Oradea-zile de zbor activitatea de la aeroclubul Oradea
#610
Postat 02 January 2014 - 08:05 PM
Un Polikarpov Po-2 la MAKS-2011,cu o"vrajitoare".
Asa au fost numite femeile pilot sovietice,care au zburat si bombardat noaptea in timpul celui de al II Razboi Mondial,transeele armatei germane!
Sa ma laud?
Am zburat(ca pasager)cu acest avion la Dezmir prin anii 1963-64 unde avea functia de remorcher al planoarelor,Pescarus,IS-4a etc.
Da,am construit macheta acestui avion in 1966,pe vremea cind eram la Cluj,desenele le am si azi!
Macheta a zburat ca si aeromodel captiv(zbor circular) condus de pe pamint cu doua cabluri din otel.L-am pastrat pina anul trecut cind l-am daruit unei cunostinte!
Asa au fost numite femeile pilot sovietice,care au zburat si bombardat noaptea in timpul celui de al II Razboi Mondial,transeele armatei germane!
Sa ma laud?
Am zburat(ca pasager)cu acest avion la Dezmir prin anii 1963-64 unde avea functia de remorcher al planoarelor,Pescarus,IS-4a etc.
Da,am construit macheta acestui avion in 1966,pe vremea cind eram la Cluj,desenele le am si azi!
Macheta a zburat ca si aeromodel captiv(zbor circular) condus de pe pamint cu doua cabluri din otel.L-am pastrat pina anul trecut cind l-am daruit unei cunostinte!
#619
Postat 25 February 2014 - 09:02 AM
Anunt important pentru membrii Clubului de Aeromodele la A.T.Oradea!!
Simbata si duminica(1-2 martie)se vor depune banii de cotizatie pe anul 2014.Suma este de 15 Euro adica 67,o lei!
Va rog sa anuntati si pe colegii care eventual nu vizioneaza rhcforum-ul.
Ne intilnim la Aeroclub de la ora 10 a.m.
Simbata si duminica(1-2 martie)se vor depune banii de cotizatie pe anul 2014.Suma este de 15 Euro adica 67,o lei!
Va rog sa anuntati si pe colegii care eventual nu vizioneaza rhcforum-ul.
Ne intilnim la Aeroclub de la ora 10 a.m.
#622
Postat 25 February 2014 - 10:45 PM
#630
Postat 23 March 2014 - 09:36 AM
Zi la panta:
Am acceptat invitatia colegilor. Am vrut sa schimbam, ne-am organizat, si a fost foarte bine.
Echipa: 6 pe acelasi deal. Am fost destui sa dialogam in continuu si sa zburam in contnuu cu totii. Limitele le-au dat rezistenta personala (motivatia) si echipamentul pe care l-am desfasurat.
Teren: Alesd, pe deal. Cam departe pentru noi (aveam dealuri mai aproape), am mers pentru echipa. Cu orasul la picioare, un deal greu de tolerat pentru masini de oras. Panta frumoasa, back-ground superb (amestec de rural, urban si natura primavara), iluminare perfecta data de un soare puternic si destul de sus, orizont discontinuu.
Conditii: Vint perfect pentru panta, dinamica superba, foarte cald, termice de cimpie forte mari.
Noi oradenii ne-am prezentat cu experienta zborului la panta primavara, cu geci groase si echipament de frig. Kevin, fiind canadian veritabil, s-a comportat cam cum ar face un eschimos venit in Europa iarna, a cam zimbit.
Zbor:
Am lansat si zburat foarte mult in planaj, peste 3 ore zice emitatorul meu, fara sa descarc prima baterie. Am savurat glisada la panta, am circulat la capete. Panta a functionat din plin. Am zburat aproape tot timpul in planaj cu excedent de energie, foarte rapid, foarte agresiv, cu efort sa tin modelul in traiectorie si sa pastrez lucrurile sub control, atent la colegi. La inaltime mica si in zona dinamica (+300m fata de panta), am avut turbulente frumoase. In larg, am savurat cu totii si termice de cimpie, puternice, largi, in acelasi loc, si forte inalte. Am redescoperit fiecare cam ce putem scoate din planoarele noastre. Nu am avut incidente de zbor sau aterizare.
Am acceptat invitatia colegilor. Am vrut sa schimbam, ne-am organizat, si a fost foarte bine.
Echipa: 6 pe acelasi deal. Am fost destui sa dialogam in continuu si sa zburam in contnuu cu totii. Limitele le-au dat rezistenta personala (motivatia) si echipamentul pe care l-am desfasurat.
Teren: Alesd, pe deal. Cam departe pentru noi (aveam dealuri mai aproape), am mers pentru echipa. Cu orasul la picioare, un deal greu de tolerat pentru masini de oras. Panta frumoasa, back-ground superb (amestec de rural, urban si natura primavara), iluminare perfecta data de un soare puternic si destul de sus, orizont discontinuu.
Conditii: Vint perfect pentru panta, dinamica superba, foarte cald, termice de cimpie forte mari.
Noi oradenii ne-am prezentat cu experienta zborului la panta primavara, cu geci groase si echipament de frig. Kevin, fiind canadian veritabil, s-a comportat cam cum ar face un eschimos venit in Europa iarna, a cam zimbit.
Zbor:
Am lansat si zburat foarte mult in planaj, peste 3 ore zice emitatorul meu, fara sa descarc prima baterie. Am savurat glisada la panta, am circulat la capete. Panta a functionat din plin. Am zburat aproape tot timpul in planaj cu excedent de energie, foarte rapid, foarte agresiv, cu efort sa tin modelul in traiectorie si sa pastrez lucrurile sub control, atent la colegi. La inaltime mica si in zona dinamica (+300m fata de panta), am avut turbulente frumoase. In larg, am savurat cu totii si termice de cimpie, puternice, largi, in acelasi loc, si forte inalte. Am redescoperit fiecare cam ce putem scoate din planoarele noastre. Nu am avut incidente de zbor sau aterizare.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 23 March 2014 - 09:37 AM