Modelism - RHC Forum: RADAR - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

RADAR Trainer de la Aviomodelli ( Italia )

#31 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 01:48 AM

Comenzile catre roata fata si catre deriva erau prevazute sa se realizeze cu ajutorul unui cablu bowden. Insa era destul de flexibil, asa ca l-am inlocuit cu teava de carbon. De asemenea an fixat si o podea subtire din placaj. Aceasta are dublu rol: 1. realizeaza culuoar de trecere pentru cabluri, acestea iesind prin niste gauri 2. reprezinta suport pentru fixarea receptorului si a pack-ului de receptie.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172879316.jpg

Aceasta postare a fost editata de CatalinB: 03 March 2007 - 01:49 AM

0

#32 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 01:56 AM

Montajul rotii fata.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172879796.jpg

Aceasta postare a fost editata de CatalinB: 03 March 2007 - 01:57 AM

0

#33 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 01:58 AM

Si trenul de aterizare.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172879889.jpg

0

#34 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:01 AM

A venit si randul motorului. Recomandarea producatorului era un motor in doi timpi 4,5-6,5 cc. Am optat pentru o rezerva de putere prin achizitionarea unui OS 46 AX 7,5 cc, 1,65 HP la 16000 rot.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172880112.jpg

Aceasta postare a fost editata de CatalinB: 03 March 2007 - 02:53 AM

0

#35 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:13 AM

Inainte de montajul pe model i-am facut rodajul. Am "ars" 4 rezervoare x 330 ml combustibil nitro 5% + 10% ulei de ricin. Cum a decurs rodajul? Super! A pornit la prima ancrasare. Pe parcursul intregii perioade de rodaj nu s-a oprit niciodata. La primele doua rezervoare l-am rulat la ralanti, iar dupa acestea i-am crescu turatia si liniar pana la max si inapoi, dar si in reprize scurte la max. Insa tot timpul cu amestec bogat. A raspuns foarte bine, trecerile de la un regim la altul facandu-se fara " hopuri" sau intreruperi.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172880819.jpg

Aceasta postare a fost editata de CatalinB: 03 March 2007 - 02:14 AM

0

#36 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:18 AM

Detaliu banc de rodaj.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172881111.jpg

0

#37 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:20 AM

Dupa rodaj am montat motorul pe model. Am avut grija la cele 2 grade dreapta!

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172881256.jpg

0

#38 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:24 AM

A venit si momentul sa "ornam" avionul. Asa cum am mai spus, schema de actibilduri data de producator nu mi-a placut, asa ca am realizat un design original. Dar cum trebuia sa arate? Uite asa:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172881467.jpg

0

#39 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:26 AM

Oricum, nu mi-a placut. Asta nu inseamna ca asa cum l-am facut eu este mai frumos! Sau este ? Mie-mi place.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172881613.jpg

0

#40 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:28 AM

Si pe partea cealalta...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172881708.jpg

0

#41 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:31 AM

Si o vedere laterala.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172881914.jpg

0

#42 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:32 AM

Si cealalta laterala.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172881972.jpg

0

#43 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:33 AM

Si coada.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172882028.jpg

0

#44 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:38 AM

Detaliu aripa extrados.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172882319.jpg

0

#45 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 02:51 AM

Echipat de zbor a juns la 2,9 Kg. Fara combustibil. Pare cam mult, nu-i asa ? Suprafata aripii am calculat-o la 37 dm2. La calculul incarcarii alare se ia in calcul si suprafata ampenajului orizontal?
0

#46 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 March 2007 - 05:32 AM

CatalinB, la 3 Mar 2007, 02:48, a spus:

realizeaza culuoar de trecere pentru cabluri, acestea iesind prin niste gauri

dau bine in poza cablurile ,dar par "niste fire paralele si foarte lungi...."
parca asa incepea o lege celebra a fizicii...nu vrei sa dai jos izolatia aia care ai infasurat-o peste fire si sa pui eventual un tor de ferita?

Citeaza

La calculul incarcarii alare se ia in calcul si suprafata ampenajului orizontal?


Da.



in rest frumos reportaj,felicitari.

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 03 March 2007 - 05:33 AM

flying is my life...
0

#47 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 03 March 2007 - 08:40 AM

Intr-adevar frumos reportajul.De revista! Daca exista si la noi o revista adevarata de modelism chiar era un articol de publicat.
Asa cum ai spus chiturile de la Aviomodeli sunt RTF dar in realitate ai mult de munca.Am si eu o macheta Cessna 182 Skyline de la aceeasi firma insa a mea a venit bucatele si in afara ca nu am mai taiat la traforaj a trebuit totul asamblat cu multa munca si finete ca sa iasa o macheta.Pana si capota motorului am refacut-o in matrita.Am renuntat la diedru si eu dar cred ca am facut o gresala care s-a vazut la zbor.In principiu trenul de aterizare seamana cu cel al treinerului tau. Aceeasi jamba pe fata care la primul zbor a facut plici fiind dintr-un plastic prost.A trebuit sa o lipesc si sa o torn din duraluminiu in nisip de turnatorie. In nici un caz la aterizare nu trebuie sa dea cu jamba de pamant.Trebuie venit cu atentie pe trenul anterior principal si apoi sa puna roata de fata jos.
Obligatoriu foloseste inele de ferita la cablurile mai lungi de 30 cm.Atentie si la setarea comenzilor la primul zbor.
In rest cat mai multe zboruri cu el!

am gasit si o poza:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172904045.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#48 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 03 March 2007 - 09:25 AM

CatalinB, la 3 Mar 2007, 02:33, a spus:

Astfel ca atunci cand intrerupatorul este deschis ledul clipeste. Acest lucru l-am facut pe a avea un control optic asupra intrerupatorului ( pentru, ori sa-l nu uit deschis dupa aterizare, ori sa nu uit sa-l pornesc la decolare).

SUPER!!!...imi place ideea!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#49 Useril este offline   Cataero 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 325
  • Inregistrat: 14-September 06

Postat 03 March 2007 - 10:38 AM

Multumesc frumos atat pentru aprecieri, cat si pentru recomandari. Sigur o sa montez si ferita pe cabluri. Ce aveam eu, de la cablul unui aparat foto, era cam mare si greu, dar o sa caut speciale de rc. Cat despre masa, am calculat incarcarea alara si am obtinut aprox 60 g/dm2. Raportul masa/ putere 1,75 Kg/CP ( max ). Elicea este 11x6. Profilul aripii semisimetric . Cum apreciati comportamentul de zbor ?
Cat despre centrul de greutate, o sa-l fac putin greu de bot. Am calculat cu ajutorul CMA centrul de greutate la 30% din CMA. Este OK ?
0

#50 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2007 - 11:37 PM

CatalinB, la 3 Mar 2007, 00:15, a spus:

am scos poliesternul ...

Prima data am zis ca e greseala de viteza.
A doua ca e de repetitie...
La a treia nu am mai rezistat.

Corect se spune polistiren.
...Sau poliester...
Dar la tine cre' ca e polistiren...

In rest, fain si spor la zboruri!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro