Modelism - RHC Forum: Cu supersonicul in marsarier - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Cu supersonicul in marsarier Fitze cu un Sukhoy30

#1 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 02 March 2007 - 07:55 AM

Sper ca am postat unde trebuie.

Multumesc amicului care mi-a dat linkul, desi nu prea apare pe aici pe forum.

Dupa o consfatuire cu "sectorul medical", am zis ca cel mai potrivit ar fi la zbor 1:1 , ca e de-adevaratelea, nu model.

Dupa mine e bestial si merita vazut.

http://www.crazyavia...es/CA_SU-30.wmv

Aceasta postare a fost editata de Cirip: 02 March 2007 - 07:56 AM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#2 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 02 March 2007 - 08:00 AM

Asta intra la categoria: Nu incercati asa ceva acasa ! (((:())) :( :(
Mie mi-a placut cum dadea din aripioare, la ... aterizare ... ! Ca sa nu mai zic de restu' ... Zbor la punct fix, cu ditamai dihania, sau mersu' cu ... spatele ...
ME_SE_RIAS !!!
Da' cre' ca o doza de ... ierburi a ingurgitat ... baiatu' ... :( :(

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#3 Useril este offline   ionut_fly 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 23-February 07

Postat 02 March 2007 - 10:48 AM

WOW :-O. Meserias pilotul, se vede...tot respectul pt el. Am mai vazut filmulete de genul asta, dar asta le intrece pe toate.
"...zborul e viata mea...tot ce imi doresc e sa pot zbura..."
0

#4 Useril este offline   benz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 307
  • Inregistrat: 30-August 06

Postat 02 March 2007 - 11:55 AM

nici cel care a filmat n-are toate scandurile la gard.
pamant, apa, foc si mult, mult aer!
0

#5 Useril este offline   Eugen F. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 24-November 04

Postat 02 March 2007 - 12:22 PM

Da' de asta ce ziceti?
Eugen Fomino
0

#6 Useril este offline   catalinschumy 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 77
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 02 March 2007 - 06:23 PM

Am citit pe mai multe forumuri despre acel F-15 care a aterizat intr-o aripa.... Cam peste tot s-a ajuns la concluzia ca este ireala intamplarea...
0

#7 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 02 March 2007 - 07:48 PM

.....nu e CHIAR asa de grav....la F-15 tot fuselajul este o aripa......
No brain, no headache.....
0

#8 Useril este offline   catalinschumy 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 77
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 02 March 2007 - 09:38 PM

da,dar in momentul retezarii aripii toate lichidele din conducte au curs...
0

#9 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 02 March 2007 - 10:30 PM

ba e grav, daca avionul a zburat fara o aripa, inseamna ca inginerii au facut o gresala destul de grava ca i-au pus 2, cand lui ii ajungea una.siculmea, mai si zbura normal, avea comenzi normale. cum anula el cuplu dat de cealalta aripa? cand la aterizare el a si coborat flapsul aripii si comenzile pe carma erau la 0.


si daca tot subiectul are acest nume, poate l-ati vazut poate nu..
cu supersonicul in marsarier la propriu ......

PS primu filmulet este

Aceasta postare a fost editata de jester: 02 March 2007 - 10:31 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#10 Useril este offline   catalinschumy 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 77
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 02 March 2007 - 10:43 PM

In plus, la orice viraj ,oricat de larg ar fi diferenta urisa de portanta l-ar fi facut sa se angajeze....in plus...cum " portanta este o floare care rasare din viteza" nu stiu cum mai reusea sa fie el in stare sa aterizeze
0

#11 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 02 March 2007 - 11:00 PM

pai pilotul zicea ca l-a aterizat cu vreo 400...ce vrei.
insa, cum poti sa zici ca in zbor nici nu stiai ca nu ai o aripa? adica aia kiar nu au simtit ca aripa aia s-a smuls? apoi, din socul ala, intra avionul in vrie sau intr-o manevra incontrolabila, apoi rezistenta la inaintare a aripii ramase care poate mai anula ceva dn acea miscare insurubata a avionului..apoi combustibilul care se spreia prin aer, i-a ajuns pana la aterizare....apoi repozitionarea CG-ului, aerodinamica schimbata a avionului...si in sfarist..F-15 nu are kiar forma aia de aripa portanta cum are mig-29 la care fuzelajul da cca 45% din portanta in anumite regimuri de zbor, sau Su-27 sau kiar F14 , avioane care au fuzelaj lat, au carenaje vortex de trecere de la fuzelaj la aripa si se vede clar din spate ca burta e plata si spatele e bombat, avand deci o forma de profil de aripa..f-15 insa niu e kiar asa deci greu de crezut ca intamplarea a fost reala.

Aceasta postare a fost editata de jester: 02 March 2007 - 11:02 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#12 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 02 March 2007 - 11:35 PM

jester, la 2 Mar 2007, 22:30, a spus:

si daca tot subiectul are acest nume, poate l-ati vazut poate nu..
cu supersonicul in marsarier la propriu ......

PS primu filmulet este

Aaaaa, nu se pune, nu se pune, ca Su30 a 'burat in marsarier, nu a facut intoarcerea din trei de la scoala de soferi... :)
Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

#13 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 03 March 2007 - 12:30 PM

cum zici tu @cirip :D manevre de acestea de zbor cu spatele am vazut prin filmuylete la su-37, primul care a spart gheata cu asa ceva, practic el zboara cu spatele un cateva secunde in timp ce se da peste cap. manevre similare face mig-29 OVT, care are ajutaje orientabile 3D, care poate face bumerang, sau se da peste cap in loc de 2 ori consecutiv, sau alte manevre demne de invidiat. am vazut ca acum au scos si cei de la lyulka ajutate orientabile in 3D, deci sa ne asteptam ca si suhoi sa face manevre si in giratie care depasesc top gun-ul :D
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#14 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 March 2007 - 12:45 PM

jester, la 3 Mar 2007, 13:30, a spus:

care are ajutaje orientabile 3D,

eu stiam ca-i zice tractiune vectorizata...

ca sa nu fiu off-topic si cateva poze

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1172918748.jpg

flying is my life...
0

#15 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 March 2007 - 12:46 PM

:D

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1172918766.jpg

flying is my life...
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 March 2007 - 12:46 PM

adevarat razmut !

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1172918792.jpg

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 03 March 2007 - 12:48 PM

flying is my life...
0

#17 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 March 2007 - 12:47 PM

:D

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1172918836.jpg

flying is my life...
0

#18 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 03 March 2007 - 01:42 PM

tractiune vectorizata ii zice, da. eu am zis ca are ajutaje orintabile 3D pt ca si su-37 avea TVC insa ajutajele erau orientabile doar 2D adica ruliu si tangaj. grinda aceea de coada impiedica orintarea pe giratie a ajutajelor, asa se spunea mai demult, prin '99-2000 insa acuma vad ca au rezolvat problema si acum au vectorizare si pe giratie.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1172922162.jpg

Aceasta postare a fost editata de jester: 03 March 2007 - 01:49 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#19 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 03 March 2007 - 01:43 PM

.....
si aici merita vazute pentru cei care nu le-au vazut...migul ovt de care ziceam

si dincoace filmulete cu su-37.sunt mai tari ca cele cu su-30 din acel filmulet.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1172922203.jpg

Aceasta postare a fost editata de jester: 03 March 2007 - 01:59 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#20 Useril este offline   catalinschumy 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 77
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 03 March 2007 - 02:19 PM

Si cu F-15 intr-o aripa cum ramane?...eu raman la parerea ca nu este posibil asa ceva.voi ce ziceti?
0

#21 Useril este offline   Daktari 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 23-December 03

Postat 06 March 2007 - 11:47 PM

Normal ca este cacealma...

In momentul in care si-ar fi pierdut aripa ar fi intrat imediat in vrie... chiar daca ar fi compensat, deriva creata prin diferenta de rezistenta indusa aripa ramasa ar fi intrat in imediat in "umbra" fuzelajului, si s-ar fi angajat... Singura posibilitate de a compensa tendinta de roll spre aripa rupta ar fi din eleron stanga puternic bracat, ceea creste si mai mult diferenta de rezistenta indusa... Mult prea mare pentru a compensa corect din suprafetele de comanda ramase, chiar in situatia zborului fly-by -wire... F-15 are asa ceva, se numeste CAS (Control Augmentation System) dar ma indoiesc ca ar fi capabil de asemenea desteptaciuni... In plus, nu imi dau seama, filmarea aterizarii este doar o reconstituire sau chiar aterizarea insasi, pentru ca acolo se vede clar ca aripa este stearsa din film... Chiar sa zicem ca ar fi putut totusi sa compenseze, atitudinea avionului care se vede pe film ar trebui sa fie complet alta, cu deriva mult accentuata... Daca ar fi atins pista cu aceasta atitudine rotile ar fi fost instantaneu descaltate de cauciucuri mai ales la viteza aia de 400 kph... ce tumbe faine ar fi iesit ! Intr-un cuvant, parerea mea: tzeapa !
Doctoru de oase, voi sa nu le rupeti, chiar daca el le coase !
0

#22 Useril este offline   Eugen F. 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 24-November 04

Postat 07 March 2007 - 09:00 AM

Filmul pare clar o "facatura". Cred ca pierderea unei aripi elimina in totalitate posibilitatea de control a unui avion. Se duc de rapa toate sistemele (electric, hidraulic, tractiune), ca sa nu mai vorbin de aerodinamica facuta praf. Cu o avarie de mai mica amploare la o aripa mai treaca-mearga. Si totusi... cui foloseste toata chestia? Ca numai pentru "propaganda" e cam prea mult!

Gaselnita regizorala: La un moment dat pilotul se invarte nebuneste pe ecran ca si cum ar fi filmat cu o camera stabilizata giroscopic fixata pe bord!
Eugen Fomino
0

#23 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 March 2007 - 05:54 PM

in primul rand daca aripa s-ar rupe, tot lichidul hidraulcic s-ar fi dus!deci de aici tragem si concluzia.Oamenii astia chiar ne cred tembeli?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#24 Useril este offline   Andrei 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-March 02

Postat 07 March 2007 - 06:32 PM

Daca avioanele ar zbura doar cu o aripa nu s-ar mai construi avioane cu doua aripi. Parerea mea. Zic eu. Ma'ntelegeti?
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
0

#25 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 March 2007 - 10:23 PM

Dar de fotografia asta ce spuneti?
Si mai jos pe pagina ....diferite comentarii.
Parca este un ..... in toata regula. Nu se distinge nimic....dos fata....ca la crosetat. Unu pe fata , unu pe dos. Nu ca sunt eu artist in ale crosetatului....
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#26 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 12 March 2007 - 10:33 PM

unu' pe spate, celalalt "normal" zboara foarte aproape...
sau unu' care stie photoshop si are prea mult timp liber :)
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#27 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 March 2007 - 11:25 PM

Citeaza

Dexter_Jr   Scris la 12 Mar 2007, 22:33 unu' pe spate, celalalt "normal" zboara foarte aproape...
sau unu' care stie photoshop si are prea mult timp liber


Citeste comentariul fotografului.
Nu posteaza toata lumea orice pe airlines.net. Eu m-am inregistrat si am postat ceva si am fost refuzat dupa ce o comisie a analizat foto.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#28 Useril este offline   teo_marineru 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 178
  • Inregistrat: 10-October 06

Postat 13 March 2007 - 08:05 AM

http://www.airliners.net/open.file?id=1111098&size=M


mie imi place asta
0

#29 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 13 March 2007 - 08:24 AM

Deh...daca ai balta in batatura...este mai bun decat o salupa
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#30 Useril este offline   Cirip 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 732
  • Inregistrat: 07-January 05

Postat 20 March 2007 - 06:29 AM

Dar de nenea asta (Bob Hoover) ce parere aveti? Acrobatie cu motoarele oprite <_<
http://www.youtube.c...h?v=9ZBcapxGHjE
Va rog sa-mi explicati si mie cum sunt posibile manevrele cu apa de la sfarsitul clipului. Ce face avionul, cum se misca? Cred ca e mai mult decat un simplu tonou. Pare a fi un barrel roll, ca sa mimeze gravitatia, dar... ce stiu eu?

Cirip

Aceasta postare a fost editata de Cirip: 20 March 2007 - 07:36 AM

Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro