Telemaster 40 Tatal lui Minitelemaster cel nazdravan
#91
Postat 09 April 2007 - 01:06 AM
Felicitari inca o data si asteptam si ceva detalii cu Telemasterul in zbor.
numai de bine
#92
Postat 09 April 2007 - 03:07 AM
#93
Postat 09 April 2007 - 03:49 AM
Si aterizari cu bine, zbor lin! A iesit fain, daca e bine centrat va zbura singur si sigur!
Bafta!
Costel
#95
Postat 21 April 2007 - 07:13 PM
Si asa sunt eu emotiv din fire, dar avand pe retina ramasitele modelului anterior, pulsul oscila intre 200 si 300.
Motorul a pornit din prima. Nu am nimic de reprosat hulitului de .40 LA.
Am consumat un rezervor la sol. Si apoi in aer.
Nu va pot povesti cat de frumos poate zbura.
Maiestuos. O placere.
Am facut patru zboruri. Cineva a si filmat. Daca intru in posesia filmului il postez.
Mi s-a parut un piiiiiiiiiiiiiiiiiic greu de coada. Nu modific nimic acum. Mai vedem
Deci totul: motor, model....au fost perfecte.
Va rog sa-mi scuzati excitarea dar nu mi-a venit sa cred ca a fost atat de bine. Poate si simulatorul?
Cred ca de acum putem sa trecem la "jurnal de zbor".
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 22 April 2007 - 01:16 AM
#96
Postat 21 April 2007 - 08:17 PM
Se poate si asa ?, la 21 Apr 2007, 19:13, a spus:
Va rog sa-mi scuzati excitarea dar nu mi-a venit sa cred ca a fost atat de bine.
Bravo dom'le...ma bucur pt tine. Sper sa fiu si eu la fel de fericit cand o sa scot cessna...ca am niste emotiiiii...pe cat de relaxat am fost la beaver pe atat de multe emotii am la cessna. Bravo si la mai multe :D
Don't drink and drive, smoke and FLY!
Radiolink AT10, 2,4GHz
GRUNAU BABY 2.3M
ASW-28 2M
#98
Postat 22 April 2007 - 01:15 AM
Ar merge incercat un remorcaj. Dar cred ca ar trebui un motor mai mare si un pilot mai bun.
In rest sunt convins ca modelul va deceda doar din vina mea.
#99
Postat 22 April 2007 - 10:16 AM
Citeaza
Vezi ca asa am patit si eu! Dar datorita personajului incriminat la baza, am modificat doar unghiul la motor un pic. De ce? Pai fara motor zbura corect, in schimb cu motorul pornit arata ca si greu de coada. Doua saibe mici au accentuat un pic unghiul la motor si e ok acum.
Eu zic sa mai sapi un pic si pe ideea asta. Filmul te-ar ajuta mult.
Baaftaaa!
Costel
#100
Postat 22 April 2007 - 02:43 PM
#102
Postat 22 April 2007 - 09:09 PM
Se poate si asa ?, la 21 Apr 2007, 19:13, a spus:
Maiestuos. O placere.
A dat Domnul!
Esceptional!
Ma duc sa beau in cinstea ta din palinca aia de competitzii ce am rechizitionat-o de la fra'eru' ala de Big la Pitesti, cand cu Mondialele de F5B!
Sper sa mai ezicste in debara, ca si nevastul meu pricepe la licori! Din pacate...
#103
Postat 23 April 2007 - 12:08 AM
@Valteras. Tot asteptam sa ne incanti cu Rascal-ul si sa ne cufundam in lectura planului de zbor. Sunt convins ca, daca asteptarea-i lunga, si placerea de a le savura va fi pe masura.
Bafta tuturor si sa aveti doar zboruri reusite.
#105
Postat 24 April 2007 - 01:04 PM
#106
Postat 06 May 2007 - 10:27 PM
Doar de bine. Motorul porneste fara primer din prima. Este o adevarata placere. Pe ceva vanticel zboara la jumatate din gaz cu multa detasare.
Consuma trei sferturi din rezervor in 10 minute de zbor.
Deoarece mi-a fost lene sa mut atelierul mobil am decolat cu vantul din spate. No problemo. Si am aterizat cu vantul din laterala. Modelul accepta orice. Cred ca este intr-adevar un treiner perfect.
Deoarece am fost singur am facut doar cateva poze la sfarsitul sedintei de zbor.
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 06 May 2007 - 10:28 PM
#107
Postat 06 May 2007 - 10:30 PM
Restul la jurnal de zbor.
Imagini atasate
#108
Postat 06 May 2007 - 10:41 PM
mie la primul zbor mi-a tremurat piciorul :D
si am mai patit-o dupa ce am facut alt panou de foc..
deci daca numa ti-a crescut pulsul esti bun :) :lol:
felicitari de reusitah..
#109
Postat 06 May 2007 - 10:49 PM
PS. I-am pus o piulita la motor de 60g sa-l fac mai greu de nas. Dar nu am observat ceva schimbat.
Un filmulet nu foarte reusit.....dar altul n-am:
http://rcuvideos.com...B1WT8NF5QX996RR
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 03 June 2007 - 04:25 PM
#110
Postat 13 August 2007 - 04:58 AM
#111
Postat 13 August 2007 - 09:00 AM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#112
Postat 13 August 2007 - 06:47 PM
#113
Postat 13 August 2007 - 09:34 PM
As vrea sa stiu cam cu ce viteza zboara,bineinteles nu cu motorul full.Oare as fi in stare sa zbor si eu unul din acesta...?
As vrea sa stiu ce motor are si asa mai departe.Cam cat ar ajunge unul complet echipat dar fara rc?
Multumesc si multe succese in continuare.
#114
Postat 14 August 2007 - 12:44 AM
http://www.hobby-lob.../telemaster.htm
#115
Postat 14 August 2007 - 02:18 PM
aantikk, la 13 Aug 2007, 21:34, a spus:
As vrea sa stiu cam cu ce viteza zboara,bineinteles nu cu motorul full.Oare as fi in stare sa zbor si eu unul din acesta...?
As vrea sa stiu ce motor are si asa mai departe.Cam cat ar ajunge unul complet echipat dar fara rc?
Multumesc si multe succese in continuare.
da dar ai grija ca daca iti iei asta nu e ca polistirenu.. :D trebuie sa il faci tu de la zero + impanzirea care necesita turbo feon dinala :D :)
#117
Postat 14 August 2007 - 05:12 PM
Il mai pun o data....poate....
http://www.hobby-lob.../telemaster.htm
#118
Postat 14 August 2007 - 07:10 PM
#120
Postat 18 August 2007 - 08:23 PM
Ma bucur ca va place. Este un model extrem de cuminte si de iertator.
Daca este vorba de produse ieftine arunca o privire si aici:
http://www.nitroplanes.com/
La fel da-le un mail si inreaba-i de toate amanuntele cu transportul.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 18 August 2007 - 08:27 PM