Mini Ventus 2,6M Made in China
#211
Postat 27 March 2007 - 10:26 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#212
Postat 27 March 2007 - 05:59 PM
M-am multumit cu ceva heli in sufragerie, hover si aterizari pe masa si pe canapea.
#213
Postat 27 March 2007 - 06:08 PM
Radu_, la 27 Mar 2007, 17:59, a spus:
<_< la ghimbav nu ....a fost o incercare (adik am auzit pe solarul de la fire ceva picaturi dar putine si nici macar nu le-am simtit deci au fost izolate ..f izolate...) io am sunat dar nu ati raspuns:P
#215
Postat 16 April 2007 - 11:45 AM
Tocmai am citit ca te temi sa descretesti folia.....
Eu tocmai am facut-o si a mers fara probleme cu fierul bine incins si un ac ordinar.
Fierul reglat intre pozitiile 2-3 (pozitia 3 fiind max)
La pozele postate cu pozitia servourilor am vazut doua cabluri bowden care nu par a fi din kit. Le-ai schimbat? Cum?
Daca ai un moment liber posteaza te rog niste poze cu capetele de furci dinspre profundor si deriva.
Fisiere atasate
-
bowden_deriva.jpg (67.72K)
Number of downloads: 86
0728.26.93.19
#216
Postat 16 April 2007 - 11:48 AM
Fisiere atasate
-
balama_deriva.jpg (73.02K)
Number of downloads: 74
0728.26.93.19
#217
Postat 16 April 2007 - 11:51 AM
Fisiere atasate
-
interior_fuselaj.jpg (62.28K)
Number of downloads: 67
0728.26.93.19
#218
Postat 16 April 2007 - 12:04 PM
Sunt mult mai lejere si cu frecari mai mici. O sa pun si fotografii.
#220
Postat 16 April 2007 - 07:37 PM
Citeaza
Ce fel de unitate de masura a vitezei este asta?
ft unitate de lungime /m tot unitate de lungime???
#221
Postat 16 April 2007 - 07:51 PM
Radu_, la 16 Apr 2007, 19:37, a spus:
Citeaza
Ce fel de unitate de masura a vitezei este asta?
ft unitate de lungime /m tot unitate de lungime???
m=minut....cel putin asa cred
#222
Postat 16 April 2007 - 07:54 PM
poate pe secunda ~ 20 km/h sa fie mai aproape de adevar...
#223
Postat 16 April 2007 - 08:03 PM
#224
Postat 16 April 2007 - 08:08 PM
Citeaza
posteaza te rog niste poze cu capetele de furci dinspre profundor si deriva.
si fotografiile solicitate
Fisiere atasate
-
ComSpate.jpg (43.73K)
Number of downloads: 102
#225
Postat 16 April 2007 - 08:09 PM
Fisiere atasate
-
ComSpate1.jpg (49.2K)
Number of downloads: 93
#226
Postat 16 April 2007 - 08:14 PM
Citeaza
poate pe secunda ~ 20 km/h sa fie mai aproape de adevar...
In orice caz...fara nitel vant din fata, aruncat din fuga din mana.....nu zboara. Se angajeaza. Sau cel putin, la gabaritul meu si viteza mea de deplasare in fuga.....java script:add_smilie(";)")
ic_26.gif
Am patit-o de n ori . Cand a fost vant cat aproape ca nu mai aveai ce face cu cessna (polistiren) atunci zboara frumos si se infunda la sa zic 3 metri altitudine, cam 30-50m l http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_26.gif
#227
Postat 16 April 2007 - 08:31 PM
asta nu inseamna nicidecum ca nu este un model maiestuos care o sa zboare superb....si caruia o sa-i placa tare de tot vantul.
mai degraba un hotliner am putea spune.
#228
Postat 17 April 2007 - 06:53 AM
Cat despre viteza. Hentz la mine.
Oricum merita citit ce zic aia in linkul postat despre ventus si poate cel mai interesant lucru de retinut sunt datele inregistrate de GPS.
0728.26.93.19
#229
Postat 17 April 2007 - 08:32 AM
SILVIU66, la 16 Apr 2007, 20:31, a spus:
asta nu inseamna nicidecum ca nu este un model maiestuos care o sa zboare superb....si caruia o sa-i placa tare de tot vantul.
mai degraba un hotliner am putea spune.
Mor de draci ca nu mai este filmuletul acela cu miniventus... Acolo se vedea destul de bine cat de repede vine la aterizare. Cred ca ~50km/h nu e exagerat. In foarte multe posturi se mentioneaza faptul ca intra in limita destul de rapid. Totusi cred ca este superb la panta cu un vant prielnic de 35 - 40 km/h.
#230
Postat 17 April 2007 - 04:58 PM
se pare ca recomandarile lui Valteras & Big sunt "must have"
pe scurt cam astea:
- dublat interior incastrare aripa cu placaj si fibra plus inca o teava care sa traveseze zonele de incastrare si sa tina si drugul de fier (vezi desen Valteras)
- toti au renuntat la tavita de placaj pt servo si baterii optand pt alte variatiuni
- toti au folosit pack separat pt servouri! - apropo de modele mai mari de 2 m
- toti au re-captusit cu fibra de sticla fuselajul in zona cupolei (vezi si recomandarile lui Big)
- se pare ca aripa fiind facuta din doua bucati trozneste la picaje abrupte urmate de ascensiuni la fel....., exact in zona de imbinare (tip coada de randunica - se vede prin folie) a celor doua segmente ale aripii. (Caz unic la anverg de 4 m)
Voi deschide un building thread despre constructia acestui model, varianta motorizata.
Intr-o prima faza caut o motorizare de 110-120 W/ dmp aripa.
0728.26.93.19
#231
Postat 17 April 2007 - 10:33 PM
@IlPadrino - vezi tu .... este atat de usor sa ai sfaturi de pe margine. Si eu sunt gura mare dar si Valterashu', si ne dam stiutori de pe margine ca la fotbal, si uneori chiar ne tine figura!
big
#232
Postat 18 April 2007 - 08:56 AM
Citeaza
Vreau si eu o fotografie daca ai..... :unsure:
Ca-mi place ideea....
Astia de la servici au inceput sa faca misto de mine ca-mi dau ei usa de la vopsitorie, ca se vede bine....
#233
Postat 18 April 2007 - 04:45 PM
scuze de oftopic da nu m-am putut abtine, mintea mi-a luat-o IAR pe campiile patriei...
big.
Si mai dati bre poze sa avem si noi ce baga de vina la Ventusul ala ca ramanem fara muza!
#234
Postat 19 April 2007 - 07:05 AM
Big, la 17 Apr 2007, 22:33, a spus:
Uneori?!
Poate la tine!!
La mine tine mereu - garantat!
Radu, adevarat graieste Mama Hamigdalita.
Abia dupa multa frecangeala poti sa tragi o concluzie.
Asa ca-ti dorim:
La Mai Multa Frecangeala!
#235
Postat 19 April 2007 - 11:29 AM
Practic trebuiesc refacute urmatoarele parti ale planorului.
1) Suprafetele de comanda care nu permit momentan o deplasare mai mare de 10 mm/sens (exceptie face deriva)
2) Din acest motiv (si nu numai) tb reinfoliat (complet). Suprafata mare - bani multi
3) Bowdenurile de comanda profundor/ directie trebuiesc musai inlocuite. Munca multa de sisif, din moment ce tb desfacuta deriva (cel putin la mine) si inca doua rondele din fuselaj. Traseul fiind lung - iarasi alti bani....
4) Captusirea corpului cu strat aditional de fibra, alti bani...
5) Canopia fiind transparenta (din punctul meu de vedere al esteticii), nu poate fi lasata asa. De aici nevoia unui calapod pt termoformarea alteia dintr-un PET maro de bere ieftina....
6) Motorizarea cum o doream (110-120 W/dcmp) reclama cel putin 6-7 millioane lejer (motor/ variator/ pack/ elice pliabila)
Per total pt a face Ventusul zburabil trebuiesc investiti cel putin 10 mill si vreo 40 de ore de munca. Momentan nu dispun de lichiditatile astea, efortul de executie fiind si el considerabil (mizerie si harababura multa). Unde mai pui ca singurul loc unde se poate lucra cu el (din cauza gabaritului) este sufrageria...
Pe scurt, proiectul Ventus intra in HOLD pt un timp nedeterminat.
Cu toate astea este un model frumos, cu multe lacune de executie, ce reclama multa pricepere, timp si bani
0728.26.93.19
#236
Postat 19 April 2007 - 12:37 PM
Pai hai sa o luam punctual
1-la mine suprafetele de comanda functioneaza ok, mai putin profundor in jos si oricum nu ai nevoie de asa comenzi "mari" Si asta nu o spun eu, ci altii cu multa experienta in planoare.
2-nu trebuie reianfoliat, ci trebuie unul care stie cum se face sa dispara cretofolinele.
3-nu trebuie sa scoti nici un perete ca sa extragi tuburile din fuselaj. Ti-am explicat cum se face si termini in max 5 min
4-aici nu ma bag...fiecare cum considera. Eu zic ca asa cum am facut conform indicatilor lui Valteras...este destul de rigid
5- am facut deja un mulaj din ghips si o sa-ti dau si tie
6-tu vrei motor...tu sa-l platesti
7-no coment
#237
Postat 19 April 2007 - 02:09 PM
Radu_, la 19 Apr 2007, 12:37, a spus:
Pai hai sa o luam punctual
1-la mine suprafetele de comanda functioneaza ok, mai putin profundor in jos si oricum nu ai nevoie de asa comenzi "mari" Si asta nu o spun eu, ci altii cu multa experienta in planoare.
2-nu trebuie reianfoliat, ci trebuie unul care stie cum se face sa dispara cretofolinele.
3-nu trebuie sa scoti nici un perete ca sa extragi tuburile din fuselaj. Ti-am explicat cum se face si termini in max 5 min
4-aici nu ma bag...fiecare cum considera. Eu zic ca asa cum am facut conform indicatilor lui Valteras...este destul de rigid
5- am facut deja un mulaj din ghips si o sa-ti dau si tie
6-tu vrei motor...tu sa-l platesti
7-no coment
Radu, avem asa:
1) ce inseamna la tine "suprafetele de comanda functioneaa ok" - cat sus?/ cat jos?- aveam de gand sa folosesc comanda flaperon a.i. sa functioneze si ca frane la aterizare. Cursele de 10 mm de care spuneam mai sus se datoreaza infolierii defectoase a suprafetelor de comanda. Daca e sa o refac tb reinfoliata toata aripa.
2) Cretofolinele, le-am rezolvat.
3) Nu stiu cum au fost la tine, dar la mine in deriva este un bloc de balsa prin care trece cablul.
...........................
5) Mersi de oferta. Al tau planor insa e mai bondoc de cat al meu
...........................
6) DA - vreau motor
0728.26.93.19
#238
Postat 19 April 2007 - 04:16 PM
IlPadrino, la 19 Apr 2007, 14:09, a spus:
ce sa faci ba, cu el, ca te tragem cu tractoru'!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#239
Postat 19 April 2007 - 08:08 PM
#240
Postat 19 April 2007 - 09:21 PM
Si rog onorata asistenta zburatoare cu maxime sau minime cunostinte in ale suprafetelor de comanda sa-si dea cu parerea daca padrino are dreptate sau pur si simplu nu mai vrea sa termine modelul.
@padrino
3- eu am dat gaura prin vechiul tub cu un burghiu prelungit (sudat) iar apoi am extras restul de tub
5- mulajul este de la ASZ-ul lui RedBaron si este foarte suplu. Cand o sa fie gata am sa postez foto.
Nu stiu la ce milimetri se refera el, dar eu cred ca unghiurile maxime ale suprafetelor de comanda se masoara in Grade.
Cat despre flapeleron...eu am mixat si o sa incerc sa vad cum se comporta, dar numai cand voi fi la o altitudine de siguranta.
Si acum fotografiile cu unghiurile masurate.
Fisiere atasate
-
EleronSus.jpg (72.44K)
Number of downloads: 79