07 January 2010 - 11:36 PM

eu am fost astazi....bineinteles singurel......am dat doua pakuri si m am plictisit ........am zburat cam 45 min .....conditiile de zbor au fost excelente, fara vant, temperatura acceptabila.....avionul.....un easy star

......intradevar la intrare este foarte mult noroi dar daca te orientezi putin ai pe unde sa treci......cel putin pana ajungi in zona cu iarba dupa care mergi fara probleme....eu am o masina kia ceed cu garda de sol f. joasa (15 cm) si am trecut zona de noroi fara sa raman impotmolit sau sa "umplu" masina de noroi.

.....din pacate in acea zona campul este intesat de gunoaie.....iar vantul ajuta la imprastierea lor.....

iata si poze ......

.....sunt si eu disponibil in acest week-end daca mai vine cineva.....dati si voi un semn.....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: av1.JPG
  • Imagine atasata: av2.JPG
  • Imagine atasata: av3.JPG

nr. de telefon......
0744.35.25.89
0727.88.75.46
0

#120 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 January 2010 - 11:09 AM

Mi se pare mie sau nu esti in zona de pista? Mi se par prea aproape stalpii aia de inalta tensiune, cred ca tu ai fost cumva pe partea dreapta cum iesi de pe Drumul Binelui
Vezi aici:
http://wikimapia.org/#lat=44.3610621&l...ista-aeromodele
E marcata locatia unde s-a tuns pista, s-au curatat gunoaiele (cel putin pe timpul verii)
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

Arata acest topic


  • 33 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro