Ce parere aveti despre aerocluburile din Romania?
#5
Postat 05 February 2007 - 07:11 PM
Aceasta postare a fost editata de norisor: 05 February 2007 - 07:17 PM
#7
Postat 05 February 2007 - 08:06 PM
Rares, la 5 Feb 2007, 20:02, a spus:
daca o spui din propie experinetza zi-mi si mie de unde sa ma apuc..adik banuiesc ca tre sa merg la aeroclub sa iau actele necesare ...ma refer la cele medicale ?? sau trebuie luate de la medicul de familie ??
si in afar de alea ce tre sa mai fac..ce si cum :) ?
#8
Postat 05 February 2007 - 11:19 PM
in rest se mai dau ceva teste...dupa care se zboara
#13
Postat 06 February 2007 - 06:12 PM
Dar ai grija, de platit nu o sa platesti in bani (daca treci examenele si esti intrat in limita locurilor disponibile gratuit) ci in timpul petrecut pe aerodrom...
Vezi ca asta e un sport care nu se face in 2 ore de antrenament dupa orele de scoala, ci in zile intregi petrecute pe aerodrom.. In vacante nu ar fi o problema dar ce te faci in timpul cursurilor?
Asa ca gandeste-te bine ce vrei sa faci.
Eu zic ca merita sa incerci.. pentru inceput sa ajungi tu la zbor cu planorul si apoi vezi cum te descurci in aer la pilotaj... abia atunci o sa-ti dai seama daca merita efortul de timp petrecut pe aerodrom si uneori chiul de la scoala desi nu te-as sfatui s-o faci prea des ... anii de scoala trec si nu ii mai gasesti dar aerodromul ramane tot acolo...
Totul depinde de tine...
#14
Postat 06 February 2007 - 07:36 PM
problema cu chiulu nu e o problema am acoperire:P
problema cu mersul e dar se rezolva fara mari probleme....
frica mea e cu medicalu...sper sa o rezolv sapt asta.....
MESAJUL ERA DE LA REDBARON :D
Aceasta postare a fost editata de nicajohn: 06 February 2007 - 07:36 PM
#15
Postat 06 February 2007 - 09:23 PM
take care
#17
Postat 24 April 2007 - 05:36 PM
am fost sambata si duminica la camp am scos planoarele+wilga din hangar , le-am dus la start...m-am uitat cum zboara alti , le-am bagat la loc in hangar si spre sfarsit am spus ca eu nu am aia..si mi s-a spus ca e obligatorie...
am fost si am dus azi dimineata urina la un alt cabinet...sper sa fie rezultatele OK sa pot lua aprobarea de zbor sa pot face si altceva in afara de impins planoare...
sper sa nu fi trimis comandantul fisele medicale....
#19
Postat 25 April 2007 - 02:05 PM
Aceasta postare a fost editata de alexei14: 25 April 2007 - 10:42 PM
#20
Postat 25 April 2007 - 05:03 PM
#21
Postat 25 April 2007 - 10:47 PM
PPL-ul se da la autoritate de anul asta <_<(( ceea ce este foarte nasol pt din cate am inteles acolo se pica in draci la meteorologie ( este o tanti draguta care ii pica pe toti )
#22
Postat 26 April 2007 - 12:08 AM
nicajohn, la 6 Feb 2007, 19:36, a spus:
problema cu chiulu nu e o problema am acoperire:P
problema cu mersul e dar se rezolva fara mari probleme....
frica mea e cu medicalu...sper sa o rezolv sapt asta.....
MESAJUL ERA DE LA REDBARON http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Sa stii ca si cursurile de la scoala te vor ajuta din punct de vedere al cunostintelor necesare zborului. Nu cred ca e o idee prea buna sa lipsesti de la scoala... poate reusesti sa faci cursurile peste o vacanta de vara si apoi in timpul scolii (pana termini scoala) sa reduci frecventa "zborurilor". Iar la facultate poti alege o specializare in aeronautica si astfel imbini scoala cu ce-ti place :)
Cat despre costurile de 180 euro pe ora de zbor; eu cred ca sunt exagerate in raport cu puterea de cumparare a romanilor. Nu zic ca nu exista salarii de 10.000 euro pe luna in Romania dar cam sunt o exceptie! Si daca in USA oricine poate zbura cu sub 100 dolari pe ora de zbor (un Cessna il gasesti la 60-70 dolari pe ora de zbor si un Warrior PA-28 il gasesti la 90 dolari ora de zbor) nu cred ca in Romania este justificata ora de 180 euro...
Unul dintre motive este probabil diferenta de piata; exista o piata mai extinsa in USA decat in Romania. Dar acest lucru se poate rezolva in timp daca cineva sus din Romania pune la punct o strategie de dezvoltare pe termen lung a aviatiei sportive/agrement. Daca cineva acolo sus incepe sa faca anumite acorduri, sa aduca echipamente. De unde bani? Se pot obtine chiar finantari externe sub forma de proiecte... daca un aeroclub din Louisiana/USA poate sa obtina bani europeni pentru dezvoltare eu zic ca poate si un aeroclub din Romania sa faca asa ceva; voi ce ziceti?
Un alt motiv este diferenta de pret la benzina...DAR sa fie chiar asa de mult mai scumpa? Sunt convins ca s-ar putea ajunge la un acord la nivel national intre diferitele cluburi/organizatii astfel incat sa se poata zbura si mai ieftin. Dar tare mi-e frica (si sunt constient ca nu-mi voi face multi prieteni zicand asta...) ca avem si in aviatie o adunatura (nu zic ca toti sunt asa; doar o buna parte din ei...!) de mici jmekerashi pusi pe luat cu japca bani... sa ma insel?
In plus o ora de zbor nu implica DOAR BENZINA! Si cred ca celelalte costuri sunt mai reduse in Romania decat in USA. Macar costurile legate de infrastructura si salarizare...
Pentru a obtine un brevet de pilot cu calificare pentru zbor VFR ai nevoie cam de 5000 dolari in USA. Este posibil sa te ajunga si mai putin de 5000 dolari; am dat o suma estimativa "incarcata".
MIG-29
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 26 April 2007 - 12:18 AM
#23
Postat 07 May 2007 - 10:12 PM
din fericire, am cam prins ultimul tren.. Adica curs gratuit, la varsta nu limita, dar care e aproape de limita, in sensul ca in iulie fac 20.. Din cate am inteles, daca se vor face cursuri cu plata, ora de zbor va fi 80 de euro, iar un singur tur de pista (~5 min) 14 euro + remorcajul de automosor inca 4 euro = 18 euro. Sa speram ca nu va fi introdus de anul viitor, am multi prieteni care sunt tentati sa se apuce si nu si-ar permite.
Avand in vedere ca asta e si primul meu post aici, bine v-am gasit. :lol:
#25
Postat 08 May 2007 - 12:01 AM
RedBaron, la 7 May 2007, 23:17, a spus:
si da mig in romania sunt multi jmecheri d-aia...
nu stiu cine cunosc io pe cineva , care merge si impinge week-end de week-end la planoare..si daca cere sa faca o tura cu wilga i se spune ca nu are cum in decolare ca decoleaza mai greu....si nu e benziah sa ii zboare numa asa de agrement...
si daca vin 2 parasute( nu d-alea in ghiozdan) imediat se dau cu wilga...
intr-o zi la camp , a venit un pilot si a intrebat unde-s parasutele si tipul(impingaretul din povestea de mai sus) a raspuns " pe banca"...si don'soarele binevoitoare au auzit si au plecat stiind ca daca mai faceau un zbor si impingaretii nu, urma sa isi ia o mama de bataie..
:lol:
adik e chiar stresant ca tu sa stai de dimineata pana seara in soare , sa te coci, sa nu ai voie nici macar sa joci carti, si sa vina straini si sa zboare....
asta era o poveste scoasa dintr-un basm...sau.... ?
E posibil sa se introduca taxa indiferent de varsta.. cat despre zburatul "cu pila".. asta e.. Trebuie sa fim multumiti ca zburam pe banii statului.. atat cat zburam