Oradea-zile de zbor activitatea de la aeroclubul Oradea
#273
Postat 01 November 2010 - 10:00 AM
S-au dus in drumul lor. Apoi ne-au strasat ambele zile la trafic. Trafic la greu, 20-30 de decolari, 20-30 de aterizari+ 20-30 aterizari ale Wilgii + sandou la greu. Grija sa nu intrii in culoarele lor, sa nu ajungi la plafonul lor, si sa le acorzi totusi prioritate absoluta de zbor. Eu personal am facut 10 (rezervoare), dar la fiecare cel putin 4 aterizari pentru prioritate de trafic.
#276
Postat 01 November 2010 - 10:10 AM
#281
Postat 01 November 2010 - 01:05 PM
vlad1, la Nov 1 2010, 10:17 AM, a spus:
Planorul ala chiar are propulsie cu reactie? Sau nu am inteles eu bine? Ca pe poze nu se vede. Superb oricum. Cum l-ati ridicat? Cate kg?
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 01 November 2010 - 01:06 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#282
Postat 01 November 2010 - 01:34 PM
Are intradevar propulsor cu reactie. E in consola, si iese numai la nevoie. Are FPV, redundante, si toate alea (eu unul cred ca face zona la plafon in mod autonom). Ceea ce am vazut, 2 pacuri 4xA123 la receptie, pack pentru propulsor, un alt pack (o fi la hidraulica ?). Am inteles ca simbata ? a aterizat in glisada, si i-a fost afectat unul din telescoapele (eu am vazut 3) de pe trenul principal (ceva la hidraulica). Ca sa repare telescopul respectiv, a trebuit sa deshameze un pilot, sa scoata capitonajele interioare (din plastic) la un post de pilotaj, tabloul de bord...... am sa revin cu poze la proxima ocazie.
#283
Postat 01 November 2010 - 01:38 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#285
Postat 01 November 2010 - 06:01 PM
Iata ce a iesit!
http://vimeo.com/16372393
Si citeva imagini despre planorul DG.
#288
Postat 01 November 2010 - 08:47 PM
al doilea rand vlad ai postat ca "turbina intra in consola si iese cand este nevoie"
nu inteleg , cand intra in consola ea se opreste ?
---daca da, atunci cand iese cum porneste e kero-start chiar asa ce se intampla daca are loc un wet start,backfire sau ceva ? stiu ca in jeturi se mai pun ca si fail safe "c02 Cartridge" pentru a le salva dar fiind in exterior n-ar avea nici un effect.
---daca nu, cum e protejat impotriva gazelor ?
deci sunt curios cum functioneaza nu am mai vazut asa ceva ?
PS: beton model :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif
#289
Postat 01 November 2010 - 09:03 PM
Iamzoli, la Nov 1 2010, 08:47 PM, a spus:
nu inteleg , cand intra in consola ea se opreste ?
---daca da, atunci cand iese cum porneste e kero-start chiar asa ce se intampla daca are loc un wet start,backfire sau ceva ? stiu ca in jeturi se mai pun ca si fail safe "c02 Cartridge" pentru a le salva dar fiind in exterior n-ar avea nici un effect.
---daca nu, cum e protejat impotriva gazelor ?
deci sunt curios cum functioneaza nu am mai vazut asa ceva ?
PS: beton model :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif
Loc de dat cu parerea: se porneste la sol, se ridica modelul, se opreste, se baga turbina si, pentru ca e planor, se planeaza. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Nu cred ca e posibil s-o pornesti in aer. Ar fi prea complicat sa atingi viteza/turatia. Pe de alta parte, daca faci rost de un tractor, bagi turbina sa nu te incurce si da-i la zbor!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#290
Postat 01 November 2010 - 09:28 PM
de pornit cred ca ar fi posibil sa o pornesti in aer dar e cam riscat mai ales ca punctul doi din AMA zice referitor la pornire "prepare fire extinguisher" stiu stiu in romania nu se aplica (aici e tara tuturor posibilitatilor http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif)) )
orisicum ma anuntati si pe mine cand il mai zburati la oradea ?
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 01 November 2010 - 09:33 PM
#291
Postat 02 November 2010 - 12:26 AM
Motorul se porneste inainte de decolare ,bineinteles,dar fara nici un ajutor!
Exista un program pe care computerul din interior il comanda,tu nu ai nici un amestec.
In acest fel este tot un drac procedeul unde se intimpla,jos pe pamint sau in aer.
In caz ca se intimpla ceva cu computerul se poate porni si"manual",asta inseamna ca tu dai comanda la fiecare treapta(procedeu) asta nu mai poti face in aer,pentruca nu vezi ce se intimpla!
Motorul se escamoteaza in fuselaj tot dupa un program,desigur dupa oprirea ,si racirea motorului, tot asa se poate reporni in aer ca la sol dupa program comandat de calculator.In fuselaj un spatiu considerabil este ocupat de computer
Doar sa ai kerosena suficienta!
Partea din spate-adica deriva-nu este necesar sa fie protejat pentruca distanta este destul de mare de la evacuare dealtfel este vopsit cu un fel de vopsea rezistenta la temperaturi mari!
Modelul are in jur de 35 kg.este necesar trei persoane sa-l care la locul de start!Din aceasta cauza este putin submotorizat,(este o turbina cea mai puternica existenta pe piata)si e nevoie de un spatiu degajat pentru un rulaj destul de lung.
Iamzoli!
Parca tu ai fost la Devavanya nu?Acolo ne-am intilnit,nu?
Daca da,atunci sa retii ca acesta este mult diferit de cel vazut acolo acel "Fox".Bineinteles si in privinta pretului!
Dar din pacate un timp nu va mai zbura deoarece a avut un accident. Ieri dupa ce am plecat,proprietarul a mai facut un start si-poate din cauza intunericului sau altceva inca nu stiu exact s-a intimplat acel accident.
Deocamdata atit!
#292
Postat 02 November 2010 - 10:37 AM
cred ca totusi idea este sa il pornesti iei altitudine si il opresti si gata. Este clar ca il poti porni din nou in aer orice turbine cu starter se poate porni chiar daca e pe gaz doar ca e riscant in caz ca se intampla ceva la pornire (aici sunt sansele mari sa se intample ceva).
Citeaza
WOW 35 de kg :) ,
Citeaza
Citeaza
Parca tu ai fost la Devavanya nu?Acolo ne-am intilnit,nu?
Daca da,atunci sa retii ca acesta este mult diferit de cel vazut acolo acel "Fox".Bineinteles si in privinta pretului!
da eu sunt , incantat de cunostinta din nou , rau cu nickurile astea
ungurii au modele din pacate mult mai frumoase decat noi, tine de economie cred, stiu ca acel fox a fost adus doar ptr ca pista de la Devavanya nu permitea ceva mai mare dar au si ei lucruri mai mari si mai frumoase vezi poza, dar cu acest model la capitolul planoare ii batem :)
Citeaza
Deocamdata atit!
sper ca se va repara cat mai repede , eu sunt fan jet , si sper ca la anul va participa proprietarul cu el la intalnirile din HU chiar daca nu il zboara dar sa le mai taie si lor respiratia un pic :). Sunt prea putine jeturi in RO si din cate sunt prea putine si zboara :( . Felicitari proprietarului ptr curajul ca a zburat acest model cu toate ca sa intamplat un mic accident , sunt sigur ca urm zbor va fi un succes
#293
Postat 08 November 2010 - 11:06 AM
...
#295
Postat 08 November 2010 - 11:10 AM
Prietenul de la ce se stramba? Slana, ceapa, sau palinca? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_11_2010/post-11233-1289207152.jpg
Mama, ce pofta mi-ati facut cu slana aia!
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 08 November 2010 - 11:16 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#297
Postat 08 November 2010 - 11:13 AM
se stramba de la exces de zbor :)
BogdanStancu, la Nov 8 2010, 11:10 AM, a spus:
Prietenul de la ce se stramba? Slana, ceapa, sau palinca? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_11_2010/post-11233-1289207152.jpg
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 08 November 2010 - 11:27 AM
#298
Postat 08 November 2010 - 11:17 AM
#299
Postat 08 November 2010 - 11:30 AM
http://www.rhcforum.ro/public/style_images/master/snapback.png' alt='Vezi postarea' />radulp, la Nov 8 2010, 11:17 AM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 08 November 2010 - 11:30 AM
#300
Postat 08 November 2010 - 11:38 AM
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 08 November 2010 - 11:39 AM