Modelism - RHC Forum: Mini Ventus 2,6M - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mini Ventus 2,6M Made in China

#91 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 February 2007 - 12:10 PM

Citeaza

Pentru alinierea aripilor Pentru alinierea aripilor

am pus provizoriu cate doua tije de carbon de 2mm una pe BF si alta pe Ba . Dar nu stiu daca raman cu ele sau pun altceva.
Parca sunt firave alea de carbon. am sa incerc sa vad cum se comporta la forfecare, ca in fond asta este solicitarea.

Citeaza

Pentru servouri Valterila mi-a spus ca sunt suficiente cele de 18g

Eu intrebam daca solutia de a le incastra in spate este buna
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#92 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 February 2007 - 12:21 PM

Radu,
Verifica neaparat rezistenta carbonului la forfecare! Eu nu am vazut vreunul asa, desi poate or fi...toate cele vazute de mine aveau niste popici de metal care sigur e rezistent in fibra fuselajului.

Solutia de a le incastra in spate pare buna NUMAI in cazul unui centraj favorabil in felul asta (model prea greu de bot, etc), altfel e bataie de cap inutila. Macar lasa numai profundorul in spate si pune directia pe bowden.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#93 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 15 February 2007 - 02:12 PM

Radu_, la 15 Feb 2007, 12:10, a spus:

Eu intrebam daca solutia de a le incastra in spate este buna

Radu
cel micro standard de 18g nu incape fizic in deriva, iar cele din seria nano sunt..., nu m-as baza pe ele la modelul asta

spor si la mai multe poze

Bogdan
tzucumbarelele astea metalice sunt prinse in interiorul fuselajului cu fibra?
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#94 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1641
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 15 February 2007 - 11:01 PM

Sistemul Valterash de asigurare a aripilor este simplu si eficient. Eu il folosesc de o mie de ani, inclusiv la ka8 ala de 3,7m insa acolo am inlocuit elasticul cu un arc metalic. Valterush fa bade o poza cu treaba ca esti in brash, digitalu meu da semne de pensionare si mai sunt si ardelean pe deasuroa (dureaza cateva zileeeeeee pana sa o fac).

big

ps am si wing look pe un model, care e si el fain si eficient. , o ideea creatza si buna, insa nu imi vine sa o aplic chiar oriunde, chestie de gust, filing, pemonitie si conjunctie a lui Saturn cu Venus...
FROGS CAN FLY!
0

#95 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 15 February 2007 - 11:32 PM

Am fost la nea Radu si am vazut ce si cum.....Modelul desi are unele lipsuri (la ampenajul vertical trebuie intarit bine ) si mici imperfectiuni , e un model destul de reusit ca si masa.....adik la un kilogram gol e destul de bine..problema care apare e urmatoarea...drugul de care zicea nea radu isi merita painea...adik cu el aruipile stau acolo unde le e locul nu flambeaz nu nimik...cand e cu durAL alta treaba aripile misca pe acolo nestingherite...
de aici reiese ca clar drugul e cel mai bun...dar mai apare o problema......Drugul e de 200 de grame..( cu 120 mai mult decat durAL-ul )....
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#96 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 15 February 2007 - 11:49 PM

Citeaza

Sistemul Valterash de asigurare a aripilor este simplu si eficient

Da asa este. Am facut si eu niste teste in sufragerie si l-am scuturat de am zis ca acum se rupe. Si a tinut cu ceva elastice de borcane.
Mesterii mari si experimentati in ale aeromodelismului au avut dreptate. Flambajul sivibratiile sunt mult mai accentuate cu bara de Durral fata de bara de otel. acum singura problema ramane greutatea care este covarsitoare.
Ce parere aveti? Bara de otel cantareste aprape 200gr iar aia de Dual numai 75gr. Merita sa caut ceva teava de 8 cu perete gros, sau sa incerc sa prelucrez una desi la lungimea asta (530mm) cam greu asa ceva.??


Dar totusi ma gandesc sa cumpar ceva Wing look-uri .

Aceasta postare a fost editata de Radu_: 16 February 2007 - 12:04 AM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#97 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 February 2007 - 01:09 AM

Daca nu-i pui motor oricum trebuie sa-i pui plumb. Atunci ce rost are sa te gandesti la greutatea barei?
Eu zic asa.....dupa mintea mea.....zboara-l cum recomanda mamica lui. Dupa ce te obisnuiesti cu el incepi sa observi ce trebuie ameliorat.
Numai zboruri reusite.


PS. A propos, ce incarcare alara are in varianta recomandata de fabricant? Ca sa ne lamurim daca trebuie usurat sau lestat.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 February 2007 - 04:18 AM

0

#98 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2007 - 09:02 AM

Radu_, la 15 Feb 2007, 23:49, a spus:

Wing look

Ce aveti, nene?
Nu e wing look! E wing lock!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#99 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2007 - 11:32 AM

IlPadrino, la 15 Feb 2007, 14:12, a spus:

tzucumbarelele astea metalice sunt prinse in interiorul fuselajului cu fibra?

nu sunt prinse, intra usor si au un joc miiiic (cam cat aia de furnica); spuneam asa, ca daca se forfeca carbonul in fibra nu simt eu (ca Big, cu conjunctia lu' Saturn cu Venus http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif ) ca se termina bine. Misca-ti curu intr-o zi sa vezi una-alta si sa bem o cafa!
Valterashu, mi-ai luat vorba din gura! Look ! se zice cand vezi blonde pe strada...
Radu, nu-ti fie frica de greutatea planorului, nu o sa vrei sa iasa chiar fulg si pun pariu ca pui LiPo, nu NiCd. Nu pune servo nano, la prima aterizare cand o sa dea cu coada de pamant, schimbi rotitele. De ce nu lasi tu bowden de la servourile din fuselaj, nu inteleg.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#100 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 16 February 2007 - 01:27 PM

Valteras carcotas...multumesc de corectie....dar eu am nvatat engleza fara profesor si numai vorbita. De citit in engleza,citesc din inertie. Scuzati graba si de multe ori nestiinta. Nimeni nu s-a nascut invatat.
Bogdane...cred ca ai dreptate,... caut nod in papura si uneori in gat, dar intrebarea nu strica. Sper ca nu am exagerat cu intrebarile puerile pentru unii din voi si vitale pentru mine si poate si pentru altii camine.
Oricum din toate invata omu'

Iata si datele de incarcare:
Suprafata portanta: 38.4 dm2
Incarcare alara: 46.9 g/dm2
Profilul aripii: S6063
Din cata aerodinamica stiu eu ar rezulta cam 1800gr. Dar daca este numai planor probabil ca va trebui lestat. Ca nu vad de unde mai scot 600-700gr din servo rec si accu.
Acum iarasi astept pareri de alke voastre dac nu supar pe cineva. Daca es cu suparare va rog sa spuneti si promit ca nu mai fac.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#101 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 February 2007 - 02:26 PM

Radu_, la 16 Feb 2007, 13:27, a spus:

Dar daca este numai planor probabil ca va trebui lestat. Ca nu vad de unde mai scot 600-700gr din servo rec si accu.

Ceea ce era de demonstrat. Lasa-l cum l-a gandit mama lui. Cu bara, servo-uri standard, cablurile....samd.
Dupa ce-l zbori si va invatati unul cu celalalt mai vezi.
Daca pui servo in coada vei avea probleme cu centrajul.....zic si eu.
0

#102 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 16 February 2007 - 05:59 PM

dar io nu inteleg partea cu lestatul....
adik sunt novice in constructia lor io mai muult le zbor ..io stiu ca cu cat e un planor mai usor cu atat ii e mia usor sa urce in termica si atunci intrebarea ..la ce mama naibi sa il faca mai greu ?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#103 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 February 2007 - 06:44 PM

Asa am crezut si eu. Facusem si zburasem doar planoare pentru zbor liber. Cand am facut primul model RC am crezut ca cel mai potrivit ar fi un planor. Am ales Spectra de la Great Planes. Surpriza, surpriza. Greu si rapid. Incarcare alara spre 50g/dmp.....M-am documentat.
Finetea unui planor nu depinde de incarcarea alara ci doar de aerodinamica lui.
In schimb incarcarea mare ii confera viteza si deci penetreaza bine in curentii de aer. Daca ar avea 10g/dmp ar fi purtat ca frunza in vant.
Deci nu are nici un sens sa schimbi bara grea dar rigida, servo-urile standard robuste cu flecustete nesigure, servo in coada ca apoi sa-i pui plumb in nas.
S-ar putea sa ai mare surpriza ca dupa ce il faci asa cum este el in cutie sa-i mai adugi ceva lest.
La motoplanor se schimba situatia. Daca pui un 600 de 220g si o baterie NiMHd de 250g iesi cam unde ar trebui.
Si ca sa inchei. Daca era un RTF il suspectam pe constructor ca vrea sa faca economie. Da asa? Daca era mai bine recomanda el un servo nano in coada si facea economie de cablu....nu?

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 February 2007 - 07:05 PM

0

#104 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1641
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 16 February 2007 - 11:14 PM

Finetea unui planor depinde MULT si de incarcarea alara! Pe polara se vede clar ca la incarcare mare toata polara se muta spre viteze mai mari, si chiar se apaltaizeaza in cazul unor profile de aripa facute mai pentru viteza. O incarcare alara mica, te va ajuta f mult la spiralare in termica, pt ca W - viteza minima de infundare este mai mica in acest caz. Plus ca ca si viteza minima de zbor se va micsora, deci se va putea spirala mai strans si mai aproape de miezul ascendentei. Incarcarea optima face ca planorul sa urce bine, sa fie fashnetz si sa sara asa cum trebuie de la un camin la altul fata sa piarda prea multa inaltime, si fara sa falfaie prea mult cand trece prin descendenente puternice.

Si ia nu-mi mai sariti la beregata cu wing look, ca si altii zic canopie, remoata, retracturi si alte asemenea! Io macar parafrazam gandindu-ma la sexy LOOK!

big
FROGS CAN FLY!
0

#105 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 February 2007 - 03:53 AM

Bineinteles ca ai dreptate. Nu pot decat sa aprob.
Nu am fost eu clar. Trebuie un optim. Nu 100g/dmp. Dar te rog mult sa-mi spui daca un planor zboara bine la 10 g/dmp. S-ar parea ca acest optim ar fi intre in jurul valorii de 40-50g/dmp.
In jurul acestei valori finetea depinde mult de incarcare?


Ceva referitor la cestiune:
http://en.wikipedia....t-to-drag_ratio

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 17 February 2007 - 07:34 AM

0

#106 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1641
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 17 February 2007 - 11:50 AM

Pai depinde mult de numarul Reynolds... pana la urma. C a la modelele mici-mici nu poti sa mergi cu 50gr/dm, dar un 10 gr/dm ar fi exact ce au nevoie sa stea in aer :-)

Scuze de of topic, dar uneori ma iau deshtele inaintea bunului simt, stiu ca e grav, dar incerc sa ma tratez. Cu palinca si zaibar ca de vin de Jidvei sunt satul din liceu ...

bigOfftopicTotal
FROGS CAN FLY!
0

#107 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 17 February 2007 - 11:55 AM

lasa dejtele sa curga precum palinca . Asa mai invatam si noi

Aceasta postare a fost editata de Radu_: 17 February 2007 - 11:55 AM

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#108 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 February 2007 - 05:50 PM

Radule ai perfecta dreptate. De fapt noi zgandarim,constient sau nu, monstrii sacri ai modelismului romanesc pentru a invata.
Important este sa incheiem discutia cu lectia invatata.
@BIG. Te rugam frumos. Lamureste-ne. Pana la urma usureaza, il lasa asa cum este sau lesteaza planorul?

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 17 February 2007 - 07:34 PM

0

#109 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1641
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 17 February 2007 - 08:59 PM

Eu personal l-as lasa asa cum este. oricum pentru centraj va trebui sa-i puna ceva plumb in bot, cu siguranta. Dupa primele zboruri poate sa ia o decizie in functie de cum va zbura dar si in functie de ce vrea pilotul de la acest planor.

big
FROGS CAN FLY!
0

#110 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 17 February 2007 - 09:45 PM

Pai io am discutat cu nea Radu si a zis ca nu ar vrea sa zboare cu el in termici si d-astea ci mai mult sa traga de el in acro si alte alea alea....deci probabil modelul va mai fi lestat nu usurat :lol:
daca isi va schimba vre-odata opinia si isi va dea seama cat de fain e in termica ( :lol: ) probabil va scoate lestul ....dar pentru acum drugul face toti banii desi are 200 grame...problema ramane cu servourile..
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#111 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 17 February 2007 - 10:12 PM

Salut la toti.
Astazi am stat de vorba cu Nea' Gicu Iordan (cine-l cunoaste, poate sa aprecieze valoarea)
Dansul, om cu pretentii, a vazut din satrt despre ce este vorba.
Si acum parerea dansului este urmatoarea:
-sa-l las asa cum este si sa iesim la zbor
-exclus ridicarea la mosor sau alte instrumente
-probabil doar tras cu mana dar mai usurel
-cu acrobatia...da, dar asa mai usurel, nu fortat, pe considerentul ca nu stie cum sunt facute aripile. Ok polistiren si balsa... dar ce este inauntru ca structura, mai departe de drugul de fier, nu garanteaza.
-sa intaresc totusi zona dintre aripi cu un dispozitiv sau ceva. Am prezentat solutia data de Valteras si a spus ca asa sa o fac.
-Sa nu ma incurc cu tot felul de zdrang si poc la fixarea aripilor, ca nu este nevoie, ca stau foarte bine si asa, sa le lipesc cu banda adeziva sau sa pun elastic intre ele. Oricum solutia finala va fi data dupa primul zbor lansat din mana pentru centarare etc.
-sa las comenzile asa cum sunt cu servo standard pentru coada, caci oricum va mai trebui probabil ceva plumb in varf. Cu asta ma determina sa-l motorizez daca asa va fi situatia. Daca tot pun lest...atunci punem un motoras si gata.

Cam astea au fost opiniile lui Nea' Gicu.

Acum cred ca ma apuc de treaba. am sa va tin la curent cu fotografii si detalii constructive.
Oricum am invatat multe din acest topic,si vreau sa mai invat de la toti cate ceva.
Va multumesc.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#112 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2007 - 10:12 PM

RedBaron, la 16 Feb 2007, 17:59, a spus:

dar io nu inteleg partea cu lestatul....
adik sunt novice in constructia lor io mai muult le zbor ..io stiu ca cu cat e un planor mai usor cu atat ii e mia usor sa urce in termica si atunci intrebarea ..la ce mama naibi sa il faca mai greu ?

...daca e mai greu nu neaparat urca mai rau: uite de exemplu.. Asta e o explicatie la polare; inginerii o sa explice mai bine, daca un planor e mai greu, el va avea nevoie de viteza mai mare pentru a zbura, dar va parcurge o distanta mai mare in aceeasi unitate de timp, in care unul mai usor se va infunda (va cobora) mai putin, dar va parcurge o distanta mai mica; e drept ca insusirea asta cu viteza mai mare e folositoare la salturile termice, pe cand la termica ai nevoie de viteza mica de infundare, dar nu prea s-a inventat inca idealul.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 17 February 2007 - 10:20 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#113 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 17 February 2007 - 10:23 PM

Si acum off topic dar ca sa nu mai deschid alt subiect, ia sa vedeti ce a gasit fiica mea astazi intr-un magazin din Brasov

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#114 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 17 February 2007 - 10:24 PM

foto 2

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#115 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 17 February 2007 - 10:25 PM

foto 3 si gata.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#116 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 18 February 2007 - 04:10 PM

sper sa nu se supere nea Radu ca bag si io ceva poze cu asw-ul in acest subiect..desi sunt off-topic ideea e cam aceasi....desi fus la asw e "plastic" mie mi se pare muult mai rezistent decat cel de la ventus..nu am nici o problema cu el sa se onduleze sau sa para slabit asa cum pare coada la Ventus...
totusi as vrea sa il mai intaresc putin...

Problema la prindere e aceeasi ..dar daca a zis nea Gicu ca tine cu scotch asa ramane si la mine:) ....daca are careva vo idee geniala de intarire sa dea de stire pana pe seara ca ma apuc de intarit... io vreau sa ii fac un schelet din baghete de 1*1 de brad... care nu e de acrod sa dea de stire......
o alta problema ar fi ca al meu ca si ventusul nu are carlig....... vreau sa ii fac sistem de declansare cu servo ..dar pentru moment as vrea sa ii pun doar un carlig simplu de remorcare..problema e ca habar nu am unde trebuie pus...In CG trebuie dar cum aflu unde e CG daca io inca nu am pus totul pe el...?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#117 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 18 February 2007 - 04:13 PM

si acu pozele ca le uitasem ...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  asw1.JPG (29.37K)
    Number of downloads: 132

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#118 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 18 February 2007 - 04:14 PM

2...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  asw2.JPG (27.47K)
    Number of downloads: 111

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#119 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 February 2007 - 05:30 PM

Deci m-am apucat de lucru
Am terminat montarea servomecanismelor in aripi. Dupa cum se vede in fotografie, am reusit sa fac de asa natura incat sa-mi ramana mufa de la prelungitor in cutia seervomecanismului. Prinderea am facut-o cu un "panduit" (alias soricel sau colier de plastic) din care am taiat o bucata si am gaurit-o sa treaca cele doua suruburi. Inainte am lipit doua cubulete cu latura de 4mm din lemn de fag in care am infipt cele doua surubele. LEmnul provine dintr-o pala de elice de la ECO16.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#120 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 18 February 2007 - 05:37 PM

Varful aripilor este inchis cu placaj de 1,5mm. asa ca pentru fixarea vingletelor (chiar asa va rog sa-mi spuneti si mie cum se numesc exact) am folosit doua bucati de tija de carbon de 2mm.
Am montat cele doua tije intentionat putin stramb, in asa fel incat ele se forteaza putin la introducere in aripi. Pe masura ce ajung la locul lor cele doua tije se departeaza in aripa si raman fixe. Chiar se fixeaza foarte solid.

Ca sa lipesc cele doua tije in interior, am introdus tijele cu cate o picatura de "Colle seconde LIJM: pentru industrie de la BISON. Apoi dupa ce au facut putina priza am lasat sa picure pe langa tija mai mult lipici, tinand tijele in pozitie verticala. Astfel lipiciul a coborat pe tija prin capilaritate si a ajuns la locul dorit.
Acum arata asa:

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro