Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 31 October 2009 - 11:55 PM
Oradea-zile de zbor activitatea de la aeroclubul Oradea
#215
Postat 01 November 2009 - 09:10 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#216
Postat 01 November 2009 - 09:12 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#217
Postat 02 November 2009 - 12:49 AM
misumat, la Nov 1 2009, 09:10 PM, a spus:
Cu cea mai mare placere... te asteptam cu drag pe data viitoare...
#231
Postat 17 January 2010 - 08:01 PM
Borz_Florin, la Jan 17 2010, 06:48 PM, a spus:
am stat pe toate 30min sa le gasesc vreun defect
rezultate=0
tineo tot asa Tomy si voi ceilati
mersi... stai linistit ca vad eu destule defecte in ele :blink: poate daca as avea un aparat mai bun as putea sa scot mai multe lucruri din el...
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 17 January 2010 - 08:01 PM
#233
Postat 28 February 2010 - 08:04 PM
liviu mic, la Feb 27 2010, 04:30 PM, a spus:
Nu prea ai avut de pierdut:vant si ploaie sambata,iar duminica vant in rafale.
:)
#235
Postat 01 March 2010 - 10:27 AM
danny_39, la Feb 28 2010, 08:04 PM, a spus:
:)
vroiam sa vin si eu sa-mi asamblez in sfarsit Extra-ul si sa-l pregatesc de zbor si sa va fac cateva poze...
dar ghinionul nu m-a lasat sa-mi temrin lucrarea si a trebuit sa-mi pierd vremea instaland programe... :angry2:
Naiba stie ca tot asa-mi ies weekend-urile... nici cotizatia nu mi-am platit-o inca...
#236
Postat 01 March 2010 - 12:03 PM
Avertizare meteo, cod galben de ploaie.
Am iesit. Baietii erau afara (cei care zboara), in echipa de zile mari. M-am incadrat in peisaj, si m-am incintat cu ore de modelism pe viu (nu virtual ca pe net).
Vint tare, pina la foarte tare, ploaie marunta in reprize. Am purces cu un HK450.
Am avut incident de zbor: incendiu la bord in zbor. In procedura de decolare, am turat elicopterul, l-am ridicat, si cam la 10 cm inaltime, a tisnit un nor de fum alb. Am pierdut complet tractiunea, l-am aterizat in autorotatie, si foarte rapid. Eram aproape, imediat am detasat carlinga, si l-am decuplat, pentru ca ardea exact ca nu LiPo in flacari cu mult fum, flacara si scintei in jet. Desi era un elicopter rodat, avea cam o luna si jumatate, s-a aprins cu flacari si scintei ESC-ul in zbor. De ce ? nu stiu, nu i-o fi placut un acumulator cel nou. Deci ESC-ul walkera 30/45A pentru heli, se vede treaba ca-i mic pentru 450. Adica am mers el cit a mers, vre-o picatura de apa i-a venit de hac.
Dupa asta m-am mai consolat cu HBK-2-ul lui Radu. Zboara extraordinar, singura lui lipsa e ca-i 400, adica un pic mai mici si mai usor ca 450-ul.
#237
Postat 01 March 2010 - 12:27 PM
Iesire de dimineata.
In oras, vreme placuta, soare usor, foarte promitator. Afara, vint incredibil din sud. Frig, atit de frig ca-mi inlemneau degetele pe mansa. De mult nu mi-a fost asa de frig la zbor. Tema zilei HK-450 renascut. Cam ca pasarea %^&&^%#$%&^, l-am readus pe linie de zbor. In primul rind l-am remotorizat. Am instalat un in-runner de 300 W walkera (iarasi walkera, ce-oi fi avind ca toate ajung la mine), de la Nen77. Bunisor (motorul), suficient deocamdata, da-i place la caldura. Decolezi, zbori pe frig la punct fix, fara nebunii, si dinsul (adica motorul) se echilibreaza termic pe la 65 grade. Foarte cald pentru pretentiile mele si pentru frigul de afara chiar cu un radiator super pe el. Tot odata am instalat un ESC DIAMOND 40/60 H, un obiect ciudat care are iesire/intrare sa detecteze tensiunea pe fiecare celula. Este primul controler pe care-l vad care citeste tensiunea pe fiecare celula, si cica decupleaza daca vre-una coboara sub 3V. De lucru cu curbele. Curba de tractiune, curba de pas.... l-am stabilizat si l-am facut sa zboare decent. Nu m-am atins inca de mixere. Rezultatul, cind stau la punct fix, imping colectivul la maxim, elicopterul trece in urcare maxima (atit cit poate da el), coada se duce cam 30 grade la dreapta, dupa care revine (giro-ul e pe HH). Cind redresez, la fel, dar in sesn opus. Suparator in manevre violente din colectiv. In rest, se comporta ca un pur singe bine motorizat.
Am incercat T450-ul align al lui Radu, sa compar comportamentul. Mi se pare cam la fel. Obositor pentru ca era prea frig sa zbori cu vintul in fata, si prea dificil sa zbori cu vintul in spate.
#239
Postat 06 March 2010 - 03:52 PM
Conditii: 2.5-3 m/s NNV in rafale, 1 grad celsius soare promitator.
Tema: weeeekeeeeend........
Dan: s-a chinuit singur. Pentru inceput a zburat vre-o 3 acumulatori cu acrobatul (ala bun). I-a mers, pacat ca erau rafale foarte suparatoare pe sus, modelul destul de usor, si concursul destul de departe. Face pasi inainte, se lupta cu curba de invatare, care dupa inceputuri se mai aplatizeaza. Dupa asta, si-a scos cessnica. Mere, zboara, nu-i prea place motorizarea 2S, mie mi se pare ca zboara cam ca 400 brushed direct drive.
Radu: usor racit. A inceput cu HBK-2, care s-a dovedit usor si cu batai (nabadai insistente), a continuat cu rex-ul 450. Face, merge foarte bine, de fiecare data mai bine. Pentru mine e un spectacol de vazut. Eu nici pe simulator nu fac atitea si asa de bine, ce sa mai vorbim afara.
Eu: promenada. In primul rind am avut pofta de zbor. De mult n-am mai zburat 5 acumulatori intr-o zi de cimp, acum mi-a reusit. Am incercat sa ma relaxez desi a fost foarte rece. Cam la jumatatea fiecarui acumulator, am aterizat sa-mi incalzesc degetele. Am avansat marind viteza de rotatie, heli-ul a mers de nota 10.
Discutitnd un pic de tactica cu colegii, sper sa fi gasit o metoda mai buna de invatare.