Modelism - RHC Forum: Mini Ventus 2,6M - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mini Ventus 2,6M Made in China

#241 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 April 2007 - 09:22 PM

si in jos....

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#242 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 April 2007 - 09:24 PM

......si profundorul in sus si in jos.


Despre deriva nu poate fi vorba ca se misca mai mult de 45º in ambele directii.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#243 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 April 2007 - 09:26 PM

Ca flapeleron misca aceleasi unghiuri ca si eleronul. In sus nu l-am mixat inca. Am inteles ca se practica si acest mod.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#244 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2007 - 09:36 PM

@Radu
Hai sa raspund eu, sa nu mai spui ca nu vrea Padrinosul modelul...
Din pacate e vorba de un defect de infoliere. Desi are degajarea necesara ca sa faca gradele proiectate in jos, abia daca depaseste planul intradosului... Deci nici pe departe gradele ce ai aratat in poze, care dealtfel sunt normale, dupa umila mea parere...
Singura solutie, data folia jos si refacuta infolierea cu respectarea unghiului eleronului. Solutia cu taiat si puse balamale nu prea tine, practic, eleronul e deja decupat pe margine, si la anvergura asta...Parerea mea. La deriva, cam greu sa dai afara ciotul acela de tub, pur si simplu nu ai acces la el.

Motorul e optiunea dansului!


Bafta!
Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 19 April 2007 - 09:36 PM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#245 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 April 2007 - 09:39 PM

Scuze dar nu am inteles nimic. Acum spui ca e normal si acum spui ca nu e bine. Ce nu e bine d'le ca zau ca nu pricep????
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#246 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 April 2007 - 09:57 PM

Ce e asa greu?
Ce ai postat tu, sunt unghiuri normale, dupa parerea mea. Adica ce se vede in pozele puse.
Ce e pe "teren" la Padrino, e Anormal. Adica nu poti braca eleronul in jos mai mult de 1mm sub planul intradosului.

Sper ca am fost clar, am avut o zi grea azi...

Bafta!
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#247 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 19 April 2007 - 10:13 PM

problema cu bracatul in cazul domnului Radu nu apare...dupa cum se vede in poze e f . bine ...ba poate pt o zi cu vant e si prea mult...

Asz-ul meu e de fapt Asw dar nu mai conteaza:D...si abea astept sa vad mulajul ....


Nea Radu deci scoateti pasaroiul ? io in weeek sunt toata ziua pe camp jos ca am luat tot pt 1:1 si probabil tre sa merg la impins de planoare...dar trag un chiul si urc pana pe lempes no pb...numa sa stiu sigur ca mergeti ....

la Il Padriono se poate rezelova elegant si sub suma pe care el o zicea (excluzand motorizarea) ..pentru ca unele lucruri nu sunt necesare...io la ASW am pus balamale si nu cred ca e vo pb..sau e? ...(deci infolierea din nou nu cred ca e cazul ) ...si daca e cazul trebe luat modelul si dat in cap producatorului ...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#248 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 20 April 2007 - 07:03 AM

IlPadrino, la 19 Apr 2007, 12:29, a spus:

2) Din acest motiv (si nu numai) tb reinfoliat (complet). Suprafata mare - bani multi

iti fac eu cadou folie, numai sa-l faci!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#249 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2007 - 07:12 AM

Radu_, la 19 Apr 2007, 21:21, a spus:

eu cred ca unghiurile maxime ale suprafetelor de comanda se masoara in Grade.

Dom' Inginer, gresit; in toate cartile modelelor (din vasta literatura citita de mine) cursele supraf de comanda se masoara in cm (sau inch, daca e vorba de vreun capos cu masuri imperial(iste)e) masurati la BF al SC, acolo unde aceasta face cea mai mare cursa. De ex, daca un profundor e mai lat spre centrul modelului, asa cum se intampla de obicei, se va masura cursa acolo.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#250 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 20 April 2007 - 07:17 AM

BogdanStancu, la 20 Apr 2007, 08:12, a spus:

Radu_, la 19 Apr 2007, 21:21, a spus:

eu cred ca unghiurile maxime ale suprafetelor de comanda se masoara in Grade.

Dom' Inginer, gresit; in toate cartile modelelor (din vasta literatura citita de mine) cursele supraf de comanda se masoara in cm (sau inch, daca e vorba de vreun capos cu masuri imperial(iste)e) masurati la BF al SC, acolo unde aceasta face cea mai mare cursa. De ex, daca un profundor e mai lat spre centrul modelului, asa cum se intampla de obicei, se va masura cursa acolo.

Gresit...bracajele se masoara intradevar in unghiuri...in aeromodelismul comercial a fost insa mai usor pentru nepriceputeanu sa discute in cm sau inch...e grele astea cu unghiurile, nu poa orishicare. De fapt, in ritmul asta o sa se masoare curand in lat de p...ix, boabe la hectar sau greutatea in duble (dubla e unitate de volum, 1 dubla=12 litri)!...sau rezervoarele centicubate in tzoi sau ciocane.

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 20 April 2007 - 07:22 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#251 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2007 - 08:07 AM

Bai Domnilor - Chillout, ca e pacat de subiect, hai sa ramanem constructivi

1) Deplasarea suprafetelor de comanda[/B ]
Asa cum a pomenit si Bogdan Stancu, imi este mai la indemana sa masor deplasarea in sus/jos in [mm] al BF al suprafetei de comanda fata de BF al aripii, de cat unghiuri.

In orisice caz Radu, si mare atentie, deplasarea suprafetelor de comanda trebuie sa fie obligatoriu egale atat pe cursa sus cat si jos, ori tu ai acolo la eleroane 23 grd jos si 30 grd sus. Bubu mare

2) [b]De ce "Flaperon"

Pentru ca varianta motorizata va avea cel putin 3 kg. Deci la aterizare musai trebuie franat pasaroiul.
Asta inseamna eleroane bracate sus cu niscaiva grade in mod egal, pastrand totusi functia de baza (eleron)
Radu a aruncat o manusa care ma face sa incerc sa operez doar suprafata de comanda (eleroanele) a.i sa nu trebuiasca sa reinfoliez toata aripa.

Despre cablurile bowden, revin cu poze ca este greu de explicat in cuvinte...La mine este o operatiune eminamente distructiva, ca altfel nu am cum.

Rog pastrati subiectul curat.

Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 20 April 2007 - 08:09 AM

If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#252 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2007 - 08:24 AM

IlPadrino, la 20 Apr 2007, 08:07, a spus:

1) In orisice caz Radu, si mare atentie, [B]deplasarea suprafetelor de comanda trebuie sa fie obligatoriu egale atat pe cursa sus cat si jos, ori tu ai acolo la eleroane 23 grd jos si 30 grd sus. Bubu mare

NU!
la planor (nu vorbim de altceva) prin excelenta, ai nevoie de curse mai mari in sus decat in jos, pentru a anula cat se poate din efectul negativ (pe langa folosirea concomitenta a directiei). Asta inseamna ca eleronul care coboara (din exteriorul virajului) va face cursa mai mica (,) ca sa franeze mai putin decat eleronul care urca si care e in interiorul virajului. Asta se face de obicei din statii (ail diff).

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 20 April 2007 - 09:07 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#253 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2007 - 08:47 AM

Bogdan

As a rule of tumb cum zice americanu', "la rece" (adica pe bancul de montaj), suprafetele de comanda trebuie sa fie capabile sa faca aceeasi deplasare in ambele sensuri. Ori la mine ezact asta este buba. Fiind infoliat prea strans, suprafata de comanda nu poate fi bracat mai deloc in jos.

Ca este musai ail diff este alta mancare de peste. Chiar nu m-am gandit la asta. Guud point. By za uei, d'asta nu am pe statie ....beep

P.S si schimba citatul (din mine) ca nu are legatura cu observatia ta. Citeaza punctul unu/ alineatul doi scris cu rosu, ca sa fie la subiect...
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#254 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2007 - 09:08 AM

am modificat;
ba, eu as baga un cutter, as taia porcaria si as pune scotch tape chior. nu te mai complica.
daca nu ai pe statie, se spune (tot teoretic, eu nu am incercat) ca daca muti cateva ganguri echea pe fiecare servo, obtii rezultatul dorit.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 20 April 2007 - 09:10 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#255 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2007 - 09:11 AM

IlPadrino, la 20 Apr 2007, 08:07, a spus:

la eleroane 23 grd jos si 30 grd sus. Bubu mare

Nu e BUBU, e diferential...
Si la planoare e aproape musai.
Se poate seta din statie (soft) sau din cinematica (hard).
Chiar daca nu ai diff la statie, se poate "emula" din "end point adjustment"

.........

Nu e musai cacur sele maxime ale suprafetelor (in gol) sa fie egale. E si greu...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#256 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2007 - 09:14 AM

BogdanStancu, la 20 Apr 2007, 09:08, a spus:

am modificat;
ba, eu as baga un cutter, as taia porcaria si as pune scotch tape chior. nu te mai complica.

exact asta am si facut
iote

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#257 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2007 - 09:18 AM

ok, stii sa-i pui scoci? ca la zagi!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#258 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2007 - 10:36 AM

eleron refacut cu scotch
folia de pe aripa s-a cam jegarit, dar am in schimb un bracaj in jos de 20 mm.
dublu fata de cum era

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#259 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2007 - 11:03 AM

...

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#260 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2007 - 11:51 AM

deriva dezmembrata
bowden instalat...

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#261 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2007 - 12:03 PM

nu e cam departata pensa de axul directiei? o sa pui o eche de 5cm?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#262 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2007 - 12:16 PM

BogdanStancu, la 20 Apr 2007, 12:03, a spus:

nu e cam departata pensa de axul directiei?

desfacut si suprafata de comanda al derivei pt a o scurta nitel

Bogdan - sorry - n'am inteles

Fisiere atasate


If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#263 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 April 2007 - 12:48 PM

mi se pare ca distanta dintre pensa pentru directie si axul acesteia (directia) e cam mar esi te va obliga sa folosesti o eche prea mare. am facut cu albastru axul imaginar al directiei si cu rosu distanta intre ax si pensa. s-ar putea sa ma insel si doar sa stea asa la pozat, dupa care sa se aseze bine.

Fisiere atasate


Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#264 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 20 April 2007 - 02:49 PM

BogdanStancu, la 20 Apr 2007, 12:48, a spus:

mi se pare ca distanta dintre pensa pentru directie si axul acesteia (directia) e cam mar esi te va obliga sa folosesti o eche prea mare

aaa...., e montat provizioriu, ala vechi fiind extirpat cu cateva minute inainte sa fac poza.
Pt mine pensa este furca. De aici dilema

Ramane sa verific faza cu ail diff din pozitia parghiei de servo. Citisem pe undeva chestia asta, dar parca era valabila pentru eleroane actionate de un singur servo.

Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 20 April 2007 - 04:38 PM

If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#265 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 April 2007 - 09:43 PM

Prima tentativa de a obtine o copie dupa mulajul modelul de la ASW a esuat. am dat o gaura in freptul capului, caci acolo oricum vine alta piesa cu moaca pilotului, si o gaura in dopul de la PET. Dopul se conecteaza perfect la teava de aspirator. Am pornit aspiratorul si am pozitionat manual Pet-ul deaspupra aragazului. a inceput sa apara efectul de vid, dar nu am fost atent si s-a gaurit PETul.
Acum arata cum se vede in foto.
Cred ca va tebui sa mai dau niste gauri in mulaj si sa incep incalzirea de la capatul opus, progresiv pana la dop. Dar acum nu mai am un PET adecvat. Daca este prea mare nu se strange suficient si incepe sa se topeasca.

Uite si foto....

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  Mulaj.jpg (81.01K)
    Number of downloads: 137

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#266 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1641
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 20 April 2007 - 10:39 PM

@ Radu - de ce nu umpli pilotul ala cu spuma poliuretanica? Dai inainte cu ceara in pilotul vacuformat sa nu se prinda spuma... Iese brici!

Big
FROGS CAN FLY!
0

#267 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 April 2007 - 07:10 AM

Big

Ceea ce se vede alb, nu este piesa de origine, ci este un mulaj de ghips care l-am turnat in pilotul vacuformat al pilotului de la ASW.
Eu am taiat fundul la PET si am introdus mulajul turnat in pet. Apoi am incalzit putin partea taiata sa se stranga pe langa mulaj si apoi am lipit cu banda adeziva sa etansez. Apoi am cuplat aspiratoruil sa vad daca totul este bine si am procedat la incalzire.
Cred ca trebuie sa fiu mai atent la incalzire ca de aia s-a gaurit
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#268 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1641
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 21 April 2007 - 03:25 PM

Acum am inteles! Ardelean ce sa zic pricep greu si uit repede!
Incearca sa incalzesti cu un feon (terminati ba cu gramatica aia ca am citit sio neshte almanahe candva!) din ala industrial.

big
FROGS CAN FLY!
0

#269 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 21 April 2007 - 09:56 PM

Hmmm...nu am un "feon" industrial. Dar oare cum ar fi daca-l bag in cuptorul de la aragaz, cu un furtun de aspirator care este deja compromis din alte pricini? Totusi in cuptor sunt fo 180-200º C si ma gandesc ca este incalzit uniform.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#270 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1641
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 22 April 2007 - 04:30 PM

la apa fierbinte te-ai gandit? Cred ca e mai buna decat cuptorul.
FROGS CAN FLY!
0

Arata acest topic


  • 12 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro