Modelism - RHC Forum: EDF afterburner - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EDF afterburner constructie

#61 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 24 January 2010 - 05:39 PM

iei si o mandrina asa : http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...roducts_id=6489 ! Si rezolvi problema !
0

#62 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 24 January 2010 - 05:42 PM

Vezi postareatetea, la Jan 24 2010, 03:38 PM, a spus:

 Buteliile de gaz pentru bricete sunt mici...nu mai ai nevoie de pus in altceva, tot ce iti trebuie este sa il fixezi in ceva pentru a-i deschide supapa. Practic ai avea nevoie de un regulator mic de presiune ca la aerografe.

 Sfatul meu este orice "joaca" cu minui FOARTE INFLAMABILE sa le faci afara si cu un stingator langa tine. Am facut si eu destule tampenii din astea. Daca nu ar trebui sa pui minunea pe un avion, o solotie  este cu unn mic generator de acetilena (putin carbid si putina apa). Am facut ceva asemanator acum vre-o 20 de ani, dar nu mai tin minte exact dimensiunile, oricum era mic facut din doua spray-uri bagate unul in altul. Cand crestea presiunea iesea apa din zona unde era carbidul. Atata ca se cam incalzea dracia.


Acuma nici nu stiu daca se mai gaseste carbid......

spor la treaba si ATENTIE mare

pai mie-mi trebuie maxim un recipient de 50g
FLYING IS AN ART
0

#63 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 January 2010 - 05:44 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 24 2010, 05:33 PM, a spus:

:D da, hmmm problema e daca este bormasina pt alea :D

nu...le invarti cu degetele pana faci gaura :D
0

#64 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 24 January 2010 - 05:45 PM

Vezi postarealefmir, la Jan 24 2010, 05:44 PM, a spus:

nu...le invarti cu degetele pana faci gaura :D

te chem pe tine sa faci asta

Vezi postareaad525, la Jan 24 2010, 05:39 PM, a spus:

iei si o mandrina asa : http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...roducts_id=6489 ! Si rezolvi problema !

asta ar fi o idee...
FLYING IS AN ART
0

#65 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 January 2010 - 05:47 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 24 2010, 05:45 PM, a spus:

te chem pe tine sa faci asta

las' ca-ti fac la Rapa Rosie anu asta , dar faci tu focu pe acelasi principiu :D
0

#66 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 24 January 2010 - 05:51 PM

Vezi postarealefmir, la Jan 24 2010, 05:47 PM, a spus:

las' ca-ti fac la Rapa Rosie anu asta , dar faci tu focu pe acelasi principiu :D

eee la rapa rosie deja o sa zbor in full afterburner :D te bagi la o liniutza cu mustangu??

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 24 January 2010 - 05:51 PM

FLYING IS AN ART
0

#67 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 January 2010 - 06:01 PM

Vezi postarea9unuunu, la Jan 24 2010, 05:51 PM, a spus:

eee la rapa rosie deja o sa zbor in full afterburner :D te bagi la o liniutza cu mustangu??

nuuu...ca mi se topeste infolierea de la flacarile afterburnerului :D
plus ca nu se cade sa te intreci cu un model scale...vorba aia...e ca si cum ai fura bomboana unui bebelus.
0

#68 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 24 January 2010 - 06:09 PM

Vezi postarealefmir, la Jan 24 2010, 06:01 PM, a spus:

nuuu...ca mi se topeste infolierea de la flacarile afterburnerului :D
plus ca nu se cade sa te intreci cu un model scale...vorba aia...e ca si cum ai fura bomboana unui bebelus.

BUCATA DE TOOORTT :D
FLYING IS AN ART
0

#69 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 24 January 2010 - 06:12 PM

Vezi postareaad525, la Jan 24 2010, 05:39 PM, a spus:

iei si o mandrina asa : http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...roducts_id=6489 ! Si rezolvi problema !


