Modelism - RHC Forum: Mini Ventus 2,6M - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mini Ventus 2,6M Made in China

#121 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 18 February 2007 - 05:49 PM

cu un pic de noroc saptamana viitoare le scoatem pe amandoua la aer:)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#122 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 18 February 2007 - 10:19 PM

Radu_, la 18 Feb 2007, 17:30, a spus:

Dupa cum se vede in fotografie...

Macar ai pus o bucata de banda dubluadeziva sub servo?
Solutia aleasa de tine nu mi se pare buna. Deloc.
www.redsky.ro
0

#123 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 February 2007 - 10:36 PM

Citeaza

olutia aleasa de tine nu mi se pare buna. Deloc.

Te rog sa nuantezi putin. De ce nu este buna? Intreb pentru ca vreau sa stiu pe viitor.
Daca puneam si banda adeziva ieseam din gabaritul aripii cu grosimea benzii, adica fo 1-2mm. Acum este la nivel.
Oricum timpul nu este pierdut. Se poate pune si acum, doar ca o sa ies din gabarit.

Dar vreau sa va intreb altceva acum. M-am apucat de profundor. Am trasat axa de mijloc masurata perpendiculara pe linia de separatie dintre partea fixa ci partea mobila. Apoi am vrut sa verific centrul de greutate. Am pozitionat o lama de cuter vertical si am asezat profundorul pe ea. Asa obisnuiesc sa caut centrul de greutate la palele de elicopter.
Si ia sa vedeti in fotografie ce diferenta am gasit fata de axa de mijloc.
Si acum vine intrebarea...este importanta aceasta dezaxare?

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#124 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 February 2007 - 10:37 PM

aici se vede ceva mai bine....

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#125 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2007 - 11:15 PM

Radu_, la 18 Feb 2007, 17:37, a spus:

vingletelor (chiar asa va rog sa-mi spuneti si mie cum se numesc exact)

Winglet.

Citeaza

Daca puneam si banda adeziva ieseam din gabaritul aripii cu grosimea benzii, adica fo 1-2mm.

Nu e musai de pus dubluadeziv de ala "buretos". Exista dubluadeziv simplu (de genul aluia de pus la mocheta). Are grosime zero si fixeaza mai bine decat ala buretos, care daca e gros, permite oarecari deplasari ale servoului, mai ales sub sarcina.
Mai trebuie avut grija ca "shoriceii" devin casanti la temperaturi joase. Sa nu-ti pierzi servoul in zbor. Mai bine iei o bucata de tabla de conserva sau orice altceva...

Citeaza

Si acum vine intrebarea...este importanta aceasta dezaxare?

Nu ar trebui sa insemne mare lucru, dar la anvergura ampenajului orizontal, e suspect de mult. Oare de ce?
Mai important este ca CG al planorului ca ansamblu, sa fie in planul vertical de simetrie.
A propos:
-partea stabila ->stabilizator;
-partea mobila ->profundor;
-stabilizator+profundor=ampenaj orizontal (AO).

BaronneRosso,

Citeaza

io vreau sa ii fac un schelet din baghete de 1*1 de brad

1*1 ce? Milimetri? Nu merita. E ca si cum nu ar fi... Centimetri? Cam mult...
Si apoi, nu suntem cizmari sau zidari (no offence pentru breslashii respectivi) ca sa masuram in centimetri...
Io i-as baga doar inauntrul "carenajelor" de la incastrarea aripilor, niste nervuri de placaj 3-4mm, pt. ranforsarea zonei. In rest, ce a mai zis Big despre rama carlingei.

Citeaza

doar un carlig simplu de remorcare..problema e ca habar nu am unde trebuie pus...In CG trebuie dar cum aflu unde e CG daca io inca nu am pus totul pe el...?

Daca vorbesti despre carlig de remorcare de troliu/vinci etc. si nu de carlig de remorcare de avion, atunci asta se pune pe (sub) burta, inaintea CG, a.i. linia ce uneste pozitia inelului cablului de remorcare si CG, sa formeze un unghi de fo 15-30 grade cu verticala (axa fuselajului fiind orizontala. Centrul tau de greutate obligatoriu va fi in plaja 25-33% din coarda, fata de BA la incastrare. Cel mai bine ar fi sa-i pui un carlig reglabil, ce poti sa-l fixezi pe burta cu 2 surubele, a.i. sa poti sa-l plimbi fatza-spate cativa mm. Sau poti sa fixezi definitiv trei carlige sau un carlig format dintr-o placa de dural de fo 2mm, in care placa sa decupezi trei locase in forma de carlig. Toate solutiile se folosesc (foloseau) la planoarele mai vechi. Nu te stresa cu pozitia carligului prea tare, insa. Nu exista o SINGURA pozitie care sa te satisfaca pt. toate intensitatile de vant, incarcatura alara si panta de urcare dorita.... De aia e bun unul reglabil.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#126 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 February 2007 - 11:42 PM

@Valteras
Scoala domnule. Trebuie sa dau o bere cand ne vedem sau daca ai alte pretentii.... Chiar asa, cand ajungi prin Brasov? Poate ne vedem....
Cu wingletele am inteles.
Cu banda adeziva am sa pun si d'aia
Cu soriceii.....pai nu o sa-mi inghete mana pe mansa daca o sa fie asa frig sa crape? Dar OK o sa-i schimb ca nu-i mare scofala.
Oare de ce sa fie dezaxat CG??? In transparenta, in fata unui bec AO arata la fel si in st si in dr. Ce nu se vede daca balsa din baghete este de aceeasi consistenta sau daca este balsa peste tot. In total are 6 nervuri si o placa mai mare pe mijloc la prindere.
Anvergura este de 510mm si latimea de 100mm. Grosimea de 6mm si baghetele din nervuri sunt de 4mm. Rama de 10mm

Aceasta postare a fost editata de Radu_: 18 February 2007 - 11:42 PM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#127 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 February 2007 - 11:26 PM

Radu_, la 18 Feb 2007, 23:42, a spus:

Trebuie sa dau o bere cand ne vedem sau daca ai alte pretentii....

Am.
Palinca.
De aia de competitie...

Citeaza

Cu soriceii.....pai nu o sa-mi inghete mana pe mansa daca o sa fie asa frig sa crape?

Nu musai. Gandeste-te ca gradientul termic este de 0,65 grade Celsius per suta de metri de inaltime. Daca la nivelul solului sunt 7 grade (caldutz) si planorul il urci pe la fo 1000 de metri (sa dea Domnul!), la inaltimea aia ai 7-0,65x10=0,5 grade!. Asta nu e cine stie ce scadere de temperatura, dar daca mai tinem cont de "factorul de vant" (planorul se deplaseaza prin aer), temperatura mai poate scadea cu 5-6 grade daca nu mai mult...
Uite ca te afli in zona in care plasticul devine rigid si casant...

Hai ca era doar un exercitiu de imaginatie. Poate nu e cazul in situatia de fata, dar e de luat in consideratie...

Cu AO nu te stresa. Verifica la final CG global.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#128 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 February 2007 - 11:46 PM

Ok o sa tin cont sa fie soare.

am mai construit cate ceva in asteptarea balamalelor si loock-urilor pentru aripi.
Am confectionat doua tevi care intentionez sa le lipesc cu epoxi intre cele doua aripi in interiorul fuselajului. Am bercuit putin teava la capete ca sa aiba suprafata mai mare de rezemare. acum are diametrul la suprafete de aproape 13mm
Arata cam asa:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Radu_: 19 February 2007 - 11:49 PM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#129 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 February 2007 - 01:21 AM

Mii de scuze ca ma bag in seama. Doar o mica precizare. Factorul de vant se aplica doar fiintelor sau, de exemplu, unui termometru cu rezervorul de mercur umezit. Pentru un termometru normal sau o bucata de plastic uscata nu conteza vantul.......

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 20 February 2007 - 04:13 AM

0

#130 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 20 February 2007 - 05:17 PM

Valteras, la 18 Feb 2007, 23:15, a spus:

[BaronneRosso,
1*1 ce? Milimetri? Nu merita. E ca si cum nu ar fi... Centimetri? Cam mult...
Si apoi, nu suntem cizmari sau zidari (no offence pentru breslashii respectivi) ca sa masuram in centimetri..

Cel mai bine ar fi sa-i pui un carlig reglabil, ce poti sa-l fixezi pe burta cu 2 surubele, a.i. sa poti sa-l plimbi fatza-spate cativa mm. Sau poti sa fixezi definitiv trei carlige sau un carlig format dintr-o placa de dural de fo 2mm, in care placa sa decupezi trei locase in forma de carlig.

era vorba de centimetri... futu-i obisnuinta.... mi s-a mai atras atentia......


Io aveam de gand sa intaresc bine craligu (fibra de sticla) de aia intrebam unde trebe pus...dar acum tre sa gasesc alta solutie..eventual aia cu 3 ..si tot intarit..mai astept pareri....


si daca ma referam la tractat tre sa ii tai botu nu ? si ce frumos e :lol:
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#131 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2007 - 08:50 AM

Se poate si asa ?, la 20 Feb 2007, 01:21, a spus:

Factorul de vant se aplica doar fiintelor sau, de exemplu, unui termometru cu rezervorul de mercur umezit.

Corecta observatia!
Stau o tura...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#132 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2007 - 09:23 AM

Radu_, la 19 Feb 2007, 23:46, a spus:

Ok o sa tin cont sa fie soare.

am mai construit cate ceva in asteptarea balamalelor si loock-urilor pentru aripi.
Am confectionat doua tevi care intentionez sa le lipesc cu epoxi intre cele doua aripi in interiorul fuselajului. Am bercuit putin teava la capete ca sa aiba suprafata mai mare de rezemare. acum are diametrul la suprafete de aproape 13mm
Arata cam asa:

Io abordez problema putin diferit, tocmai pt. a integra teava cat mai eficient, pt. a disipa cat mai judicios solicitarile in structura. Am incropit o schitza - vezi mai jos......

Evident, nervura aia de placaj se poate pune si inauntrul fuselajului, dar e complicat. La final, nervura se chituieste, vopseste, etc.
Daca "carnea" fuselajului e suficient de groasa in zona aia de incastrare, atunci nu mai e cazul de pus nervura.

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#133 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 February 2007 - 02:07 PM

Valteras, la 21 Feb 2007, 08:50, a spus:

Corecta observatia!
Stau o tura...

Mare om, mare caracter.
Sa ne traiesti o mie de ani....gurule.
0

#134 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 February 2007 - 10:13 PM

Din lipsa de timp (cred ca toti avem aceasta problema) nu am mai lucrat prea mult la model. totusi am terminat deriva. am optat pentru balamale demontabile (probleme de depozitare si transport). Am confectionat in sarma de otel de 2mm doua axe in forma de L pe care am cositorit (foarte fin) cate o saiba pentru sprijin axial. Am pus numai doua balamale...nu crd ca mai este nevoie de inca una.
Iata si fotografia:

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#135 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 February 2007 - 10:21 PM

Am terminat si cu cele doua servo de la eleroane, in sensul ca am confectionat comenzile din sarma de otel de 1,5mm, la un capat in forma de L si la celalant in forma de S.
Singura problema ramane ca nu pot fi ajustate dimensiunile, dar cred ca se va putea trima. Diferenta de "asezare" in zero la eleroane este de aprox 1mm la fiecare.
Am taiat si capacele si le-am prins in suruburi pentru lemn de 1,5mm diam, din dotarea modelului. Cu asta au fost darnici orezarii, am o gasca. Cred ca nu se chinuie sa le numere.
Fotografiile sunt mai slabe calitativ. Facute cu webcamul. Asa ca am facut doua sa se inteleaga mai bine.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#136 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 February 2007 - 10:30 PM

am uitat sa postez si fotografia cu balamaua fixa.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#137 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 February 2007 - 10:43 PM

Am terminat (zic eu) si cu intaritura dintre aripi. Am lipit si wing loock-urile si am intercalat intre ele o teva de carbon de 5mm pe care am asigurat-o cu doua stifturi transversale de otel. Astfel lucreaza amandoua lipiturile pentru ambele aripi si la fixat si la detasat aripa din opritor.
Drugul de otel trece printr-o teava de aluminiu care am lipit-o cu Bizon metal.
In Ba am lipit o a doua teva tot de aluminiu si tot bordurata.
Sper ca este suficient atat cel putin petru inceput. Ca probabil ca conform principiului lui Murfy "orice improvizatie reusita ramane definitiva" am renuntat sa montez o placa asa cum a opinat (probabil foarte bine) Valteras. am incerca sa confectionez una dintr-o bucata de elice de Heli , dar nu a iesit corespunzator avand in vedere ca paralelismul pe interior este destul de "convergent".
Iata si fotografia:

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#138 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 February 2007 - 11:44 PM

Astazi am reusit sa termin simontarea servomecanismelor pentru profundor di directie.
Am inlocuit tuburile de origine cu doua cabluri noi, care au o frecare mult mai mica .
Nu am vrut sa fac modificari la structura asa ca am pastrat pozitia servomecanismelor si am venit cu cablurile pe margine, cu gandul sa las mijlocul liber pentru o eventuala carlinga sau pilot, sau poate mulajul de carlinga de la aeromodelul lui Red Baron.
Am confectionat din lemn doi suporti pentru cabluri, si lle-am lipit pe pozitie, in asa fel incat iesirea cablului sa vina in directie servomecanismului.
Iata si ceva fotografii.:

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#139 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 February 2007 - 11:45 PM

si inca una...

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#140 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 February 2007 - 11:53 PM

In schimb am intalnit o posibila problema la directie si profundor. Se cam lovesc cand profundorul este coborat. am incercat sa mut directia mai jos dar nu arata bine si iese din gabaritul derivorului. Dar nu cred ca voi avea nevoie de un unghi de comanda asa de mare. Voi ce parere aveti?
Daca este nevoie de mai mult, cred ca singura soutie este sa decupez un V in profundor ca sa aiba loc deriva.
Am facut si ceva fotografii, sper sa va puteti da seama de unghiul maxim al derivorului. Masurat cu raportorul este cam 21º-22º

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#141 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 February 2007 - 11:55 PM

inca una...

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#142 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 February 2007 - 12:25 AM

Rudder-ul este prea departat de ampenajul vertical. Nu poti sa-l mai apropii? Si, eventual, sa-l mai cobori?

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 27 February 2007 - 12:26 AM

0

#143 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2007 - 08:38 AM

cand o sa cobori la max profundorul (pe picat) nu o sa mai poti misca deriva; incearca mai bine sa cioplesti din ea, ca bordul superior sa fie in coborare. verifica indicatiile (daca sunt) de curse pe suprafetele de comanda. daca cioplesti din profundor in V, o sa-i scada rezistenta acolo, o sa trebuiasca sa faci o ranforsare, complicatii, etc.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#144 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 February 2007 - 02:09 PM

Eu cred ca ceva este putred in Danemarca in acea zona.
Te rog sa mai studiezi planul, fotografii pe net, etc....zic si eu.
0

#145 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2007 - 05:03 PM

Bogdan Stancu are dreptate. Se taie directia. Vezi poza.
Si Se poate si asa? are dreptate. E cam departe directia de deriva, dar nu e chiar mare bai.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#146 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2007 - 05:08 PM

Faching poza...

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#147 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 27 February 2007 - 05:31 PM

Valteras, la 27 Feb 2007, 17:08, a spus:

Faching poza...

muult al dreaque....trebe taiat zic io numa un pic(cat sa nu mai atinga) ..ca si asa e un pic cam mica....si daca e prea mica o sa aveti probleme la remorcaj..nu ?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#148 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 27 February 2007 - 11:31 PM

Dar oare sa nu astept pana la primul zbor? Oricum va fi cu D-ul Iordan. Poate ca nu are nevoie de mai mult de 20º unghi de atac la profundor, pentru infundare sau picaj.
Cred ca mai important este in sus cand ai nevoie sa tagi de el.

Aici un link (al-VI-lea post) cu altii din state care au la fel toata montura si nu s-au plans de asa ceva. Poate ca-mi fac griji de pomana. Pacat ca posturile sunt cam vechi si nu mai merg filmele postate.

Voi ce parere aveti?
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#149 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2007 - 08:51 AM

Baroanerosu, la remorcaj e drept ca folosesti mult directia, dar dupa ce incepe sa zboare, miscarile tind sa devina din ce in ce mai mici;
Radu, cred ca 20de grade e suficient pe picat, dar gandeste-te la o rezerva pentru trimare macar la primul zbor, cand o sa-ti faci deja o impresie.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#150 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2007 - 09:20 AM

RedBaron, la 27 Feb 2007, 17:31, a spus:

muult al dreaque....trebe taiat zic io numa un pic(cat sa nu mai atinga)

Da, trebuie avut grija si taiat doar atat cat sa nu se atinga de profundor, din considerentele spuse de Bogdan.
Da Radu, ce e drept, nu e nevoie de bracaj mult de profundor inspre "picat". La picaj tre bracaj mai mic decat la cabraj... Poate ajunge sa reduci cursa la profundor, dar tre vazut la zbor.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro