Modelism - RHC Forum: Oradea-zile de zbor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 31 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »

Oradea-zile de zbor activitatea de la aeroclubul Oradea

#391 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 04 January 2012 - 06:30 PM

Vezi postareaLajos, la 02 January 2012 - 11:41 PM, a spus:


-ANUNT IMPORTANT!!!!!Aeroclubul Oradea pune in vinzare-prin lichidator-stocul de elicoptere din dotare la pretul de 1,0 RON/kg
-Informatii la proprietarii din imagine!

Vreau si eu unul la o juma' de kil' :clapping:
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#392 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 04 January 2012 - 08:22 PM

Vezi postarealazardominte, la 04 January 2012 - 06:30 PM, a spus:

Vreau si eu unul la o juma' de kil' :clapping:

Nu se da numa' la litru,sau la bidon de 3 sau 5 litri,da musai sa iei si pilotu'.... :drinks:
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#393 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 22 January 2012 - 07:35 PM

Simbata 21.01.12

Conditii ireprosabile. Soare puternic, vint zero, temperatura cam 5 grade, echipa numeroasa. S-a zburat la greu, degajat, care cu ce a avut. Toti acumulatorii proprii, si dup'aia cu acumulatori de imprumut.
Tema zilei: formatie de doua formose1, cessna 177/500 si Golden Oriole. S-au mai ridicat un termic mediu, 6 elicoptere.
Eu am avut zi de planor, 4 zboruri de circa 30 de minute fiecare, din considerente de relaxare. Albedo redus, umiditate mare, termice foarte plapinde in bule. Atmosfera parca avea 'ceata' invizibila. Oricum conditii de iarna fara vint.
0

#394 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 22 January 2012 - 07:43 PM

Duminica 22.01.12

O dimineata urita, viscol puternic, zapada uda din plin, turbulente cit incape. Pe la unu soare, tusti si noi. Aeroportul era 'inchis', asa ca am zburat in vecini. Eu, HK450 in conditii de iarna, deasupra cimpului cu zapada. soare puternic din spate, vint slab schimbator, fundal cu mall. Pozitie de pilotare 'din deal'. Colegii si-au chinuit formosele la aterizare, ca-n zbor a fost perfect. Doua heli-uri, doua formose1,eu 5 acumulatori intr-o ora'jumate. A fost bine, a fost frumos, doar cam ud de stat in zapada.
0

#395 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 February 2012 - 04:59 PM

Duminica, 05.02.11, avem etapa. Jucam acasa.

La noi s-a lasat viscolul. Ne-am sms-at, sincronizat, si am plecat.

Pentru inceput, drumul:
Breack-dance in masina pe drumuri de cartier, nici urma de civilizatie doar domnia fortei, cine are masina mai mare, trece. Ceilalti isi lasa masina ingropata. Pe urma niste giratorii la care Fred si Barney ar avea retineri sa se incumete. De nerecunoscut. Pe urma un pic de national autentic aratura (intru pomenirea guvernului). Zapada framintata de o palma pe patru benzi.

Aeroportul:
-8 grade, 1m/s NNV, soare palid, zapada inghetata de 20 de cm (in cimp deschis) patura compacta. Asa am dat la lopata de cu sirg, ca a venit un angajat cu o moto freza mai de modelism asa de vre-o 60 de cm. N-a fost de mare ajutor, a izbavit-o repede (firma de stat), noi insa ne-am facut pirtie si platforma suficienta pentru elicoptere.
Pe pista mare in fundal, superbe perdele de zapada facute frezele mari ale profesionistilor aeroportului, in soare era un spectacol rar, ca de calendar.

Echipa de baza (de zbor), prezenta:
- Dan, numai elice propulsiva, deci 'robota'
- Radu, si-a teknicizat 600 apaltizindul. Probe de zbor. Totusi, calul de bataie este 450-ul impins la limite.
- Vlad3, doar prezenta. Banuiesc ca sculele-i erau sechestrate (pentru linistea familiei).
- Eu, promenada de iarna cu 450-ul.

Cind s-a dat dezlegare de sus (de la turn), am purces. Si zbor, si sala, si zbor si sala, si asa mai departe pina la sfirsit.

Apoi ne-am recules cu totii la KFC. Aveam un protocol intirziat, si oricum era duminica, trebuia sa tragem si noi ceva foloase.

(i-ul meu era cam aburit)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0066A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0065A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0064A.jpg

0

#396 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 11 February 2012 - 07:09 PM

11.02.12 Zi de zbor.

Am iesit mai tirziu, din cauza frigului si a olimpiadei lui fiu-meu. Am gasit: carare curatata, zapada inghetata, frig, vint zero si soare oscilant, cind in ceata cind liber. Am zburat putin, vre-o doua ore, totusi ne-a ajuns.

Dan: munca de intretinere aero; Vlad3: T-R700E si T-R500E; Andy: T-R450; Radu: T-R600N si T-R450; Lajos: caserie; Eu HK 450.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0068A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0069A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0070A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0071A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0072A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0073A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0074A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0075A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0076A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0077A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0078A.jpg

0

#397 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2012 - 07:57 PM

Ati prins vreme buna, in Bucuresti nu prea e de zbor. Nu stiam ca ai si tu un HK450. Nu e riscant la -10C ? Se blocheaza un servo, se rupe o curea.
0

#398 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 12 February 2012 - 03:13 PM

Sigur ca e riscant, da alt fel ce farmec are. HK-ul meu e full metal, bb, digital.... il prefer in conditiile date. Oricum eu schimb des modelul de joaca, nu pun insa poze la fiecare sedinta de zbor.
0

#399 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 12 February 2012 - 03:48 PM

12.02.12 Zi de zbor.

Am plecat cam intempestiv. Ne vorbisem sa iesim mai la amiaza, pentru ca Dan a iesit devreme am iesit si noi, sa nu-l lasam sa se plictiseasca. Afara, -10 grade, 1m/s NE, soare intens, patura de zapada inghetata de 20 cm.

Dan: munca la modele; Radu: T-R600N cit l-au tinut puterile si T-R450 pro; Vlad3: T-R700E cu talpi de zapada; Ianci: Falcon 450, Vlad2: acrobat termic mediu, Max: in vizita, Lajos: caserie; Vlad1 HK450.

Incident in zbor la Radu, T-rex 600 N, in plina acrobatie, i-au sarit dinti din pinionul principal. O fi fost uzat ? o fi fost de la frig ? oricum a fost incident de zbor deasupra persoanelor (Vlad2 era la dezapezit pe pista), rezolvat exemplar fara pagube colaterale.
Elicopterul cu schiuri (T-R700E) al lui Vlad3 s-a dovedit neinspirat. Fiind cam mare se afunda foarte usor, schiurile nu protejeaza coada. Vibratiile la pornire il ingroapa in derapaj. Mult mai sigura este decolarea de pe teren dur, schiurile cel mult lasa impresia ca poti ateriza in caz de nevoie. Totusi e mai bine sa nu ai nevoie.
Ianci ne-a surprins cit de bine zboara falcon-ul la doua luni de modelism.
Eu, doar promenada (zbor la scara) cu HK450.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0081A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0084A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0086A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0087A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0088A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0089A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0090A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0092A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0094A.jpg

0

#400 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2012 - 04:47 PM

Eu cred ca frigul are o mare contributie la distrusul maingear. Si mie mi-a plecat un dinte de la HK600 (e adevarat ca nu era Align).

La cat de mare e 700 nu ma mir ca talpile alea nu fac nimic, trebuiau sa fie cat o racheta de tenis sa tina ceva.
0

#401 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 18 February 2012 - 07:53 PM

18.02.2012 Zi de zbor.

S-a mai muiat vremea un pic, am iesit si a fost bine.

Aeroportul: Mai frig in sala decit afara, pe ici pe colo se topeste zapada, totusi patura compacta de 20 de cm, uda si tare de poti sa pasesti, te tine zapada sus. Ne-am caznit cu freza din greu. Zapada era prea tare, nu s-a lasat dusa numai cu spargator in fata.
Vlad2: s-a ambitionat sa-si faca pirtie de decolare pentru termic. De aterizat a incercat el de 3 ori, da n-a atins pamintul, doar s-a intepenit in zapada. Zbor usor de relaxare.
Radu: T-R600N, mai multe rezervoare bune de acrobatie. T-R450 a agatat coada in 'mars arierre'. S-au stirbit plastice.
Vlad3: T-R500E, cred ca intre zbor la punct fix si nasul in fata.
Eu: zbor scale cu HK450, 5 acumulatori si chibiteala cu colegii
Lajos: prezenta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0096A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0098A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0099A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0100A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0101A.jpg

0

#402 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 19 February 2012 - 07:29 PM

19.02.2012 Zi de zbor.

Aeroportul: +1 grad celsius, 1.5 m/s SV, lumina difuza, patura groasa de zapada uda, albedo 10/10 (extrem de luminos).

Protagonistii:
Dan: air-bull, desi in cazul lui ar trebui sa fie blue-bull. Cea mai tirsita zburatoare de pe Oradea (si de oriunde am mai vazut eu). Modelul rata de parca a facut frontul la nemti, prizonieratul la rusi (pina la capat) si acuma zboara pe mina noastra. Totusi, calitate robbe, zboara.
Radu: T-R600N ca de obicei, magistral. T-R450E, V2 excelent reparat, fara jocuri, fara vibratii, fara batai si fara sunete suspecte. Se aude mai bine ca nou.
Vlad2: acrobat termic in zbor de promenada. Fara figuri, dar si fara zbor serios, doar tumbe si strimbaturi. Are insa o calitate ascunsa (in fuselaj). Este incredibil de rezistent la infundare in zapada. Cred ca a fost a 10a aterizare succesiva mai scurta de 1 m (din zbor pina s-a oprit complet), si modelul n-a guitat nimic. Mi-as dori un zburator asa de teapan.
Eu: am scos un dinozaur scale la zbor. Graupner Helimax 40 model 1983. Nu stiu de ce il cheama asa ca are motor .52, in sfirsit e un elicopter exceptional. Facut cu pila si traforajul in mare parte (nu are piese injectate), transmisie cardanica metal/metal cu ceva rulmenti. Nu multi, probabil unde trebuie fiind ca zboara bine si nu are jocuri. Capul rotativ (Heim), suna superb si se comporta naravas. Fiind cu platou la 90 de grade mixat mecanic, trebuie compensat puternic din colectiv la orice inclinare de platou. Elicopter cumparat in 1983, si zboara in original. Cu toata mecanica Heim, motor OS de avion (ca atunci nu erau motoare de heli), dar nu mai am giroscop mecanic pe el. Probabil ultimul exemplar in viata (zbor).
Am savurat zborul tip scale, cu model tip scale, sunet superb si comportare de autobus dirijat RC.

Mircea, Lajos si Gyuri, doar prezenta.

.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0102A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0103A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0104A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0105A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0106A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0107A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0108A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0109A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0110A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0111A.jpg

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 19 February 2012 - 07:31 PM

0

#403 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 25 February 2012 - 08:24 PM

25.02.2011.

S-a ridicat un soare cald peste zapada, am simtit autentica zi de primavara. Din cauza albedo-ului ridicat si a crominantei din teren probabil ca au fost termice ample si puternice, n-am zburat planor dar ne-a deranjat pe toti vintul foarte schimbator, in rafale sustinute. Am simtit turbulentele cu termicul la inaltime chiar daca nu m-am straduit decit sa zbor de acomodare. Avionistii am decolat si aterizat in sensuri opuse. Am inceput pe terenul de rezerva, dupa care ne-am intrat in drepturi.

Dan: biplan dog-flight, in sensul ca a duelat un ciine. Acu trebuie sa dreaga modelul, motorul... Dup'aia blue-bull a zburat binisor pe terenul alternativ. Pe pista s-a infipt la decolare pina la cotor. S-a lasat pagubas, a invatat sa cunoasca o zi cind e mai bine sa privesti decit sa zbori.
Radu: T600N- ok, T450 reconstruit. Pro-ul cu FBL, cap nou, platou nou, servo-uri noi, receptor 'all inclusive'. Pas cu pas a progresat, e prea devreme sa fie concludent.
Andy: MCPX, si T450 V2.
Vlad3: T450 V2, T700E.
Vlad2: s-a ivit mai tirziu, a ridicat termic-ul. L-am laudat eu ca are un model teapan, a insistat si a nimerit (devastator) un cauciuc de marcaj. Trenul s-a detasat si a aterizat cu bine pe burta. Bine inteles a fost de vina cauciucul, si cine l-a pus acolo linga pista cu vre-o 3 luni in urma.
Eu: Mi-am propus termic. Am scos Cipmunk-ul pentru ca maninca putin (e in 4 timpi) si are incarcare mare. Zboara ca sarpele beat prin turbulente, drept. Am facut citeva zboruri de reglaj motor, un pic de formatie cu Vlad2, si a fost bine. Aterizarile au fost cu infundare in zapada, si escamotare. La ultima am rupt o pala, cu asta m-am oprit.
Lajos: prezenta.

A fost o zi foarte buna la elicoptere, toate au terminat cu bine, si rea la avioane, toate au terminat cu cirpituri. Mie mi-a placut.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0116A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0117A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0118A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0119A.jpg

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 25 February 2012 - 08:26 PM

0

#404 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 25 February 2012 - 08:26 PM

.

..

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0120A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0121A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0122A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0123A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0124A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0125A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0126A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0127A.jpg

0

#405 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 26 February 2012 - 02:48 PM

Azi am inceput dimineata pe racoare si innorat, dar pe cand am ajuns la aeroport s-a deschis incet-incet cerul si vantul batea moderat.Pe T-rex 450 am reusit pana la urma sa setez cum i-mi place beast-x-ul si am zburat vreo 5 acumulatori azi.oricum mai trebuie exersat mult pana sa-mi <intre in mana>.Fata de Align 3G (V2.1) pe cate-l mai am, Beast-x este mai exact,mai stabil.adevarat este ca are si servouri pe masura.si un mic clip:

0

#406 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 02 March 2012 - 06:45 PM

Recent am participat la o expozitie-intr-un centru comercial din Oradea-organizata de Aeroclubul Oradea pentru popularizarea sporturilor aviatice,planorism,parasutism,aeromodelism.
Au trecut prin fata standului multi vizitatori interesindu-se despre modul de inscriere,desfasurarea activitatii,competitii etc.
Aeromodelistii aeroclubului am expus citeva modele,si am facut demonstratii cu elicoptere care a fost urmarit cu deosebit interes de vizitatori.
Iata citeva imagini de la expo si zbor pe timp de iarna mult sub 0 grade.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0011.jpg
  • Imagine atasata: IMG_0004.jpg
  • Imagine atasata: IMG_0012.jpg
  • Imagine atasata: IMG_0015.jpg

0

#407 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 02 March 2012 - 06:49 PM

Zbor pe timp de iarna la -12 grade Celsius...
Cred ca placerea este de partea celor care se uita(eventual)!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: feb12-9.jpg
  • Imagine atasata: feb12-10.jpg
  • Imagine atasata: feb12-14.jpg

0

#408 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2012 - 11:03 PM

Foarte tare, felicitari. In Bucuresti nu stiu sa fi fost asa ceva.

Vezi postareaLajos, la 02 March 2012 - 06:45 PM, a spus:

Recent am participat la o expozitie-intr-un centru comercial din Oradea-organizata de Aeroclubul Oradea pentru popularizarea sporturilor aviatice,planorism,parasutism,aeromodelism.
Au trecut prin fata standului multi vizitatori interesindu-se despre modul de inscriere,desfasurarea activitatii,competitii etc.
Aeromodelistii aeroclubului am expus citeva modele,si am facut demonstratii cu elicoptere care a fost urmarit cu deosebit interes de vizitatori.
Iata citeva imagini de la expo si zbor pe timp de iarna mult sub 0 grade.

0

#409 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 04 March 2012 - 08:08 PM

26.02.2012 Zi de zbor.

O duminica mohorita. Cer acoperit, vint slab, racoare.
Dan: Red-Bull. Ianci Cessna 177/500 scale si falcon 3D. Radu: T-500N, T450. Vlad3: T-700E, T-500E, si-a adus stingator pe pista asa bune review-uri a citit despre ESC-ul Castle HV 120A/54V (12S). Au mai fost si vizitatori, ii rog sa se scrie singuri.

La mine a fost zi de park-fly. Am scos un aeromodel semi acrobat, care merge foarte bine cu acumulatori de elicopter. E el colorat ca un steag zburator, dar n-am nici o vina. E facut in Vietnam si scrie 'Phoenix' pe el desi nu parvine de la Levente. Jucareaua a inceput cu palirea unei potai din dotare. Avea prostul obicei ca fugea dupa modelele care rulau pe pista in decolare sau aterizare, acuma mi l-a intrecut. Am oprit eu motorul, totusi l-am nimerit din plin in zbor. Am pierdut o elice, si am stat o jumate de ora sa astept super glue-ul la piesa de sacrificiu. Ciinele n-a guitat nimic, dar toata ziua nu a mai stat pe pista, si a ignorat complet modelele active. Semn ca ceva tot a invatat. In rest am descarcat vre-o 6 acumulatori a 15 minute fiecare.

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0128A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0129A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0130A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0133A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0134A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0135A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0136A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0137A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0138A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0139A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0140A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0141A.jpg

0

#410 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 04 March 2012 - 08:24 PM

04.03.2012 Duminica.

Am iesit normal (la locasul de pierzanie). 3m/s NNE in rafale, soare deschis, termice la doua grade. Radu si cu mine am scos planoare. Am zburat surprinzator de bine, in termica si la val de panta. Ambele modele au autonomie mult peste capacitatea noastra de pilotare. Cam dupa 30-40 de minute de zbor in cimpie, protesteaza toate alea, degetele, umarul, gitul, echilibrul.... paleste farmecul pilotajului. Poate daca era mai cald si modelul mai jos ca punctul de pilotare ar fi fost mai bine. Oricum, cite doua zboruri prelungi pentru imbunatatirea parametrilor proprii, si apoi repaos de incarcare.

Dan si-a refacut biplanul, Vlad3 a scos heli-uri electrice, Radu a mai ridicat 600-ele. Mircea, Lajos si Catalin, doar vizite de protocol. Am stat si la trafic, ne-a tinut o jumate de ora jos pe toti medicopterul de la Arad, a avut urgenta si prioritate la survol.

La final, ne-am luptat cu galeti de la KFC.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0151A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0148A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0153A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0154A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0155A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0156A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0157A.jpg

0

#411 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 04 March 2012 - 08:27 PM

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0158A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0161A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0162A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0167A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0168A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0169A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0170A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0172A.jpg

0

#412 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 10 March 2012 - 06:29 PM

Azi la zbor si-au facut aparitia doua modele relativ noi:
un elicoptel Logo 10 si un planor cu celule fotovoltaice in aripi ptr. autonomie mare.

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2012-03-10 10.34.37.jpg
  • Imagine atasata: 2012-03-10 10.34.45.jpg
  • Imagine atasata: 2012-03-10 11.03.30.jpg

0

#413 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 March 2012 - 08:45 PM

Tare, as zice ca Logo 10 e al lui Vlad1.

Pune si tu mai multe detalii despre elicoptel si despre planor; ajuta la ceva celulele fotovoltaice ?

Vezi postarearadulp, la 10 March 2012 - 06:29 PM, a spus:

Azi la zbor si-au facut aparitia doua modele relativ noi:
un elicoptel Logo 10 si un planor cu celule fotovoltaice in aripi ptr. autonomie mare.

...

0

#414 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 10 March 2012 - 09:49 PM

Din pacate Mikado-ul nu este al meu, este al lui Jean Claude. I-am instalat un JR-8, l-am mai ferchezit si l-am zburat vre-o 10 acumulatori in timpul saptaminii pentru reglaje. Astazi i-mi pregatisem 550-ul termic, m-am dat insa cu Logo-ul.
Moto planorul este Graupner Solar Uhu, tot al lui Jean Claude. Doar l-am verificat intr-un zbor scurt. Ar fi interesanta o stafeta pe soare puternic, sa-i determinam autonomia reala.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0188A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0182A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0183A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0187A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0185A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0186A.jpg

0

#415 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 March 2012 - 06:19 PM

Aceasta iarna fiind destul de lunga-sa zbori afara in zapada si frig,cum s-a vazut mai inainte-nu face mare placere m-am hotarit sa construiesc citeva micromodele din categ.F1-D ptr. C.N.care se va tine la inceputul lunii mai a.c.in salina de la Slanic Prahova.
Iata citeva imagini:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF1225.jpg
  • Imagine atasata: DSCF1220.jpg
  • Imagine atasata: DSCF1219.jpg
  • Imagine atasata: DSCF1218.jpg

0

#416 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 13 March 2012 - 06:27 PM

Oaauu! Felicitari!
Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#417 Useril este offline   Lajos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 469
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 March 2012 - 06:43 PM

Conform regulamentului F.A.I.;(INDOOR F1-D)
-Greutatea minima gol(fara motor) trebuie sa fie: 1,2 grame
-Anvergura aripii max; 550 mm
-Profunzimea max.aripa: 200 mm
Iar greutatea motorului,care este format din doua fire de caucic nu trebuie sa depasasca 0,6 grame.
Pentru mai buna intelegere,modelul gol =2 tablete aspirina.
Gata de zbor =3 tablete de aspirina.
Timpul de zbor ajunge pina la 35-38 minute,dupa inaltimea salii(incaperii).
Iata citeva imagini despre modelul in zbor,doar in camera din apartament.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 015.jpg
  • Imagine atasata: Picture 018.jpg
  • Imagine atasata: Picture 1004.jpg

0

#418 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 17 March 2012 - 02:26 PM

10.03.2012

Frig +2 grade, vint puternic 4m/s+ din S, cer acoperit. Am zburat vre-o 6 acumulatori la 450, cu protectie pe fata si manse.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG0189A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0190A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0191A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0193A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0194A.jpg
  • Imagine atasata: IMG0195A.jpg

0

#419 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 17 March 2012 - 02:30 PM

17.03.2012

Superba zi de primavara. Soare puternic, cald, vint tare din sud. S-au incumetat 5 elicoptere si 3 aeromodele.
La mine a fost zi de 500 termic. Dupa citeva reglaje, m-am dat prelung.
0

#420 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 24 March 2012 - 04:16 PM

24.03.12 Calmato.

Dan: biplan electric, aripa zburatoare. Radu: 450 FBL incaltat cu acumulatori 65C, Protos 500 FBL, T-600N FBL. Ianci: HK 450 scale Jet Ranger, Cessna 500 scale.
Eu: azi am iesit la avion. Am incarcat si ridicat Calmato-ul mare. Am savurat termicul din plin (zgomot, vibratii, ulei, miros...), zbor superb K2 de manual cu multi spectatori. Am mers asa de bine, ca-mi doresc sa-l duc la ripa. A fost foarte cald, vint slab, soare din puternic, cimpul plin. Pacat ca am fost limitati de regulamentul de trafic.
0

Arata acest topic


  • 31 Pagini +
  • « Prima
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Ultima »

23 useri citesc topicul
0 membri, 23 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro