Modelism - RHC Forum: Hai sa bem o cafea la Ostende, - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Hai sa bem o cafea la Ostende, cam asa ceva mi-a spus un coleg vineri.

#1 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 15 April 2007 - 06:59 PM

Invitatia colegului a fost acceptata imediat, evident. Am plecat azi de dimineata din aeroportul Charleroi (40km sud de Bruxelles) cu un avion de scoala IFR, Socata TB10 cu colegul meu Georgica, eu fiind in postul de "first officer" si mai tirziu pe post de pilot automat - adica cel ce zboara avionul drept si la nivel, de aterizare si decolare ocupindu-se comandantul. Vreme superba, foarte cald pentru aceasta perioada, conditii CAVOK. Ostende se afla pe malul Marii Nordului, la ceva mai mult de o ora de zbor. Am verificat conditiile pe Ostende, totul fiind ok, vizibilitate 5000m si un vint lateral de vreo 5 kts, adica totul perfect.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1176656367.jpg

Aceasta postare a fost editata de kerosen: 15 April 2007 - 09:37 PM

"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#2 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 15 April 2007 - 07:01 PM

Decolare normala, fara probleme, vizibilitate excelenta, urcam la 1500ft.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1176656512.jpg

"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#3 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 15 April 2007 - 07:17 PM

Dupa o ora de zbor (120kts) sintem deasupra Ostende. Turnul ne tot intreaba daca vedem pista, ar fi trebuit de la distanta la care eram de prag. N-o vedeam... Picla, nici vorba de vizibilitate 5000m asa cum eram noi informati. Am observat pista cam la max 2NM de prag si pozitionati lateral cam 0,5NM. Informam turnul ca mai venim odata avind pista la vedere. De data asta aterizam fara probleme in Ostende. Aeroportul e in principal folosit de avioane cargo si destul de multe avioane mici private, Ostende fiind si un fel de Constanta Belgiei.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1176657431.jpg

"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#4 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 15 April 2007 - 07:22 PM

Buna si cafeaua si sandwich-urile in aeroport, chiar ieftine fata de preturile stiute de mine. Am aflat tirziu, de la biroul de navigatie al aeroportului, ca peste vreo ora urma sa aterizeze un AN124. N-am putut intirzia pentru ca avionul nostru urma sa fie inchiriat de altcineva dupa intoarcerea in Charleroi. Mi-ar fi placut sa vad matahala de AN-eu la aterizare... Zborul de intoarcere a decurs normal, eu ca pilot automat iar Gerogica frecind GPS-ul permanent (cred ca avea vreun tetris pe el) dar supraveghind traiectul zburat de mine cu destul efort.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1176657767.jpg

Aceasta postare a fost editata de kerosen: 15 April 2007 - 09:38 PM

"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#5 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 15 April 2007 - 07:35 PM

Zona industriala Charelroi, cel mai poluat oras din Belgia. Aterizarea pe Charleroi a fost ok, am fost al treilea la aterizare dupa alte doua avioane scoala esalonate la vedere.
Ca fost controlor de trafic aerian mi-am intarit convingerea ca zborurile astea VFR sint aducatoare de probleme de trafic, mai ales cind se mixeaza cu zborurile IFR, de ruta, si mai si folosesc acelasi aeroprt, plus esalonare la vedere etc. Nasol, nu prea-mi placea cind vreun barzaune de-asta VFR tot intra in frecventa folosind frazeologie din filmele americane, si in general habar n-avea ce vrea. Ei, toate astea erau valabile din punctul de vedere al controlorului de la sol. Acum, fiind in cockpit, zburind la vedere cam pe unde vrea muschii tai e alta poveste, cu totul alta poveste. E marfa !!! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif :) :(

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1176658556.jpg

Aceasta postare a fost editata de kerosen: 15 April 2007 - 09:41 PM

"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#6 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 15 April 2007 - 07:37 PM

Si aterizarea:

http://www.youtube.c...h?v=4lVNIDl9HTw

K.
"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#7 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2007 - 07:57 PM

Nu putem sa spunem decat SICTIR!
Io cel putin atata stiu...
Speram ca ti-a stat cafeaua in gat!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#8 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 15 April 2007 - 09:18 PM

Super! Am fost si eu la Ostende cu Dinamo anul trecut.
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#9 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 April 2007 - 09:29 PM

Dinamo asta e ultralight?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#10 Useril este offline   melsoft 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 414
  • Inregistrat: 16-April 05
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

Postat 16 April 2007 - 08:00 AM

Super! am ramas fara vorbe...
0

#11 Useril este offline   Cagliostro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 04-July 06

Postat 16 April 2007 - 05:09 PM

Oare cand ajungem si noi in Romania sa facem astfel de plimbari fara sa ni se para mare filozofie. Eu am mai facut Suceava Iasi dar m-am pregatit de parca urma sa trec Atlanticul. Si nici nu m-am dus doar ptr o cafea. Oricum frumoasa povestea mai ales ca e acompaniata de poze. Zboruri placute pe viitor. Radu T.
0

#12 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 16 April 2007 - 06:50 PM

Cagliostro, la 16 Apr 2007, 17:09, a spus:

Oare cand ajungem si noi in Romania sa facem astfel de plimbari fara sa ni se para mare filozofie. Eu am mai facut Suceava Iasi dar m-am pregatit de parca urma sa trec Atlanticul. Si nici nu m-am dus doar ptr o cafea. Oricum frumoasa povestea mai ales ca e acompaniata de poze. Zboruri placute pe viitor. Radu T.

Pai facem asa: tu cand te mai incumetzi sa treci Atlanticul (aici I se spune si Ciurea) dai de stire si promit sa te astept cu o cafea calda ;).
...audaces fortuna iuvat...
0

#13 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 16 April 2007 - 07:23 PM

In Belgia activitatea VFR e foarte intensa si de aici si senzatia de normalitate. Odata cu noi de pe Charleroi au mai plecat inca doua aparate, cu unul ne-am intilnit in Ostende pe aeroport (e cel ce are usile deschise). Apoi in zborul de intors am vazut inca un aparat zburind in directie opusa cam la vreo 5 NM de noi. Exista multe aerodromuri doar pentru ULM si PPL. Aerodromul de urgenta, ca sa-i zic asa, al Charleroi se afla cam la 20NM si are o pista betonata de doar 700m. Charleroi e hub-ul principal al Ryanair, deci activitatea pe aeroport e foarte intensa. Daca se gaseste un barzaune de-asta mic si vrea aterizare la o ora nepotrivita si nu poate sa astepte 20-30min atunci e rerutat catre acest aeroport de rezerva. N-am fost acolo dar mi s-a spus ca si ptr un Cessna 152 e la limita decolarea si aterizarea.
In ceea ce privesc costurile hobby-ul asta nu e ieftin nicaieri iar in Belgia e si mai scump. Un avion ca TB10 costa cam 140 euro / ora de zbor, totul inclus (combustibil, asigurare) la care adaugi costurile de aeroport. Pe Ostende am platit 29 euro pentru aterizare si decolare plus 2 ore stationarea. Cel mai ieftin e sa inchiriezi un Cessna 152 care costa cam 115-120 euro/ora. In Franta si Spania e mai ieftin cam cu 25%. Din fericire amicul meu Georgica e inscris la un club si cam jumatate din costuri sint suportate de acel club, totul in limita a 50 ore pe an, adica minimul de mentinere a licentei PPL. Una peste alta daca trebuie sa zbori numai din bani proprii e destul de dificil.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1176744239.jpg

"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#14 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 16 April 2007 - 07:29 PM

ce regimuri de inaltime/plafoane maxime au la VFR acolo?
flying is my life...
0

#15 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 16 April 2007 - 08:23 PM

Teoretic poti zbura la cit te tine motorul atita timp cit nu intri pe ruta sau intr-un spatiu controlat. Practic n-ai cum sa urci peste 2000ft pentru ca TMA-urile aeroporturilor din Belgia - tara mica - se cam unesc intr-un fel. In cazul nostru am zburat la 1500ft pina am iesit din zona TMA Charleroi apoi aproape imediat am intrat in TMA Ostende unde limita era 2000ft. Unde nu sint TMA-uri sint zone militare care sint active cvasi-permanent. In Franta sau Spania e alta poveste, exista mult spatiu necontrolat pina la 5000ft.
"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 16 April 2007 - 08:42 PM

kerosen, la 16 Apr 2007, 21:23, a spus:

Unde nu sint TMA-uri sint zone militare care sint active cvasi-permanent.

pai da..dar ce se intampla cu elicopterele militare sa zicem care deobicei zboara in spatiul necontrolat...adica sub 2000ft in cazul nostru.
incerc sa fac o comparatie cu tara noastra....
flying is my life...
0

#17 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 16 April 2007 - 08:50 PM

Daca zbori VFR (militar sau nu) zbori in spatiul necontrolat, deci nu ai voie in TMA-uri. Ori le ocolesti ori zbori sub ele. Dar, orice zbor VFR poate intra in spatiu controlat daca indeplineste anumite conditii de dotare si primeste permisiunea de la organul de control. Toate avioanele si elicopterele militare de aici sint dotate cu transponder si aparatura IFR deci oricind pot intra intr-un spatiu controlat.
"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#18 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 17 April 2007 - 07:20 AM

Cagliostro, la 16 Apr 2007, 18:09, a spus:

Oare cand ajungem si noi in Romania sa facem astfel de plimbari fara sa ni se para mare filozofie. Eu am mai facut Suceava Iasi dar m-am pregatit de parca urma sa trec Atlanticul. Si nici nu m-am dus doar ptr o cafea. Oricum frumoasa povestea mai ales ca e acompaniata de poze. Zboruri placute pe viitor. Radu T.

... Cu noul ministru al Transporturilor se poate orice http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif :) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/pint.gif

Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 17 April 2007 - 07:21 AM


Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#19 Useril este offline   Cagliostro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 04-July 06

Postat 17 April 2007 - 03:12 PM

LEXXRDM, la 17 Apr 2007, 07:20, a spus:

Cagliostro, la 16 Apr 2007, 18:09, a spus:

Oare cand ajungem si noi in Romania sa facem astfel de plimbari fara sa ni se para mare filozofie. Eu am mai facut Suceava Iasi dar m-am pregatit de parca urma sa trec Atlanticul. Si nici nu m-am dus doar ptr o cafea. Oricum frumoasa povestea mai ales ca e acompaniata de poze. Zboruri placute pe viitor. Radu T.

... Cu noul ministru al Transporturilor se poate orice :( :rolleyes: :(

Orban nici nu stie cu ce se mananca ministerul transporturilor, apai de aviatie chiar nu am nici o pretentie la el, cel mult sa vie la mitinguri si sa ne cante la taragot ....
0

#20 Useril este offline   Cagliostro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 04-July 06

Postat 17 April 2007 - 03:29 PM

Silfax, la 16 Apr 2007, 18:50, a spus:

Cagliostro, la 16 Apr 2007, 17:09, a spus:

Oare cand ajungem si noi in Romania sa facem astfel de plimbari fara sa ni se para mare filozofie. Eu am mai facut Suceava Iasi dar m-am pregatit de parca urma sa trec Atlanticul. Si nici nu m-am dus doar ptr o cafea. Oricum frumoasa povestea mai ales ca e acompaniata de poze. Zboruri placute pe viitor. Radu T.

Pai facem asa: tu cand te mai incumetzi sa treci Atlanticul (aici I se spune si Ciurea) dai de stire si promit sa te astept cu o cafea calda :rolleyes:.

Deci ramane valabil, cand viu la Iasi ( Peste Atlantic ) dau de veste si faci cafea..
0

#21 Useril este offline   LEXXRDM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 473
  • Inregistrat: 03-December 03

Postat 18 April 2007 - 07:07 AM

Cagliostro, la 17 Apr 2007, 16:12, a spus:

LEXXRDM, la 17 Apr 2007, 07:20, a spus:

Cagliostro, la 16 Apr 2007, 18:09, a spus:

Oare cand ajungem si noi in Romania sa facem astfel de plimbari fara sa ni se para mare filozofie. Eu am mai facut Suceava Iasi dar m-am pregatit de parca urma sa trec Atlanticul. Si nici nu m-am dus doar ptr o cafea. Oricum frumoasa povestea mai ales ca e acompaniata de poze. Zboruri placute pe viitor. Radu T.

... Cu noul ministru al Transporturilor se poate orice :D :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/pint.gif

Orban nici nu stie cu ce se mananca ministerul transporturilor, apai de aviatie chiar nu am nici o pretentie la el, cel mult sa vie la mitinguri si sa ne cante la taragot ....

Asta este ministrul cu care ne-am procopsit(nu e greu de facut o caracterizare)... :D

Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 18 April 2007 - 07:20 AM


Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
0

#22 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2007 - 07:09 AM

Lasati-l in pielea mea de ministru si de executiv si de legislativ si de faching viatza politica din Ro, ca ati terfelit subectu' la omu' asta!

Mai bine, hai naibii, la Ostende sa ne dea cafeaua aia, o data!

.........

Bine, io chiar am fost cu el, da' nu pe sus...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#23 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 19 April 2007 - 11:00 AM

Valteras, iti promit io ca data viitoare vii cu mine la Ostende pe sus, cafeaua o dai tu.

Au dreptate oamenii astia sa zica de ministrul transporturilor. Dar e nimic fata de posibilitatea tot mai reala ca Vacaroiu (hic, hic) sa ajunga presedinte...
Hai, c-am deviat da nu ma poci abtine... parerea mea... :wub:
"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#24 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2007 - 11:09 AM

Ai deviat de la propriul tau subect!

Ia-ti PLL-ul o data si vin la o cafea.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#25 Useril este offline   GIGI 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 13-January 03
  • Gender:Male
  • Location:România

Postat 06 May 2007 - 02:01 PM

Cagliostro, la 17 Apr 2007, 15:29, a spus:

Silfax, la 16 Apr 2007, 18:50, a spus:

Cagliostro, la 16 Apr 2007, 17:09, a spus:

Oare cand ajungem si noi in Romania sa facem astfel de plimbari fara sa ni se para mare filozofie. Eu am mai facut Suceava Iasi dar m-am pregatit de parca urma sa trec Atlanticul. Si nici nu m-am dus doar ptr o cafea. Oricum frumoasa povestea mai ales ca e acompaniata de poze. Zboruri placute pe viitor. Radu T.

Pai facem asa: tu cand te mai incumetzi sa treci Atlanticul (aici I se spune si Ciurea) dai de stire si promit sa te astept cu o cafea calda http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif.

Deci ramane valabil, cand viu la Iasi ( Peste Atlantic ) dau de veste si faci cafea..

aaa...pai bre daca o iei in partea opusa nu mai este nevoie sa treci Atlanticul sa ajungi la Iasi. Si drumul este mult mai scurt. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
0

#26 Useril este offline   andei 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 07-May 07

Postat 07 May 2007 - 11:04 PM

Cagliostro, la 17 Apr 2007, 15:29, a spus:

Silfax, la 16 Apr 2007, 18:50, a spus:

Cagliostro, la 16 Apr 2007, 17:09, a spus:

Oare cand ajungem si noi in Romania sa facem astfel de plimbari fara sa ni se para mare filozofie. Eu am mai facut Suceava Iasi dar m-am pregatit de parca urma sa trec Atlanticul. Si nici nu m-am dus doar ptr o cafea. Oricum frumoasa povestea mai ales ca e acompaniata de poze. Zboruri placute pe viitor. Radu T.

Pai facem asa: tu cand te mai incumetzi sa treci Atlanticul (aici I se spune si Ciurea) dai de stire si promit sa te astept cu o cafea calda :lol:.

Deci ramane valabil, cand viu la Iasi ( Peste Atlantic ) dau de veste si faci cafea..

Pot face si eu una, cu placere :lol:
0

#27 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 August 2007 - 01:52 PM

kerosen, la 19 Apr 2007, 11:00, a spus:

Valteras, iti promit io ca data viitoare vii cu mine la Ostende pe sus, cafeaua o dai tu.

Kerosen a iesit azi la simpla!
In curand tre sa ma duca la Ostende -> s-a fa'erit!!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#28 Useril este offline   kerosen 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 25-September 03

Postat 12 August 2007 - 03:11 PM

Asa e, azi pe la 10:00 ora locala am zburat primul meu solo, un tur de pista pe aeroportul din Charleroi, cu un Cessna 150 care e aproape de-o seama cu mine. Evident, cum e cutuma in astfel de cazuri habar n-aveam ca azi se va intimpla evenimentul. Am zburat doua tururi de pista cu instructorul, totul a mers ok si ma trezesc ca-mi zice pe downwind ca vom ateriza fullstop. De obicei faceam vreo 5-6 tururi iar acum doar doua. Cum de dimineata am completat un chestionar teoretic si am cam intirziat m-am gindit ca deja asteapta altcineva avionul. Pe breteaua de taxi vad ca intra cu ground-ul si zice ca din avion va cobori o persoana. Hopaaaa, atunci m-am mai lamurit... M-am gindit ca am 17-18 ore de zbor deci ar cam fi momentul. Palmele mi-au transpirat, gitul mi s-a uscat si n-am apucat decit sa raspund ca sint ok la intrebarea instructorului daca totul e in regula. A inchis usa si mi-a facut semn sa plec.
Zborul a fost fara probleme, chiar parca am fost un pic mai relaxat decit cu instructorul iar aterizarea a fost de nota opt. Si turnul si groundul m-au felicitat pentru primul meu solo. Ma gindeam de unde or sti aia chestia asta. M-am lamurit repede cind l-am vazut pe instructor coborind din turn de unde ma urmarise cu binoclul si ascultase si frecventa. Miercuri aici e zi libera si am fost invitat sa dau de baut, evident.
Urmeaza examenul teoretic (7 materii, 45 min chestionar per materie), navigatia, cazuri de urgenta etc. Mai e destul pina la licenta.

Si toate astea ca sa dea Valteras o cafea... Si si-asa tot o intoarce cum ca eu trebuie sa fac cinste... Fac, ba fac, da' cafeaua tot tu o dai.

K.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1186924294.jpg

Aceasta postare a fost editata de kerosen: 13 August 2007 - 04:44 PM

"Simplicity is the ultimate sophistication."
0

#29 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1643
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 12 August 2007 - 07:19 PM

Mestere bravox si felicitudini! nasu' in carte, zboara sus si tare si o sa fie ok! O vreme... Ca apoi vrei acrobatie! Si acolo aia cu sus si tare nu se aplica!

Te-au dat cu curu' prin spini?

big
FROGS CAN FLY!
0

#30 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 August 2007 - 07:57 PM

Big, la 12 Aug 2007, 19:19, a spus:

Te-au dat cu curu' prin spini?

Aia nu stie pe acolo de obiceiuri de astea barbare, non-Eu.
Iei a eradicat demult spinii si maracinii dupe langa aierodroame. Nu are decat betoane si asfalte.
Cre' ca la iei, cutuma de sensibilizare a posteriorului proaspatului simplist, se consta in tractarea legat de picioarele din spate, dupe masina de "FOLLOW ME", cu curu' pe betonul bretelei de taxi.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

9 useri citesc topicul
0 membri, 9 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro