3W-YAK 54 -VOPSIRE The Cream Of The Crop
#182
Postat 15 March 2010 - 09:27 PM
Am mai lucrat cite ceva ,si anume : am lipit suportul pt rezervoare pe pozitie , cu epoxi 24 h si fibra de sticla , am montat valvele de alimentare pt benzina si lichid de fum ,am montat trenul cu suruburi si piulite captive de M6 , bechia si servourile pt profundoare si ...cam atit. Au mai ramas o gramada de lucruri de facut ,dar incet ,incet sper sa le rezolv pina la jumatatea lunii viitoare !
Si citeva poze ...
Si citeva poze ...
#190
Postat 15 March 2010 - 09:49 PM
vad ca ai reurit cu captivele la bechie, cum si era de asteptat. keep going... maine poimaine se face mai...
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#191
Postat 23 March 2010 - 09:17 PM
Da pina la urma m-am descurcat si cu piulitele captive, exact asa cum am vorbit la garaj ! Prin gaura de aerisire dinspre bechie am bagat o sirma flexibila cu magnet , am pus pe magnet piulitele captive dupa care le-am impins pina in dreptul gaurilor. A mers mai repede decit ma asteptam .
In continuare am mai lucrat la tijele de comanda de la profundoare, pe care le-am facut din tije filetata de M3 peste care am pus teava de carbon de 5mm cu interior de 3mm .Dupa asta am facut capacele pt servouri din placaj de 1mm pe care le-am acoperit cu autocolant ,fixindu-le cu patru suruburi .
Tot la profundoare am mai incastrat un bloc de plcaj cu balsa pt fixarea tevii de sustinere care trece ptin fuzelaj. Fixarea tevii de profundor o voi face cu un surub imbus de M4 ,care va trece prin profundor si se va infileta in teava de dural. Am facut prelungitoarele de la servouri si le-am bagat in fuzelaj si am mai montat sevoul pt acceleratie .Pt ca motorul nu vine cu clapete de soc si acceleratie , a trebuit sa le "inventez" din pertinax si apoi lipite cu gb weld.
Cam atit si bineinteles pozele !
In continuare am mai lucrat la tijele de comanda de la profundoare, pe care le-am facut din tije filetata de M3 peste care am pus teava de carbon de 5mm cu interior de 3mm .Dupa asta am facut capacele pt servouri din placaj de 1mm pe care le-am acoperit cu autocolant ,fixindu-le cu patru suruburi .
Tot la profundoare am mai incastrat un bloc de plcaj cu balsa pt fixarea tevii de sustinere care trece ptin fuzelaj. Fixarea tevii de profundor o voi face cu un surub imbus de M4 ,care va trece prin profundor si se va infileta in teava de dural. Am facut prelungitoarele de la servouri si le-am bagat in fuzelaj si am mai montat sevoul pt acceleratie .Pt ca motorul nu vine cu clapete de soc si acceleratie , a trebuit sa le "inventez" din pertinax si apoi lipite cu gb weld.
Cam atit si bineinteles pozele !
Aceasta postare a fost editata de Focke: 23 March 2010 - 09:19 PM
#197
Postat 24 March 2010 - 06:48 AM
Super tare! asa o sa fac si io la motoru de la sbach pentru ca idiotii au dat o gaura de 5 in parghia de acceleratie si nu am cum sa pun articulatia sferica
Cu socul cum faci? pui servo sau scoti o sarma afara?
Cu socul cum faci? pui servo sau scoti o sarma afara?
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"
Team Aeropower
#198
Postat 24 March 2010 - 11:22 AM
super Dragos. in ritmul asta il termini mai repede decai ziceai.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#199
Postat 24 March 2010 - 09:09 PM
Ma bucur ca va place !!! Socul il voi actiona manual cu o tije pe care o voi scoate prin partea din fata a capotei .
Azi am lucrat la deriva pe care vreau s-o fac detasabila si e aproape gata , mai am de incastrat un bloc de balsa + placaj pt a monta echiile si apoi sa lipesc tot ansamblul de fuzelaj .
Ai dreptate Allen , merge destul de bine , asa ca sper ca pe la sfirsitul lui aprilie sa fie gata !
Miine o sa pun si niste poze .
Azi am lucrat la deriva pe care vreau s-o fac detasabila si e aproape gata , mai am de incastrat un bloc de balsa + placaj pt a monta echiile si apoi sa lipesc tot ansamblul de fuzelaj .
Ai dreptate Allen , merge destul de bine , asa ca sper ca pe la sfirsitul lui aprilie sa fie gata !
Miine o sa pun si niste poze .
#200
Postat 25 March 2010 - 09:14 PM
Azi am terminat si deriva ! A iesit destul de bine , sirma de otel intra si iese un pic mai greu ,dar cred ca cu timpul se va mai lasa. Oricum bine ca o pot demonta altfel ar fi fost probleme mari cu transportul si depozitatul. Ttrebuia sa fiu un pic mai atent cu aliniatul balamalelor pe toate axele si atunci ar fi mers perfect .Ce este super , e ca nu are joc deloc si ca se misca foarte usor.
Tot azi m-am apucat si de 'trenuletul' de directie .Si aici am avut ceva probleme cu echia de la 'belcrank' (nu stiu cum se traduce) pe care trebuia s-o incastrez in echia cu offset de la 3w . A trebuit sa fac acest lucru deoarece echia de comanda de pe deriva care este formata din doua suruburi de M6 din dural sunt pozitionate mult in spatele axei balamalelor si fara acest offset exista riscul ca unul din cabluri sa se slabeasca la cabraj maxim al derivei .
V-am plictisit destul cu vorbaraia ! Sa pun pozele caci o poza face cit o mie de vorbe !
Tot azi m-am apucat si de 'trenuletul' de directie .Si aici am avut ceva probleme cu echia de la 'belcrank' (nu stiu cum se traduce) pe care trebuia s-o incastrez in echia cu offset de la 3w . A trebuit sa fac acest lucru deoarece echia de comanda de pe deriva care este formata din doua suruburi de M6 din dural sunt pozitionate mult in spatele axei balamalelor si fara acest offset exista riscul ca unul din cabluri sa se slabeasca la cabraj maxim al derivei .
V-am plictisit destul cu vorbaraia ! Sa pun pozele caci o poza face cit o mie de vorbe !