Mini Ventus 2,6M Made in China
#271
Postat 22 April 2007 - 09:31 PM
#272
Postat 22 April 2007 - 10:21 PM
big
#273
Postat 23 April 2007 - 06:43 PM
Fisiere atasate
-
bowdenuri_noi_instalate__vedere_fata_.jpg (74.31K)
Number of downloads: 168
0728.26.93.19
#274
Postat 23 April 2007 - 06:45 PM
Fisiere atasate
-
bowdenuri_noi_instalate__vedere_spate_.jpg (45.96K)
Number of downloads: 130
0728.26.93.19
#275
Postat 23 April 2007 - 07:42 PM
Fisiere atasate
-
deriva__re_montata.jpg (82.82K)
Number of downloads: 121
0728.26.93.19
#276
Postat 25 April 2007 - 11:46 AM
- am desfacut firele (fir cu fir) iar apoi le-am rasucit,
- am desfacut servoul, si am lipit direct cablul de 1m (acum rasucit) direct pe PCB-ul servoului
Fisiere atasate
-
prelungitor_sudat_direct_pe_PCB_ul_servoului.jpg (70.12K)
Number of downloads: 156
Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 25 April 2007 - 06:33 PM
0728.26.93.19
#277
Postat 03 June 2007 - 09:52 PM
Asa ca m-am multumit sa fac lansari din mana. Cam dezamagit ca nu a fost capabil sa zboare cu o infundare cata de cat acceptabila. Cat avea viteza din aruncare zbura relaticv bine apoi avea tendinta sa se angajeze, asa ca am tot incercat sa-l ajut din profundor fara prea mult succes. Practic aproape ca urmarea panta care avea fo 30-40º (panta cu padure de la Lempes) am executat mai multe lansari cu diferite reglaje de centrare, pana am ajuns cu GC pe la mijlocul profilului si tot era greu de bot. Mai mult nu prea am indraznit cu gandul ca daca ramane cu coada in jos....nici panta nu te mai ajuta.
Concluzia este ca are nevoie de viteza foarte mare ca sa zboare. Chiar daca-l motorizez...dupa ce opresc motorul nu-i tot aia?
O sa mai incerc in alta zi cu ceva vant ca astazi nu am reusit prea mare lucru.
#279
Postat 02 July 2007 - 09:15 PM
Oare cam ce BL ar fi indicat pentru el?
#280
Postat 02 July 2007 - 09:21 PM
infipta pe burta fuselajului o bagheta de neam prost (30 cm)..si in vf ei cam 10 -15 g plumb...si fac cat toti aia 200 :lol:
doar ca incarcarea e mai mica...
solutia e urata ...dar e viabila...decat sa il strici cu motoru ....
#281
Postat 02 July 2007 - 09:22 PM
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
#282
Postat 05 July 2007 - 04:40 PM
Tocmai am cumparat si eu un Mini Ventus 2,6M...
Al meu este cu botul pregatit pentru motor (ca al lui IlPadrino) si cu placajul servourilor ca al lui Radu.
Deci variante mai sunt...
#283
Postat 05 July 2007 - 04:41 PM
Corsarul, la 5 Jul 2007, 16:40, a spus:
Tocmai am cumparat si eu un Mini Ventus 2,6M...
Al meu este cu botul pregatit pentru motor (ca al lui IlPadrino) si cu placajul servourilor ca al lui Radu.
Deci variante mai sunt...
bravo :lol:
#284
Postat 05 July 2007 - 05:03 PM
Aceasta postare a fost editata de Corsarul: 06 July 2007 - 08:12 AM
#285
Postat 06 July 2007 - 08:23 AM
Fisiere atasate
-
DSC097761.JPG (91.34K)
Number of downloads: 122
#286
Postat 06 July 2007 - 08:31 AM
Fisiere atasate
-
DSC097663.JPG (97.08K)
Number of downloads: 91
#287
Postat 06 July 2007 - 09:05 AM
Pentru intarirea zonei dintre aripi, eu am folosit o teava de fibra de sticla - constructie proprie. Aceasta teava am facut-o direct pe tija de fibra de carbon care sustine aripile. Am facut-o un pic mai lunga si apoi am taiat-o la dimensiunea corespunzatoare. Am pus-o pe pozitie cu aripile pozitionate cat mai drept cu putinta si apoi am pus epoxy la greu, pentru prinderea de fuselaj. Cum spunea si Valteras, teava de fibra de carbon trebuie sa intre lejer.
Am avut ocazia sa-i testez si rezistenta. Rezultatul: la cele doua busituri mai serioase pe care le-a incasat Hunter-ul la RR, prima la o angajare pe aripa stanga de la o inaltime de aproximativ 4m, a cedat imbinatura de balsa din varful aripei si s-a cam fisurat fuselajul de la mijloc (acesta nefiind ranforsat pe interior cum e Ventus-ul). A doua busitura mai serioasa a fost in bot. Aici s-a testat practic rezistenta lucrarii. Totul a fost ok, nu s-au inregistrat stricaciuni.
Cam asa arata lucrarea cu pricina:
Fisiere atasate
-
DSC077161.JPG (95.42K)
Number of downloads: 122
#288
Postat 19 July 2007 - 07:53 PM
Au venit tot felul de admiratori parapantisti si nu numai sa-si dea cu parerea. Unii au spus ca nu are incidenta suficienta si ca ar trebui sa fac cumva ca ampenajul orizontal sa stea cu bordul de atac mai in jos nitel. adica sa nu am cele doua axe ale profilelor paralele. Pai intreb si eu acum...nu trebuie sa fie cat de cat paralele cele doua axe???
Acum parca ar vrea sa zboare, desi tot are infundare mare. Singura realizare este ca nu se mai infunda ca elicopteru' ci este cat de cat controlabil. Are nevoie de vant serios ca sa stea in aer, daca nu coboara frumos cu infundare apreciabila.
Sigur voi motoriza modelul, daca nu reusesc sa-l fac sa "prinda" curentul de panta . asa car degeaba 250gr de plumb.
#289
Postat 19 July 2007 - 08:19 PM
Nu mai stiu, la incastrare aveai data numai gaura pentru fierul acela in fuselaj?
Mai aveai vreo alta gaura? De regula se da fixa gaura centrala, unde e cheia de imbinare, adica fierul propriu-zis. Apoi dupa masurare se dau alte doua gauri pentru stifturi care fixeaza definitiv aripa la calajul masurat. Deci stabilizatorul ramane asa cum a fost proiectat, la ARIPA se schimba unghiul...
Poate aberez, dar zic si eu...
Bafta!
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 19 July 2007 - 08:20 PM
#290
Postat 19 July 2007 - 09:16 PM
pavcostel, la 19 Jul 2007, 20:19, a spus:
Poa sa fie intre doua si patru-cinci.
Shase e cam mult deja.
Incearca sa bagi o shaiba-doua sub surubul din spate al AO.
Citeaza
Deci: NUUUU!
Aceasta postare a fost editata de Valteras: 19 July 2007 - 09:17 PM
#291
Postat 19 July 2007 - 10:05 PM
Citeaza
Nu era data nici o gaura. Eu le-am dat pe oate trei urmarind ca profilul la incastare sa se potriveasca perfect pe mulajul fuselajului.
Citeaza
Dupa cum se poate vedea in fotografia fuselajului, unghiul intre cele doua axe este nul.
asta sa fie cauza?
Fisiere atasate
-
P21000_2.jpg (71.76K)
Number of downloads: 106
#292
Postat 19 July 2007 - 10:08 PM
Fisiere atasate
-
P2110035.JPG (39.99K)
Number of downloads: 93
#293
Postat 19 July 2007 - 10:29 PM
Daca unghiul e zero, e naspa...
De regula, se da in plan unghiul de calare. Din cat am citit eu subiectul, chinezoiul nu da nimic. Pentru asta, se da gaura centrala, apoi celelalte doua se dau dupa stabilirea unghiului respectiv. Din pacate, estetica va avea evident de suferit, pentru ca sigur mulajul nu va pica cu profilul...
Dar va zbura cat de cat corect. Normal la 2,6m, la panta, nu ar trebui sa vina ca un fier de calcat... Parerea mea.
Bafta!
Costel
#294
Postat 20 July 2007 - 07:38 AM
Am si eu un Mini Ventus care este inca in chinurile facerii. Este unul care nu a avut motor si nici kit de transformare dar eu ii voi pune unul .
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
In legatura cu unghiul dintre cele doua axe, al meu vad ca are.
Fisiere atasate
-
100_1217.jpg (45.17K)
Number of downloads: 99
#295
Postat 20 July 2007 - 07:45 AM
pavcostel, la 19 Jul 2007, 23:29, a spus:
Eu nu as proceda asa...mai simplu ar fi reglajul din stabilizator!!
Cu rabdare si ciocan.
#296
Postat 20 July 2007 - 07:58 AM
Citeaza
Numai din analiza fotografiei consideri caca lajul aripa/AO e zero?
Io cand vreau sa fac analize de astea, fixez fuselajul pe o masa cat mai plana (poa sa fie si usa de la sufragerie - daca e plana - pusa "capra") si masor fatza de suprafata de sprijin "inaltimile" la care se afla bordurile de atac si bordurile de fuga la incastratre. Din calcule trigonometrice simple rezulta acest calaj.
De mantionat ca in cazul aripilor cu alungire mare si torsiune geometrica mare, calajul (masurat la INCASTRARE) poa sa ajunga si pana la shase grade.
Oricum, toate valorile astea magice sunt pur orientative. Ajusteaza la camp incidenta AO pana se comporta cum vrei tu, daca CG e cam pe unde trebuie. Daca nu poti baga shaibe sub unul din suruburi, atunci baga o bagheta chioara de balsa (1,2,3mm). La urgenta, poti sa bagi si un pai mai gros sau o crengutza de pe mirishte...
Dupa ce tunezi bestia, vezi tu daca e cazul sa definitivezi provizoratul...
#297
Postat 20 July 2007 - 08:09 AM
Valteras, la 20 Jul 2007, 08:58, a spus:
Io nu stiu trigonometrie...e grele...uite, am o scula ieftina: http://ascscientific...mardigclin.html
Cu rabdare si ciocan.
#298
Postat 20 July 2007 - 09:25 AM
Daca modific unghiul AO trebuie sa umblu si la CG? sau il las asa cum este acum ?
Acum CG este cam in fata tijei de otel cu cativa milimetri.
#299
Postat 20 July 2007 - 01:48 PM
@MArinaru.
Sigur oameni buni, evident solutia dupa ce ai fixat aripa e sa umbli la AO. Eu spuneam de varianta in care ai AO fixat deja si trebuie sa pui aripile. E acelasi lucru, doar ca spus in conditii diferite.
Marinare, de unde ai chestia aceea??
Bafta!
Costel
L.E. - nu mai inteleg nimic, doua fuselaje cu doua incastrari diferite? Sunt oare din aceeasi matrita, sau a primat criteriul estetic cand s-a montat aripa?
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 20 July 2007 - 01:50 PM
#300
Postat 20 July 2007 - 01:58 PM
Citeaza
Pai credeam ca deja stiai ca sunt doua matrite diferite. Una este mai bondoaca la nivelul incastrarii aripilor si una este mai subtire. Una are deja gaurile date la incastrare, a mea nu are. Aia cu gauri este mai populara in state si asta fara gauri este mai des intalnita in Europa.
Daca nu ma insel, modelul meu este cel mai lat la carlinga si incastrare.