Cularis von Multiplex succes de piata...
#121
Postat 05 June 2008 - 11:35 AM
Daca sunt doritori de amanunte va pot raspunde, dar la tehnice .
Succese
#122
Postat 05 June 2008 - 11:35 AM
Vorbesc din experientza traita anul trecut pe Alpha 27 la RR2007
#123
Postat 05 June 2008 - 11:37 AM
pe3scu, la 5 Jun 2008, 11:35, a spus:
hop ca o iei pe de laturi vorbim de pack de receptie = 4 celule x 1,5V Nicd sau Nimh = 6v
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 05 June 2008 - 11:38 AM
#125
Postat 05 June 2008 - 11:47 AM
#127
Postat 05 June 2008 - 12:32 PM
pe3scu, la 5 Jun 2008, 12:04, a spus:
vorbeam de CULARIS http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_14.gif
#128
Postat 05 June 2008 - 12:41 PM
Dragut, la 5 Jun 2008, 11:37, a spus:
pe3scu, la 5 Jun 2008, 11:35, a spus:
hop ca o iei pe de laturi vorbim de pack de receptie = 4 celule x 1,5V Nicd sau Nimh = 6v
atata are o celula nicd sau nimh ...1.5 v ?
#129
Postat 05 June 2008 - 01:40 PM
#130
Postat 05 June 2008 - 02:00 PM
Dragut, la 5 Jun 2008, 13:40, a spus:
deci ..pe aproape.. de la 1.37 la 1.5 ... ok.. incarcat.. dar in sarcina cat are ? Io nu ma pricep... asa ca intreb si io.
#131
Postat 05 June 2008 - 02:04 PM
ZOD, la 5 Jun 2008, 14:00, a spus:
nus da uite promit ca pun diseara aparatu pe el si-ti zic! :D
#133
Postat 05 June 2008 - 04:33 PM
Dragut, la 5 Jun 2008, 11:37, a spus:
pe3scu, la 5 Jun 2008, 11:35, a spus:
hop ca o iei pe de laturi vorbim de pack de receptie = 4 celule x 1,5V Nicd sau Nimh = 6v
.....1,2V si incarcat masoara 1,4...(nominal 1,38V)...adica e acumulator......nu baterie [/I]
P.S. Ne mutam la tehnice ???? ca numai de Cularis nu se mai discuta.....:D :D :D
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 05 June 2008 - 04:36 PM
#134
Postat 06 June 2008 - 12:28 AM
Va rog sa imi spuneti care din cele doua motoare ar fi mai potrivite pt cularis:
Spitz
Tech. spec.: 410W
Airplane weight: ~2100g
Technical specifications Application 1,5m glider/Sport/Aerobatics
Axle 5 mm
Current 15~25 A
Diameter 37 mm
Efficiency 81 %
KV rpm/V 860
Max. Power 410 W
Model weight 2100 g
NiMH & NC cells 8~12
Nominal Power 280 W
Peak current 40~60 A
Radial Reverse kit & rad mount # 85593
Rec. Prop. 11V 10x6
Rec. Prop. 7V 11x6
Recommended Controller # 85505 (45A)
Weight 104 g
Sau,
Spitz
Tech. spec.: 480W
Airplane weight: ~2500g
Technical specifications Application 2m glider/Sport/Aerobatics
Axle 5 mm
Current 15~25 A
Diameter 37 mm
Efficiency 82 %
KV rpm/V 850
Max. Power 480 W
Model weight 2500 g
NiMH & NC cells 10~12
Nominal Power 360 W
Peak current 42~60 A
Radial Reverse kit & rad mount # 85593
Rec. Prop. 11V 11x6
Rec. Prop. 15V 10x6
Rec. Prop. 7V 12x6
Recommended Controller # 85505 (45A)
Weight 136 g
Astept raspuns urgent ca sa pot da comanda pt ca vad ca mai au doar cate unul din cele doua motoare.
Fisiere atasate
-
motor.jpg (32.14K)
Number of downloads: 100
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 06 June 2008 - 09:16 AM
#135
Postat 06 June 2008 - 08:30 AM
#136
Postat 06 June 2008 - 09:43 AM
http://www.multiplex-rc.de/hp/produkte/art...sp?lfdnr=333025
#137
Postat 11 June 2008 - 10:55 PM
Va rog sa imi spuneti cat de mult afecteaza calitatea zborului faptul ca am o diferenta cam de 1,5 mm ,ma refer la unghiul diedru(parca asa ai spune)la baza.Ma gandesc ca la varfuri e o diferenta destul de mare?!!..se poate remedia sau sa las asa.
Mentionez ca sistemul de imbinare lam lipit numai pe o parte a fuselajului.Am pus provizoriu baghetele de carbon si pot spune ca se observa ochiometric o oarecare diferenta intre cele doua aripi.
Atasez o poza in speranta ca puteti intelege ce vreau sa spun...
Scuzatimi va rog exprimarea non-tehnica dar chiar nu ma pricep prea bine la termenii folositi in aeronautica.
Multumesc,
Fisiere atasate
-
cularis.jpg (44.73K)
Number of downloads: 95
#138
Postat 11 June 2008 - 11:01 PM
#139
Postat 11 June 2008 - 11:01 PM
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 11 June 2008 - 11:02 PM
#140
Postat 11 June 2008 - 11:03 PM
Fisiere atasate
-
cularis.jpg (44.98K)
Number of downloads: 92
#141
Postat 12 June 2008 - 08:18 AM
Fisiere atasate
-
untitled.jpg (25.26K)
Number of downloads: 143
#142
Postat 12 June 2008 - 10:25 AM
Nu-ti fa griji ca zboara super si asa!
#143
Postat 13 June 2008 - 03:23 PM
Pt ca grecii in general au un fix cu steagul lor(il pun pe antenele masinilor,pe balconul caselor...etc)am zis ca nar strica sal pun si eu pe al nostru(steag) pe planor sa vada si muschiul lor model "romanesc"pe meleaguri grecesti.
Baaaafta
Fisiere atasate
-
fuselaj.jpg (88.21K)
Number of downloads: 122
#144
Postat 13 June 2008 - 03:36 PM
Bafta la zbor si aterizari cu bine!
Costel
#145
Postat 15 June 2008 - 01:36 AM
#146
Postat 15 June 2008 - 11:28 AM
Pe swichul ala cu 3 pozitii din dreapta sus poti programa AIR-Brake-ul (flaps coboara-eleron urca) iar din canalul 6 iti misti flapsurile cit vrei.
Mai incolo o sa-ti bag exact pentru 7c starile mele de pe statie.
PS: flapsurile le-am bagat pe cablu "Y"
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 15 June 2008 - 11:29 AM
#147
Postat 26 June 2008 - 07:44 PM
am o nedumerire ........este obligatoriu montarea pe servouri de .......inele ferita? :)
#149
Postat 27 June 2008 - 06:36 AM
Va rog faceti un bine si ajutatima ca sa evit durerile de "sfecla"...si fara comentarii de genul"consulta manualul"ca lam citit si rascitit da'engleza mea de balta nu se potriveste cu aia din carte.
#150
Postat 27 June 2008 - 06:45 AM
Pe ce canal fiecare servo in parte, te rog.