incepator
#1
Postat 24 February 2007 - 01:23 PM
Am practicat aeromodelismul la clubul copiilor din oras, l-am avut profesor pe mobi si am luat o pauza, dar acum vreau sa ma apuc singur de aeromodelism si nu prea stiu de unde sa incep. Stiu sa construiesc, sa pilotez termice, dar acum vreau sa-mi iau un electric. Problema este ca vreau sa fie o constructie clasica, din balsa, nu vreau din depron sau altele de genul asta. In plus, as prefera sa fie acrobat ca sunt prea plictisitoare trainerele. Astept sfaturi si sugestii ca nu prea stiu ce sa fac....ce am vazut la concurenta m-a cam descurajat ca sunt foarte scumpe. Daca are cineva pe acasa vreun kit neinceput sau vreo idee pt mn astept aici sau pe M.I.
Cu stima!
#2
Postat 24 February 2007 - 06:01 PM
ionut_fly, la 24 Feb 2007, 14:23, a spus:
...mare om, mare caracter...pacat ca s-a prapadit! Sa nu te apuci de baut ca el, daca l-ai avut profesor, ca ai vazut cat s-a chinuit!!!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 24 February 2007 - 06:02 PM
Cu rabdare si ciocan.
#4
Postat 24 February 2007 - 07:31 PM
#8
Postat 25 February 2007 - 12:57 AM
#9
Postat 25 February 2007 - 09:16 AM
Marinaru, la 24 Feb 2007, 18:01, a spus:
ionut_fly, la 24 Feb 2007, 14:23, a spus:
...mare om, mare caracter...pacat ca s-a prapadit! Sa nu te apuci de baut ca el, daca l-ai avut profesor, ca ai vazut cat s-a chinuit!!!
Cre ca' el s-a apucat de baut, daca m-a avut semiprofesor pe mine si acu vrea electric!
Sau sa fac mea culpa?
#11
Postat 25 February 2007 - 09:31 AM
:D) nu m-am apucat de baut si nici nu prea imi convine ca tre' sa ma apuc de electrice, dar e prea complicat cu termicele ca sunt mai scumpe si pe langa avion mai trebuie sa cumpar si alte chestii. Am gasit pe un site din Romania un Mustang P-51. A avut cineva? Cum se comporta in zbor?
#13
Postat 26 February 2007 - 08:12 PM
SILVIU66, la 25 Feb 2007, 09:21, a spus:
mobi, la 25 Feb 2007, 10:16, a spus:
CLAR!
:D explicati-mi si mie cum se face mea pulpa asta, ca suna interesant!?
Ionute, tata, daca nu-ti convine cu buleftricele, nu te apuca, asta e hobby, nu e artimetica aia de la scoala de te punea doamna sa faci egzercitii ! Daca la termice ai de cumparat o gramada pe langa, ce, crezi ca la electrice merge cu bateriile de la iupiesuri? sau cu AA de la Generalu' Store? Du-te in genunchi la Mobi, cere-i iertare ca i-ai iesit din cuvant si asculta-l de acu inainte, ca nu l-a parasit paru' degeaba.
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 26 February 2007 - 08:12 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#14
Postat 26 February 2007 - 08:18 PM
Acum vreun an a mai fost dicutia asta si nu prea s-au ieftinit mult motoarele, controler-ele, charger-ele, acumulatorii.
#15
Postat 26 February 2007 - 10:38 PM
Daca vrei iti demonstrez cu creionul pe hartie ca un tremic este mai ieftin si mai usor decat un electric.[QUOTE]
Da vreau sa imi demonstrezi :D. vreau sa fie o demonstratie absolut completa, cu absolut tot ce imi trebuie cand ma duc la zbor. Si combustibilul? din cate stiu eu nu e deloc ieftin.
problema nr 2: vreau sa ma duc la zbor cand am eu chef, iar daca imi iau avion cu motor termic trebuie sa ma duc neaparat intr-un loc unde sa am spatiu suficient, adica in afara orasului, in timp ce cu un electric zbor foarte usor in spatele blocului in curtea scolii.
#16
Postat 27 February 2007 - 12:36 AM
http://www.hobby-lob...om/tel40gas.htm
motorul= 76$
Versiunea electrica:
http://www.hobby-lob...elemaster40.htm
motor+controler+acumulator+charger=474$
Combustibilul....il dai cu taraita dar si acumulatorul il schimbi....cam acelasi lucru....
Greutatea este mai mica la varianta termica. Si nu uita ca la aterizare vine usor nu incarcat ca cel electric.
Uite si oferta combo:
Termic 479$
Electric 869$
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 27 February 2007 - 12:39 AM
#17
Postat 27 February 2007 - 08:28 AM
ionut_fly, la 26 Feb 2007, 22:38, a spus:
...si asa te duci cand au ei chef?
ia-ti un heli electric, cu ala te poti da si in clasa, la ora de religie, sa-i arati popii cum facea Dom'Gisas la imperiul Roman.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#21
Postat 27 February 2007 - 09:58 AM
#22
Postat 27 February 2007 - 12:45 PM
Se poate si asa ?, la 27 Feb 2007, 00:36, a spus:
Termic 479$
Electric 869$
Incepi sa castigi adepti ... spre satisfactia @marinerului ... :rolleyes:
Am cantarit si io treaba asta si incep sa inclin balantzia spre ... termicoase ... ! :o :rolleyes:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#23
Postat 27 February 2007 - 01:16 PM
ionut_fly, la 27 Feb 2007, 08:30, a spus:
Ce te face sa crezi ca un electric este mai lent si mai bun pentru reflexe , pentrun reflexe cumpara un simulator
Aceasta postare a fost editata de old-boy: 27 February 2007 - 01:16 PM
#24
Postat 27 February 2007 - 01:41 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#25
Postat 27 February 2007 - 02:40 PM
o sa incerc cand am ceva timp la dispozitie sa pun poze cu ryan-ul
nu pun la indoiala ce zice se poate si asa referitor la pretul aeromodelelor electrice vs termice.
eu sunt adeptul aeromodelelor electrice. fara griji la motor, fara combustibil, fara carburatoare fara fara.
la electrice acumualtorul incarcat si dai bataie. ii drept ca sunt si dezavantaje la electrice...cele mai multe au fost trecute in revista mai sus.acum deprinde de ce cere inima.
parere total subiectiva
Aceasta postare a fost editata de Rares: 27 February 2007 - 02:44 PM
#26
Postat 27 February 2007 - 07:52 PM
Te rog mult sa ne mai arati fotografii si filme cu zborul.
Despre cestiune ai perfecta dreptate. Pana la urma este hobby si fiecare alege ce-i place. Ca doar nu-i armata.
Bafta si nu ne uita.
#27
Postat 27 February 2007 - 08:22 PM
old-boy tin sa te anunt ca primul avion cu care am zburat a fost un avion cu motor termic si am destule ore de zbor pe termice si nu vad de ce as avea nevoie de un simulator. Ma refeream la recapatarea reflexelor in sensul ca dupa atata timp nu stiu ce reflexe mai am, dar nu cred ca am ajuns atat de rau incat sa o iau de la 0.
#30
Postat 28 February 2007 - 12:07 AM