Pagina 1 din 1
Lipire fibra carbon Ce recomandati?
#6
Postat 12 January 2013 - 10:10 PM
...pentru asta vei avea nevoie de o matrita pt a scoate profilele , rezistenta pieselor de carbon e data de faptul ca sunt laminate dintr-o bucata prin vacuum sau liber :laminarea se face tip sandwich din 2, 3 sau mai multe straturi de tesatura si impregnate cu rasina epoxidica sau poliesterica, datorita faptului ca epoxi polimerizeaza mai lent se folosesc cuptoare pt a accelera procesul , cca 80-90 grade ,din bucati nu cred ca vei reusi sa scoti ceva rezistent, nu prea ai cu ce sa le lipesti ,cianoacrilatul, epoxi sau poliuretanul lipesc superficial ,la solicitari minore lipitura cedeaza !!!
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 12 January 2013 - 10:12 PM
...tabula crasa, mortua est!
#7
Postat 12 January 2013 - 10:20 PM
Principiile rezistenţei fibrei le cunosc, dar am văzut o grămadă de upgrade-uri din carbon pe net care sunt făcute din piese separate, lipite sau îmbinate cu şuruburi. Până la urmă nu cred că trbuie să reziste la mari eforturi, e vorba de un micro heli :)
Axial Yeti XL
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#10
Postat 12 January 2013 - 10:57 PM
Pai cam la asta ma gandesc, intre laterale si traverse sa folosesc suruburi, dar tot raman alte parti, gen suport de baterie, care vor trebui lipite. Adica in locuri cu eforturi minime in caz de impact
Adica ceva in felul acesta , iar pe burta sa ii lipesc suportul. Ma gandeam chiar sa renunt la suruburi si sa montez in loc o tija filetata de 3 mm, dintr-un capat in altul
Adica ceva in felul acesta , iar pe burta sa ii lipesc suportul. Ma gandeam chiar sa renunt la suruburi si sa montez in loc o tija filetata de 3 mm, dintr-un capat in altul
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 12 January 2013 - 11:00 PM
Axial Yeti XL
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#11
Postat 12 January 2013 - 11:09 PM
Avantajul tijei ar fi ca dispar punctele de efort concentrat care apar la locul infiletarii surubului, iar dezavantajul ar fi greutatea suplimentara.
Si inca ceva, nu stiu cum ar fi mai bine, sa-l prind cu suruburi de heli sau folosesc tija de carbon introdusa prin fortare, adica metoda standard pe majoritatea heli-urilor?
Si inca ceva, nu stiu cum ar fi mai bine, sa-l prind cu suruburi de heli sau folosesc tija de carbon introdusa prin fortare, adica metoda standard pe majoritatea heli-urilor?
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 12 January 2013 - 11:11 PM
Axial Yeti XL
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Arata acest topic
Pagina 1 din 1