Vezi ca mai are alte modele la 21 si 34 lei mandrine adevarate, tot pentru 0.x mm
... cu picioarele pe pamant ...
0

#70 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 January 2010 - 06:31 PM

Vezi ca in cazul tau nu gaurile sunt problema, cred ca alea date cu un ac sunt foarte bune. La tine problema cred ca vine de la "combustibil".

Metanolul arde fara flacara si la temperaturi mari (cum zicea cineva mai sus), iar spray-ul contine si multa apa si alte prostii pe langa ce te intereseaza pe tine.

Incearca cu propan sau cu gaz si vezi daca se mai stinge flacara. Cu gaz e usor, cauti o butelie de aragaz si o legi la instalatia ta, dai drumu la jucarie si cand ai o turatie decenta la edf, dai drumu si la gaz si incerci sa aprinzi gazul la iesire, cu o bricheta. Pe urma te joci tu la turatie si la debitul de gaz.


Neaparat sa lucrezi in spatiu deschis cand umblii cu instalatii cu gaz improvizate! Poti sa ai o scurgere mica, iar la prima scanteie sa te aprinzi ca pomu' de craciun.



Bafta multa in continuare ! si grija mare !
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#71 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 24 January 2010 - 07:30 PM

Vezi postareaScreamer, la Jan 24 2010, 06:31 PM, a spus:

Vezi ca in cazul tau nu gaurile sunt problema, cred ca alea date cu un ac sunt foarte bune. La tine problema cred ca vine de la "combustibil".

Metanolul arde fara flacara si la temperaturi mari (cum zicea cineva mai sus), iar spray-ul contine si multa apa si alte prostii pe langa ce te intereseaza pe tine.

Incearca cu propan sau cu gaz si vezi daca se mai stinge flacara. Cu gaz e usor, cauti o butelie de aragaz si o legi la instalatia ta, dai drumu la jucarie si cand ai o turatie decenta la edf, dai drumu si la gaz si incerci sa aprinzi gazul la iesire, cu o bricheta. Pe urma te joci tu la turatie si la debitul de gaz.


Neaparat sa lucrezi in spatiu deschis cand umblii cu instalatii cu gaz improvizate! Poti sa ai o scurgere mica, iar la prima scanteie sa te aprinzi ca pomu' de craciun.



Bafta multa in continuare ! si grija mare !

MERGEEE!!!!
am facut si carcasa exterioara...si am micsorat proportiile de aer
in tubul de ardere intra cam 10-20% din jetul turbinei iar restul pe exterior, merge bine cu spray dar scuipa...probabil alte impuritati care nu ard prea bine
o sa bag un film pe tube mai tarziu ...stay tuned!
poate o sa incerc si cu propan,dar cum zici si tu...nu te joci cu propanul in casa....dar nici la -23 grade nu merge, deci mai astept

niste poze cu produsul final :rolleyes:

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#72 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 24 January 2010 - 09:25 PM

za muviii

FLYING IS AN ART
0

#73 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 24 January 2010 - 10:07 PM

 Bravo,

Ti-a iesit jucaria......felicitari,


Astepttam sa o vedem pe model......
0

#74 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 24 January 2010 - 11:08 PM

Vezi postareatetea, la Jan 24 2010, 10:07 PM, a spus:

 Bravo,

Ti-a iesit jucaria......felicitari,


Astepttam sa o vedem pe model......

multumesc!
mai am inca cateva probleme de rezolvat..cum ar fi: 1 aprinderea care o realizez cu ajutorul electronicii unui aprinzator de aragaz 3v...cum o conectez la un switch de la rc?, o alimentez cu lipo??? 1celula?? sau pun 2 aprinzatoare in serie si folosesc un pack de 7.4?..etc
recipientul de gaz....nu prea reusesc sa sigilez destul de bine sa nu aiba scurgeri
ideea cu valva si cu spray-ul apsat nu prea merge ....presiunea e prea mare si sare tubul cu orice l-as prinde...deci o sa mai dureze ceva pana o sa-l pun pe avion
FLYING IS AN ART
0

#75 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 30 January 2010 - 07:40 PM

Desi doresc sa te vad cu sistemul pe avion, in caz ca abandonezi metoda ``flacara`` si te reorientezi spre varianta LED, ma bag si eu. Am cautat tot net-ul sa dau peste o schema, dar-nimic. Astept.... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 30 January 2010 - 07:41 PM

0

#76 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 30 January 2010 - 08:50 PM

momentan construiesc avionul, dupa ce imi iese proictul asta o sa fac si o instalatie cu leduri pt alt jet :rolleyes:
FLYING IS AN ART
0

#77 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 04 February 2010 - 03:07 AM

aeromodelul va fi un MIG-21 lancer
imi place foarte mult acest avion dar asta nu e singurul motiv pt care l-am ales...ci si pentru ca este foarte simplu de construit
practic un tub,2 aripi,3 stabilizatoare si un con, sper sa si zboare :)
am terminat tubul principal, alcatuit din 3 segmente a cate 2-3 straturi de depron
a avut cineva acest model? daca da...mi-ar prinde bine niste tipps and tricks

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#78 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 February 2010 - 08:31 AM

"...un tub,2 aripi,3 stabilizatoare ..."

Ma intreb cate alte zburatoare nu se incadreaza in definitia de mai sus... si constructia e la fel.
Si atunci, la ce le mai botezati cu nume de avioane reale? doar pentru o asemanare cat de cat vaga ?
Ai dreptate, numarul nu conteaza :)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 04 February 2010 - 08:31 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#79 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 04 February 2010 - 10:51 AM

Vezi postarearenatoa, la Feb 4 2010, 08:31 AM, a spus:

"...un tub,2 aripi,3 stabilizatoare ..."

Ma intreb cate alte zburatoare nu se incadreaza in definitia de mai sus... si constructia e la fel.
Si atunci, la ce le mai botezati cu nume de avioane reale? doar pentru o asemanare cat de cat vaga ?
Ai dreptate, numarul nu conteaza :)

de fapt migu' 21 chiar asa e si-n realitate :)
http://www.freewebs.com/snijboon/Lancer.jpg

Tine-o tot asa Tudor! iese frumos...
0

#80 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 04 February 2010 - 02:07 PM

Danke!
am terminat si ampenajele,dar nu stiu cum sa le prind....deoarece nu am cum sa infig nicio tija dintr-o parte in alta, probabil le voi lipi pur si simplu :)

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#81 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 04 February 2010 - 02:30 PM

Vezi postarearenatoa, la Feb 4 2010, 08:31 AM, a spus:

"...un tub,2 aripi,3 stabilizatoare ..."

Ma intreb cate alte zburatoare nu se incadreaza in definitia de mai sus... si constructia e la fel.
Si atunci, la ce le mai botezati cu nume de avioane reale? doar pentru o asemanare cat de cat vaga ?
Ai dreptate, numarul nu conteaza ;)

pai iti zic io cate...multe
deci dupa cum spui tu, f-16, l-39, f-22, f-35, sr-71, f-14, HE 162 si multe altele se incadreaza in criteriul de mai sus :) ...hmmm
atunci sa vad cum faci un f-117 dintr-un tub 2 aripi 3 stabilizatoare si un con daca si constructia e la fel.
de ce botez cu nume de avioane reale? nu stiu probabil ca la sfarsit va arata cam ca cel real...asta cred ca ar fi motivul, dar tu poti sa-i spui altfel :)
FLYING IS AN ART
0

#82 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 04 February 2010 - 02:36 PM

Vezi postarea9unuunu, la Feb 4 2010, 02:07 PM, a spus:

Danke!
am terminat si ampenajele,dar nu stiu cum sa le prind....deoarece nu am cum sa infig nicio tija dintr-o parte in alta, probabil le voi lipi pur si simplu :)

depinde cum vrei sa se miste aceste suprafete;dc se misca ca la F22 adica se misca si in mix delta si elevator simplu atunci ar trebui sa le faci cate o tija separat la fiecare.Daca vrei sa aiba doar fct de elevator adica stg dr sa se miste in ansamblu atunci nu trebuie decat sa pui niste dubluri acolo unde este prevazut pivotul iar tija sa o lipesti mai intai intr-o parte si apoi in cealalta.Poti folosi metoda de la F22 din depron care s-a tot facut.Dc le vrei separat atunci va trebui sa tai tija respectiva in 2.Nu cred ca e asa de complicat.Ceva de genul asta...
bafta

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#83 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 04 February 2010 - 02:45 PM

Vezi postareaoachidori, la Feb 4 2010, 02:36 PM, a spus:

depinde cum vrei sa se miste aceste suprafete;dc se misca ca la F22 adica se misca si in mix delta si elevator simplu atunci ar trebui sa le faci cate o tija separat la fiecare.Daca vrei sa aiba doar fct de elevator adica stg dr sa se miste in ansamblu atunci nu trebuie decat sa pui niste dubluri acolo unde este prevazut pivotul iar tija sa o lipesti mai intai intr-o parte si apoi in cealalta.Poti folosi metoda de la F22 din depron care s-a tot facut.Dc le vrei separat atunci va trebui sa tai tija respectiva in 2.Nu cred ca e asa de complicat.Ceva de genul asta...
bafta

hm....nu prea pot folosi tija, pt ca ea va trece fix prin camera de ardere, si orice tija pun ori se topeste ori topeste tot din jur :) hmm.....
FLYING IS AN ART
0

#84 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 04 February 2010 - 03:01 PM

Vezi postarea9unuunu, la Feb 4 2010, 02:45 PM, a spus:

hm....nu prea pot folosi tija, pt ca ea va trece fix prin camera de ardere, si orice tija pun ori se topeste ori topeste tot din jur :) hmm.....

la acest aspect m-am gandit si eu cand ai zis.Dar e o solutie exact cum am zis pui 2 tije care se termina razant cu partea interioara ,acolo pe unde va fii camera de ardere;practic vei avea fuselajul apoi capatul unei tije de la un ampenaj si apoi tubul camerei de ardere.ceva de genul asta folosit la F 22 Sapac.Cred ca asta e cel mai bun compromis de a avea si elevator si camera de ardere.
in felul asta tija nu va mai strabate camera de ardere.
sper ca va merge.
baftaa

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#85 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 04 February 2010 - 04:20 PM

Vezi postareaoachidori, la Feb 4 2010, 03:01 PM, a spus:

la acest aspect m-am gandit si eu cand ai zis.Dar e o solutie exact cum am zis pui 2 tije care se termina razant cu partea interioara ,acolo pe unde va fii camera de ardere;practic vei avea fuselajul apoi capatul unei tije de la un ampenaj si apoi tubul camerei de ardere.ceva de genul asta folosit la F 22 Sapac.Cred ca asta e cel mai bun compromis de a avea si elevator si camera de ardere.
in felul asta tija nu va mai strabate camera de ardere.
sper ca va merge.
baftaa

da asta ar fi cea mai buna varianta :) mersi
FLYING IS AN ART
0

#86 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 04 February 2010 - 08:12 PM

am terminat cockpitt-u si indata termin si aripile
incepe sa arate a mig :)

Fisiere atasate


FLYING IS AN ART
0

#87 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 04 February 2010 - 08:43 PM

vezi ca sunt ceva poze interesante si detaliate in revista " Enciclopedia Aviatiei " de la Deagostini !
0

#88 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 04 February 2010 - 09:33 PM

Vezi postareaad525, la Feb 4 2010, 08:43 PM, a spus:

vezi ca sunt ceva poze interesante si detaliate in revista " Enciclopedia Aviatiei " de la Deagostini !

super tare revista;cred ca toata colectia o sa fie misto!! :)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#89 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 05 February 2010 - 12:31 AM

am luat-o deja :) ....deabea astept urmatorul numar :D
FLYING IS AN ART
0

#90 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 05 February 2010 - 05:22 PM

am acoperit aripile...montat ampenajele orizontale...mai este de lucru dar nu mult :lol:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 05 February 2010 - 05:23 PM

FLYING IS AN ART
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro