Modelism - RHC Forum: Mini Ventus 2,6M - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mini Ventus 2,6M Made in China

#1 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:11 AM

Iata ca a sosit si modelul.
Dupa un drum destul de denivelat intre Brasov si *********** am ajuns la magazinul cu pricina.
Modele multe, de toate categoriile, tot felul de accesorii si efecte de modelism.
Dar sa trecem la subiect:
Deci model Mini Ventus 2,6M ambalat in cutie simpla fara insemnele de la ceva brand si fara mari sofisticarii (nici macar proverbiala zapada artificiala sau o atentie de ceva fulgisori. Carton chior lipit si gata.


Adica mai la subiect....asa cum se vede

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#2 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:12 AM

Apoi am inceput sa scoatem componentele.
Prima data fuselajul.....

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#3 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:14 AM

apoi ampenajul orizontal si o aripa, plus varfurile de aripa.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#4 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:20 AM

Dupa cum se vede, la sugestia lui Marinaru, am ales varianta fara motor. Dar asta si pentru faptul ca m-am gandit ca nu se stie ce motor voi folosi (daca voi folosi) si atunci pot sa-mi tai eu locasul pentru peretele de foc asa cum vreau si unde este necesar. Plus ca motorizarea fara BL poate ca nu-si are rostul in ziua de azi la asa un model. Asta este parerea mea si nu este tocmai cea mai autorizata.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#5 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:24 AM

Aici suportul servomecanismelor asa de mult disputat pe mai multe forumuri, care dpdv executie nu au nici un cusur (asta in viziunea mea ) dar un expert probabil ca ar avea ceva de comentat.
Lucru neglijabil am gasit si eu, dar voi relata mai tarziu.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#6 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:30 AM

La mijlocul fuselajului, spre coada , se afla o intaritura orizontala confectionata din placaj care la toate modelele este lipita stramb. Se poate observa ca este inclinata spre st cum se priveste imaginea. Nu stiu pentru ce este asa dar se pare ca asa are sablonul chinezu' ca la toate este absolut aceeasi inclinatie. In st si in dr trec cele doua tuburi de plastic pentru comenzile din coada.
Eu cred ca nu are importanta functionala faptul ca este lipita inclinat decat afectarea esteticii .
Ce parere aveti? Asa este?

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#7 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:35 AM

Aici ampenajul vertical vazut din spate. Se observa locul pe unde iese tubul de comanda pentru profundor.
Profundorul construit din balsa si invelit se prinde cu doua suruburi. Oare suprafata de contact nu este prea mica? Va avea "tinuta" pe as o latime mica?
Piulitele lipite in interiorul fuselajului (din fibra) nu vor perfora fuselajul?
Daca mai este necesar mai refac unele fotografii, dar astept sugestii

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#8 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:44 AM

In fotograma urmatoare locul de prindere al aripilor.
Eu nu am inteles inca (voi primi instructiunile de montaj prin mail) cum se vor fixa aripile. am primit un drug de fier de 8mm (fara comentarii) care trbuie sa traverseze fuselajul si sa intre in aripi. OK diametru de 8mm, dar de ce din FIER greu si plin...nici macar teava?
Cred ca ceva din carbon sau in cel mai rau caz dural ar fi mai pe gustul meu. sau totusi chiar asa mari sunt eforturile la incastrare incat sa necesite monstruozitatea aia de bara de fier de 8mm?

Si acum sa revenim la fotografie. Se poate observa o nervura din placaj lipita pe interiorul fuselajului. Dar intreb si eu.....intre ele nu ar trebui o consolidare cu alte nervuri de placaj sau alt material? Daca DA (fara alianta) atunci cam in ce maniera ar trebui construite???

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#9 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:48 AM

Si inca o fotografie din acelasi loc unde se vad amandoua nervurile si golul dureros dintre ele.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#10 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:51 AM

Revenind la suoortul servomecanismelor, se observa ca ar trebui intarite lipiturile caci riigidizarea nu s-a facut pe toata suprafata. La o simpla presiune cu degetul pe un element al suportului, acesta s-a distantat de elementul conjugat.
Voi verifica mai amanuntit toate lipiturile modelului

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#11 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 01:58 AM

In fotografia alaturata, setul de accesorii. Cred ca am sa-l fericesc pe Bogdanut cu acest cablu (gen DROT) sa-l foloseasca la bicicleta lui, caci asemenea monstruozitate (de otel) nu cred ca are ce cauta in model. Nici nu vreau sa socotesc cate zeci sau poate sute de grame cantareste.
In rest, tot felul de surubele pentru servo banuiesc (ca si cum servomecanismele nu se livreaza cu surubele si accesorii) doua echii probabil pentru eleroane , dar pentru celelante doua comenzi de ce nu au dat nu se stie, capace pentru servo pe aripi, ceva link-uri furculita, ceva tije de otel de 2mm suruburile de fixare ale profundorului si cam atat.
Am targuit eu ceva prelungitoare de servo caci aripile nu au asa ceva din dotare.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#12 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 02:01 AM

Aici sectiunea aripii la incastrare. Fara comentarii.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#13 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 02:03 AM

Si totusi...are o linie eleganta si zvelta. Cred ca totusi este un model de viteza la asa profil al aripii.
Ce parere aveti?

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#14 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 02:04 AM

O alta incidenta....

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#15 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 02:05 AM

Si una din spate....

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#16 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 02:09 AM

Si ultima cu carlinga. Oare cu ce sa "simulez" interiorul sa arate mai realist?


Pentru astazi doar atat. am sa va tin la curent cu constructia. Astept intrebarile voastre si DORESC sugestii cat mai multe.
Multumesc.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 February 2007 - 04:42 AM

Radu_, la 11 Feb 2007, 01:44, a spus:

OK diametru de 8mm, dar de ce din FIER greu si plin...nici macar teava?
Cred ca ceva din carbon sau in cel mai rau caz dural ar fi mai pe gustul meu.

Felicitari.
Nu ma satur sa-i admir formele.
In legatura cu greutatea barei si a cablului....
Fiind planor (deci fara motor si bateria aferenta) este prea usor. De cat sa-i puna plumb au folosit bara....zic si eu.
Sa-l zbori mult si fara incidente.


PS. Ar merge urcat cu telemachele....ce zici?
0

#18 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 11 February 2007 - 08:09 AM

Fain model Radule! o sa-l vad pe viu sper eu pe saptamina viitoare!
0

#19 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 11 February 2007 - 04:50 PM

Radu_, la 11 Feb 2007, 01:35, a spus:

Aici ampenajul vertical vazut din spate.

o fi unghiul din care e facuta poza sau ampenajul vertical e al naibi de stramb in partea de sus..partea pe unde iese tubu ma refer ..poate nu are vo importanta din pct. de vedere practic..dar estetic..cahhhh...

Si legat de partea cu hardughia de bara...... trebe sa puneti ceva mai usor gen carbon pentru ca si daca mai trebuie pus plumb , o sa il puneti in bot..si io parca stiu de la fizica ca se pune mai putin fiind chiar la extremitate (faza cu parghiile ) ....deci iese modelul per total mai usor.....

legat de partea de cabina ..merita infrumusetata..o sa va aduc cabina de la asw sa vedeti ce frumoasa e....si vo dau ca sablon daca puteti rezolva ceva cu ea...

si acolo unde ati spus ca chestia aia indoita pe stanga are efect doare estetic .....cred ca nu-i asa....pentru ca acum o parte a fuselajului va suporta in caz de "imapct" o forta mai mare decat cealalta..si asta inseamna ca sunt sanse mari de poc :D

restul dupa ce il vad pe viu..cat de curand:P

Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 11 February 2007 - 04:52 PM

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#20 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 11 February 2007 - 05:13 PM

Cum se prezinta imbinarile intre aripi si fuselaj? Se potrivesc bine la gaurile de fixare au ba? Vorba celor de mai sus... "drugul" cred ca este fixat aproape de CG si mareste greutatea per total a modelului. daca intentionezi sa-l faci electric, inlocuieste-l cu carbon, dar mai intai sa verifici atent cum stai cu CG'ul. In rest abia astept sa aud impresii de la zbor.

PS. Referitor la nervurile fuselajului, chinezul a contat pe rezistenta longitudinala a fibrei de sticla, de aceea nu a ramforsat, sunt curios ce spun si specialistii, dar eu unul te-as sfatui sa ramforsezi cat crezi de cuviinta, atat fuselajul cat si aripile...
...audaces fortuna iuvat...
0

#21 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 05:17 PM

Acum sunt in faza de gaurit fuselajul. Am facut un sablon dupa gaurile dintr-o aripa pe o bucata de hartie milimetrica, am facut apoi comparatia cu negativul sablonuli pe a doua aripa si am constatat ca aripile sunt gaurite perfect. In schimb pot sa ma felicit ca nu am gaurit orbeste fuselajul. semnele date de chinez sunt ele date cu sablonul, dar putin anapoda.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#22 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1641
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 11 February 2007 - 05:48 PM

Modelul e fain dar am vreo cateva comentarii:
1. ferura de la junctiunea aripi cu fuselajul e bine ca e metalica! Sarcina la planoare in zona aia e f mare (bratul fortei) si teava sau altceva s-ar putea sa cedeze. Eu stiu un model care avea teava acolo si s-a pliat la luping ;-). La ale mele am ori bara de otel de 8 ori sau 10mm ori placa de minimum 10x3 m. Prefer bara pt ca da rezistenta si in cazul aterizarilor in viteza, cand inertia aripilor poate rupe cu coltul dinspre BA fuselajul. Si daca zbori la panta, il mai pui si cu vant de coada pe panta...

2. Ranforseaza rama cabinei, de fapt gaura ramei cabinei. Rowing cu rasina si microbaloons este solutia. Zona aia e unul dintre punctele slabe la planoarele de fibra in general

3. Acolo unde cadrele nu sunt bine lipte pe fuselaj, da-i cu rasina si tesatura de fibra de sticla. Vorbesc de rasina epoxidica bien sur.

4. Nu iti face grij de greutate, ca poate o sa ai nevoie chiar sa-l lestezi dupa ce il vei testa.

5. Mai da-i un start de fibra de 24-40 gr/mp pe burtica acolo unde va avea contacte cu solul.

6. Ceva nu imi place la profilul aripii. O fi numai iluzie foto... Ce zice in cartea lui, ce profil are?

7. Verifica inchiderea fuselajul pe lonjeronul ampenajului vertical. Este important sa fie bine lipita si solida.

Big
FROGS CAN FLY!
0

#23 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 07:13 PM

Asa arata dupa prima gaurire. Prima data cu burghiu de 2mm dupa sablon iar apoi cu burghiu de 5mm. Am bagat o tija de carbon de 5mm si am verificat distantele de la varfurile tijei la ampenajul vertical. Am vrut sa verific inainte de gaurirea finala daca axa tijei este perpendiculara pe fuselaj. Abatere la varful tijei (1m) de sub 1mm. Cred ca este destul de bine nu?

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#24 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 07:25 PM

E aici s-a terminat stiinta si va rog sa-mi dati solutii.
Am terminat cu gaurile, totul bine si frumos, dar....ce fac cu inpoerfectiunea de imbinare? Dupa cum se vede in fotografie, asa stau aripile in stare libera. Daca presez tare in ele se lipesc de fuselaj, alltfel nu prea. Una din aripi iese destul de usor de pe tija de 8 care pe moment este din DurAl. am sa pastrez tija de otel, caci vad ca multi de pe forum o prefera (multumesc BIG de sfaturi) Spun multi, caci parerile sunt impartite (am primit si pe alte cai sfaturi) dar se pare ca ponderea este sa pastrez tija de otel. Dar daca fac rost de una de Titan de la ICA GHIMBAV??? Ar fi mai bine?
Revenind la acest post, sa fac ceva un fel de tendon st dr pe interior care sa traga de aripi spre fuselaj sau care este solutia?? Sa incerc sa indrept fuselajul?

BIg ...
Rama este ranforsata la nivelul cupolei cabinei cu un "inel" de placaj. Sa mai fac ceva suplimentar sau sa fac cumva sa se lege inelul de intariturile de la incastrarea aripilor??? (poza mai sus)

Te rog sa fi mai explicit despre ampenajul vertical si inchiderea lui.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#25 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 07:27 PM

Cam asa arata astazi.
O sa vad zilele urmatoare ce mai pot sa fac.
Multumesc pentru sfaturi, am sa tin cont de ele si va rog sa ma ajutati si pe viitor.
Urmatoarea etapa cae ar fi?

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#26 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 07:28 PM

si inca una si gata pe astazi

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#27 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 February 2007 - 07:56 PM

Si inca una pe ziua de astazi cu locul de "parcare" pe langa celelante modele.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#28 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1641
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 11 February 2007 - 11:23 PM

1. fanta pe care o ai intre aripa si fuselaj se rezolva usor, dar cu ceva numca si rabdare: mai intai ai nevoie de un tendon ce sa tina aripile unite in timpul zborului. Poate fi si un arc metalic (de ex eu asa am la ka8 de 3,7m si e ok). Apoi - iei indigo si il pui intre aripa si fuselaj, astfel sa marcheze punctul de frecare (unde face contact prematur) pe fuselaj. Apoi cu o magareata (marinaru ii mai zice pisica) iei la slefuit atent din fuselaj. NU te atingi de aripa ca nu stii ce placaj a bagat chinezul in prima nervura. Daca ai fanta urata, faci frumos un chit special pe care il pui acolo si din care apoi pilesti pana ajungi la rezultatul maxim.

2. Inchiderea fuselajului se face pe la deriva. Mai exact printr-o piese ce de regula este din placaj, sau balsa si care tine rol de lonjeron al derivei. Verifica sa fie bine lipita piesa aia, fa-i o poza si pune-o aici si ne mai dam cu presupusul (pe banii tai, modelul tau... hehe nu avem retineri )

3. daca in jurul gaurii de la cabina ai platou de placaj, si e comnplet lipt - e ok, nu mai trebuie altceva.

4. Frane are? Sau flapsuri?
daca nu are ti le recomand cu caldura. Altfel va fi cam greu sa-l pui jos la dimensiounile alea, din scurt pe panta, mai ales ca va intra in efect de sol etc, bla bla bla.

big
FROGS CAN FLY!
0

#29 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2007 - 09:41 AM

Big, la 11 Feb 2007, 23:23, a spus:

... iei la slefuit atent din fuselaj...

Daca nu vrei sa cioplesti din fuselaj (io nu as ciopli mult, sa nu fac gaura), poti face in felul urmator:
Lipesti pe fuselaj o nervura groasa (doua - stg/dr) de balsa mai densa. Le iei la slefuit pana ce aripile (cu tendoare) se pasuiesc frumos si interstitiul dispare. Se slefuieste pana ce apare fibra fuselajului in zona in care aripile atingeau fuselajul oricum. Asta, pt. a minimiza "adaosul". Dupa ce e OK, ca sa nu ramana balsa moale in contact cu aripa, se lipeste pe balsa inca o nervura (de data asta plana, evident) din placaj de aviatie de fo 2mm sau placaj ordinar de 3-4mm. Daca mai vrei si esti masochist, mai si chituiesti...

In rest, cam tot ce s-a zis p-aci e OK.
Lasa "drugul" de fier (si io am) ca o sa-l vrei lestat.
Profilul din poza aia, arata intr-adevar ciudat. Parca aduce a RG 15. Asta inseamna ca-i place la viteza si-i trebe incarcare (mai) maricica. 40-50 gr/dm2.
Io te-as ruga sa nu-i pui in carlinga papushele si busturi de pilotzei. Mie personal nu-mi plac. Dar poti sa faci un mock-up de cockpit.

In fuselaj, pe unde intra "drugul", se lipeste cu epoxi+fibra multa, o teava de alama cu interiorul de 8mm pe plus, in care sa intre drugul cu alunecare.
Io as pune si un panou de placaj tzapan in interiorul fuselajului, intre incastrarile aripii, care sa preia, asa cum zicea si Big, coplresia ce ia nastere la cate o busitura in bot, cand aripile tind "sa vina in fatza" si sa sparga fuselajul.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#30 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2007 - 10:03 AM

Cam asa:

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro