Modelism - RHC Forum: Telemaster 40 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Telemaster 40 Tatal lui Minitelemaster cel nazdravan

#31 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 February 2007 - 04:55 AM

In urma sfatului dat de bunul meu prieten Marinar -multumesc mult- am inchis chesonul de la bordul de fuga:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172458554.jpg

0

#32 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 February 2007 - 05:02 AM

Cel de la lonjeroane era inchis dar din pacate am pus fibrele vertical. Recunosc ca asa am facut din totdeauna. Azi am invatat ca este gresit. La acest model nu mai am ce face. Dar este bine de stiut pentru viitor.
In acest stadiu aripa are 569g. Cu 100g mai mult decat greutatea gata de zbor a copilului sau pre nume Minitelemaster.
Tinand cont ca va mai avea doua servo-uri (100g) si folia(50-100g) inseamna ca aripa va avea gata de zbor cam 750g. Sa fie cazul sa incep sa ma ingrijorez de greutate?

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172458927.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 26 February 2007 - 05:03 AM

0

#33 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 05:40 PM

La cerea publicului revin cu niste detalii ale fuselajului.
Partea din fata. Aici este, bineinteles, o poveste. Placa de balsa care acopera partea inferioara a fuselajului trebuia sa aiba grosimea egala cu a placajului ce suporta trenul de aterizare. Dupa indelungi cautari si cuvinte adresate in barba producatorului am pus placa ce-mi ramasese de la aripi. Este mai subtire cu 1/16". Am facut si racordarea....
Dupa ce totul era gata am gasit si placa buclucasa cazuta langa cutie.....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172936408.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 03 March 2007 - 05:40 PM

0

#34 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 05:41 PM

Burta:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172936515.jpg

0

#35 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 05:43 PM

Laterala:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172936582.jpg

0

#36 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 05:44 PM

Si parte finala. Revin dupa ce se reincarca bateriile de la aparatul foto.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172936662.jpg

0

#37 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2007 - 06:06 PM

Se poate si asa ?, la 26 Feb 2007, 05:02, a spus:

Cel de la lonjeroane era inchis dar din pacate am pus fibrele vertical. Recunosc ca asa am facut din totdeauna. Azi am invatat ca este gresit.

Ai beut gaz? Cum sa fie gresit? Fibrele se pun VERTICAL. "Inima" lonjeronului tre sa reziste la COMPRESIUNE.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#38 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 03 March 2007 - 07:28 PM

Valteras, la 3 Mar 2007, 19:06, a spus:

Fibrele se pun VERTICAL. "Inima" lonjeronului tre sa reziste la COMPRESIUNE.

Nope...ele sunt solicitate la compresiune si trebuie sa preia energie, adica sa se deformeze elastic...cu fibra pe verticala se comporta ca biscuitul!
In mod real nu se pune nici pe verticala, nici pe orizontala, ci se pune din placa de balsa groasa taiata transversal...ca pe un burete...am invatat si eu asta de la mai marii zborului liber, Crangu si Dandu.
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#39 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 08:57 PM

Acum sincer in manual scrie vertical. Dar daca Marinarul zice ca nu este lege. Sper sa mearga si asa....nu?
S-au incarcat acumulatorii.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172948266.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 03 March 2007 - 09:01 PM

0

#40 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 08:58 PM

Inca:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172948334.jpg

0

#41 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 09:00 PM

Inetriorul fuselajului in zona trenului de aterizare. Sunt doar doua suruburi provizoiu.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172948413.jpg

0

#42 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 09:01 PM

Zona rezervorului de combustibil:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172948476.jpg

0

#43 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 09:02 PM

Inca:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172948561.jpg

0

#44 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 09:04 PM

Ultima. Zona servo-urilor. Inca nu am fixat suportii deoarece vreau sa incerc sa centrez modelul deplasand servo-urile si acumulatorul...~200g.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1172948681.jpg

0

#45 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2007 - 09:49 PM

Salut. Inainte sa fixezi cam orice, ai bagat lac nitro pe panoul de foc si zona unde va sta rezervorul? De fapt, daca ai putea da doua straturi mai pe peste tot fuselajul, ar ajuta tare mult la balsa si placaj...
Zic si eu ce m-au invatat altii mai destepti...

Bafta mare! Iese frumos...

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#46 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2007 - 11:13 PM

Marinaru, la 3 Mar 2007, 19:28, a spus:

Nope...ele sunt solicitate la compresiune si trebuie sa preia energie, adica sa se deformeze elastic...cu fibra pe verticala se comporta ca biscuitul!

Marinare, rolul lor este de a mentine integritatea structurala a lonjeronului, format din cele doua talpi. Esential este ca cele doua talpi, mai ales aia de pe extrados, sa nu flambeze cand aripa (tinde sa) se incovoaie. Daca talpa superioara a flambat sub sarcina, ai toate (ne) sansele ca lonjeronul sa-si piarda capacitatea portanta.

Balsa, ca si aproape orice lemn, este mult mai rezistent la compresiune pe directia fibrelor, decat pe directie perpendiculara pe fibre. De aceea inima lonjeronului (shear web - in engleza) este vital sa se puna cu fibra vericala. Ce e drept, poti sa pui si fibra in lungul anvergurii, dar pt. a atinge capacitatea portanta necesara, trebuie folosit balsa mai groasa. Deci spor nedorit de greutate.

Daca tu vrei ca inima ta sa preia energie deformandu-se elastic (fibra in lungul anvergurii), sa fii sanatos. Io nu fac bare de protectie de masini, ci imi doresc ca lonjeronul (si aripa) sa fie cat mai rigide la incovoiere cu putinta. Ce e drept, io le vreau sa se comporte excelent preponderent la zbor, mai mult decat la impactul cu pamantul!

Fa te rog, un experiment: ia o bucata patrata de balsa de fo 4x4 cm, groasa de fo 2 mm. Incearca sa simulezi solicitarea din inima, comprimand-o intre degetul mare si aratator, la inceput pe directia fibrei. O sa vezi ca rezista bine de tot. Acum comprim-o pe directia aialalta. Abia acum o sa "se comporte ca biscuitul" tau, aproape instantaneu! Cam asa ceva se va intampla si cu lonjeronul tau!

Cititi va rog, un articol excelent despre shear webbing.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#47 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2007 - 11:17 PM

pavcostel, la 3 Mar 2007, 21:49, a spus:

ai bagat lac nitro pe panoul de foc si zona unde va sta rezervorul?

Buna observatie!
Io chiar ash "plusa"! Da un strat bun de epoxi, dupa ce pregatesti balsa cu nitro + shmirghel (ca sa nu "suga" mult epoxi). Combustibilul e pacatos si imbiba orice lemn lasat neprotejat.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#48 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 03 March 2007 - 11:48 PM

Va multumesc mult pentru interes.
Fuselajul este neterminat. Nici macar slefuit. Stiu si nu am uitat de nitrolac. Il am in Spray. Pe urma am sa folosesc filler pe exterior si va incepe actiunea slefuiti, slefuiti, slefuiti.
Nu ma pot abtine.
Pe plaiurile mioritice se va contrui inca unul.
Nu va povestesc cat ma bucur.
0

#49 Useril este offline   CATALA 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 21-February 05
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 04 March 2007 - 01:47 AM

Frumos lucrat modelul, sper sa reusesc si eu a face unul macar pe jumatate calitatea celui facut de tine.
Trebui sa precizez ca pentru inceput va fi unul tip polistiren placat cu balsa si lonjeron de carbon la aripa, asta datorita motorului brushles pe care il detin si care nu trage decat 2kg.
Sper ca spre vara sa reusesc sa achizitionez si un motor termic care va echipa un telemaster construit din balsa conform planului.

Bafta multa in continuare.


Numai de bine
0

#50 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 04 March 2007 - 08:46 AM

Valteras, la 4 Mar 2007, 00:13, a spus:

Marinare, rolul lor este de a mentine integritatea structurala a lonjeronului, format din cele doua talpi. Esential este ca cele doua talpi, mai ales aia de pe extrados, sa nu flambeze cand aripa (tinde sa) se incovoaie. Daca talpa superioara a flambat sub sarcina, ai toate (ne) sansele ca lonjeronul sa-si piarda capacitatea portanta.

Balsa, ca si aproape orice lemn, este mult mai rezistent la compresiune pe directia fibrelor, decat pe directie perpendiculara pe fibre. De aceea inima lonjeronului (shear web - in engleza) este vital sa se puna cu fibra vericala. Ce e drept, poti sa pui si fibra in lungul anvergurii, dar pt. a atinge capacitatea portanta necesara, trebuie folosit balsa mai groasa. Deci spor nedorit de greutate.

Daca tu vrei ca inima ta sa preia energie deformandu-se elastic (fibra in lungul anvergurii), sa fii sanatos. Io nu fac bare de protectie de masini, ci imi doresc ca lonjeronul (si aripa) sa fie cat mai rigide la incovoiere cu putinta. Ce e drept, io le vreau sa se comporte excelent preponderent la zbor, mai mult decat la impactul cu pamantul!

Fa te rog, un experiment: ia o bucata patrata de balsa de fo 4x4 cm, groasa de fo 2 mm. Incearca sa simulezi solicitarea din inima, comprimand-o intre degetul mare si aratator, la inceput pe directia fibrei. O sa vezi ca rezista bine de tot. Acum comprim-o pe directia aialalta. Abia acum o sa "se comporte ca biscuitul" tau, aproape instantaneu! Cam asa ceva se va intampla si cu lonjeronul tau!

Cititi va rog, un articol excelent despre shear webbing.

Ipoteza ta este gresita, inchiderea chesonului are rol de a diminua momentul de torsiune in solicitari mari, nu numai de incovoiere a aripii. Ca urmare, modelul sau avionul real au in calcul longjeronul (talpa cum ii spui tu) asfel incat sa preia acea solicitare de care vorbesti tu, fara sa fie necesara inchiderea chesonului. Daca cineva isi imagineaza ca face o aripa cu lonjeronul-talpa subdimensionat, si dupa aceea umple spatiul dintre ele, atunci da, accept ipoteza ta ca fiind corecta...dar nu cu fibra verticala...iti propun la randul meu un experiment si anume cel cu lemnul taiat cu fibra transversal si cel cu fibra longitudinala...incastrat la un capat si solicitat la celalalt...care cedeaza primul?....poate discutia asta nu-si are rostul aici, poate chiar gresesc, dar sigur de aici se pot trage in final niste conlcuzii reale.
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#51 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 March 2007 - 03:50 PM

Ba isi are locul. Va rog sa continuati. Fiti siguri ca multi citesc si invata.
Fac si eu o ipoteza....cred ca aproape sigur gresita.....
Fibra verticala pentru aripi rigide ex. acrobati, etc
Fibra orizontala pentru aripi flexibile ex. planoare.....sau sunt complet in balarii?
0

#52 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 04 March 2007 - 04:18 PM

Se poate si asa ?, la 4 Mar 2007, 16:50, a spus:

Ba isi are locul. Va rog sa continuati. Fiti siguri ca multi citesc si invata.
Fac si eu o ipoteza....cred ca aproape sigur gresita.....
Fibra verticala pentru aripi rigide ex. acrobati, etc
Fibra orizontala pentru aripi flexibile ex. planoare.....sau sunt complet in balarii?

Ipoteza de structura rigida se aplica la constructii civile (blocuri, case)...in aviatie, cea mai rezistenta structura este cea elastica! Ipoteza de calcul a chesoanelor inchise cu pereti subtiri implica trei solicitari si anume intindere, torsiune si incovoiere; ultimele doua dau nastere la fluxurile de forfecare care ne dau noua batai de cap. Ca urmare, odata cu inchiderea chesonului, momentul de torsiune este cel combatut in principal si abea pe urma cel de incovoiere. Daca pentru torsiune, este de ajuns sa inchidem pur si simplu chesonul si atat, pentru incovoiere, fibra materialului trebuie astfel directionata incat sa preia solicitarea de incovoiere...asa incat, fibra trebuie musai orientata in lungul lonjeronului si in nici un caz transversal. Valterasu s-a lovit doua semenstre de asta la Blumenfeld.
Revenind la ideea de ipoteza cu structura rigida, inchizand chesonul, se poate spune ca aripa se rigidizeaza intradevar, dar nu se poate spune ca procedeul este de structura rigida, ci una de preluare a solicitarilor in mod elastic, fenomenul aero-elastic fiind cel studiat in final in calculul aeronavelor...si repet...ipoteza de structura rigida se aplica in constructiile civile, metode diferite de calcul si punere in aplicatie (in primul rand, structura trebuie incastrata in pamant la constructii precum blocuri, case...la avioane, cand se intampla deja asta, este prea tarziu sa mai pui ipoteze, corecte sau gresite.)...exact asta este ideea Valterasu, de a face aeromodelele sa reziste in zbor, nu la catastrofe...cred ca te-ai contrazis singur!
Toate astea insa de dragul discutiei...modelul va zbura la fel si cu fibra longitudinala si cu fibra transversala, in umplutura dintre cele doua talpi!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 04 March 2007 - 06:25 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#53 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 March 2007 - 06:47 PM

Marinare, iti atrag atentia ca aici se dezbate cazul concret al aripilor de aeromodel, nicidecum cel al structurilor aeronautice, care au cu totul un alt regim de calcul, dimensionare, etc.
In cazul structurilor aeronautice, modul in care ilustrezi problema este absolut pertinent si evident rezonez pozitiv.

In cazul nostru, intreaga problematica trebuie privita din alt unghi. Io unul, ma indoiesc ca vreo structura de aeromodel ar fi fost vreodata RIGUROS dimensionata si executata a.i. sa fie luat in calcul factorul de siguranta standard de 1,5.
Structurile noastre sunt INTOTDEAUNA ori subdimensionate ori supradimensionate.

Evident, rolul principal al inculpatului webbing este de a inchide chesonul bordului de atac, facand acest element rezistent la torsiune.
Rolul secundar dar tot atat de important este de a conferi ansamblului lonjeron (format din doua talpi), stabilitate dimensionala, pt. a putea prelua eforturile principale de incovoiere.
Ce e drept, in cazul unei aripi de trainer, care e groasa si scurta, a.i. modulul de inertie de incovoiere al lonjeronului este suficient de mare, poate ca problema este supraestimata.
Dar in cazul aripilor subtiri de planor, nu mai poti ocoli acest aspect.
Daca vrei, iti fac un mockup de structura, cu si fara inima, ca sa vezi cum se deformeaza talpile lonjeronului la incovoiere, daca nu le impiedica nimic sa flambeze...
Si daca vrei, iti fac cu inima cu fibra pe verticala si cu inima cu fibra pe verticala, sa vedem care si cum cedeaza... Te bagi? Ca tot iti dai doctoratul in aeroelasticitate...

Cititi, va rog, articolul ce vi l-am indicat.

Si, Marinare, decat sa polemizam pe forum acum, mai bine i-ai zice lu' aia mica-mare La Multi Ani, din partea mea si a lu' nevastul meu!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#54 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 04 March 2007 - 06:51 PM

Ipotezele sunt intotdeauna identice, chiar daca dimensionarile si calculele difera... da daca zici tu...oricum, multumesc pentru urari!
Mocap esti tu ba, cu pretena ta!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 04 March 2007 - 07:39 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#55 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 March 2007 - 07:10 PM

Marinarule sa-ti traiasca fata si sa-ti aduca numai bucurii. Si sa traiti si voi si sa fiti fericiti....gurilor.
0

#56 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 March 2007 - 03:48 AM

Zi splendida azi. Din pacate vantul a fost mult peste 20km/h. Asa ca am mai mesterit un pic.
Deoarece dimensiunile Telemaster-ului sunt prea mari pentru atelierul meu am fost obligat sa adopt tehnici specifice. De exemplu fac cat mai mult la subansamble si le voi monta la sfarsit.
Aici este ampenalul orizontal si cel vertical:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1173664107.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 March 2007 - 03:49 AM

0

#57 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 March 2007 - 03:50 AM

Am terminat si eleroanele. Dupa ce prelungesc firele de la servo-uri si le montez voi putea infolia si aripa.


PS. Despre culoare.....As fi vrut un albastru mai inchis si anume cel numit "Corsair". Dar nu avea la dugheana din targ decat un sul. Asa ca am luat ceva mai deschis. Pur si simplu nu am avut rabdare sa astept cateva zile sa aduca exact ce vroiam. Dar acum vad ca nu-i chiar atat de urat....sau poate m-am obisnuit eu cu el.....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1173664253.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 March 2007 - 03:55 AM

0

#58 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 March 2007 - 06:03 PM

Ma simt cam jenat sa postez alaturi de celelalte bijuterii din acest subiect.
Vant puternic. Ieri ceva peste 40 km/h iar azi 28Km/h. Asa ca am mai mosmondit.
Am montat aripa sa vad unde pica CG pentru a cunoaste daca trebuie sa mut electronica mai in fata sau mai in spate.
Surpriza, surpriza, pica exact unde trebuie.
Interesant ca in plan CG este cu vreo 30mm in spatele lonjeronului. Cred ca se datoreste faptului ca ampenajul orizontal este portant.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1174233842.jpg

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 18 March 2007 - 06:35 PM

0

#59 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 March 2007 - 06:05 PM

Am profitat si am mai facut cateva fotografii.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1174233915.jpg

0

#60 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 March 2007 - 06:06 PM

Ampenajele:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1174233977.jpg

0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro