Cu supersonicul in marsarier Fitze cu un Sukhoy30
#31
Postat 20 March 2007 - 09:43 AM
#32
Postat 22 March 2007 - 04:56 PM
Cirip, la 20 Mar 2007, 06:29, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=9ZBcapxGHjE
Va rog sa-mi explicati si mie cum sunt posibile manevrele cu apa de la sfarsitul clipului. Ce face avionul, cum se misca? Cred ca e mai mult decat un simplu tonou. Pare a fi un barrel roll, ca sa mimeze gravitatia, dar... ce stiu eu?
Cirip
Da, daca ar fi un roll pur si paharul pe axa de rotatie... ti-ar curge apa-n cap. Daca nu ar fi pe axa de rotatie atunci poti calcula pentru o anumita viteza unghiulara cam ce forta centrifuga apare (functie de distanta la axa de rotatie).
Avionul parcurge probabil o traiectorie spiralata generand acceleratie normala pe podea mai mare sau egala cu g.
MIG-29
#33
Postat 22 March 2007 - 06:30 PM
MIG-29, la 22 Mar 2007, 16:56, a spus:
MIG-29
MAI MARE EXCLUSIV, CHIAR -2G IN POZITIE COMPLET INTOARSA
Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 22 March 2007 - 06:32 PM
0728.26.93.19
#34
Postat 22 March 2007 - 06:59 PM
Mai mare sau egal cu 1g, E CORECT, adica obectul sta in cur pe scaun si nu se scurge nicairea. Zic bine?
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#36
Postat 22 March 2007 - 09:07 PM
Cirip
Aceasta postare a fost editata de Cirip: 22 March 2007 - 09:08 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#43
Postat 23 March 2007 - 08:22 AM
Cu rabdare si ciocan.
#44
Postat 23 March 2007 - 10:32 AM
Marinaru, la 23 Mar 2007, 08:22, a spus:
Cu aceesi stima, confuzia tocmai ca o ajuti sa propage.
S-a pornit de la termenul popular ge.
Baiat destept ce te aflii, rectificasi tocmai matale ca e vorba de Fcf. Corect
Motiv pentru care am trecut de la g mic la G mare.
S'acuma, inapoi la paharul cu apa
1) daca Fcf < G zbor inverted cade paharul se varsa zeama, Bob se uda.
2) daca Fcf = G zbor inverted zeama din pahar capata forma unei bule din cauza tensiunilor superficiale. Stare de pseudoimponderabilitate
3) Fcf > G zbor inverted zeama ramane in pahar. Zeama poate fi turnata in continuare fara probleme din sticla in pahar, Bob curat uscat.
Pe scurt, revenind la literele mici, acceleratia centrifuga trebuie sa fie mai mare de cat cea gravitationala.
q.u.e.d.
0728.26.93.19
#45
Postat 23 March 2007 - 10:44 AM
Padrinele, nu avem treaba cu acc centrifuga, ce dracu, eu la fizica jucam chibritel in ora si tot ma pricep, dar fara formule. Avem treaba DOAR cu gravitatia, la care se spune ca e g; adica 1g, adica mai mare ca 0; adica nu esti imponderabil; adica zeama curge de sus in jos, adica catre acolo unde ne atrage; adica (mai spun de multe ori?!) asta e cazul static; la aveonu' ala, chiar daca e cu curu-n sus, daca (si acum intervine acc centrifuga) acc centrifuga e mai mare ca acc gravitationala, noua ni se rupe, cum s-ar spune, unde e pamantu, ne pasa doar unde ne trimite acc centrifuga, care actioneaza -eufemistic vorbind- pe post de pamant care face acc gravitationala; daca castigam mai putin la chibritel, poate va explicam mai bine... Mi(noiu)g29, ai cuvantu'! Da' sa va jucati frumos, ca alfel va desparte Valterashu plini de dulceata!
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 23 March 2007 - 10:46 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#47
Postat 23 March 2007 - 06:34 PM
Marinaru, la 22 Mar 2007, 19:06, a spus:
Eu am zis acceleratia normala pe podea si nu acceleratia centrifuga.
Acceleratia normala pe podea este tot timpul rezultanta dintre forta de greutate si forta centrifuga.
Pe portiunea de pe spirala pe care avionul este in pozitia zbor pespate rezulta ca centrifuga trebuie sa fie 2g si adunata vectorial cu greutatea rezulta normala pe podea 1g.
Unii fac confuzie intre normala pe podea, centrifuga etc.
Se poate veni si cu un desen pentru clarificare.
MIG-29
#48
Postat 23 March 2007 - 06:45 PM
IlPadrino, la 22 Mar 2007, 18:30, a spus:
MIG-29, la 22 Mar 2007, 16:56, a spus:
MIG-29
MAI MARE EXCLUSIV, CHIAR -2G IN POZITIE COMPLET INTOARSA
Pe bune? si daca centrifuga (pe portiunea zbor pe spate de pe spirala) are 2 g caz in care normala are 1g... nu curge apa in pahar?
Lucrurile devin mai complicate pe portiunile unde forta centrifuga nu actioneaza pe aceeasi directie cu greutatea...in acest caz trebuie tinut cont de directia vectorilor (forta centrifuga;greutate) la adunare si limitele minime pentru a curge apa in pahar sunt altele.
MIG-29
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 23 March 2007 - 07:00 PM
#49
Postat 23 March 2007 - 07:00 PM
MIG-29
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 23 March 2007 - 07:06 PM
#50
Postat 23 March 2007 - 08:57 PM
IlPadrino, la 23 Mar 2007, 07:44, a spus:
la Fcf=G se prezinta exact ca in cazul filmarilor facute de astronauti cu paharul de apa in stare de impoderabilitate
deci ramane cum am stabilit.........., EU
bun desenul
amu ii bine
0728.26.93.19
#51
Postat 23 March 2007 - 09:31 PM
MIG-29, la 23 Mar 2007, 18:45, a spus:
IlPadrino, la 22 Mar 2007, 18:30, a spus:
MIG-29, la 22 Mar 2007, 16:56, a spus:
MIG-29
MAI MARE EXCLUSIV, CHIAR -2G IN POZITIE COMPLET INTOARSA
Pe bune? si daca centrifuga (pe portiunea zbor pe spate de pe spirala) are 2 g caz in care normala are 1g... nu curge apa in pahar?
mda
pe bune
Tu zisasi mai mare sau egala cu G - WRONG!!! - si de asta am postat, deci
Daca citesti cu mare atentie propriu-ti text (bolduit si cu rosu)...., e cam pe bune.....si cam tot aia cu ce zisasi io, sau
Si mai simplu referitor la textul bolduit in rosu citat din tine:
1g (sens pozitiv catre pamant) asta inseamna -2g (in sens dinspre pamant) ca sa curga zeama, evident pe aceeasi directie normala - postat de mine. Paroll pe bune (foarte buna schita)
Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 23 March 2007 - 10:07 PM
0728.26.93.19
#52
Postat 24 March 2007 - 12:51 PM
Ceea ce am zis eu poate fi citit pe forum si pentru documentarea ta iti redau aici citat:
"Avionul parcurge probabil o traiectorie spiralata generand acceleratie normala pe podea mai mare sau egala cu g."
La aceasta afirmatie tu ai zis: incorect, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 2 g. Ai zis asta deoarece confunzi acceleratia centrifuga la care te gandeai tu in propriu-ti bostan cu acceleratia normala la care m-am referit eu asa cum reiese din text.
Prin urmare NU am zis ca forta centrifuga (corect de altfel acceleratia centrifuga) trebuie sa fie mai mare sau egala cu g ci am zis ca ACCELERATIA NORMALA TURCULE trebuie sa fie mai mare sau egala cu g. Iar acceleratia normala pe podea este rezultanta acceleratiilor ce actioneaza asupra bostanului tau adica rezultanta dintre centrifuga si gravitationala. In cazul particular al varfului "spiralei" greutatea este pe aceeasi directie cu centrifuga si rezultanta (adica normala) este suma lor vectoriala rezultand ca daca dorim acceleratie normala de 1 g sau mai mare (pentru a te uda tu cu apa din paharul de vin) atunci centrifuga (acceleratia) TREBUIE sa fie 2g sau mai mare.
Turc ai fost, turc ai ramas.
MIG-29
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 25 March 2007 - 12:09 AM
#53
Postat 24 March 2007 - 02:25 PM
MIG-29, la 24 Mar 2007, 12:51, a spus:
deci exact cum ziceam EU si sta si scris sub postul tau stupid
P.S.
si cu injuriile muult mai subtire (poate apuci sa citesti si textul de intampinare al administratorului forumului)
0728.26.93.19
#55
Postat 24 March 2007 - 11:52 PM
IlPadrino, la 24 Mar 2007, 14:25, a spus:
MIG-29, la 24 Mar 2007, 12:51, a spus:
deci exact cum ziceam EU si sta si scris sub postul tau stupid
P.S.
si cu injuriile muult mai subtire (poate apuci sa citesti si textul de intampinare al administratorului forumului)
Am atasat la acest mesaj o captura de ecran cu mesajul meu de pe 22 Martie si care suna asa (vezi si captura de ecran):
"Da, daca ar fi un roll pur si paharul pe axa de rotatie... ti-ar curge apa-n cap. Daca nu ar fi pe axa de rotatie atunci poti calcula pentru o anumita viteza unghiulara cam ce forta centrifuga apare (functie de distanta la axa de rotatie).
Avionul parcurge probabil o traiectorie spiralata generand acceleratie normala pe podea mai mare sau egala cu g.
MIG-29"
La acest mesaj tu ai raspuns:"MAI MARE EXCLUSIV, CHIAR -2G IN POZITIE COMPLET INTOARSA".
Raspunsul tau este incorect deoarece nu ai citit ceea ce scrisesem eu. De ce? Pentru ca acceleratia normala NU trebuie sa fie mai mare exclusiv si mai mult chiar egala cu 2g asa cum ai zis tu. Pentru a curge apa in pahar in conditii normale (similare cu cele de pe sol), acceleratia normala trebuie sa fie 1g. Bineinteles ca si mai mare de 1g apa tot curge dar vei vedea mici deosebiri (ai incercat vreodata?).
Prin urmare raspunsul tau la acel mesaj este incorect deoarece eu nu ma refeream la forta centrifuga (acceleratia centrifuga) ci la acceleratia normala (forta normala). Acceleratia normala este asa, cum ti-am mai explicat de 100 de ori, in acest caz rezultanta dintre acceleratia centrifuga si acceleratia gravitationala.
Ceea ce ai citat tu mai sus este un mesaj dupa ce discutia deja pornise si in care aratam CA PENTRU CA ACCELERATIA NORMALA SA FIE MAI MARE SAU EGALA CU 1 G TREBUIE CA ACCELERATIA CENTRIFUGA (IN POZITIA VARF AL SPIRALEI) SA FIE MAI MARE SAU EGALA CU 2 G.
Neclaritati?
MIG-29
P.S.: turc (la figurativ folosit bineinteles sub forma... esti turc domle? nu intelegi?) = persoana care nu pricepe ce i se zice o data, de doua ori, de trei ori... (nu vad de ce te simti ofensat daca ti se zice turc?:D ). Imi cer scuze daca te-ai simtit jignit romanule :D
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 25 March 2007 - 12:02 AM
#58
Postat 26 March 2007 - 12:18 PM
MIG-29, la 26 Mar 2007, 10:34, a spus:
BogdanStancu, la 26 Mar 2007, 07:32, a spus:
Marinaru, la 24 Mar 2007, 19:45, a spus:
sa curga sange de inginer!!!
Neaparat!
MIG-29
Dar sa fie ...al tau!; sange de american ,rar sa vazut pe'aici! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 26 March 2007 - 12:27 PM
#60
Postat 26 March 2007 - 01:46 PM
Ba, lasnd prostiile la o parte, era un barrel roll, nu?
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 26 March 2007 - 01:47 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.