Modelism - RHC Forum: ce sa aleg ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 13 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

ce sa aleg ? aeromodel pentru inceput

#1 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 April 2005 - 04:51 PM

va rog pe aceasta cale pe voi ce ajungeti prima oara pe forum si vreti sa va apucati de aeromodelism ,sa nu mai deschideti subiecte noi pana nu le cititi pe cele care exista deja.
Sigur au mai fost si altii la inceput,si au intrebat ceea ce doriti sa intrebati si voi.Nu are rost sa deschidem acelasi subiect de 3 ori pe luna.
puteti intreba aici si o sa va indrum catre subiectele existente.
daca nu gasiti informatiile necesare (dar e greu de crezut ) atunci puteti deschide un topic nou!!

DECI DOMNILOR VA ASTEPT CU INTREBARI AICI!
NU MAI DESCHIDETI SUBIECTE NOI PANA NU VERIFICATI DACA SUBIECTUL NU EXISTA DEJA. LE STERG FARA AVERTISMENT!

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 20 April 2005 - 05:41 AM

flying is my life...
0

#2 Useril este offline   dili 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-April 05

Postat 19 April 2005 - 05:01 PM

pai uite...ajuta-ma,te rog...skylark sau piper?mersi
Trece lebedele-n zare.....
io ma uit....
ele dispare..
0

#3 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 19 April 2005 - 05:11 PM

Daca doar astea sunt variantele... Piper .
DT
0

#4 Useril este offline   _vlad 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 04-October 04
  • Gender:Male

Postat 19 April 2005 - 05:25 PM

daca doar astea-s variantele mai bine easy star,.............. cel mai bine easy star
0

#5 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 19 April 2005 - 05:45 PM

_vlad, la 19 Apr 2005, 17:25, a spus:

......mai bine easy star,.............. cel mai bine easy star

mai bine Piper alias bortogar
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#6 Useril este offline   _vlad 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 04-October 04
  • Gender:Male

Postat 19 April 2005 - 05:55 PM

easy star-ul sta in termica ceea ce duce la timpi mai lungi de zbor, si materialul din care este facut ( elapor ) se distruge mai greu in cazul crashurilor, se repara mult mai usor, ccea ce nu se intampla la piper, pentru incepator cred ca este mai bun easy star
0

#7 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 19 April 2005 - 06:09 PM

dili, la 19 Apr 2005, 17:01, a spus:

pai uite...ajuta-ma,te rog...skylark sau piper?mersi

nici una nici alta!!!
am spus beaver!!!
zod si padrino stiu ei ce spun dar ei se refera la alt piper!!!!!!!
nu la cel de vanzare la rhc.
si ez* este un model minunat,dar ala este mai mult planor are inertie mare ,nu raspunde asa usor la comenzi...etc.
pe cand beaveru este un model usor care iarta multe greseli ideal pentru initiere in pilotaj rc.
flying is my life...
0

#8 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 19 April 2005 - 07:26 PM

SILVIU66, la 19 Apr 2005, 18:09, a spus:

dili, la 19 Apr 2005, 17:01, a spus:

pai uite...ajuta-ma,te rog...skylark sau piper?mersi

nici una nici alta!!!
am spus beaver!!!
zod si padrino stiu ei ce spun dar ei se refera la alt piper!!!!!!!
nu la cel de vanzare la rhc.
si ez* este un model minunat,dar ala este mai mult planor are inertie mare ,nu raspunde asa usor la comenzi...etc.
pe cand beaveru este un model usor care iarta multe greseli ideal pentru initiere in pilotaj rc.

Silviu are dreptate
O sa te invetze Beaverul pe tine sa il pilotezi !!!
Asta iti zice un antipilot :D !
0

#9 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 April 2005 - 09:56 PM

MrSpace, la 19 Apr 2005, 19:26, a spus:

O sa te invetze Beaverul pe tine sa il pilotezi !!!

In cazul asta imi caut si eu unul. Este si chit sau doar din polistiren ?
0

#10 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 19 April 2005 - 10:07 PM

E kit din polistiren. O sa fie nevoie sa iti murdaresti degetele cu lipici. Al meu a venit cu un lipici jalnic. Tot la epoxi bicomponent am recurs.
Trebuie sa il si modifici nitel:
Eu i-am lipit baghetele (care fi trebuit sa stea oblic intre aripa si fuselaj) pe intradosul aripii si am pus si niste scoci .. asta dupa ce s-a rupt aripa in zbor al un looping involuntar ca al meu era nitel greu de coada(doar am zis ca te invatza el pe tine sa zbori!!!) Dupa ce l-am echilibrat zboara cum ii zic eu.
Mai are o pacoste.. daca pica in bot trebuie sa-i cumperi un sistem de propulsie nou GWS-300 sau GWS 350 cu elicea potrivita!!! mare grija ca difera in functie de raportul de demultiplicare am sistemului de propulsie (aici e 12 lire unu iar elicea vreo 1.25lire)
Eu am la el cele mai ieftine servo nano pe care le-am gasit si cu cel mai aiurea accu 9.6V 500mAh NiCd sa fiu sigur ca atarna greu si nu zboara mult..si cu infama RC pe frecventza telecomenzilor pt usi de garaj :D
Si chiar si asa mi-a aratat ce-i ala zbor si suit prin copacii spre disperarea englezoilor :(

Sa nu uit: asta iarna incercand sa nu mai fiu nevoit sa cumpar sitemem alea propulsie de care vorbeam am vrut sa-l fac bimotor.. asa ca pe doua motoare de ale lui tip 350 am pus elici 6X3 (pliabile pt ca atea erau mai ieftine si aratau a elici)
trectiunea era ok dar am observat niste chestii subtile: cand motoarele erau prinse direct de aripa (care e sus) avea o puternica tendinta sa o ia in bot. am vrut sa compensez asta facandul greu de coada dar nimic.
Asa ca am pus niste suporti care sa tina moatoarele la nivelul motorului initial. situatia s-a ameliorat dar din cauza diferitelor asimetrii unul din motoare tragea mai tare ca celalalt si iar impiedica sa zboare cum stie el mai bine
Asa ca acum 2 sapt i-am luat al treilea sitem de propulsie GWS-300 cu demultiplicare 1:2.8 si elice 8X4.3 (care are tractiune jumate ca sitemul initial GWS350 demultiplicare 1:5.33 cu elice 10X8.. Tractiunea acum e vreo 200g in loc de 400g cat era cu sistemul original) si tot zboara impecabil.
pt detalii vezi situl http://www.gws.com.tw/english/product/powe...tem/eps350c.htm

Asa ca ia mai zburati maiii!!! (nu mai stiu cine are copyraitu' da' eu nu':( )

Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 19 April 2005 - 10:18 PM

0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 April 2005 - 10:52 PM

Multumesc frumos.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 20 April 2005 - 05:05 AM

0

#12 Useril este offline   strulag 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 20 April 2005 - 07:53 PM

EasyStar primeste votul meu. A fost primul meu avion. I-am facut cunostinta cu pamantul/asfaltul/copacul (de multe ori la full throttle) de ft. multe ori si inca a zburat. Am fost ft. multumit de el. De fapt inca mai am tot hardware-ul de la el daca cineva e interesat.
0

#13 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 April 2005 - 07:52 AM

Si io ashi recomanda cu caldura Easy Starul. Atata tot ca planor fiind, la aterizare fileaza destul de mult. Astfel, pt. aterizare e nevoie de un tapshan ceva mai maricel. Maracana e suficient, Sala Palatului la fel. Nu mai zic de CLN sau CLG. Dar daca ai ograda mai inghesuita, un Beaver sau Slow Stick sunt perfecte.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#14 Useril este offline   marv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 05-March 05

Postat 21 April 2005 - 08:38 AM

si io zic ca beaveru ar fi cel mai bun.
dacai imbraci aripa in scoci faci 4 loopuri unu dupa altu(asta dupa ca inveti sa zbori binisor cu el)
sia luat un prieten paiparu de la rhc, e oribil, are un motor seria 280 care sa dus dupa o cazatura in bot.
la beaver nu se duce motoru dupa prima cazatura,asta garantez.
paiparu e mai instabil, chiar foarte instabil.
la beaver ar fi buni niste accu de 750 mah de la gws format AAA cu 8 cel.
paiparu cum cade cum i se rupe ceva mai ales batu ala de la motor.
pers respectiva ia pus un motor seria 300 cu accu de 750 siti recomand si tie asta dac iti iei paipar.
oricum paiparu de la rhc nui bun adik ala de la gws.

IATI UN BEAVER !!! :D

Aceasta postare a fost editata de marv: 22 April 2005 - 08:04 AM

marv, adica guest jr.
0

#15 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

  Postat 23 April 2005 - 06:13 PM

MrSpace, la 19 Apr 2005, 22:07, a spus:

E kit din polistiren. O sa fie nevoie sa iti murdaresti degetele cu lipici. Al meu a venit cu un lipici jalnic. Tot la epoxi bicomponent am recurs.
Trebuie sa il si modifici nitel:
Eu i-am lipit baghetele (care fi trebuit sa stea oblic intre aripa si fuselaj) pe intradosul aripii si am pus si niste scoci .. asta dupa ce s-a rupt aripa in zbor al un looping involuntar ca al meu era nitel greu de coada(doar am zis ca te invatza el pe tine sa zbori!!!) Dupa ce l-am echilibrat zboara cum ii zic eu.
Mai are o pacoste.. daca pica in bot trebuie sa-i cumperi un sistem de propulsie nou GWS-300 sau GWS 350 cu elicea potrivita!!! mare grija ca difera in functie de raportul de demultiplicare am sistemului de propulsie (aici e 12 lire unu iar elicea vreo 1.25lire)
Eu am la el cele mai ieftine servo nano pe care le-am gasit si cu  cel mai aiurea accu 9.6V 500mAh NiCd sa fiu sigur ca atarna greu si nu zboara mult..si cu infama RC pe frecventza telecomenzilor pt usi de garaj :D
Si chiar si asa mi-a aratat ce-i ala zbor si suit prin copacii spre disperarea englezoilor :o

Sa nu uit: asta iarna incercand sa nu mai fiu nevoit sa cumpar sitemem alea propulsie de care vorbeam am vrut sa-l fac bimotor.. asa ca pe doua motoare de ale lui tip 350 am pus elici 6X3 (pliabile pt ca atea erau mai ieftine si aratau a elici)
trectiunea era ok dar am observat niste chestii subtile: cand motoarele erau prinse direct de aripa (care e sus) avea o puternica tendinta sa o ia in bot. am vrut sa compensez asta facandul greu de coada dar nimic.
Asa ca am pus niste suporti care sa tina moatoarele la nivelul motorului initial. situatia s-a ameliorat dar din cauza diferitelor asimetrii unul din motoare tragea mai tare ca celalalt si iar impiedica sa zboare cum stie el mai bine
Asa ca acum 2 sapt i-am luat al treilea sitem de propulsie GWS-300 cu demultiplicare 1:2.8 si elice 8X4.3 (care are tractiune jumate ca sitemul initial GWS350 demultiplicare 1:5.33 cu elice 10X8.. Tractiunea acum e vreo 200g in loc de 400g cat era cu sistemul original) si tot zboara impecabil.
pt detalii vezi situl http://www.gws.com.tw/english/product/powe...tem/eps350c.htm

Asa ca ia mai zburati maiii!!! (nu mai stiu cine are copyraitu' da' eu nu':D )

Pai daca ai schimbat de la 400 la 200 si tot zboara impecabil, poate ai gasit si o explicatie! Si ne-o spui si noua!

Eu am o problema cu un "submarin" care la aprox 11,15 dm2 un brushless beton si care se indreapta spre 900 g. Poate daca-mi spui cum ai reusit sa injumatatesti tractiunea si sa-l faci sa zboare impecabil!

Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 23 April 2005 - 06:15 PM

40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#16 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 23 April 2005 - 06:18 PM

Salut
Nu e nici un secret.. e o calitate a modelului, multumita celui ce la creat, nu am facut nici o alta modificare la el. Trebuie sa recunosc ca nu mai poate sa faca loopinguri.
Apropo de brushlesuri.. am si eu unu destul de solid (300W) pe o aripa de 1.7m anvergura. Am avut o surpriza cu ea. Cred ca datorita cuplului f mare al motorului se inclina puternic si se angajeaza pe aripa si poc! acum zace pe aici rupta, dar sunt prea ocupat sa ma tin de ea. S-ar putea sa mai fie si o alta problema la asta a mea.. datorita unori erori motorul e cu axul in sus, nu dealunglul axei de simetrie a aripii. Asa ca ai grija cum pui si motorul.
Succes

Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 23 April 2005 - 06:24 PM

0

#17 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 23 April 2005 - 06:21 PM

MrSpace, la 23 Apr 2005, 18:18, a spus:

Salut
Nu e nici un secret.. e o calitate a modelului, multumita celui ce la creat, nu am facut nici o alta modificare la el. Trebuie sa recunosc ca nu mai poate sa faca loopinguri.

Sa-nteleg ca nu-ti mai ajunge puterea?
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#18 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 23 April 2005 - 06:26 PM

Pt zbor normal fara figuri acrobatice e ok. Vroiam sa-ti zic ca se simte ca e tractiune mai mica, nu mai pot sa-l fac sa se dea peste cap!
0

#19 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 23 April 2005 - 06:36 PM

Am inteles!

Da' n-ai gasit o explicatie pentru faptul ca la o putere dubla se comporta mai prost decat la ce-ai facut?

Tre' sa fie o logica la toata treaba, nu?
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#20 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 23 April 2005 - 06:39 PM

Hai ca am dat de cineva cu brushless ! :D

N-am inteles treaba cu axul verical al motorului!

Si la puterea asta n-ai un controler care sa creasca puetrea pana unde vrea mushchii tai?
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#21 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 23 April 2005 - 07:55 PM

:o
Hai sa o luam cu inceputul :o

Cand avea sistemul initial avionul zbura mai bine!!!
Acum nu mai zboara asa de bine... e chiar plictisitor fara loopinguri cateodata :D

La brushlesul ala am luat cel mai ieftin controler ce-i suporta curentul motorului (25-30A) Acum nu stiu daca toate variatoarele brushless sunt asa de fitzoase. Al meu are o tampenie care ma cam enerveaza:

Pentru a porni motorul trebuie sa:
-dau mansha de motor la minus (ca si cum as vrea sa mearga cu spatele)
-trebuie sa tin acolo vreo 3-4seec.
- cand revin pe pozitia mediana a manshei (pe zero) motorul porneste, dar cu turatie destul de maricica,
-daca imping de mansha creshte consistent turatia, dar
-daca vreau sa nu porneasca deloc trebuie sa ma intorc pe minus nitel sa nu se invarta, chestie ce mi se pare destul de aiurea. As putea sa fac ceva asemanator unei trimerari dar mi-e nitel lene acum. :D
Oricum am ajuns la concluzia ca si la motoare ce-i prea mult strica daca nu ai experientza asa ca mare grija.

Apropo de axul motorului, trebuie sa fie intr-o anume poxitie sa zboare bine avionashul. Din ce ziceau pe aici cei cu experientza trebuie sa fie cu 4 greade spre dreapta si tot ata in jos.. cica sa compenseze momentul de rotatie dat de motor.

Ehh eu pt ca nu am avut un batiu la brushlesul meu am improvizat si eu dintr-o bucata de lemn ce am putut (cine ma cunoste stie ca-s coplanar cu mecanica) asa ca motorul meu era nitel "cu nasul pe sus" cu cateva grade.. mai mult ca sigur si asta a impidicat bucata de polistiren sa zboare cum trebuie.

Succes

Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 23 April 2005 - 08:00 PM

0

#22 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

  Postat 24 April 2005 - 12:14 AM

Ai cumva ceva poze cu zburatoarea naravasa?

Cred ca m-am dumirit un pic.

Eu am alta problema: am un model cu 800 mm anvergura, 11,15 dm2, si se cam duce spre 900 g.

"Toti" care l-au vazut de pe forum, mi l-au facut "submarin"!

Are un profil teribil si cred ca e putin cam supradimensionat ca structura. Silviu66 zicea ca stie de modelul tau, si poate daca vorbim, mai adun ceva informatii.

Poate daca-l si vad e si mai bine!
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#23 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 24 April 2005 - 01:02 AM

Uite niste poze cu zburatoarele mele, din care doar Beaverul a zburat pe drept cuvant.. restul au doar doar ceva semne

http://pg.photos.yahoo.com/ph/hopfenciuc/a...nciuc/my_photos

Zburatoarea de care vorbesc e in ultimele 3 poze.

Eu am vazut subiectul cu aermodelul tau domnule doctor, daca expertii zic ca e zburabil e zburabil.. dar de ei! asta iti zic din start.

Beaverul de care sunt f multumit cu zboara are o arie de vreo 19dm2 si 400g asta inseamn o incarcare de 21g/dm2 adica poate zbura cu viteza f mica si pt inceptori e f bine ca nu am reflexe ca expertii de pe aici care si in somn fac totnouri si nu mai stiu cate bazdaganii cu zburatoarelel lor.

Sarind peste cele dou tentative de aripi ale mele, ai sa mai vezi un Mirage, care mie mi-a placut f mult la aspect dar nu a zburat si l-am condamnat la gunoi.. ca pe urma sa aflu ca zburaotarele astea mai grele se urnesc doar daca le arunci ca nebunul cu viteza mare, in caz ca nu au roti si/sau putere sa decoleze. Mirageul avea vreo 60g/dm2 incarcare (iti zic vloarea asta sa ai niste repere)
Dar mai bine ai sa vezi pe viu cand o sa fie gata submarinul tau (care vad ca are vreo 90/dm2 incarcare pe aripa)

Succes

Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 24 April 2005 - 01:05 AM

0

#24 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 24 April 2005 - 07:30 AM

Daca spun prostii imi cer scuze anticipat dar tot de pe aici am inteles caci portanta creste cu patratul vitezei " P= (ro/2)V2SCZ ". Asta ma face sa cred ca daca pentru aceiasi forma de avion dar cu incarcari alare diferite chiar la 90 g/dm2 avionul poate sa zboare, marind viteza lui.As mai tine cont de inertia lui care duce la un alt stil de pilotaj (probabil asculta mai greu la comenzi).Totul este sa maresc viteza chiar alegand niste coline, ripe de unde isi castiga viteza de "plutire" prin picaj (daca nu gasesc o motorizare mai usoara si mai puternica).Oricum asta ar insemna o ultima solutie daca alte modificari pentru ai reduce greutatea nu exista si in casa nu am loc unde sa-l tin ca macheta :D.
Spun asta cum as face eu si deseori genul asta de sfaturi sunt enervante!! :D


Zboruri fara crash-uri!

Aceasta postare a fost editata de Guest11: 24 April 2005 - 07:34 AM

0

#25 Useril este offline   Cells 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 20-April 04

Postat 05 May 2005 - 03:17 PM

Salut, sint incepator sau mai bine zis novice. De curind am facut cadou fiului meu (12 ani) o aripa din poliester cu scopul de a-i stirnii interesul catre o pasiune tehnico aplicativa. Se pare ca mi-am atins scopul si acum trebuie sa continui iniitiativa. Dorim sa asamblam aripa respectiva cu ajutorul sfaturilor dvs si intre timp sa achizitionam si celelalte accesorii necesare: acumulatori, motor, reductor, elicie si telecomanda.
Aripa este din doua bucati, are un suport de lemn care cred ca se asambleaza intre ele si niste chestii :angry: care se monteaza la capatul fiecarei aripii.
Cum putem asambla aripa incit sa o facem usor demontabila si de transpotat, mai ales ca undeva pe interiorul ei trebuiesc facute niste locase ptr receptorul telecomenzii si acumulatori.
Cu ce sa incepem ?
Astept cu interes sfaturile dvs si va voi tine la curent cu cele facute de noi aici.
0

#26 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 May 2005 - 03:02 AM

Bine ai venit.
Din pacate toti meseriasii sunt la RR. O sa primesti sfaturi pertinente cand se vor intoarce.
Aripa ai cumparat-o kit ? Nu are instructiuni ?
0

#27 Useril este offline   Cells 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 20-April 04

Postat 06 May 2005 - 08:29 AM

Merci. Are si instructiuni, parca in germana si ceva poze in care se arata cum se decupeaza locasele ptr acumulatori si servo. Dar pina la ele eu trebuie sa montez aripile si sa le fac demontabile. Daca era dupa mine gaseam eu o solutie cu niste baghete subtiri de lemn introduse transversal in aripa, dar am zis sa intreb. Nu sint eu primul care am asa ceva si sfaturile intotdeauna ajuta. Mai asteptam.
0

#28 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 06 May 2005 - 08:56 PM

ceva date despre aripa? anvergura..greutate ?
0

#29 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 06 May 2005 - 08:57 PM

oricum instructiunile insotitoare sunt ok
in instructiuni prevad demontabilitatea lor?

Aceasta postare a fost editata de Guest11: 06 May 2005 - 08:58 PM

0

#30 Useril este offline   Cells 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 20-April 04

Postat 06 May 2005 - 09:41 PM

Este o aripa comuna care se tot vinde in Romania. Are anvergura de 1000 mm si greutate 240 gr. Instructiunile nu ma ajuta cu nimic, cel putin in faza de montare. In poze arata cum in interiorul aripii, in dreptul echei se face decupatura ptr acumulator si receptor. Asta inseamna ca ea trebuie sa fie demontabila, doar nu ramine acumulatorul acolo definitiv. Poate nu am inteles eu corect. Dati-mi idei cum se face treaba. Stabilizatoarele le lipesc definitiv sau pot fi montate in asa fel ca la transport sa fie usor de demontat?
Inca o problema. Daca puteti sa-mi recomandati un link sau o schema cu planul de constructie cit mai usoara a unui planor, ceva simplu. Vreau sa-i dau pustiului meu de lucru la orele de traforaj si satisfactia dupa aceea. Imi trebuie ceva cit mai simplu si daca mai si zboara ar fi ok. Merci anticipat.
0

Arata acest topic


  • 13 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro