Pagina 1 din 1
RC Futaba T4EXA Intrebare
#1
Postat 31 March 2007 - 11:56 AM
Salutare! Am si eu o mica problema sa ii zic asa sau o defectiune sau nu stiu cum sai zic...Recent mi-am cumparat o statie futaba t4exa si nu am avut aeromodel pana de curand...dar am m-am jucat cu ea pe simulatorul fms ca mi-am achizitionat si un cablu de simulator . Am observat ca pe simulator controalele nu corespundeau cu canalele receptorului,adik canalul 1-eleroane,canalul 2-motor, canalul 3-profundor, canalul 4-deriva...Deci nu erau asa cum scrie in cartea statiei;asta fiind pe simulator.
Dar mi-am cumparat si un aeromodel(easy star) si am pus servourile asa cum scrie in carte pe canalele corespunzatoare: 1-eleroane,2-motor,3-motor,4-deriva, dar nu erau asa!!! la mine tot asa e cum e mai sus 4-deriva,3-profundor,2-motor...eleroane nu are aeromodelul.
Care e problema/defectiunea? sau ce are(statia sau receptorul)?eu nu am zburat niciodata cu statia asta!
Va rog care stie sa imi raspunda ca nu stiu ce sa ma fac.
Va multumesc!
Dar mi-am cumparat si un aeromodel(easy star) si am pus servourile asa cum scrie in carte pe canalele corespunzatoare: 1-eleroane,2-motor,3-motor,4-deriva, dar nu erau asa!!! la mine tot asa e cum e mai sus 4-deriva,3-profundor,2-motor...eleroane nu are aeromodelul.
Care e problema/defectiunea? sau ce are(statia sau receptorul)?eu nu am zburat niciodata cu statia asta!
Va rog care stie sa imi raspunda ca nu stiu ce sa ma fac.
Va multumesc!
You haven't seen a tree until you've seen its shadow from the sky. ~Amelia Earhart
#2
Postat 31 March 2007 - 12:40 PM
Lasa statia in pace. Pur si simplu schimba pozitia servourilor in receptor pina cind le nimeresti cum trebe.
Daca si motorul si receptorul sint alimentate de la acelasi acumulator atunci iti sugerez sa incepi cu motorul (cablu de la ESC).
Conectezi cite o componenta, dai drumu la telecomanda, conectezi acumulatorul si vezi daca e pe canalu care trebe. Daca nu deconectezi acumulatoru, schimbi pozitia in receptor si o iei de la capat.
Daca si motorul si receptorul sint alimentate de la acelasi acumulator atunci iti sugerez sa incepi cu motorul (cablu de la ESC).
Conectezi cite o componenta, dai drumu la telecomanda, conectezi acumulatorul si vezi daca e pe canalu care trebe. Daca nu deconectezi acumulatoru, schimbi pozitia in receptor si o iei de la capat.
#3
Postat 31 March 2007 - 03:57 PM
Pentru FMS, intra in Controls->Analog Controls->Mapping/Calibration si de acolo poti sa reasignezi canalele cum vrei. Statia nu are absolut nici o problema.
Cirip
Cirip
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#4
Postat 31 March 2007 - 07:45 PM
@MasterHunter Vezi ca emitatorula a venit probabil setat cu motorul la mana dreapta , Vezi in manual cum se face setarile pentru motor pe mana stanga.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
#5
Postat 01 April 2007 - 07:00 PM
old boy cred ca ai dreptate dar nu gasesc nimic in manual ca re sa imi zica cum sa setez pe mana stanga...:)
Nu stiu ce trebe sa fac ca sa mut pe partea stanga...msi de informatie
aaa si la FMS am schimbat eu de prima data controalele B) numai e problema in practica.
Nu stiu ce trebe sa fac ca sa mut pe partea stanga...msi de informatie
aaa si la FMS am schimbat eu de prima data controalele B) numai e problema in practica.
You haven't seen a tree until you've seen its shadow from the sky. ~Amelia Earhart
#6
Postat 02 April 2007 - 11:53 PM
batrane canalele sunt cam asa
la receptor
1- eleroane... la tine nu e cazul deci bagi directia
2- profundor
3-motor...adica cablul de la variator
4-normal ar fi directia (coada) dar la easy-star il lasi liber ca nu ai ce sa bagi...
la statie
mansa din dreapta
1- profundor
2-eleroane...la easystar directia
mansa din stanga
3-(acceleratie comanda care nu revine singura pe pozitie) este motorul
4- directia (canal pe care nu-l folosesti la easystar)
acum zbor placut si aterizari usoare
p.s.: citeste manualul pt a seta lungimea de cursa si sensul servourilor..sa nu te trezesti ca tragi de el sa urce si intra in pamant
la receptor
1- eleroane... la tine nu e cazul deci bagi directia
2- profundor
3-motor...adica cablul de la variator
4-normal ar fi directia (coada) dar la easy-star il lasi liber ca nu ai ce sa bagi...
la statie
mansa din dreapta
1- profundor
2-eleroane...la easystar directia
mansa din stanga
3-(acceleratie comanda care nu revine singura pe pozitie) este motorul
4- directia (canal pe care nu-l folosesti la easystar)
acum zbor placut si aterizari usoare
p.s.: citeste manualul pt a seta lungimea de cursa si sensul servourilor..sa nu te trezesti ca tragi de el sa urce si intra in pamant
#7
Postat 04 April 2007 - 10:03 AM
pune statia in modul 2 ca asha o sa ai canalele cum le scrie pe ea si o sa corespunda si cu receptoru
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#8
Postat 06 April 2007 - 10:24 PM
sa o pui pe modul 2 ti apasat cele 2 butoane de set in partea stanga simultan, apoi o pornesti statia, schimbi din partea dreapta de la butonul de selectare pana apare 2 pe acran o stingi si gata setarea. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Aceasta postare a fost editata de odish1989: 07 April 2007 - 11:10 AM
#9
Postat 12 April 2007 - 02:57 PM
Va multumesc tuturor ca ati contribuit cu pareri....am rezolvat problema...nu imi era setat pe modulul 2 cel pe care il foloseste toata lumea:) .
va multumesc!!!
va multumesc!!!
You haven't seen a tree until you've seen its shadow from the sky. ~Amelia Earhart
Arata acest topic
Pagina 1 din 1