Rapture 40 O frumusete sport clasica.
#31
Postat 10 August 2007 - 06:55 PM
#32
Postat 10 August 2007 - 07:03 PM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 August 2007 - 07:31 PM
#33
Postat 10 August 2007 - 07:05 PM
De asemeni am pus folie transparenta in dreptul rezervorului ca sa pot verifica usor nivelul combustibilului.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 August 2007 - 07:10 PM
#34
Postat 10 August 2007 - 07:06 PM
Imagini atasate
#35
Postat 10 August 2007 - 07:09 PM
Urmatoarele fotografii il vor infatisa pe erou invingator sau pe scut.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 August 2007 - 07:10 PM
#36
Postat 10 August 2007 - 07:11 PM
felicitari ..
e o reusita foarte mare..imi place foarte muuult cum ti-a iesit.... felicitari si la mai multe..rv-40 acu :)
e un model care o sa iti aduca muulte satisfactii http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif a iesi suuuuuper:D
daca ai pune una si cu el neinvelit:D
FELICITARI
#37
Postat 10 August 2007 - 07:17 PM
Se poate si asa ?, la 10 Aug 2007, 20:03, a spus:
Citeaza
inteligente miscari....poate vrei sa-i consiliezi si pe aia de produc arf-uri.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/dry.gif
in rest e lucrat impecabil.
p.s. ai grija cu eleronu ala pe toata aripa...baga un expo.
#38
Postat 10 August 2007 - 07:19 PM
Cea mai enervanta este ca m-am hotarat sa pun servo la fiecare eleron cand aripa era deja gata. Cand am facut gaurile prin nervuri ca sa pot trece cablul au cazut bucatelile in interiorul chesonului central. Nu am reusit sa le scot si acum zornaie inauntru. Pur si simplu ma seaca.
Fotografii cu modelul neinvelit sunt cu o pagina inainte.
Silviule, ce zici sa ii pun flaperon? Ar ajuta?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 August 2007 - 07:29 PM
#39
Postat 10 August 2007 - 07:30 PM
nu am vazut niciodata la nimeni sa foloseasca flaperon la un model acrobat...si nici nu cred ca o sa vad....
dupa cateva zboruri te inveti cu el si-l aduci frumos pe panta doar din motor...nu ai nevoie de flaperon.
p.s.2:trenul ala nu-mi place deloc, pare fragil....daca dai cu el mai tare strapunge aripa...
#40
Postat 10 August 2007 - 07:31 PM
desi nu-s io silviu imi dau cu parerea:D
nu cred ca la anvegura asta te ajuta flaperon...
oricum o sa vina frumos la aterizare , nu ai de ce sa iti faci griji ... flaperonul se pune la ghiulele:D
parerea mea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#41
Postat 10 August 2007 - 07:35 PM
Deci va ascult si las flaperonul in pace. Doar expo.
#42
Postat 10 August 2007 - 08:46 PM
Expo, BAAAFTA Mare si o elice nu prea de viteza. Daca erai pe aproape i-ti dadeam si panglica de la nea Puiu, sa-ti poarte noroc.
Trenul ala indura multe! Silviu stie...
BAAAAFTAAAA!
Costel
#44
Postat 10 August 2007 - 09:42 PM
Se poate si asa ?, la 10 Aug 2007, 19:19, a spus:
Scutura aripa a.i. sa incerci ca aduni toate aschiile intr-un "compartiment".
Taie cu un cutter in folia pe intrados, pe la BF, un "slitz" usor curb, cam de fo 10-20mm.
Scoate aschiile.
Pune un peticel de folie la aceeasi culoare.
Intinde-o cu fierul.
Da-te la 3m mai in spate.
Uita-te cu atentie la lucratura.
Nu o sa vezi nimic.
La 100m in aer, io cre' ca se vede si mai putin...
Sictir!
PS
Oricum, la cat de frumos si ingrijit e lucrat, io zic ca mai bine te sinucizi decat sa faci canibalismul ce ti l-am recomandat, nu?
#45
Postat 10 August 2007 - 09:46 PM
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...=post&id=166841
Va multumesc tuturor si ma voi stradui sa nu-l faram irecuperabil chiar din prima.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 10 August 2007 - 09:49 PM
#46
Postat 10 August 2007 - 09:53 PM
Se poate si asa ?, la 10 Aug 2007, 22:46, a spus:
de fapt asta e baza fundamentului....restul sunt detalii...
ca nu-mi place aia ,ca nu-mi place aia....detalii de subiectivisti invidiosi!
#48
Postat 19 August 2007 - 09:55 PM
Batranii satului mi-ai zis ceva interesant. Ei nu pun filtru intre rezervor si carburator. Deoarece avem un filtru intre bidonul de combustibil si pompa. In schimb pun filtru intre toba de esapament si rezervor. Acum, daca stau si ma gandesc, cam are sens. Ei sunt, toti, discipolii Marinarului si au ca deviza expresia: "simplitatea reduce problemele".
Modelul a fost cercetat indelung si a obtinut doar cuvinte de lauda. Nu l-a criticat nimeni.
De acum putem trece la "jurnal de zbor".
Sa fiti iubiti cu totii.
PS. Filme si fotografii nu am. Superstitii....oameni suntem....nu?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 20 August 2007 - 03:18 AM
#49
Postat 20 August 2007 - 07:18 AM
Se poate si asa ?, la 19 Aug 2007, 21:55, a spus:
Deci, de acum s-a terminat cu Divizia "Speratze", da?
De acum ai promovat in "Big Boys League", clar?
#50
Postat 20 August 2007 - 08:50 AM
Valteras, la 20 Aug 2007, 08:18, a spus:
Se poate si asa ?, la 19 Aug 2007, 21:55, a spus:
Deci, de acum s-a terminat cu Divizia "Speratze", da?
De acum ai promovat in "Big Boys League", clar?
Io cred de fapt ca Dan o sa intre in comisia tehnica, oficial, chiar daca aia vor sau nu!!
Cu rabdare si ciocan.
#52
Postat 20 August 2007 - 01:10 PM
Dar promit in fata adunarii ca ma voi stradui.
Baftaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 20 August 2007 - 01:11 PM