De remarcat minunatia de suport pentru motor, cu posibilitatea reglajului unghiului motorului.
Alta remarca pozitiva este practicarea din constructie a gaurilor de racire pentru baterie+controller si pentru motor (2 fante, una in fata si alta inainte de motor)
Anvergura: 795mm
Lungime: 750mm
Greutate data pe cutie: min 620g
Greutatea modelului gata: 650g
In afara de servourile Nano pe care le-am pus asa cum scrie in carte, am pus:
receptor MPX 7 canale, IPD
Pac de la Botsheni, LiPo 11,1v, 2200 mAh
motor BL inrunner Ammo 24-45-2900 de la Electrifly
controller Electrifly 45A SilverSeries
pentru inceput, elice 5,5x4,5 APC (mai am in rezerva 5x5 si un CAM de 5,5x4,3)
Numai vopseaua atarna 50g, asa ca as fi iesit cu numai 600g.
Fata de predecesorul sau bimotor, (anvergura 910mm si suprafata 25.5dmp cu incarcare minima de 39g-dmp la 1000g) incarcarea -teoretic- e ceva mai mare, dar tinand cont ca TJ nu s-a aflat niciodata la (sub) 1000g....
La constructie (daca m-as fi pus pe el serios, intr-o dupamasa il terminam...) am urmat partial sfaturile celor de la www.bungymania.com . Am pus receiverul ingropat in aripa dreapta. Capota de accces la baterie, modificata, imi permite accesul la fire mai bine decat daca as fi lasat-o asa cum e ea in proiect, dar imi solicita atentia de cate ori o pun pe model. Bateria e prinsa cu o banda de velcro pe un suport de placaj subtire, nu pe velcrourile prinse pe o suprafata plana, asa cum e dat in instructiuni.
Odata cu incalzirea va voi da detalii despre felul cum zboara.
Fisiere atasate
-
P2220021.jpg (49.81K)
Number of downloads: 285
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 22 February 2007 - 10:33 AM